SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • no "rence" do poprawy mozesz tez nadmuchac ale tu juz kumpel musi ci pomoc,masz z tylu pod jajami taki wentyl nachyl sie a kumpel niech dmucha zobaczysz jak lapy podskocza zaden armaggedon tego ci niezrobi

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2007 1:06:23 AM Liczba szacunów: 0
  • eh no mi sie zabardzo niepodoba, i w dodatku ja juz mam partnerke ale chcialem ci pomocmloda jest 28 lat dopiero nie wyglada na swoj wiekale coz nie wszyscy moga miec modelki tak jak ja kto musi przygarnac bazyla Zmieniony przez - jaruss w dniu 2007-09-15 22:25:26

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2007 10:24:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] porzez maile lub gg ma czas i ochote porozmawiac o dopingu... jezeli chodzi o forum, to moje pytanie byloo by zaraz zgniecione przez uzytkownikow... takze jezeli ktos chce 'pomoc' prosze zglaszac sie pod blood_bath@wp.pl lub gg 7572037. zaznaczam ze zalezy mi na powaznych odpowiedziach... pozdrawiam i z gory dzieki... p.s: glupie komentarze [...]

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2007 1:03:22 AM Liczba szacunów: 0
  • tez sie zastanawiam femara powinna pomoc zapobiec aromatyzacji a co do reszty to sie okaze

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2007 1:58:17 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] i czytelna. To niestety odbija się poniekąd na dynamice, ale pamiętajmy, że szkoleniówka nie jest materiałem dla człowieka, który nie ćwiczy w żadnym klubie. To raczej pomoc naukowa. Dzięki temu można sobie na chłodno postudiować technikę ogądając ją wiele razy, a potem szlifować w klubie. Dlatego uważam, że te filmiki spełniają wszelkie [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 17196 Data: 9/18/2007 9:48:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Sophie ostatni dzwonek

    Post
    Ladies SFD

    [...] Mieszkam w Niemczech, ale jezyk u mnie mocno kuleje, bylam z moim mezem w sobote na silke luknac, ale facet mnie zniechecil, ze skoro mma problem z jezykiem to jak on ma mi pomoc. Nosz kurna jakby do pokazywania byl jezyk potrzebny, no i umowa na minimum 12 miesiecy, wiec szkole jezyk i mam nadzieje wyladowac na silce, do tego czasu w domu bede [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4185 Data: 1/29/2013 12:54:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + Plan pod ocenę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takim razie przepraszam! Proszę o rozumienie - siedzę nad tą dietą już z 3 dni... Nie wyrabiam powoli :( Cały czas źle - mogłbyś/ mogłabyś mi pomoc ułożyć odpowiednią dietę? Najlepiej na GG/mailu

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1548 Data: 7/2/2011 10:33:09 AM Liczba szacunów: 0
  • CIEZKIE POCZATKI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no niech sie ktos odezwie,pomoze... :/ to nie jest tak ze nie chce sobie trudu zadac i zrobic samemu , albo ze mi sie nie chce , ze sie o p*****lam... to jest za***iscie trudne i prosze o jakies wskazowki, pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 4/17/2006 4:25:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Crytek przechodzi na CF?

    Post
    Strength & Endurance

    Ja to bym zrobił tak . 1. Dobrze ogarnięta dieta i oczywiście trzymana , zwykłe zbilansowane posiłki , najlepiej w najbardziej komfortowy sposób jaki preferujesz , bez żadnych eksperymentów . 2. Postawił bym na solidne FBW , ale coś na pewno innego niż przedstawiłeś , popracować nad podstawami , poza tym nic tak nie pomoże w redukcji tkanki [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2345 Data: 7/13/2013 3:46:41 PM Liczba szacunów: 0
  • reback / dziennik / redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Czas na male podsumowanie: Dziekuje wszystkim za pomoc w szczegolnosci osoba z dzialu odzywianie,odchudzanie, trening dla poczatkujacych oraz dzienniki treningowe. Cotygodniowy pomiar wagi & fb% (fb% zczytywany z wagi wiec wiadomo) tyd / waga / % fatbody / data / roznica 0tyd 87.4 kg - 17.6% - 27.7 1tyd 85.8 kg - 16.6% - 03.8 (-1.6kg) 2tyd [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2002 Data: 9/20/2009 4:49:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] o sie łyżką pije? czy dolewa do czegoś :/ Spróbuje ułożyć jeszcze dietę na cały tydzień 5 posiłkową, ale marne szanse, że mi się uda. Jeszcze raz bardzo wszytkim dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie :) Jescze tak patrzyłem na te diety: jest posiłek przedtreningowy i potreningowy, czyli co, ćwiczyc moge tylko miedzy tymi dwoma posiłkami? [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3291 Data: 9/1/2007 6:27:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok wielkie dzięki za podpowiedź i pomoc ;) jakiś miesiąc temu jechałem planem PFS teraz zacznę tym co napisałeś i zobaczę efekty :)ciężar co do każdego ćwiczenia będę zwiększał co tydzień ( mam nadzieje ) boli mnie troche strata ,, 4 x wyciskanie hantli na płaskiej 8 powt " ale w sumie te 5- 6 tyg mogę to ćwiczenie poświecic ^^ Dzieki życze [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 6/9/2010 12:51:27 PM Liczba szacunów: 0
  • PUSH&PULL do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Szczerze to malo mnie obchodzi czy ktos zalicza mnie do poczatkujacych czy zaawanoswanych kierowalem sie deklarowanym stazem. Nie obraze sie jezeli przeniesiecie caly moj post do poczatkujacych. Wazne jest to abym otrzymal jakakolwiek pomoc. Ot tyle ode mnie.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 761 Data: 3/29/2012 6:03:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Test suplementów BurneikaSports HP, MT, PCT M (konkurs)

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    [...] po treningu. Dla jasności dzisiejsze zdjecie nóżek (przez ostatnie trzy miesiace trenowałem na mniejszych ciezarach, wiecej powtorzen - głownie na wytrzymalosc, nie stosowalem zadnych suplementow) Walendzi dzieki za pomoc. Pozdrawiam /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/cfb8e75d48454f64a61f40ce41252e2c.JPG Zmieniony przez - DeVaReL w dniu 2012-11-26 13:47:59

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2012 1:29:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Test suplementów BurneikaSports HP, MT, PCT M (konkurs)

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    *Devarel - staramy Ci się pomóc, byś zgarnął 1000 zł. Powodzenia :)

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2012 7:39:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Test suplementów BurneikaSports HP, MT, PCT M (konkurs)

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Zgadzam sie z toba tylko niech ten koks biora z glowa a nie pozniej placza. Dla mnie mozesz nawet nap*****lac koks po 5 dniach i j**ie mnie to. Pozniej bedzie skamlenie i proszenie mamusi o pomoc i lekarzy.

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2012 2:50:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Test suplementów BurneikaSports HP, MT, PCT M (konkurs)

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Zapraszam do polubienia na facebooku naszego profilu https://www.facebook.com/CaleZycieMasa LICZĘ NA WASZĄ POMOC :)

    Odpowiedzi: 440 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2013 10:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Regresyjny split

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    M4teos, dzieki za wskazowki. Czytalem ten art i on do mnie przemowil na stosowanie regresjii, wiem o rozgrzewce i zawsze ja wykonuje bez wzgledu na to jaki trening wykonuje, Antos chyba nie bardzo wiesz o co chodzi wiec prosze o wypowiedz osoby ktore sie "znaja". Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 9/4/2011 7:47:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Regresyjny split

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Antos chyba nie bardzo wiesz o co chodzi wiec prosze o wypowiedz osoby ktore sie "znaja". Dzieki za pomoc. " wiec napisze ci wprost: guzik wiesz o regresji, najwidoczniej nie jest to trening dla Ciebie 0- jeszcze nie teraz.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 9/4/2011 10:38:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] poskromic moja milosc do czekolady>,wyciagu z zielonej herbaty,l-karnitynie przed cwiczeniami,mam jeszcze taki specyfik co sie nazywa T3<zawiera guggulsterony>,cos slyszalam ze niektorzy po treningu bialko...moze jakies fat-burnery? mam nadzieje ze tera to lepiej wypadnie troche.dziekuje za pomoc.i sprostowanie watpliwosci.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1950 Data: 4/18/2005 11:13:29 PM Liczba szacunów: 0