SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Melatonina

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Mam pytanie:czy birac ECA i majac problemy z zasnieciem moglbym liczyc na jakas pomoc ze strony melatoniny?Czytalem tez gdzies ze melatonina zwalcza wolne rodniki czy to prawda? voytas

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2002 8:10:51 PM Liczba szacunów: 1
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    [...] przeczytac w Kronikach Dlugosza. Dzieki temu Lokietek mogl wrocic do Polski i kontynuowac walke o tron. Synom tego palatyna Lokietek podarowal w ramach odwdzieczenia sie za pomoc dobra w Malopolsce. Osiedli tam ok. roku 1307 i to byl poczatek polskiej lini rodu . Pozniej Kazimierz Wielki dorzucil kilka wsi na Rusi Czerwonej. A ja naleze do [...]

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2010 4:38:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    [...] mialem juz niezle pojecie jak sie stoi na bramce, ile sie za to zarabia i co i jak. Generalnie informacje ktorymi sie podzielili Polacy okazaly sie bardzo DLA MNIE pomocne. Wlasnei dzieki temu ze niektorzy nie zachowali prywatnosci, wprost powiedzieli ile zarabiaja i jak to zrobic! Moze to czasami wyglada ze ja kazdego chce przkeonac [...]

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2010 9:05:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    [...] 20 k jezeli masz working tax credit albo housing benefit to i tak ci sfiansuja bo rzad im odda za to kase). Najprostszy sposob, zadzwon do nich i zaptaj jakie sa dostepne pomoce jak jeste na low income i jakie jak jestes na benefits. Wiem ze zoan teraz bedzie robic accountant i oprocz kosztow egzaminu,rejestracji i pomocy bedzie miala 100% [...]

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2010 5:13:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    propozycja nr2 opieka ogrodnicza dla ludzi samotnych,schorowanch itd.w miastach za taką pomoc m-c kasuje sie około 250f i co 2 tyg.trzeba odwidzic taki dom

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 12:37:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    propozycja 3.-pomoc... Zmieniony przez - siero w dniu 2010-07-15 00:47:45

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 12:47:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    [...] są zwykle mocno zawyżone, mediana jest to w tym przypadku kwota ktora najczesciej sie powtorzyla (najwiecej osob tyle zarabia) i jest ona statystycznie znacznie bardziej miarodajna niz srednia i blizsza prawdzie. EDIT: jaka k... pomoc, chyba psychologiczna dla trolli z onetu :D albo dla mnie :D Zmieniony przez - leyus w dniu 2010-07-15 00:59:02

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 12:57:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    zaraz mi powiecie przestan pier.dolic idz na benefity no prawie, ja ci powiem - przestan pier.dolic, idz do psychologa. tylko nie do leyusa, bo po wizycie u niego to sie pociac pewnie mozna ale na poczatek kilka wizyt u dobrego doradcy zawodowego mysle, ze mogloby ci pomoc.

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2010 5:15:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki styl jest najlepszy na ulicy?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    [...] no i "solowka" leje sie z gosciem trafilem go pare razy po czym widzi ze eni ma szans zuca mi sie na szyje i sie wywracamy jego koledzy stweirdzili ze trzeba mu pomoc jeden zaczal sie schylac po plyte chodnikowa naszczescie nie bylem sam i moi koledz widzac to wtrcili sie i z solowki zrobil sie maly wirek mam jeszcze pare takich [...]

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2003 2:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki styl jest najlepszy na ulicy?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    [...] to kimono szczegolnie gorna czesc mu sie rozfajdolilo podszedl do mnie z rozstwionymi lapami do gory i powiedzial "popraw" no to poprawilem ze kolega musial mu pomoc wstac chyba go przytkalo od strzalu w splot tu nawiarze do tego ze najlepiej tzn poluje zawsze na splot sloneczny jak cos nie idzie i wiem ze zaraz bedzie krucho to [...]

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2008 6:02:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] robić godzinami i wcale się nie zmęczyć. Aby wykonać poprawną technicznie pompkę na kolanach potrzeba dłuższego stażu treningowego oraz świadomości pracy własnego ciała lub pomocy doświadczonego, kompetentnego trenera, który odpowiednio ustawi nas do tego ćwiczenia. Jak więc zacząć? Najważniejszą rolę w pompce odgrywają: odpowiednia stabilizacja [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2017 11:54:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki wpływ na redukcję ma napój typu zero?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    A powiedzcie mi czy jeszcze coś mogę skontrolować poza samą dietą? Jestem prawie od roku u dietetyka, więc bardziej dobiera dietę znając zachowania mojego organizmu, więc to nie jest tak, że sam sobie wybieram dietę. Zastanawia mnie jednak to, że mimo diety i naprawdę solidnego treningu, wzrosła wydolność, siła, dynamika (ale to oczywiste po [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2018 8:28:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Dół, podcięcie klatki piersiowej

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Bardzo, bardzo dziękuje za pomoc!!! Życzę miłego weekendu ! PS. Soga niestety nie moge dać, nie posiadam abonamentu. Zmieniony przez - dilo w dniu 2009-11-13 20:29:56

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2009 8:29:03 PM Liczba szacunów: 0
  • L-karnityna-pomaga czy odwrotnie?

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    L-karnityna jest optymalnie wykorzystywana przy aerobach, i to długich. trening na pozbycie tkanki tłuszczowej powinien opierać się o wysiłki o zmiennej intensywności, HIIT, alfa kardio, etc. Jeśli ustawisz dietę i skoncentrujesz się na wysiłkach wytrzymałościowych po biegi 70% VO2 max m.in. 30 minut to l-karnityna może pomóc, ale nie można [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2008 11:49:03 PM Liczba szacunów: 1
  • Bol przy skrecaniu tulowia

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] (swoja droga ono moze byc przyczyna i moze powodowac odruchowe bolesne napiecie miesnia). Jesli problemy beda nadal, udaj sie do jakiegos masazysty. Moze bardzo pomoc. Lekarz jak widze nie sprawdzil dokladnie co to, tylko przepisal masc. A moze by tak funkcjonalnie sprawdzil co tam szwankuje? Zdecydowanie masazysta ewentualnie jakis [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 16014 Data: 4/10/2007 10:39:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Bol przy skrecaniu tulowia

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    No coz miales racej z tym ze dzialaja, kurcze bylem na silce i jest znowu gorzej niz poprzednio, szkoda ze tego wczesniej nie przeczytalem:) Tak sie zastanawiam czy taka jednorazowa wizyta u masazysty lub fizjo.. moze pomoc, czy trzeba sie nastawic na kilka wizyt? Zmieniony przez - deree w dniu 2007-04-12 15:19:27

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 16014 Data: 4/12/2007 3:13:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Bol przy skrecaniu tulowia

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] i wpływając na tkanki podskórne łagodzi ból . Maśc taka może chłodzić lub rozgrzewać miejsce urazu. W przypadku nadwyrężeń stawów warto stosować te preparaty jako pierwszą pomoc. Najczęściej na kontuzje narażone są osoby trenujące na siłowniach lub uprawiające inne, kolizyjne dyscypliny. Jeśli natomiast ból będzie wracał to konieczna będzie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 16014 Data: 1/2/2018 3:16:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z prawidłową postawą i funkcjonowaniem naszego układu ruchu są niestety znaczne i widać to już u dzieci w szkole podstawowej. Wynikają one najczęściej z tego, że już od dziecka unikamy aktywności fizycznej. Szczególnie w ostatnich latach dzieci wolą spędzać czas przed komputerem i telefonem, niż aktywnie z innymi uprawiając sport. Na [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2018 11:07:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na dolna część klatki piersiowej?!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    oto zdjecie co zrobić by ukształtować klatke piersiową i w jakim czasie bedzie coś widać jakieś mieścnie Bardzo prosze o Pomoc :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2008 12:29:07 AM Liczba szacunów: 2
  • tygodniowe zakwasy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    tak jak inni radze rozciaganie lub prysznic naprzemian z wodą zimne-gorące i powinno pomóc..a najlepiej zawsze po ciezkim treningu wziać gorący prysznic i nie ma zakwasów później

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2007 6:59:12 PM Liczba szacunów: 0