SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem Zielony :) Potrzebna Pomoc wsprawie treningu domowym :(

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1632

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Waga

45

Wzrost

168

Staż treningowy

Piłka Nożna (6lat )

Obwód pasa

64

Obwód klatki piersiowej

74

Obwód uda

45

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Piłka Nożna

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Brak

Cel/problem/opis

Powiększenie masy mięśniowej , całego ciała bądź brzucha
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Cześć . Potrzebuję Trening ,który pomoże nabrać masy szczególnie chodzi mi o mięśnie brzucha !

Chodzi mi o trening bez sprzętu ! Wiem ,że nie da się zrobić "kaloryfera" bez sprzętu i diety , ale może jakoś pomoże :)

Opiszę sb :

Mam 15 lat i 168 cm moim celem jest nabranie masy mięśniowej .Staż 0 , Gram W piłkę nożną od 6 lat , Jestem postury chuderlawej :( 45 kg

Z góry dziękuje ! :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 49 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 324
byłem w Twoim wieku też taki chudy też postanowilem mieć brzuch . nawet diety mieć nie musisz . rób co wieczór na łóżku 2 razy brzuszki ( nogi uniesione `zgiete w kolanach i glową do kolan ) i tak każdego dnia . poza niedziela . Jeśli nie masz treningu kulturystycznego nie będźiesz miał przetrenowania a efekty bd już po miesiącu :D choć po 1 dniu raczej bd mikrourazy ( `zakwasy niby :) ) Pozdrawiam

jeśli pomoglem daj soga :)

...
Napisał(a)