SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] a leviathana albo jakies inne nowe(ciagle cos wychodzi) mocne wynalazki moze potestuje jeszcze z ciekawoascilubie lykac i testowac cos legendarnego co naprawde kopie wiec wybiore tym razem venoma a przy nastepnej okazji promocji zakupie levka albo cos nowego bo narazie cienko z kasa wykosztowalem sie na inne suple dzieki za pomoc i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2008 12:41:57 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] hydroxycuta,pobudzenie takie na 40% bym oceniła, czasem czułam wątrobe jak połknełam rano na czczo kapsułki ale tak to spoko. mysle nad venomem + venom lean dreams stosowac jednosczenie. tyle ze powinnam chyba zrobic jakas przerwe? 3 tyg wystarcza?? do tego od 3 miesiacy łykam L karnityne,omege i witaminy. Prosze o pomoc, bede wdzieczna za rade

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2008 7:17:48 AM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapytaj lekarza, ja mogę jedynie pomóc w doborze środków. pzdr/

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2008 4:53:48 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No więc proszę o pomoc w doborze spalacza;) Wzrost 184,waga70kg,chcę zrzucić tak 5kg było by idealnie:) Trening siłowy 4razy w tyg,aerobowy 3razy.Brałem Therm line extreem,i zbytnio nic nie działało;/ zastanawiam sie nad Venomem a AMP co lepsze?

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2008 10:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] senność, czy też znudzenie, w sytuacjach, które wcześniej jakoś szybciej mnie nudziły i męczyły (bardziej psychicznie). Ogólnie to dobrze wspominam TSE. A jeśli chodzi o pomoc w spalaniu tłuszczu to też całkiem spoko. 4 kg mniej w miesiąc, z tym, że sporo się wysilałem , żeby spalać tłuszcz (ostro jeździłem na rolkach). Pewnie bez TSE też bym [...]

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 5:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Jade na diecie -300 przez 2 miechy,ladnei idzie bo zeszlo 6kg ale chcialem tanim kosztem pomóc sobie jakims niedrogim wspomagaczem,czy którys z wymienionych przeze mnie jest dobry? Vitalmax Fatbloc Thermogenic tse olimpu Clenburexin mala paczka TREC Thermo Fat Burner tez mala chodzi mi o cos do okolo 50 zl pozdro

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2008 8:02:04 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam to szczerze w dupie wazny jest efekt jak dla mnie. bralem juz sally i tussi jezeli to ma w czyms pomoc

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2008 8:08:36 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyli 1 kaps. do śniadania i 1 do obiadu ??? Jeszcze w którym posiłku umieścić witaminy Olimp Vita-Min Multiple Sport?? Dzięki za pomoc SOG poleciał już wcześniej, gratuluje moda :) Zmieniony przez - s.ramos w dniu 2009-01-04 11:53:14

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2009 11:52:16 AM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    @Koniu widze że się bardzo dobrze znasz na spalaczasz więc pewnie na diecie redukcyjnej również bardzo prosiłbym o zajrzenia w Mój temat i o drobną pomoc ;D z góry dziękuje ;) http://www.sfd.pl/Dieta_do_oceny%2C_sypie_sogami%21-t462389.html#post4

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2009 7:57:42 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam wszystkich!!chciałem spytac o porade.przegladalem rynek spalaczy czytalem wasze forum i mam metkil w głowie co kupic.mam 28 lat 185 cm i 115 kg od miesiaca zaczołem treningi 4-5 razy w tygodniu.co kupic??prosze o pomoc..

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2009 12:05:50 AM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rynek spalaczy czytalem wasze forum i mam metkil w głowie co kupic.mam 28 lat 185 cm i 115 kg od miesiaca zaczołem treningi 4-5 razy w tygodniu.co kupic??prosze o pomoc.. przyznaj SOG'a Koniu151 Wysłana - 3 luty 2009 00:14 -------------------------------------------------------------------------------- przy [...]

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2009 4:22:41 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam pytanko co do spalczy bo naprawde nie wiem co brac w moim przypadku, ogolnie moja sylwetka jest naprawde wporzo, mam tylko maly brzuszek a reszta jest ok, biore hmb juz od dluzszego czasu i jest lepiej :P ale brzuszek do konca nie chce zniknac PROSZE O POMOC :)

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2009 3:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, chcialbym prosić o pomoc. W marcu skoncze 18lat a mam troche tluszczu do spalenia, prosił bym kogoś (prawdziwego speca w tej dziedzinie) o zaproponowanie dla mnie spalacza tluszczu. Nie chce jakiegos syfu ktorego bede musial wcinac latami a efektow nie bedzie tylko coś co pomoże mi w jak najkrotszym czasie spalić sadło, chcialbym rownież by [...]

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2009 10:27:56 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    fajnie ale po zarty tu nie przyszedlem tylko po pomoc, trudno bede musial skorzystac gdzies indziej, "dietanabol ..." heh dobry zart ...

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2009 10:58:23 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eghm, ja tu wszedlem by prosic o pomoc w spalaczu tluszczu jako SUPLEMENT, a nie jakiś steryd jeszcze podejrzewam ze dożylny ... ta a potem zdechne po czyms takim z przyczyn niewiadomych nie?

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2009 11:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE.CO KUPOWAC?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] gdyż mam jakies problemy z ciśnieniem. Zastanawialem się nad Scorchem lub Venomem ( jednak słyszałem że bardzo mocny jest). Mam 17/18 lat . Oto moja zdjęcia: http://img525.imageshack.us/img525/8296/obraz001wk6.jpg http://img24.imageshack.us/img24/7674/obraz002nt5.jpg z góry dzięki za pomoc Zmieniony przez - travis91 w dniu 2009-02-14 10:38:23

    Odpowiedzi: 1055 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2009 10:37:42 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] rąk na modlitewniku 3x 8 - 10 (1 min przerwy) , wolno tak 3sek w gore i 3 sek w dół 8x 9,5 kg (w tym gryf = 5,5 kg) 6x 11,5 kg 8x 12,5 kg (ledwo, z asekuracją, gdyby nie pomoc kolegi – tj. motywacji na pewno odpuściłabym ten ciężar) PO TRENINGU BICKI SPUCHNIĘTE! Tętno podczas treningu siłowego: czas całkowity: 1 h 30 min Średnie HR: [...]

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2009 11:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • wczoraj jakiś młodziak nowy się przyglądał, ale miał taką przestraszona minę.... bo nie wiedział tak naprawdę,co tam wyczyniasz,a nie pytał,bo nie chciał się skompromitować Ty nie patrz n innych,że robisz hałas...przecież widziałaś sama jak ja robiłam i też obijało się i to głośno aaa i co mogę to przy sumo dawaj bardziej stopy tzn palce na [...]

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2009 9:19:00 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] - dziękuję za miłe słowa....forma była cycuś.. Moje treningi polecam jak najbardziej - ja byłam z nich bardzo zadowolona Na siłowni czuwa Mąż, ale potrzebna była mi Jego pomoc głównie wtedy, kiedy brałam "wielkie" ciężary i nie byłam pewna, czy mnie nie przygniecie. Technikę też kontrolował pewnie z ukradku, ale bardziej radziłam [...]

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2009 4:36:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] oraz atmosfera mobilizująca do działania (na mnie tak działała). W domku nie ma żadnej krępacji (jeśli ktoś się krępuje), pełna swoboda, z kolei na siłwoni można liczyć na pomoc w asekuracji w razie czego, bądź dobrą radę. Zależy od miejsca. Z siłownią jest jeszcze taki plus, że skoro masz w planie trening i już tam pojedziesz to na pewno [...]

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2010 2:26:58 PM Liczba szacunów: 0