SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pompki przetrenowanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] o to mi chodziło żebym wiedział jak dane ćwiczenie robic.. Kurde panowie pomoże ktos mi plan ulozyc no mam czas na cwiczenie Mam domowa silownie ;lawke gryf lamany prosty,obciazenie 100kg+ no da radę ,drązek nie problem .. Wiec pomozcie coś jakis plan zebym fajnie wygladal ,nigdy nie ukladalem planu treningowego wiec dlatego prosze was o pomoc

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5403 Data: 12/29/2011 3:45:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Pompki przetrenowanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Mam tu kilka pytan na ktore nie znam odpowiedzi wiec prosze o pomoc 1 Co mi da ze bede jadl bialko ,weglowodany itp? 2.Czy nie bede mogl juz jesc normalnego obiadu 3.Co to znaczy ze musze miec mase miesniowa i jak do niej dojsc? .Mi sie kojarzy to z wieksza waga mojego ciala 4.Czy trening bez bialka i weglowodanow itp maja jakis sens jak tak [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5403 Data: 12/30/2011 12:45:05 AM Liczba szacunów: 0
  • NUKA I TABLETKI

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wszystkie substancje pobudzjace Centralny Uklad Nerwowy - moga pomoc w nauce po przez zwiekszenie koncentracji i polepszenie pracy mozgu - to jak podrasowanie predkosci procesora w komputerze. ALE !!!! Musza byc spelnione okreslone warunki (aby efekt nie byl odwrotny) Nalezy pamietac ze Mozg nasz pracuje na cukrze wiec: 1) kiedy mamy go wysoki [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3398 Data: 1/15/2004 8:36:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Push pull do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc, ale racja pora wrócić w końcu do liczenia kalorii. :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 283 Data: 4/24/2016 6:45:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Naderwany miesien dwuglowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A wiec ?? Jak ktos wie to niech poradzi, czy rozciaganie moze zaszkodzic czy pomoc. Z gory thx !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7937 Data: 1/21/2005 8:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tłuszczy/ 100 gram piersi z kurczaka 21 g białka/0 ww/4.3 tłuszczy/+oliwa z oliwek WYWAL OLIWE! SAM MAKARON Z PIERSMI JEST OK. posiłek V tu juz niewiem co moge dac prosze o pomoc brakuje mi kcal oraz tłuszczu moze kupic 0mege3 ?? Z OMEGI-3 NIE DOSTARZCYSZ DUZO TLUSZCU I KCL ALE JEDNAK WARTO SIE W NIA ZAOPATRZYC TAK SAMO JAK DOKUP WITAMINY,ZMA I [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 962 Data: 6/20/2007 11:16:10 AM Liczba szacunów: 0
  • ACT - PLAN TRENINGU

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli ktoś ma chwilkę niech zerknie na mój plan , z tego względu im szybciej otrzymam pomoc tym szybciej będę mógł zacząć ćwiczyć :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 12/16/2007 8:06:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje pierwsze HST

    Post
    Trening dla początkujących

    odświeżam:) Prosze o pomoc, chciałbym zacząc juz od jutra nowy plan.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 467 Data: 12/21/2011 6:47:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy warto taki sprzęt do domu?

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej, dzięki wielkie za pomoc. To jeszcze ostatnie pytanie, jedna z tych taśm ma: 1) maksymalna długość: 247 cm minimalna długość: 145 cm średnica uchwytów: 3,5 cm długość uchwytów: 13 cm ładowność: 150 kg a druga: 2) Regulacja taśmy 200 - 290 cm Długość ramienia 100 - 145 cm Szerokość rączek 13 cm Maksymalne obciążenie 250 kg Ktora opcja wydaje [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2591 Data: 12/29/2017 10:30:33 AM Liczba szacunów: 0
  • trening dla dziewczyny do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    obliques !!! dziękuję za pomoc... ale mam jeszcze w takim razie dwa pytania - czy do ćwiczeń na nogi dodać jeszcze łydkę o której zapomniałem? chociaż ona ma ładną szczupłą? i jeszcze jedno czy zamiast rozpisywac na 2 treningi rozpisac jej 3 z tym ze trzeci byłby też na dolne partie ale własnie złozony z tych ćwiczeń które wywaliliśmy? co Ty na to?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2181 Data: 2/7/2008 2:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla dziewczyny do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] robiła hantlami 2 kg ale stwierdziła ze na poczatek muszą być nawet 1 kg bo troszeczkę piekło... plecy też "laitwo" bo to pierwszy raz a ponadto była po TBC co do pozostawienia 4 seri a nie trzech to dałem jej prawo wyboru - tzn jak bedzie sie czula na silach... zobaczymy - jutgro idzie na kolejny jeszcze raz dziekujemy za pomoc:)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2181 Data: 2/7/2008 10:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z planem (superserie)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki ;) wyciagu nie mam ale czyms zastapie;) przedramiona odpuscic czy dodac do piatku np ? (sog za pomoc polecial)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 12/21/2011 5:55:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu biceps

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok wielkie dzieki za pomoc :) no i sog :)duzych przyrostów zycze heheeh:)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 3/29/2012 10:34:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wino jest z balkana lezy juz ponad rok-dam tak jak pisalem 20 mg ed.Czyli po mostku 200 mg e7d robie odblok,mam jeszcze daa jak to dac do odbloku?razem z clomidem czy zaraz po nim? dziex za pomoc sog poszedl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 856 Data: 7/5/2013 7:55:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie młodego człowieka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobrze,dziekuje panu za pomoc:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2/11/2017 12:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczupły facet który ma silną motywacje poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Drązek bez problemu moge w domu postawic, mam na to warunki:) dzieki wielkie zaczne od tej diety, a moge was prosic o jakies proste cwiczenia jeszcze i ich czestotliwość ? Dziękuje za pomoc bardzo

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 965 Data: 1/6/2011 7:34:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Sugestie do zbudowania diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] bez ogromnej utraty wagi w bmr i tdee wpisalem jak bym juz cwiczyl ale narazie nie cwicze i niemam zbyt duzo ruchu na codzien procz 1h codziennego spaceru czekam na dalsza pomoc bo chce jak najszybciej ulozyc diete i plan treningu i zaczac dzialac bo dluga przerwa byla od jakich kolwiek cwiczen itp Zmieniony przez - VideCuiFidas w dniu [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2/7/2014 2:33:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, wszystko już wiem . Dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 1/10/2015 3:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • HsT- prosze o opinie

    Post
    Trening w domu

    dzieki za pomoc i Sog dla ciebie :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 10/27/2004 5:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • CZYŻBY GINO??

    Post
    Doping

    powiekszyl sie jeden z gruczołow ,tamox moze pomoc ,ale jak bendziesz jeszcze koksowal to wroci to spowrotem ,druga opcja to skalpel

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6963 Data: 7/4/2010 8:04:17 PM Liczba szacunów: 0