SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kraków-pomoc w doborze siłowni

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Jeśli zły dział to z góry przepraszam. Jestem studentem na 1 roku energetyki agh. Mieszkam w krakowie na osiedlu przy arce 17, w pobliżu mam takie siłownie: -gladiator -wiktoria -dragonfly -studio ruchu prestige -niuton -flexor -studio8 Chce kupic od razu karnet na pare miechow a nie chce wybierac byle czego. Moglibyscie cos polecic ? Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 10/6/2011 5:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o Pomoc.

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam Wszystkich . Mam Takie pytanie, za 1,5 miesiąca wyjeżdżam na poważne zawody w Wyciskaniu sztangi leżąc. Aby troszeczkę poprawić swój wynik kupiłem NitroBolon Nitric Oxide Amplifier 400 g 40 porcji. Jak uważacie pomoże mi to ? i czy nie da masy . ważę 73 kg a chciałbym załapać się do 75 Kg. Słucham Waszych opinii. Dziękuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1686 Data: 7/20/2012 10:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i Treningi Pomoc!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć Pozdrawiam wszystkich ! Mam 16 lat i piszę z konta brata. Właśnie rozpoczynam treningi. I proszę Was o pomoc. Chciałbym wiedzieć co mam jeść, jaką stosować dietę na masę ponieważ ważę ok 60 kg przy wzroście 174 cm. Chciałbym również wiedzieć ile na początku trenować 2,3 a może więcej razy w tygodniu (weźcie pod uwagę mój wiek i to, że jestem [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 825 Data: 1/4/2004 5:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam! Być może usłyszę od was obelgi różnego rodzaju i stwiedzicie, że jestem kretynem, ale to nie jest istotne dla mnie. Chciałbym się dowiedzieć jak mam wykonać odblok po cyklu, który własnie kończę. wyglądał on następująco: 1-8 tydzień sustanon organonu 1-5 meta egipska (methanex) Mam dostęp do nolvadexu, clomidu i provironu. Proszę o poradę

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 9/18/2008 5:14:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Stosowanie BCAA i L-Glutaminy pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam poczytałem troche na necie i juz sam dokładnie nie wiem jak stosować te oba suplementy. Dotychczas stosowałem BCAA przed i w trakcie treningu (1g BCAA na 10kg masy) a bezposrednio po treningy L-Glutamine(zmieszana razem z białkiem i carbo). I moje pytanie brzmi: Czy warto stosować BCAA i L-glutamine w innych porach dnia np. BCAA rano przed [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 584 Data: 10/30/2012 7:26:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ocenie diety redukcyjnej

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] diety redukcyjnej i gdyby było coś nie tak to o poprawę, do każdego posiłku dodane sa jakieś warzywa. Jestem po cyklu na masę 79kg-88kg myślę ze juz czas na redukcje gdyby były jakieś pytania piszcie. Z góry dzięki za pomoc ;) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7607d2809bf84919ad81dc9950cc794f.png Zmieniony przez - Azzurri w dniu 2013-04-02 12:12:03

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 4/2/2013 12:03:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam wielka prosbe do osob ktore cwicza na silowni i ulozyliby mi trening 2 dniowy na silownie aby zwiekszyc swoja sile fizyczna. Trenuje pilke nozna i chialbym podczas prygotowac poprawic swoja sile wiec bardzo wazne dla mnie jest zdobycie duzej sily w nogach i miesni brucha ale wiem ze musze cwiczyc cale cialo. Dlatego prosilbym aby doswiadczone [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 12/20/2005 7:40:10 PM Liczba szacunów: 0
  • co mam dalej robić?? proszę o pomoc

    Temat
    Sport Dla Wszystkich

    [...] mam pewne plany, a mianowicie chcę zrobić kaloryfer, nie stosuję żadnej diety, ćwiczę tylko w domu A6W (od kilku dni). Wiek 14 Waga 60 kg Wzrost 177 cm Cel do osiągnięcia kaloryfer Aktywność fizyczna gra w piłkę ręczną raz w tygodniu Jest potrzebna jeszcze mi masa? jaka dieta? może jakieś inne ćwiczenia? Liczę na waszą pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 12/31/2012 1:00:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc z dietą :(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć.Zwracam sie do Was z prośbą o pomoc mi w ułożeniu jakiejkolwiek listy żywienia i ogólnie diety.Na forum szukałem troszke o tym i znalazłem duzo rzeczy jednak nie wiem jak mam ułożyc sobie dzienny posiłek i ile dokładnie kalorii ma miec moje codzienne jedzonko. Chodze na karate Kyokushin i siłownie. Jedynym wolnym dniem od wysiłku jest [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 856 Data: 3/19/2005 3:28:36 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc na zakupach

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Drodzy forumowicze, prosze was o pomoc. chciałem ulepszyc swoją dietę, dopiąśc ja na ostatni guzik a tu masa problemów. Oblatałem mase najwiekszych marketów typu carfur, lidl, tesco itd ale nie moge znaleśc zalecanych wszedzie dla kulturystów produkytów Ludzie poratujcie. Gdzie moge dostac cos takiego jak tłuszcz pam? makaron razowy? makaron [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 7/25/2009 1:47:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w rozplanowaniu>>>>>SOGI

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Mam szesc grup: 1.PLECY 2.KLATA 3.BARKI 4.BICEPS 5.TRICEPS 6.PRZEDRAMIE Z tego chcialbym cwiczyc 3 razy tygodniowo cwiczac po dwie partie w dzien tzn. 2 partie razy 3 dni wychodzi 6 tzn ze wszystkie zaplanowane partie sie spelnia. Problem: Nie wiem czy to ma sens a poza tym jak mam je laczyc jakie miesnie z jakimi cwiczyc moze ktos pomoc ???

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 821 Data: 10/19/2009 5:02:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Która ławeczka?? prosze o pomoc.

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam! Mianowicie chce sobie sprawic nowa ławeczke, i którą byście radzili..??http://www.allegro.pl/item335194674_lawka_olpran_gryf_135_cm_25_kg_nowy_model_.html http://www.allegro.pl/item335332167_lawka_pod_sztange_z_modlitewnikiem_bh_0427.htmlhttp://www.allegro.pl/item336505373_lawka_rzymska_fitness_pro_uniwersalna.html Moze macie jakies lepsze [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 845 Data: 4/7/2008 5:48:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc ;)

    Temat
    Doping

    Witam chodzi o mete ;) czy po 50 tabletach mozliwe są jakies skutki uboczne ? chciałbym zrobic cykl z 50 tabsami i stąd pytanie czy po cyklu tylko hepatil nalezy brac czy cos jeszcze ? i jakie dawkowanie proponujecie. jest to mój 1 cykl z metą ;) Sorry za rozgrzebanie tematu bo pewnie juz byl ale kazdy chyba indywidualnie powinien zalatwiac tego [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1555 Data: 2/28/2009 10:45:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze wyciagu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] pomoze cos wybrac? Znalazlem cos takiego http://www.allegro.pl/item987982163_marbo_semi_pro_wyciag_na_2_prowadnicach_gratis.html http://www.allegro.pl/item977823346_wyciag_masiv_do_sciany_siedzenie_3_uchwyty.html http://www.allegro.pl/item980692996_promocja_10_kelton_wyciag_z_drazkiem_otus.html prosze o pomoc ewentualnie nakierowanie na sprzet.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 863 Data: 4/13/2010 6:11:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej?? Pomoc w doborze kretki i pytanko

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam... tydzien temu skonczylem cykl na cm3 i nie jestem zbyt zadowolony tymbardziej ze dieta na + itp. nie powiem sila wskoczyla i to calkiem calkiem ale mi chodzi o mase... mialem kiedys cykl na mono z vitala ( pozytywne wspomnienia) i teraz pierwsze pytanko kieruje w sprawie kiedy moge znow robic cykl na mono?? i teraz jakie mono bedzie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 707 Data: 2/12/2009 8:53:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to brać proszę o pomoc! :)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    A więc posiadam Cell pump 665g + Vitalmax mono 300g + bcaa Olimp mega caps 300k + gain fast Universal 4500g. Moze mi ktoś napisać jak to przyjmować. Na bcaa pisze 3* 5tabsów dziennie to trochę dużo czy mogę ograniczyć sie do 5? Na czczo 5g mono Przed treningiem 10g cell pumpa. Po treningu 5kapsów bcaa. Gainer wg,. braków pomiędzy posiłkami. w [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 527 Data: 5/19/2010 4:05:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Bielactwo a Hashimoto - pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] co nic nie wnosi nowego. Cierpię na bielactwo ponoć związane z choroba Hashimoto tak stwierdził lekarz endokrynolog po okazaniu wynikow między innymi z USG tarczycy i po wynikach krwii, ponoć są sterydy które mogą pomóc wyzdrowieć czy może ktoś wie do kogo trzeba się zgłosić najlepiej w Krakowie. Proszę o pomoc jestem gotów na wszystko.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 232 Data: 10/17/2019 12:13:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z mieszaniem SOG za pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czesc! Mam do was pytanko czy ja dobrze robie? kupilem creapure monohydrate z olipma (600g) i carbo tez firmy olimp (1000G) ale jeszcze do kupie z 1000 g I MAM PYTANIE czy dobrze to mieszam? Wsypuje 20 g Carbo do tego 5 g kreatyny i zalewam to sokiem winogronowym (tylko carbo nie do konca sie rozpuszcza bo widoczne sa gdzie niegdzie gródki )czy [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 751 Data: 11/7/2004 9:55:02 AM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    [...] zapupilem 100 tabs metki i winstrolu problem z tym ze nie wiem jak sobie to rozpisac zeby nie narobic sobie krzywdy o sterydach nie wiem duzo z tego wzgledu ze bralem tylko raz bardzo dawno temu metke mam 20 lat 181 cm i 79 kg wagi cwicze jakies 12 miechow metke bralem kolo 2 lat temu prosze o pomoc aa i o nazwe jakies oslonki z gory dziekuje :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 5/15/2006 5:55:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc - > Dolna partia klatki

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Mam pewien problem a mianowicie : Odkąd zacząłem chodzić na siłownie przeważnie ćwiczyłem na prostej ławce i środkową partię klatki dobrze wybiło mi do przodu, najmniej robiłem na dolną część klaty i wygląda to niezbyt dobrze. Moje pytanie to: jaki trening stosować aby w miare dobrze i szybko przybić dolną partie klatki? z góry dzieki ; )

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1611 Data: 3/30/2008 9:31:58 PM Liczba szacunów: 0