SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prośba o pomoc w diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Mam 171 cm wzrostu, ważę 83 kg, ćwiczę od 2ch tygodni po 4 letniej przerwie, 3 x w tygodniu (siłownia + aeroby) + 1x w tygodniu indoor cycling. Moim celem jest redukcja brzucha + kondycja + mięśnie, przy cyzm priorytetem jest zrzucenie brzucha. 1x dziennie stosuje 30g Białka Ostrowii. Móglby może ktoś przedstawic przykładową diete i [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 696 Data: 11/5/2010 12:26:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc !

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam chciabym prosic o rade z gry sorki jak nie wstawie tematu gdzie trzeba jestem zielony na forum ;/ Więc zaczynam mam 18 lat waze 94 kg 186 wzrostu cwicze od 5 tygodni plan treningowy 3 dniowy . Prosze o doradzenie co robic czy cwiczyc na mase czy rzezbic . Ps bylem jakis miesiąc temu w klubie herbalife tam mają wage co wszystko oblicza [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 607 Data: 6/23/2014 12:14:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam wielka prosbe do osob ktore cwicza na silowni i ulozyliby mi trening 2 dniowy na silownie aby zwiekszyc swoja sile fizyczna. Trenuje pilke nozna i chialbym podczas prygotowac poprawic swoja sile wiec bardzo wazne dla mnie jest zdobycie duzej sily w nogach i miesni brucha ale wiem ze musze cwiczyc cale cialo. Dlatego prosilbym aby doswiadczone [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 12/20/2005 7:40:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, juz miesiac jestem na cyklu Storma, na ostatnie 3 tygodnie tego cyklu chce dorzucic mocny spalacz tluszczu zeby sie wyrzezbic i stracic z 2 kg wagi. teraz pytanie czy mozna polaczyc spalacz tluszczu z kretka w tym wypadku Stormem. Jesli nie redline to co innego moge wziasc do storma na wypalanie tluszczu.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2146 Data: 6/26/2008 9:48:53 PM Liczba szacunów: 1
  • Bardzo prosze o pomoc w ułożeniu cyklu??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] suple: Białko 90 % hi-tec, carbo, xpand 2 razy, cell pump, l-glutamine, hmb Brzdo prosze o u ułozenie jakiegos konkretmnego cylku , bo nie wiem jak to wszystko brac,czy razem czy moze w 2 oddzielnych cyklach bo jesli tak to moge cos dokupic jesli potrzeba?? Dieta jest ok a trenuje 5 razy w tyg zawsze od 20 do 21:30. Dziekuje za pomoc/.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2/28/2009 10:04:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu ćwiczeń i diety

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] chodzić na siłownię, lecz na początku bez żadnych suplementów tylko na samej diecie.Jaką dietę powinienem sobie dobrać oraz jakie ćwiczenia.Od 2 miesięcy schudłem 2kg po zamianie coli na wode mineralną i siedzenie przed komputerem na granie w piłkę bądź zwykłe spacery wieczorem przed kolacją.Proszę o pomoc w dobraniu diety oraz ćwiczeń.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 361 Data: 4/19/2015 7:13:56 PM Liczba szacunów: 0
  • 9miesiecy-pomoc w przybraniu na mase

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam mam pare pytan odnosnie silowni. obecnie cwicze juz okolo 9miesiecy z krótkimi przymusowymi przerwami. chcialbym przybrac na masie.slyszalem ze to bardzo dobre forum i mam nadzieje ze Ktos podpowie mi cos ciekawego. jesli Chcecie jakies konkrety odnosnie mojej przygody z siłką to czekam na pytania.bo niewiem które informacje Wam sie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 714 Data: 1/20/2010 2:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Clout +WF....... potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jestem w trakcie cyklu clout + white flood + 5lbs białeczka elite.... i teraz powstał problem WF wystarczy mi na 50 dni treningowych (ćwicze 5 razy w tyg.) a clout na około 30 dni niezaleznie czy ćwicze czy nie, clout skończy mi sie za jakis 10 dni i chce coś dokupić myślałem o: - Halo Anabolic lub - NanoVapor Co o tym myślicie, clout i WF to [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1304 Data: 11/1/2008 2:03:10 PM Liczba szacunów: 0
  • prosye o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam wszystkich, jestem poczatkujacy i mam kulka pytan : -ile mam cwiczyc na dzien , chodzi mi narazie tylko o biceps (ile razy mam podnosic hankla 8-smio kilowego by po pewnym czasie dalo mi to jakies efekty) -wczoraj cwiczylem z hanklami i po kazdej serii napinalem biceps przez 1 minute, dobrze robie czy moze lepiej by bylo gdybym nienapinal [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 863 Data: 9/19/2005 8:36:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc TRENING

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, mam 16 lat i prosze o ulozenie mi treningu. Moj starz to 3 miesiace, ale od jakiegos miesiaca nie widze zadnych naplywow w mojej masie :( Moj rekor w braniu na klate to 75kg.Wchwili obecej mam wymiary: klatka:94,5cm Biceps:33,5cm Pas:74cm Udo:52cm Przedramie:31cm Waga:65kg Sprzet jaki posiadam w domu to laweczka z sztaga, gryf lamany i [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 867 Data: 5/27/2006 10:10:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Ławka... pomoc...

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam mam zamiar zakupić ławke zastanawiam sie nad ta http://allegro.pl/item448290821_giga_lawka_regulowana_stojaki_modlitewnik_marbo.html co o niej sadzicie jesli nie ta to co proponujecie na ławeczke chce wydać do 300 zł zależy mi na tej bo ma coć wolałbym żeby były troche wyższe.... na modlitewiniku i innych ******łach mi nie zależy chodzsi mi [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 802 Data: 10/8/2008 5:40:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety redukcyjnej

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dobrym spalaczem dietą i aerobami. Wiek 18 Jej waga 75 kg Wzrost : 172 Bf nie wiem jaki ale jest spory , szczegolnie widoczny jest on na brzuchu(fałtki)i na rękach. Proszę o pomoc w ułożeniu diety redukcyjnej.Z tego co pamiętam opiera się ona na wysokiej ilości białka i tłuszczy a małej podaży węglowodanów. ( chyba , że się mylę) Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 417 Data: 4/10/2013 7:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam proszę o pomoc w odczytaniu badań wymazu z gardła i proszę mi powiedzieć czy jest to groźne dla mojego organizmu i wgl czy to sie jakoś leczy i czy muszę coś z tym zrobić z góry dziekuje:) 1 Candida albicans POJEDYNCZE 2 Neisseria spp. NIELICZNE 3 Staphylococcus spp. POJEDYNCZE 4 Streptococcus viridans NIELICZNE Zmieniony przez - BYQQ w [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 5/5/2013 12:20:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta, proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mógłby mi ktoś pomóc w doborze produktów do tej diety? Nie umiem sobie z tym poradzić co mam jeść o tej 7:00 żeby zjeść dokładnie te 36g białka, 63 węgli i 26g tłuszczy :/ Chciałbym żeby potrawy sie powtarzały, żeby nie robić codziennie czegoś innego tylko żeby sobie jedzenie na caly dzien lub na 2 odrazu :D [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 962 Data: 2/1/2016 2:28:51 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z brzuchem

    Temat
    Trening dla początkujących

    cwicze dosyc intensywnie brzuch co 2 dzien po 100-140 brzuszkow zeby sobie wyrobic lekkiego tzn. 6 paka po 2 miechach jego cwiczenia wyrobilem sobie dosyc mocno 4 gorne kostki dolnie troszke mniej ale moj problem polega na tym ze im wiecej cwicze brzuszki tym moj brzuch bardziej wystaje do przodu jak bym pil za duzo piwa zamiast robic sie plaski [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 4/8/2008 3:25:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam bez zbędnego rozpisywania się zmieniam dni treningowe i poszukuje pomocy w ułożeniu planu treningowe proszę nie pisać mi wypełni ankiete jaką masz dietę itp. Nie potrafisz pomóc nie krytykuj i się nie wypowiadaj dzięki z góry ;) Wiec dni w jakie zamierzam ćwiczyć to : wt-czw-sobota-niedziele (full body) tylko nogi osobno ;) + pływanie jak [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 456 Data: 8/19/2012 5:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • ActivLab - Chicken Protein Amino Caps pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Co sądzicie o tym sądzicie: http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Chicken_Protein_Amino_Caps-opis30950.html ? Chciałem wcześniej zakupić białko SFD - SFD Wpc protein plus ale zauważyłem, że Chicken Protein mają więcej białka i są tańsze. Pomożecie? Dieta jest brakuje mi tylko białka, którego stosowałbym po treningu Wiek 17 lat Staż 1 rok. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1236 Data: 8/29/2014 10:39:53 PM Liczba szacunów: 0
  • PROŚBA O POMOC !!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam 16 lat i waze 72 kg mam 194 cm wzrostu chciałbym wiedziec jakie jest moje zapotrzebowanie na białko weglowodany i tłuszecze ( dzienne zapotrzebowanie) a takze prosze was o rade dotyczaca diety co mam jesc i w jakich ilosciach zbliza sie rok szkolny wiec w szkole bede od 8 do 15 prosze to uwzglednic w propozycjach o które was prosze dotyczace [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 650 Data: 8/24/2004 10:25:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze O Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    A wiec ostoatnio bardzo napalilem sie na cwiczenia... chcialbym wygladac jakos przyzwoicie i prosze o pomoc jak cwiczyc cy jesc odzywki jaka dieta cos co spraktykowaliscie i co polecacie... Ulozylem Sobie Plan Cwiczen ktorym cwicze juz 2 tyg ... Mam Lawecze prosto z Modlitewnikiem bez rozpietek ani nog... Pon Klatka Klatka (skos) Rozpietki [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 755 Data: 1/19/2008 7:13:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Arimidex ---> Pomoc

    Temat
    Doping

    witam! Mam pytanie.... Czy sadzicie ze Arimidex jest lepszy od Nolvadexu, bo slyszalem ze jest bardziej skuteczny. Jakie dawkowanie zastosowalibyscie po 15 strzalach prolki. Dodam ze mam problem z sutami i bez saa. dzieki z gory za pomoc ... PozdRo

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2584 Data: 4/26/2007 10:57:41 PM Liczba szacunów: 0