SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Ból Kłucie w Mostku

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Siema, mam podobny problem, a raczej mialem ... u mnie wygladalo to tak: Od kilku miesięcy nasilał sie ból w mostku (podczas głębszego wdechu, dotyku, rozciąganiu ramion). Co sie okazało ? Poszedłem w końcu do lekarza, nie dość że skierowała mnie na RTG ( na czym mi zależało najbardziej ), to wykryła u mnie jakąś mniejszą wydolność serca ( ale EKG [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2007 5:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból Kłucie w Mostku

    Post
    Zdrowie i Uroda

    U mnie musze się pilnować żeby trzymać prostą sylwetkę. Nie jest źle, aczkolwiek zawsze mogło by być lepiej. Trzeba szukać czegoś co moze jeszcze pomóc, licze na turisme, że coś załatwi Próbowałeś mroki coś się podciągać ? Jaki skutek ? pozdro

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2007 6:34:00 PM Liczba szacunów: 0
  • cortunia - zamagania ze wszystkim

    Post
    Ladies SFD

    rozważania nocne i pytanie spokojny wieczór, mąż out, dziecko śpi. a ja zażywam lenistwa. wspominam sobie moje ostatnie biegania, sprawia mi to coraz więcej przyjemnści - ale chcialabym więcej (przyjemności i biegania) nie myśle o czymś niewiadomoczym. chcę móc biegać bez zadyszki i bólu w klacie, bez kolki, albo raczej kolek. jak to zrobić? na [...]

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2011 9:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • cortunia - zamagania ze wszystkim

    Post
    Ladies SFD

    jak to zrobić? na razie nie mam więcej czasu niż te trzy dni kiedy jestem na siłce, możliwe, że uda mi sie dodatkowo coś w niedziele dodać. czuję, że rośnie mi wyrzymałość, ale chciałabym jej pomóc :) to może dorzuć sobie treningi w domu, które może wykonywać bez obciążenia, te typu GPP tu masz cała masę wytrzymałościówek do wyboru [...]

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2011 8:23:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Ekstraklasa SFD 2013

    Post
    Piłka Nożna

    9 Kolejka ( 3 maj- 6 maj) MMTeam- KS Krzok Bezimienni- Cosa Nostra TEAM26- NoEasyWayOut RKS Chuwdu- TedTeam FC Lechia- KS Gęste Krzokii TeamE- Mocarne Knury Lift de Cracow- WSRH Edit: O qrwa sorry, zapomniałem posortować, muszę poczekać na pomoc moda %-) Zmieniony przez - Bloonder w dniu 2013-04-29 20:56:48

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 12679 Data: 4/29/2013 8:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój Trening prosze o opinie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    *uginanie sztangi stojac 12/10/8/6 *ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 8/6/4/2 Napewno tak ? a nie *uginanie sztangi stojac 8/6/4/2 *ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 12/10/8/6 Nparawde wielkie dzieki za pomoc jak tylko bede mial obona to ci dam soga

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1627 Data: 10/5/2004 10:44:41 PM Liczba szacunów: 0
  • OSTATECZNA WERSJA SYSTEMU NADAWANIA STATUSU

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    dobry pomysł z tymi zmianami. może moderatorzy powinni nagradzać stausem i moze powinno być wiecej statusów! _____________ PoZdrawiam JEŚLI UZYSKAŁEŚ POMOC ODPŁAĆ SIĘ TYM SAMYM!!!!! ModeratOr UFD w Języku polskim i w Językach obcych

    Odpowiedzi: 563 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2003 4:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i plan treningowy do oceny

    Post
    Trec

    Że redukcja to mozna zauwarzyc po ilosci powtórzeń :D alt thx za pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1724 Data: 5/12/2009 8:27:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i plan treningowy do oceny

    Post
    Trec

    OK dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1724 Data: 5/12/2009 8:58:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamed rozmawia z UFC

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] egoizmem i checia zobaczenia Mameda w UFC,nie zastanawiajac sie specjalnie nad konsekwencjami ewentualnego fiaska wyprawy za ocean. a gadanie,ze wyjazd tam moze mu TYLKO pomoc nie ma chyba pokrycia w rzeczywistosci,bo dla wszystkich Kowalskich nie interesujacych sie mma tylko Mamedem i Pudzianem (czyli dla pewnie ~90% ogladajacych KSW) nasze [...]

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2012 3:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Mamed rozmawia z UFC

    Post
    Scena MMA i K-1

    No zgadzam się pewnie nawet nie wie ,że w Polsce taka oglądalność jest na walkach Mameda ,gdyby zobaczyli te numerki po ostatnim KSW to zadzwonili by do Polsatu czy nie chcą przypadkiem transmitować i pomóc zrobić galę w PL.

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2012 4:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja na poważnie. W drodze po życiową formę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki za pomoc :) Wczoraj zaliczyłem pierwsze wieczorne cardio - 20 min orbitrek, BCAA, prysznic, kolacja (130g tunczyn, 50g ryz paraboliczny, 10g olej kokosowy, 150g warzywa) i regeneracja. Popołudniu foty dodam. Zmieniony przez - kristek86 w dniu 2016-09-20 08:37:46

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5959 Data: 9/20/2016 8:35:42 AM Liczba szacunów: 1
  • Redukcja na poważnie. W drodze po życiową formę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witajcie, Po drugie po tym tygodniu widzę w końcu ruch na wadze i to ruch w dół. Mam nadzieje, że teraz taka tendencja spadkowa się utrzyma. Chyba, że zacznie waga stać w miejscu, to się wtedy utnie kalorii. No i bardzo dobrze :). Trzymaj tak dalej. Jedyny mankament jest taki, że robiąc trening to nie opier....m się nigdy i jadę na 100%, więc pod [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5959 Data: 11/8/2016 8:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja na poważnie. W drodze po życiową formę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak jak napisałem, kwestia posiłków okołotreningowych jest bardzo indywidualna. Są tacy co lubią robić na pusty żołądek, są tacy, co mogą po tłuszczowych. Ja mam mniej siły bez węgli przed treningiem dlatego zawsze węglowodany spożywam w tym okresie. Jeśli rano mam trening to od rana węgle a popołudniu tłuszcze. Ale to kwestia, którą musisz [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5959 Data: 11/8/2016 8:56:01 PM Liczba szacunów: 0
  • chucknoris /masa z półobrotem

    Post
    Trening dla początkujących

    adzik123aktualnie siła juz mnie na jakiś czas nie obchodzi zrealizowałem swój mały cel teraz liczy sie poprawa techniki i masa Studentwiem że dziwnie ale próbowałem z odchylaniem do tyłu różne warianty ta metoda mi jakoś pasuje wcześniej robiłem ciąg jeszcze inaczej. W okolicy nie ma nikogo z doświadczeniem kto mógłby mi pomóc więc sam szukam [...]

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2008 6:33:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziadi / Go For Your Dreams !

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] treningu: Takie sobie Posiłek przed treningowy: Ryż ryba Posiłek po treningowy: Frytki + ? Za tydzień powtarzam ten plan WL 50/6 60/3 70/3 85/3,3 90/ sam 1 i potem lekka pomoc a potem 2 z pomocą Aktywne opuszczanie 100/1,1 po 8 sekund poszło Trzymanie sztangi 110/20s,20s Wyciskanie wąsko 10x55 10x60 6x65 3x70 Pompki na poręczach 5,3,3 [...]

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 9792 Data: 1/4/2010 4:17:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] odpoczynek. podalem przykladowy najpostszy plan:) w tym ze np barki trenujemy caly przod tyl i bok. po raz iel wazysz ile masz alt nic o Tobie nie wiadoamo to jak mozna CI pomoc... ehwszyscy chca isc na latwizne. tak patrze na ten plan skoro masz az tak szczegołowy itd to po co sie pytasz czy dasz rade sie zregenerowac , po roku czasu na [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 557 Data: 10/5/2015 11:30:50 AM Liczba szacunów: 0
  • DEFINICJA SEZON 2011

    Post
    Trec

    Przemku mógł bym prosić się o pomoc? w temacie http://www.sfd.pl/Od_podstaw-t655799-s6.html o debiutach kulturtystycznych. chciał bym się przygotować do nich.

    Odpowiedzi: 1848 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2011 6:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja .. POMOZESZ ?

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Wi%C4%99cej_Mi%C4%99%C5%9Bni_Mniej_T%C5%82uszczu-t406031.html Jeżeli redukcja to też to może Ci pomóc ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 770 Data: 1/28/2011 9:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • DEFINICJA SEZON 2011

    Post
    Trec

    Przemek proponuje syrop z cebuli i czosnek w każdym posiłku powinno pomóc.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1848 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2011 3:07:45 PM Liczba szacunów: 0