SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

obciazenie 3kg

  • Obciążenie 3kg

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Czy zna ktoś sklep w którym można kupić talerze żeliwne o masie 3kg?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 405 Data: 2014-11-08 17:07:28 Liczba szacunów: 0
  • [K] Kupię obciążenie (najlepiej toczone)! 4x 5-7kg 4x 2-3kg 4x 1,25 kg

    Temat
    Targowisko

    Tak jak w temacie potrzebuję 4x 5-7 kg 4x 2-3kg 4x 1-1,5 kg, tak żeby w sumie 30 kg było. Kontakt PW!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 530 Data: 2013-11-08 19:28:15 Liczba szacunów: 0
  • [K] Kupię obciążenie toczone!! 4x 5-7kg 4x 2-3kg 4x 1,25 kg

    Temat
    Targowisko

    Tak jak w temacie, obciązenie musi być toczone, szerokość otworu nie mniejsza niz 28 mm. Kontakt PW

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 333 Data: 2013-09-28 08:15:31 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    Muszę przyznać, że wczoraj spyrdoliłam... Nie wiem jaki diabeł mnie podkusił }:-( i skosztowałam jedną czekoladkę Merci. Tyle, że na jednej się nie skończyło... bo zjadłam ich 8, 2 inne cukierki z czekolady i 2 ciastka owsiane }:-( Na przyszłość będę wiedziała, że nie należy kosztować takich rzeczy, bo od kawałka się zaczyna, a kończy się na ogromn

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-31 15:42:41 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    4 styczeń 2012 Zauważyłam też, że mam problemy ze snem. Prawie codziennie chodzę spać ok. 2 (lub później). Wcześniej na to nie zwracałam uwagi, ale jak zmiany mają być, to i w tej kwestii. Przez chodzenie spać o takiej porze czuję się zmęczona i nie mogę się dobudzić rano. Kupiłam zatem dzisiaj melisę. Bo wyczytałam, że polecacie na problemy ze sne

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-04 17:17:35 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    Poprosiłam dzisiaj instruktora, aby patrzył jak wykonuję jeden obwód i ewentualnie poprawił moją technikę. Instruktor bardzo kompetentny, nie próbował zmieniać mi ćwiczeń (tak jak ten, którego pytałam 2 dni wcześniej). 3 ćwiczenia uległy modyfikacji ze względu na brak sprzętu, ale instruktor postarał się dobrać takie, które będą angażować mniej wię

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-29 14:20:06 Liczba szacunów: 0
  • Nothing Gonna Be The Same Now! - Świeży start i małe podsum. str. 196

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypiska z wczorajszego treningu z Kamikazem. W planie miałem zrobić barki i barki były, ale robiłem wszystko to, co robił Adrian, żeby jak najwięcej się nauczyć. Trenowano: klatka piersiowa, naramienne, bicepsy, tricepsy Wyciskanie sztangi na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 10, obciążenie: 20kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 8, obciążen

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-16 09:24:42 Liczba szacunów: 0
  • Suri- redukcja-start 02.2012

    Post
    Ladies SFD

    Wklejam trening dzisiejszy, różni się od poprzedniego tym że staram się zwiększać obciążenie w miarę możliwości. Moje obserwacje i spostrzeżenia- cóż, ogólnie lubię robic ten trening, czuję, że troche ze mnie "wyciska", najsłabszy- jezeli dobrze odczuwam- mam dolny grzbiet (unoszenie tułowia z opadu na ławce- uuuuuuchhhh.... i to z zaledwie 3kg obc

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 9122 Data: 2012-02-09 17:22:08 Liczba szacunów: 0
  • Kama / REDUKCJA podsum. str 39

    Post
    Ladies SFD

    Moje dzisiejsze posiłki poniżej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/716e5e257c8e4487b6ccf80d2b910ae2.png W każdym posiłku duża ilość warzyw. Rallygunia mam do Ciebie pytanie. Zaproponowałaś następujący podział b130 t85 w130, czy może być tych tłuszczy trochę więcej? Oczywiście pozostałe wartości będę trzymać w ryzach. Jeśli nie, to oczywiście będę się starała,

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-26 21:33:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Didi

    Post
    Ladies SFD

    Trening z poniedziałku 16.12: Rozpiętki na maszynie siedząc Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 15kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 20kg Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 3kg Seria nr 2: liczba powtórzeń:

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5372 Data: 2013-12-19 14:07:05 Liczba szacunów: 0
  • Suri- redukcja-start 02.2012

    Post
    Ladies SFD

    Z tej tremy zapomniałam o najważniejszym- trening!! A więc: w oparciu o to co znalazłam w innych wątkach, troche z pomoca chłopaka który trenuje siłowo, stworzyłam coś takiego: Trenowane części ciała: klatka piersiowa, bicepsy, nogi - łydki, nogi - uda, plecy, tricepsy, brzuch Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 9122 Data: 2012-02-07 21:35:51 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening i miska. Przegięcie straszne , prztyrany jestem że ledwo siedzę.. Plecy: Ściąganie drążka do karku Seria nr 1: Liczba powtórzeń:11 Obciążenie:90kg Seria nr 2: Liczba powtórzeń:11 Obciążenie:90kg Seria nr 3: Liczba powtórzeń:7 Obciążenie:90kg Seria nr 4: Liczba powtórzeń:8 Obciążenie:90kg Seria nr 5: Liczba powtórzeń:4 Obciążenie:

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-03 16:20:37 Liczba szacunów: 0
  • Pogubienie w diecie i wielka potrzeba pomocy

    Post
    Ladies SFD

    A teraz treningi :-D Mam nadzieję, że będzie czytelnie... Trening A: klatka piersiowa i bicepsy Wyciskanie sztangi na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 2, obciążenie: 45kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 30kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 9,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 2012-04-19 18:21:47 Liczba szacunów: 0
  • Ardenka/zredukujcie mnie

    Post
    Ladies SFD

    Tak mniej więcej wygląda mój trening A, który robię naprzemiennie z treningiem B. Ciężary wpisałam orientacyjnie, bo dopiero się "rozgrzewam". Wyciskania poziome w siadzie na maszynie Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 5kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 8kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 8kg Pros

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5656 Data: 2012-01-27 22:22:37 Liczba szacunów: 0
  • Monik doprowadza się do formy :D

    Post
    Ladies SFD

    Nadchodzi pierwsza wypiska z obciążaniami ;-D Jeśli znacie jakiś program do zapisywania treningu i progresu ćwiczeń to poproszę bo z tego co widzę to na "Po treningu" nie da się wygenerować zrzutu...? Ok here we go %-) Rozgrzewka: 10 min szybki marsz pod górę na bieżni: incline 10, speed 6,5 km\h Trenowane części ciała: klatka piersiowa, plec

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3752 Data: 2012-07-09 23:20:01 Liczba szacunów: 0
  • Monik doprowadza się do formy :D

    Post
    Ladies SFD

    Rozgrzewka: 10 min szybki marsz pod górę na bieżni: incline 10, speed 6 km\h Trenowane części ciała: klatka piersiowa, plecy, tricepsy, nogi - uda Rozpiętki ze sztangielkami leżąc na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 3kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 3kg Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej -

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3752 Data: 2012-07-11 22:53:44 Liczba szacunów: 0
  • Nothing Gonna Be The Same Now! - Świeży start i małe podsum. str. 196

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowując to co napisaliście wyżej, jajka, to ostatnia rzecz o której bym pomyślał, żeby zjeść po treningu ... Nothing Gonna Be The Same Now ! Dzień 114/DNT/22.07.2012 Nowy trening, nowe możliwości, nowe przyrosty ! Day no. 52 "Krótkie" Aero: Dystans - 21.30 km. Czas - 1:26:20 Śred. Pręd. - 14,80 km/h Spal. Kcal - 631 kcal. I bez op******u się

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-24 10:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Micha i Trening Plecy: Ściąganie drążka do karku (zmiana z maszyny na brame z wyciągu górnego,trochę za długie łapy i pleców nie rozciągałem ) do stosu dokładałem hantle i krążki Seria nr 1: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:80kg Seria nr 2: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:92kg Seria nr 3: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:95kg Seria nr 4: Liczba powtó

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-07 21:31:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy -Wojtekk

    Post
    Trening dla początkujących

    Ściąganie drążka do karku  Seria nr 1: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:16sztabek+ 15kg krążek  Seria nr 2: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:16sztabek+ 15kg krążek  + hantel 10kg Seria nr 3: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie: 16 sztabek + 15kg krążek + 10kg Ściaganie drążka do klatki naturalny chwyt  Seria nr 1: Liczba powtórzeń:12 Obciążenie:18sztabek +

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-12 13:57:54 Liczba szacunów: 0
  • artistka/ Kolejna do REDUKCJI potrzebuje dopingu

    Post
    Ladies SFD

    Zmieniłam wczorajszą kolację po treningu. Wzięłam 100g twarogu i 50g maślanki (tylko tyle, żeby mieć z czym to wszystko zblenderować). /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9cd48bc3215344ac8aac73aaf28f6908.png Wczorajszy trening taki sam, jak poprzedni z czwartku: 20 min rozgrzewka na rowerze Wykroki ze sztangielkami Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie:

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2012-04-22 09:01:47 Liczba szacunów: 0