SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Test: Masuj razem z Pittkiem %-) (HP+XP) - pods. str 88

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] odpowiedni trening (co do wymuszonych juz przesądzilem , nigdy ich nie robilem i musze tego sprobowac... ) dla mnie suplementy nie sa zlotym srodkiem , ale napewno moga mi pomoc w tym do czego daze jezeli bede spelnial pozostale warunki... po za tym jak mam za pol darmo to czemu nie korzystac... dzieki mietki ze wpadles i zapraszam ponownie [...]

    Odpowiedzi: 971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2007 10:03:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Test: Masuj razem z Pittkiem %-) (HP+XP) - pods. str 88

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] z HP przed silownia i tez pewnie lepiej troche dzialalo bo w skladzie z tego co pamietam ma troche argininy , w reszcie nie bylo poprostu czego czuc Ciesze sie ze moglem pomoc , zobaczysz jak bedzie dobrze Ci szlo w MC ====================================================================== Niedlugo trzeba bedzie zjesc ostatni posilek i do [...]

    Odpowiedzi: 971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2007 2:25:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Test: Masuj razem z Pittkiem %-) (HP+XP) - pods. str 88

    Post
    Odżywki i suplementy

    no musialem powiedziec NIE! bo chcial mi pomoc za wczesnie Nie wiem , ale nie mow mojej mamusi Dobry obiad mmm... ========================================================================= HP + 2 caps thyro + woda na przepite za 20 minut ide robic plecy... Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2007-03-06 18:35:22

    Odpowiedzi: 971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2007 5:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o drugi cykl...

    Post
    Doping

    Widze, ze bezinteresowna pomoc na tym forum to juz niestety odlegle czasy. Jak 5 lat temu sie o coc zapytalo to od razu byla gora odpowiedzi. A teraz....prosze prosze bez abonamentu nawet nie miej czelnosci sie o cos spytac...bo zostaniesz wysmiany. Pozdro Chlopaki. dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1664 Data: 3/7/2007 11:17:25 PM Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    Dzięki wielkie za pomoc :) Na pewno jeszcze o coś zapytam ;p

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2011 11:24:05 PM Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    Bardzo ciekawy dziennik Jak kształtuje się na dzień dzisiejszy Twoja waga i czy dieta spełnia Twoje oczekiwania ? Jak będziesz mieć czas i chęci, to możesz zajrzeć do mnie do dziennika i pomóc

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2011 11:11:30 AM Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    Sorry, że Ci tu zespamuję ale mógłbyś mi pomóc w planie i podpowiedzieć jakie ćwiczenia statyczne dorzucić i w którym miejscu?

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2012 2:11:22 PM Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    [...] , wszytko bez ciśnienia. Po przerwie zamierzam się poważnie zabrać za kółka i dalej stanie na RR, do tego wracam do siłowni dwa razy w tygodniu. Potrzebna mi jest lekka pomoc w ułożeniu planu . Mam w zamiarach skupić się głównie na sile.Szkielet wygląda następująco: TRENING SIŁA : 4X DNI PONIEDZIAŁEK : SALA 1. Rozgrzewka 20-25min 2. Stanie [...]

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2012 8:02:30 PM Liczba szacunów: 0
  • meta plus efedryna

    Post
    Doping

    pracuje w gospodarstiwe u prywaciarza... Widac ze tutaj na sfd jest slabe forum i nie potraficie pomoc... zajrze na inne nie bede trutaj poddawal;) Wszystkim ktorzy chcieli pomoc dzieki...a reszta to chude kije po 80kg a niby o koksach wiedza wszystko i sie wysmiewaja z wiary ... zamykamy temat pa

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3744 Data: 4/1/2007 2:39:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielka prożba do pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wielkie dzięki za pomoc strasznie mi pomogłeś . Masz soga za wielką pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2121 Data: 2/4/2009 7:40:40 PM Liczba szacunów: 0
  • kłopot z wyliczeniami + założenia odchudzania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czytajac temat http://www.sfd.pl/czy_nadmierne_...._cz_II-t348193.html i jemu pokrewne , autorstwa marka.c dokladniejsze informacje o tym ile masz jakich tluszczy oraz duza pomoc w ukladaniu tego wszystkiego uzyskasz w programie "dziennik posiłków" wpisz w google, znajdziesz wysilek- silowania 3x/tydz + aero 3x/tydz. starcza w [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 11/10/2007 6:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    bziubzius Twój współczynnik BMI jest wciąż w normie, aczkolwiek w jej dolnej granicy. Jeśli stracisz 3kg, będziesz miała niedowagę Musisz zrozumieć, że sprawa rozbija się tutaj nie o kilogramy, ale zawartość procentową tłuszczu w organiźmie. Ja Ci w niczym pomóc nie mogę nie znając Twoich wymiarów lub chociaż nie widząc zdjęć sylwetki

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2010 5:18:30 PM Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] to samo powiedzic, ale nie wolno dawac rad przeciw lekarzom... Ech... nie wiem... musisz podjac decyzje, hormony nie lecza przyczyny ty ja musisz wyleczyc, nam ciezko pomoc bo teraz sztucznie dostarczany z zewnatrz "doping" nie dosc ze psuje caly obraz dzialania twojego ukladu hormonalnego teraz, to jeszcze utrudnia wprowadzenie [...]

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2010 9:35:23 PM Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    dziekuje za odpowiedz przepraszam, zdaje sobie czeciowo sprawe z tego, ze ciezko mi pomoc. Zapewnia jednak, ze wierze w to, ze wiesz co mowisz i staram sie zmieniac wiele rzeczy. problem polega na tym, ze jak jem mieso, to juz calkiem zapchana chodze. sniadanie dziejsze juz pisalam wczesniej dalej 1200 inka z dod mleka 1300 watrobka drobiowa 100 [...]

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2010 6:11:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    [...] pracy, zaraz spróbuje zrobic kardio, pewnie bedzie mniej intensywne ale zrobic musze. trening jeszcze dzis odpuszczam.. Takze po 8smiu tygodniach czystej diety, czit zamiast pomoc mi w tym wytrwac tak naprawde cofnal mnie w przygotowaniach... Dobrze, ze stalo sie to teraz, przynajmniej wiemy, ze nie bedzie ladowania smieciami. Mam nadzieje, ze [...]

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2017 12:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    [...] że tylko narzekam to tak naprawde odkąd zaczęło brakować sił to sylwetka zaczęła sie poprawiać dużo szybciej. Nastepna kwestia to pozowanie, poprosiłem dwóch chłopaków o pomoc i teraz kilka x w tygodniu bede pozował pod ich okiem. Bedą też na zawodach ,na których startuje więc nie bede sie stresował, bo tak naprawde nigdy nie byłem na [...]

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2017 8:12:59 PM Liczba szacunów: 1
  • Maya S/ Dziennik / Redukcja etap I str. 1-37

    Post
    Trening dla początkujących

    Marcin, Hubert, wiem że dużo pracy przede mną, dzięki za motywacyjne kopy Marcin, jeszcze raz dzięki za pomoc. Magda, ty nie przesadzaj, co ty znowu chcesz obcinać!!!

    Odpowiedzi: 425 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2010 11:36:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Maya S/ Dziennik / Redukcja etap I str. 1-37

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 2/42 Wtorek, 6.07 MICHA: 6:30 -> omlet (jajko + płatki owsiane), płatki whole grain na sucho, zielone ciasteczko z kurczaka* 9:30 -> szparagi, kurczak, lizak lodowy 12:00 -> szparagi, łosoś z grilla, pomidor 16:00 -> makaron ciemny, cyc kurzy gotowany TRENING 19:30 -> lean dessert czekoladowo-kokosowy, brzoskwinia, mleko [...]

    Odpowiedzi: 425 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2010 5:33:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Margot: uparta i zmotywowana (wg. cortuni)

    Post
    Ladies SFD

    [...] trumiennej i nie wstajesz przez 20 minut 2. po kompleksie sztangowym- pan na silowni najpierw dlugo na Ciebie patrzy a potem pyta czy wszystko w porzadku i czy moze Ci jakos pomoc 3. po treningu wlasciwie wchodzisz do lodowki i zjadasz wszystko co tam jest jak osiagniesz ktorys z tych punktow- jestes w domu Zmieniony przez - wrong w dniu [...]

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2011 6:37:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Margot: uparta i zmotywowana (wg. cortuni)

    Post
    Ladies SFD

    picassa mnie pokonała, filmiki nagrane ale za cholerę nie umiem ich tu wgrać, Cortunia na pomoc jutro rano wypiska wszystkiego, tematy i postulaty, znaczy jeden konkretny, micha mnie się dziś rozjechała w ilości, więc właśnie siedzę i dojadam zupę z wołowiną polaną olejem bo inaczej by była masakra... Kolega twierdzi "PODOBA MI SIĘ TA TWOJA [...]

    Odpowiedzi: 841 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2011 11:48:16 PM Liczba szacunów: 0