SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ile serc drobiowych około to 150g? Zjadłem dzisiaj 23, wychodziło mi bokami, czytałem że jedno ma 10g, ale jakoś mi to nie pasowało. Proszę o pomoc :) kup wagę, najtańsza opcja to kilkanaście zł. ;-] Mam wagę kuchenną, moja mama przed gotowaniem zważyła - była 0,5kg. Ja po ugotowaniu zjadłem ponad połowę tego, a po obróbce ważyło to na wadze 150g, [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2012 3:04:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] aby bylo dobrze . Myslalem o tradycyjnej piersi i ryzu po 100g zamiast 2giego posilku . Przy takim wysilku to trzeba mi bedzie gdzies 3500 kcal zeby przytyc to dopiero dla mnie problem bo przy zakladaniu tego tematu mialem problem zeby 3200 osiagnac xD . Prosze o pomoc bo czasu do poniedzialku nie zostalo duzo a to dla mnie wazne . Sogi beda:)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2012 12:58:34 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wiem o co chodzi tylko chodziło mi czy duża różnica jaki typ mięsa że jednego dnia to drugiego tamto. makroskładniki będę wyrównywał i podbijał z tygodnia na tydzień będę obserwował zmiany. Akurat dziennik zacznę prowadzić to na bieżąco będę widział postępy jeśli takie będą:D dzięki za pomoc :P Zmieniony przez - Gawlak w dniu 2012-07-31 02:28:31

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2012 2:28:08 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc:-) Sogacz dla Ciebie :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2012 6:44:12 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest w stanie ktoś pomóc? http://www.sfd.pl/Endomorfik__Masa_CC_-t881290.html Bo chyba nie doczekam się odpowiedzi...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2012 5:48:40 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tego wtorek,czwartek, sobota ćwiczę na worku około 45 minut. Do tego od września zaczynam treningi MMA co najmniej 3 razy w tyg, czym zastąpię worek. Cv chyba w miarę czytelne, czy czegoś jeszcze brakuje ? Z góry dzięki za pomoc :) Zmieniony przez - WieLki PoR w dniu 2012-08-28 13:56:13 Zmieniony przez - WieLki PoR w dniu 2012-08-28 13:57:16

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2012 1:50:54 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2012 4:07:36 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zoladkowych. Otoz chce od jutra jesc takie sniadania wlac ok 300ml melka 3.2% lub 2% zalezy jakie bedzie czekac az bedzie wzalo pozniej dac do tego 100g platkow owsianych i gotowac mieszajac ok 3-4min i czy moge odrazu do tego dodac 30g bialka wpc i 30g gainera ? - bo nie wiem czy moge do wrzatku wsypywac odrzywki prosze o pomoc z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2012 8:59:36 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy może mi ktoś pomóc w wytłumaczeniu zapotrzebowania kalorycznego. Tzn. wg kalkulatora https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html przy moich parametrach i zakładając zerowej aktywności mój współczynnik BMR to trochę ponad 2000kalorii, a przy wyliczaniu z prostszego wzoru pod jednym z tematów czyli waga razy 24 i razy [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2012 2:54:17 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Jestem pod koniec redukcji i chce zrobić ładowanie ww. I Faza która trwa 3 dni wtedy mam wegle do minimum, kolejna II Faza tez 3 dni to ładowanie ww. I nie wiem zabardzo jak w I fazie rozlozyć te ww czy to ma jakieś znaczenie takie nieduża ilość wegli. Czekam nadal na odpowiedź, pomoc ;) Zmieniony przez - Michal9krk w dniu 2012-09-04 23:48:58

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2012 11:48:29 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mam wegle do minimum, kolejna II Faza tez 3 dni to ładowanie ww. I nie wiem zabardzo jak w I fazie rozlozyć te ww czy to ma jakieś znaczenie takie nieduża ilość wegli. Czekam nadal na odpowiedź, pomoc ;) Zmieniony przez - Michal9krk w dniu 2012-09-04 23:48:58 Wszystko jedno, zwykle daje się węgle z rana żeby jakoś nabrać energii na wstanie, lol

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2012 11:55:23 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wczoraj kupilem sobie ciemny chleb kupilem najciezszy tak jak ktos mi poradzil ale ten chleb jest tak jakby lekko slodkawy i nie wiem czy nie kupilem zlego. Na opakowani pisze ze to jest chleb zytni i ze zawartosc opakowania to 6 kromek i ze calosc ma 270g. Naprawde nie znam sie na tym, za pomoc dziekuje.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2012 10:38:06 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyli mam rozumieć, że to jest jeden wielki mit. Można się czasem pogubić w różnych teoriach, którymi branża suplementacyjna nas obrzuca. Na większości etykiet monohydratów polecane jest łączenie z dekstrozą :/... ok dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2012 5:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Porozmawiajmy o HRT.

    Post
    Doping

    ok niebede robil juz spamu dzieki za pomoc .. pisze wlasnie posta i wklejam wszystkie wyniki ... od grudnia ... zapraszam do zerkniecia i pomocy ...

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3724 Data: 8/28/2014 8:08:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Blancik, flaszka i jest pięknie, szybko nowy spam nam pęknie! [SPAM]

    Post
    Doping

    A i piorę też, bo kamizelka kuloodporna wali niemiłosiernie, taka przepocona jest. Zalałem wrzątkiem z octem, musi pomóc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2014 12:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Likwidacja Instytutu Reumatologii

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    w skrócie: chodzi o to ze chcą zlikwidowac Instytut Reumatologi z którego wychodzą na Polske nowoczesne metody leczenia, leki biologiczne, ogólne wytyczne dla reszty kraju. Instytut ten jest jednym z nielicznych miejsc gdzie chorzy na choroby reumatyczne mogą otrzymać odpowiednią pomoc lekarską.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 9217 Data: 6/4/2006 11:07:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Likwidacja Instytutu Reumatologii

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    a co jeszcze sprzedajesz, napar z jąder nietoperza ? nie lubie byc wredny ale powiem dwie rzeczy: 1. nie lubie jak mi ktos takie bajki wciska i mysli ze to kupie. moze jeszcze diete optymalna mi zaproponujesz ? 2. jakby to bylo takie skuteczne to myslisz ze ludzie by tracili kase na zabiegi, leki, cwiczenia gdyby to mialo im pomóc ?

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 9217 Data: 6/15/2006 6:26:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Likwidacja Instytutu Reumatologii

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    A ja jestem za likwidacją! Mam 25 lat. Od paru lat bolą mnie stawy, od półtora roku na niektórych utrzymuje się opuchlizna. Dostałem od lekarza rodzinnego skierowane, poszedłem z nim do nich, bo są Instytutem powinni być najlepsi będą wiedzieć jak mi pomóc.... A gdzie tam. Po trzech wizytach stwierdziłem że moja noga więcej tam nie postanie. [...]

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 9217 Data: 7/13/2006 11:15:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Spam - Śnieżynka Hi Tec'a Oszalała i Daje %-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    kk dawaj nciastko to bedzie pomoc

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2009 6:39:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy, lepszy SPAM! :-D

    Post
    Ladies SFD

    hejka, jak to jest, że niektóre Dziewczyny dostają pomoc Moderatorek, a niektóre nie? Czym trzeba sobie zasłużyć? nie okupuję spamu, ćwiczę, zbytnio pytań za dużo nie zadaję, a tak niechętnie do mnie zaglądacie. Chyba po prostu mój dziennik jest taki hm no sama nie wiem, suchy? ale z drugiej strony nie ma być forum dyskusyjnym tylko wypiską z [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2014 10:53:51 PM Liczba szacunów: 0