SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pierwszy cykl mety

    Post
    Doping

    dieki za pomoc Mocny275. wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo jest mi bardzo trudno przytyc i juz od dluzszego czasu przestalo isc wiec chce sobie troszke pomoc. Zmieniony przez - szczupi414 w dniu 2008-12-01 22:01:25

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2198 Data: 12/1/2008 9:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • obecnie z powodów uczelni mam 4-5 treningów dziennie. mocne wejście %-) Aktualnie 1700 kalorii 110B 150W 80T Z tych makro wychodzi 1760kcal. Ale to już jest czepianie się z mojej strony. Bardziej rzuca się w oczy to, że nie widać tego rozkładu w wypiskach diety. Nie musi być idealnie ale 20g ww lub białka już jest różnicą sporą, nie mówiąc już o [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4416 Data: 6/13/2017 11:33:23 PM Liczba szacunów: 1
  • pistolet pneumatyczny

    Post
    Sztuki Walki

    [...] rozbrajane lub atakowane skutecznie przez pijaków czy innych mętów. Ostatnio jak 2 policjanci prowadzili jednego zatrzymanego to była sytuacja 2/2 (zatrzymanemy wybiegł na pomoc brat czy kolega). Policjant wylądował na glebie i zaczął pryskać stamtąd gazem, drugi po chwili sobie poradził. Ale mieli duże problemy w tej sytuacji. Zmieniony przez [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8660 Data: 10/21/2006 11:39:51 AM Liczba szacunów: 0
  • jaki drazek

    Post
    Trening w domu

    po raz kolejny dziękuje za pomoc zaczynam mieć uczucie ze tu już nikt nikomu nie chce pomóc ;(

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 731 Data: 3/9/2014 7:37:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Mąka się mi dzisiaj skończyła dlatego dołożyłam trochę zwykłej, a z nabiałem będę walczyć bo to kwestia przyzwyczajenia :D Dziękuje dziewczyny za zainteresowanie i pomoc!

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4000 Data: 4/7/2012 12:12:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w nauce

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zdefiniuj normalny problem. Jak bym Was poprosił o pomoc w ułożeniu cyklu na koksie to byłby nienormalny, czy normalny problem? Czy po prostu byście mnie odesłali do innego działu, gdzie takową pomoc bym uzyskał?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 4/12/2014 5:21:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w ogole od polowy wrzesnia, gdy skonczy sie remont na silce ruszylabym z czyms nowym. Wlasnie skupiajacym sie na plecach, brzuchu i posladach. Oglądanie tych mięśni to dopiero byłby onanizm Narazie przegladam dzienniki, ale za pomoc szefow bede dozgonnie wdzieczna Na czas zamkniecia silki juz sobie wybralam wytrzymałosicowe i pare z crossfit

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2010 9:56:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla 16 latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra dzięki wielkie za pomoc będę się starał trzymać 10 wskazówek i jadł zdrowo bezfastfoodów itp. Nic nie będę liczył narazie jedynie tak żeby się najeśc a nie przejeść. Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1590 Data: 9/19/2010 10:52:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak glukozy i dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje bardzo za pomoc i rady=].Co do danych,to kobieta,wzrost 174 cm waga 45-46 kg i wiek prawie 16 lat.Odchudzanie zaczęło się powyżej półtora roku temu.Chce wyjść z choroby, już są wielkie postępy(trochę dużo czasu to wymagało),ale nadal potrzebna jest pomoc,bo sama sobie nie radzi. Parę pytań jeszcze do diety, czy dobrze myślę,że dobre będą [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 8/7/2005 11:35:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczyć,czy jeść?:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    >> ale może ona pomóc Ci w ich rozwoju Napisałem wyraźnie, że może ona pomóc ale nie musi. Nie mówię tutaj o ludziach otyłych, nie popadajmy w skrajności. Popatrz na kulturystów, po co oni w takim razie mają okresy masowania skoro tkanka tłuszczowa nie pomaga w rozwoju mięśni, przecież mogą rozwijac czystą masę według Was ? Prosty przykład [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2210 Data: 9/2/2006 7:46:10 PM Liczba szacunów: 0
  • również się zgłaszam ;) sorki że zdjęcie czarno-białe ale z sesji. teraz troszkę podjadłem więc przydała by się pomoc w zbijaniu wagi i tłuszczyku :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ Zmieniony przez - DamianCsz w dniu 2013-01-16 23:19:03

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2013 11:15:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Teraz dopiero zobaczylem TEST (ach ta nauka ) a czekalem na niego, bo juz wszesniej go zapowiadales. Super foty, super wyglada zarelko, a suple- imo tez super. Dajesz rade pewnie wejdzie Ci ladnych pare kilosow, a pozniej jakas redukcja moglaby pomoc, bo od ostatniego testu troche fetu sie nazbieralo. SOG juz nie wchodzi.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2007 8:09:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jako, że jestem znany z pretensjonalnego typu wypowiedzi, od razu zaznaczam, że chcę POMÓC Przerost formy nad treścią. Kaptur na głowie, rękawice, KLAPKI(?) Machanie samymi gryfami. A gdzie tu miejsce na trening? Powinieneś wybrać jedno, dwa ćwiczenia na każdą grupę, ale podstawowe i napieprzać serie kładąc nacisk na ciężar, bo ten teraz to [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2007 9:22:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tomot w porządkuy, zaczne ćwiczyć w ten sposób ale dopiero gdy skończe ten test. Poradze sie Ciebie wtedy jeżeli tylko będziesz mógł pomóc. Co do bicepsów ok ruchy będą szybsze a ciężary wieksze. Kamiru no te hantelki zamienie od przyszłego tygodnia na sztangę, a tricepsy hmm postaram sie prostować do końca.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2007 1:38:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mietas take sa załozenia tego treningu. Miał to byc FBW i chce na tym skończyć. Odrazu po tym cyklu wskoczę na Split poradzę się Ciebie jak bedziesz chciał pomóc.. A gotuję sam, jestem kucharzem z zawodu z tym, że jak gotuje dla siebie to nie przstrajam posiłków.. Hard jw. A WODYN wszędzie sie szwęda tez odnoszę takie wrażenie, że widzę go [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2007 11:03:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ale widzę, że ciężar jest mniejszy o kilka kg niz jak robiłem z oparciem.. r4q Fajnie, że zajrzałeś. Możesz częściej spoglądać na temat i komentować filmy z treningów, każda pomoc jest dla mnie ważna.. Zostane przy tym planie, przy FBW ale jak pisałeś porozmawiać nie zaszkodzi a wiedzę jednak w ten sposób powiekszę.. Nastepnym razem do zdejme [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2007 10:52:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] sie odchylac bardziej do tyłu i am podkładko pod pięty. Kwic Dzieki za uznanie Pan który mnie asekurował no fakt nie bardzo wiedział jak to robic ale nic to, lepsza taka pomoc niz zadna. Biceps prawy mam duzo słabszy niz lewy. To wina boksu gfzie zawsze kładłem nacisk na lewą rękę.. Kamiru Przysiady robie głębokie bo takie ma być, nie lubie [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2007 6:12:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    ..filmiki mogą Ci tylko pomoc wrazie czego jw/ wiesz co poprawic itp jak narazie test prowadzony bdb pzdr

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2007 1:41:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czyli nie jest to jakis specyficzny bol tylko nagly brak sil tak? Jesli tak to dluzsze przerwy powinny pomoc a z czasem bedzie tylko coraz lepiej. Nie wiem czy czytales ale jesli nie to koniecznie przeczytaj moze Cie zaciekawic: http://www.sfd.pl/My_1st_plan_na_sile-t303415.html pozdrawiam Zmieniony przez - r4q w dniu 2007-02-21 20:28:23

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2007 8:25:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rambo Nie odbieraj uwag WODYNa jako zaczepek i prowokacji. Oceniam z boku i czytajac jego wypowiedzi mozna odniesc takie wrazenie, jakie odniosles, ale imo on chce Ci poprostu pomoc. Co do napisu w avku pewnie chodzilo o "only god can judge me" z tego co pamietam. Jedziesz do przodu, ciezary pojda w gore.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2007 3:08:04 PM Liczba szacunów: 0