SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jogger, wielkie dzięki za pomoc :) Mam jeszcze kilka pytań doprecyzowujących: 2. Czy mogę rozdzielać składniki posiłku na kilka posiłków? Np. dziś na lunch jest befsztyk+sałata i świeży owoc. Czy owoc mogę zjeść np. godzinkę po befsztyku? Na obiad jest szynka i jogurt -czy jogurt mogę zjeść oddzielnie po obiedzie? Nie, można za to zjeść 1/2 [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2007 1:03:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O co z tym dodatkowym, szybko wchłanialny białkiem? Zastanawia mnie to. Może jogger będzie mógł pomóc ;> ?

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2007 4:03:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przy głodówkach na początku organizm przechodzi w stan pobudzenia, dopiero po pewnym czasie (zwykle 13-14dni) przejdzie w stan oszczędnościowy. Problem to wymioty. Może to być stan zapalny przełyku (jedzenie częściowo jest w nim zatrzymywane i stąd odruch wymiotny) ale i nadwrażliwość żołądka (tzw. 'katar żołądka' ) nadżerka ścianki żołądka [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2007 6:18:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] bo mysle ze 2 razy dziennie jesc nie dam rady, codzinnie wychodze z domu o 6 i wracam na 18 a 2razy w tygodniu na 22. pomyslalam czy np jutro, czyli pierwszego dnia moge zjesc 3x 1 jajko z salata a ok 22 befsztyk, niestety nie ma zadnej szansy zebym mogla go sobie przygotowac wczesniej, czy moze lepiej z niego zrezygnowac???? dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2007 10:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Właśni trafiłam na to forum, jutro zaczynam pierwszy dzień. Mam pytanie: czy mogę używać jakiś zapychaczy żołądka z błonnikiem? Chodzi mi o jakieś tabletki pęczniejąc w żołądku, bo boję się wilczego głodu. A może coś jeszcze warto dodać, jakiś suplementy? O witaminach wiem. Nie mam siły kopać tych dwuch wątków. Z góry dzięki za pomoc. kitty..

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2008 10:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    droga Kitty za pierwszym i drugim razem robiłam tą dietę w lato. Najgorsze co może być. Ja uwielbiam owoce ale szczególnie mandarynki, pomarańcze i arbuzy oraz gruszki, banany mało. Wiadomo że w lato owoce są najtańsze i najłatwiej dostępne a więc na kolację a to jakiś owoc jadłam. A to na kolację sałatka z pomidorów z cebulką i oliwą... Za [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2008 11:49:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć wszystkim. Zulu-biedaku, może ta dieta nie dla Ciebie.Niestety nie potrafię Ci pomóc.Ja się na razie nie ważę, bo to dopiero 3 dzień.Dzisiej zjadłam pyszne truskaweczki do obiadu i w pracy podjadałam jabłko (szt.1)w ramach:"świeży owoc". Czuję głodek, ale DAM RADĘ i już!!!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich.

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2008 3:31:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzisiaj 11 dzien dk niestety nie wytrzymalam i sie zwazylam i... zawiodlam sie tylko 3kg!! Jogger mam pytanie czy przy niedoczynnosci tarczycy juz zawsze bede musiala wkladac 200% wysilku wiecej niz inni zeby choc troche schudnac? czy moge pomoc sobie jakimis suplementami? moze jakis fatburner???

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2008 10:25:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy przy niedoczynnosci tarczycy juz zawsze bede musiala wkladac 200% wysilku wiecej niz inni zeby choc troche schudnac? Niestety tak czy moge pomoc sobie jakimis suplementami? Kelp+miłorząb+wit.E, gugglesterony http://www.sfd.pl/sklep/Preparaty_zdrowotne_Guggul_Complex-opis2678.html tyrozyna [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2008 3:19:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam Wszystkich to ja może zacznę od początku:) "duża" byłam odkąd pamiętam. Gdy byłam mała pani doktor pakowała we mnie hormony i ja rosłam...w szerz. I tak zostało. W wieku dojrzewania zaczęły się problemy, nie cierpiałam siebie, tego że jestem gruba. Rok temu w sierpniu wzięłam sie za siebie, jeździłam na rowerze, chodziłam na [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2008 6:20:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ból głowy, którego zdławić nie chcą żadne tabletki Sposoby: -zwiększenie porcji -dodawanie otrębów owsianych do posiłków -kawa zawsze z grzanką -chrom jako stabilizator glukozy, może być nawet w mixie typu BioSlim -nawet jeden tictac potrafi pomóc

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2008 6:23:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] bardziej zdrowo ale jednak troszkę więcej niż na DK no i koniecznie więcej ćwiczeń!!! jeśli powtórzę ta dietę to na pewno około 2 tygodni przed moimi urodzinami czyli za 2 miesiące, organizm musi odpocząć takie moje zdanie. Zycze wszystkim powodzenia i wielki dzięki za rady i pomoc)Trzymajcie się dziewczyny, pewnie i tak będę do was zaglądać

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 7:30:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z tego co czytałam, to nie powinno się nic więcej jeść, oprócz tego co jest w diecie, a ketoza sama przyjdzie... prędzej bądź później, czasem nawet paski mogą jej nie wskazywać a ona i tak jest, bo to mózg pochłania całe ciała ketonowe do prawidłowej pracy, więc i paseczki za wiele nie pokażą, osobiście uważam, żeby nie kombinować za dużo... bo [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2008 5:38:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] naprawde czuje sie normalnie. Patrzac na moje osiagniecia moja mamcia(56lat) skusila sie na ta dietke tylko obawiam sie ze nie da rady i moje pytanie brzmi jak ja moge jej pomoc, moze jakies dodtakowe witaminki by jej zafundowac tylko jakie? moze jakies "centrum" czy cos? Prosze pomozcie bo akurat dzisiaj jest Dzien Mamy takze zestaw [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 10:03:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska II

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekuje za pomoc,musze przyznac ze czuje sie okropnie tzn nie myslalam ze jesli chodzi o glod i zoladek jakos inaczej sie czuje ale kreci mi sie w glowie na maxa,nogi jak z waty myslec nie moge normalnie ale jakos daje rade tylko ze teraz inaczej patrze na jedzenie,kiedys jadlam do upadlego-hmmm mniam mniam kielbaska z serem byly 3 na raz a teraz [...]

    Odpowiedzi: 3044 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2009 2:48:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] takze nie wiem bo cykl chce zaczac dopiero za 2 tyg i musze pomyslec co i jak sobie ulozyc,bo w mojej sytuacji celem jest nabaranie wlasnie jak najwiekszej masy no i oczywsisice zdobycie troche sily:) nom nic dzieki za rade POZDRO! ps.wrazie czego moglbys mi pomoc w ulozeniu diety?:] bo jak juz wczesniej pisalem nie bardzo wiem co i jak ^^ :)

    Odpowiedzi: 290 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2007 7:57:12 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Jestem pełen podziwu dla Pana Ryszarda naprawde czapki z głów. Jeśli chodzi o regulamin podciągania to też był on w 100% nie przestrzegany. Z moich obserwacji to była jakaś pomoc nogami u niektórych zawodników międzyinnymi u mnie. Myśle że sedzia ma naprawdę trudne zadanie w zaliczaniu tych powtórzeń bo prawie każdy inaczej sie podciąga i nacoś [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2012 10:54:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] że położyłem się do łóżka , byłem tylko cieniem własnego ciała. Na szczęście był dentysta (też wczasowicz) mieszkający w tym samym budynku co ja. Poleciałem do niego po pomoc i na całe szczeście dal mi jakiś antybiotyk. Rano przed zawodami bylem już calkiem zrezygnowany i slaby, nawet cięzko mi było stać na nogach i już miałem rezygnować , [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2012 11:05:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] na myśli porównanie z filmikiem półfinałowym.Tam zrobił 20-powt. które były moim zdaniem mocno wymęczone i dlatego jestem w szoku,że wyciągnął z tego aż na 25-powt. :) Ten starszy filmik który wkleiłeś też nie ma podejścia do najnowszego,bo tam jest większa pomoc ciała i niepełny doprost ramion.Czyli i tak się upieram,że jest spory progres.:-P

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2012 12:44:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrobiłem to jeszcze przed zmianami na forum,a teraz sam nie wiem jak to zrobić :) Najlepiej jakbyś zadał pytanie w dziale-Administracja i Moderatorzy-tam coś powinni pomóc.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2012 4:18:54 PM Liczba szacunów: 0