SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Moje FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 778 Data: 1/2/2008 5:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] już kwestie diagnostyki, to wypadałoby jeszcze to jakoś leczyć. ZTCW w CMC jest tak, że lekarz jest obecny przy wykonywaniu badania. Ale może to tylko plotka (tu może pomoc wspomniany telefon). Wynik badania jest jak najbardziej zależny od klasy sprzętu i fachowca. Spotkałem się jak najbardziej z kompletnymi profanami wykonującymi badania [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4043 Data: 7/11/2008 1:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Potrzebuję pomocy w rozplanowaniu ćwiczeń, oczywiście można coś dodać :) NO WIĘC: Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach WSPIECIA NA PALCE W STANIU Klata: wyciskanie na ławce poziomej ROZPIĘTKI Plecy: Wyciskanie sztangi zza głowy PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 698 Data: 3/16/2009 4:47:18 PM Liczba szacunów: 0
  • daj propa 100 trenu 75 i tnij na tym No dobra..Dzieki za pomoc ;) Temat do usunięcia ,zeby nie zasmiecac :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 783 Data: 4/27/2014 10:40:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jedenastki ;)

    Post
    Piłka Nożna

    Z tym Jamesem w bramce to już chłopaki zaszaleli. Moja jedenastka: Bramka: van der Sar (Manchester United) Obrona: G. Neville (Manchester United), Terry (Chelsea), Vidic (Manchester United), Riise (Liverpool) Pomoc: Cristiano Ronaldo (Manchester United), Essien (Chelsea), Fabregas (Arsenal), Giggs (Manchester United) Atak: Berbatov (Tottenham), [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5672 Data: 5/17/2007 2:44:11 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemano d.a.r.i.o dzieqwa za pomoc, poprawie wszystko tylko zastanawiam sie jeszcze czy zmniejsze serie na klate bo jak na 2 miechy cw. to z klaty jestem najbardziwj zadawolony!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 732 Data: 10/18/2008 4:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałem Ci pomóc,ale Ty wiesz lepiej.Jestem pewny,że tego treningu nie ukończysz i później powiesz,że trening hst jest do niczego.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 752 Data: 8/16/2014 2:21:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na SIŁE pod MMA w domu

    Post
    Scena MMA i K-1

    Dzięki przyda się bardzo daje soga za pomoc :D

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4436 Data: 1/3/2012 3:57:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciężka praca jakie odżywki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziękuję za odpowiedź i pomoc :). Mam takie pytanie z czystej ciekawości znalazłem na allegro produkt META ANABOLON, powiedzcie mi to kolejna jedna wielka ściema czy ma jakieś działanie wspomagające? Nie chcę tego kupować ale ciekawość mnie zżera :P. Zmieniony przez - mieczu w dniu 2012-01-17 16:50:04

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3971 Data: 1/17/2012 4:48:28 PM Liczba szacunów: 0
  • W miare możliwosci postaram Ci sie pomoc. Posilki mniejsze, ale czestsze. To bardzo wazne! Kazdy posilek powinien zawierac okreslone skladniki. Proponuje 6 posilkow. Ziemniaki... niby weglowodany... niby tragedi nie ma, ale duzo lepszym weglem do obiadu jest woreczek brązowego ryżu, miesko (skora sio) i warzywa (sałatka z oliwa). Ostatni posiłek [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2455 Data: 6/30/2009 2:23:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No dobra, w takim razie biorę się do roboty. Jeśli będę miał jakieś pytania jeszcze i niepewności to się odezwę. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1410 Data: 12/4/2014 10:23:59 AM Liczba szacunów: 0
  • odzywki dawkowanie suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    MOglby moze ktos bardziej profesionalnie mi pomoc i dadz odpowiedz na dreczace mnie pytanie np : lepiej w tym przypadku zastosowac dawke wieksza poniewaz beda bardziej widoczne rezultaty i po mieisacu organizm sie przywyczaja i nie buduje tkanki tluszczowej i miesniowej na gajnerze tak szybko jak w pierwszym miesiacu lub nie wiem np : lepiej na [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 589 Data: 9/11/2010 12:19:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - którą brać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    W tej chwili bardzo zależy mi na tym żeby kreatyna była w capsach... to rozwiązanie jest dla mnie odpowiedniejsze tak więc wciąż proszę o pomoc przy doborze krety.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1304 Data: 12/15/2010 12:17:37 PM Liczba szacunów: 0
  • OK. Dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4459 Data: 1/4/2017 3:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] wiem co wy z ta meta macie ;/ ludzie mi chodzi o to zeby nabrac sily i zeby jak najmniej na masie przyszlo !! chce jeszcze papre kg tluszczyku zgubic ! tomekwwl dzieki za pomoc ! to co napisales dalo mi do myslenia DZIEKI !! No nie wiem ale wydaje mi sie ze na winie wiecej wejdzie w sile niz np na "staku" kreatynowym co nie ?? to [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3108 Data: 4/28/2009 5:40:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Podczas HCG daj jeszcze 1/4 tbl exe co 3 dni,reszta j/w ok więc narazie czekam te 8 dni i jak zacznę hcg symex 1/4 co 3 dni, dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3533 Data: 7/21/2016 5:11:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pewnosci 100 % nigdy nie ma, mozesz sprobowac letrozole dosyć spora poprawa była od kad zacząłem brać symex. Zrobię odblok, wybiorę co mam wybrać i się będę odzywał. Jak narazie dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3533 Data: 7/23/2016 5:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Oka - dzięki za pomoc - już kupiłem Scott Yecora:) pozdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2843 Data: 4/12/2010 12:12:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Treningu ( jestem zielony)

    Post
    Trening dla początkujących

    dzien dobry jestem nowy .chcialbym zeby ktos pomogl mi w ulozeniu planu cwiczen w wARUNKACH DOMOWYCH tzn. mam tylko sztangielke 16kg . mam 16 lat 180cm i 65kg co moglbym w tej sprawie zrobic? prosze o pomoc cwicze juz rok

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 588 Data: 1/14/2011 8:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Treningu ( jestem zielony)

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo prosze o pomoc, dodam że zakupiłem już ławkę

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 588 Data: 1/16/2011 7:52:13 PM Liczba szacunów: 0