SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomocy/Plan/Cel/Dieta/Nastawienie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Doczytałem, że HST trwa jednak dłużej ;] tzn ile kto chce. ( jeśli się mylę to proszę o poprawienie) Nadal jednak interesuje mnie kwestia brzucha przy tych ćwiczeniach ?? Mógłby mi ktoś pomóc ? Do tego chciałbym biegać 2x w tygodniu po np; 6km albo i więcej. To chyba będzie mocno kolidowało z HST prawda? :/ z góry thx !

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 962 Data: 8/22/2007 11:48:26 PM Liczba szacunów: 0
  • recomp z koniu151- fotki str 38

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, zakupione Omega3 + Trec Clenburexin II. Może ktoś zaawansowany tu zajrzy i podpowie jak brać omega3? Poczytałem dzisiaj o problemach ze zrzuceniem boczków za co odpowiada wrażliwość insulinowa. Ja chciałbym swoją poprawić. Z góry dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2011 11:05:47 AM Liczba szacunów: 0
  • recomp z koniu151- fotki str 38

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takim razie liczę na Twoją pomoc :-) Klata leży, chce ją trochę poprawić wizualnie. Plecy jak napisałem, szerokość i grubość. I lecimy. Chce zmieniać plany średnio co 6 tygodni. To prawda, że przy zmianie planu treningowego tydzień przerwy od siłowni należy zrobić?

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2012 5:32:34 PM Liczba szacunów: 0
  • recomp z koniu151- fotki str 38

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Podobno nabity jestem.W lustrze troche większy. Mam fotki sprzed tygodnia. Jeszcze 3 tygodnie treningów. Wtedy coś się napisze. Chciałbym dojść na tej kreatynie do 137,5 x 5. Może się uda. Się okaże. A teraz spadam pomóc kumplowi w przeprowadzce więc i łydki dzisiaj na schodach zrobię ;D Zmieniony przez - rkarpinski w dniu 2012-05-07 20:05:41

    Odpowiedzi: 1064 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2012 8:05:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie jak możecie spójrzcie proszę na mój trening w temacie "Trening na koksie" bo tak chyba mało kto zagląda. Z góry dzięki za pomoc, sogi będą wbite, pajacyk już kliknięty ;-) http://www.sfd.pl/TRENING_na_koksie.-t234570-s81.html#post8

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2013 12:33:13 AM Liczba szacunów: 0
  • 1.Wyciskanie sztangi na poziomie rampa 6 + regresja-3 sety po max rep 2.Sztangielki na skosie 5 x 15p/stały ciężar/rest 45s 3a Rozpiętki na poziomej 4 x 15p 3b Pompki klasyczne z nadgarstkami zwróconymi do wewn.(nie total,lekki skos) 4x max Tak obecnie wygląda trening klatki. Po prostu nie idzie przeskoczyć tej bariery nawet na SAA. Dziwnie [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 1:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • miczelx - Dzięki za pomoc. Twoja rada pomogła mi przełamać stagnację w WL \-)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 3:43:19 PM Liczba szacunów: 0
  • miczelx - Dzięki za pomoc. Twoja rada pomogła mi przełamać stagnację w WL \-) Nie ma problemu %-) Ogarnij jakis program konkreny i prioretyzuj go pod klate, bo taki zlepek info nt serii nie ma zadnego sensu ;-)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 4:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • miczelx - Dzięki za pomoc. Twoja rada pomogła mi przełamać stagnację w WL \-) Nie ma problemu %-) Ogarnij jakis program konkreny i prioretyzuj go pod klate, bo taki zlepek info nt serii nie ma zadnego sensu ;-) Ale właśnie jaki ? Może wymagam niemożliwego ale chciałbym aby na planie masowym poszła siła. Bo kiedyś na 5x5 Bill stara ładnie [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2013 7:37:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak już jesteśmy w tym temacie. Które ćwiczenia na plecy, mogłyby mi pomóc w wydłużeniu najszerszych. szeroko jest, ale wydaje mi się, że trochę krótkie są?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2013 1:29:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak już jesteśmy w tym temacie. Które ćwiczenia na plecy, mogłyby mi pomóc w wydłużeniu najszerszych. szeroko jest, ale wydaje mi się, że trochę krótkie są? Przyczepów nie przesuniesz :-)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2013 1:30:25 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.sfd.pl/10_tygodniowy_PLAN_WYCISKANIA_LE%C5%BB%C4%84C-t373501.html Próbował ktoś tego? Świetny plan. Wszystko od Sene jest w pełni profesjonalne. Ludzie na sucho na tym progres robią a na bombce to już w ogóle :) No i właśnie chyba się nim zainteresuję. Ale chciałbym ten plan zmieścić w 3 day dlatego, że mam siłownie off w weekendy. [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2013 12:17:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Z tablet jem tylko T3 :P Dzięki za pomoc, sogacza wbijam!

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2013 3:00:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Samo FBW bylo by malo ale z tym boksem powinno byc ok....jak nie spróbuje to się nie dowiem. Dzieki konamb za pomoc.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2013 5:39:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak tak błąd. o to teść 1-17 i w 17 tyg dam HCG a 3 dni po propie clomid i nlovę tak jak piszesz. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2013 10:02:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Spróbuję. U mnie póki co z gazami przeszło trochę bo zacząłem płatki gotować przed wrzuceniem do blendera. Aktualnie lecą 3 duże papryki i 200g pieczarek do gulaszu z kuraka i jest dobrze. Uzywałeś kiedyś błonnika? Widziałem w Piotrze i Pawle błonnik niby w pełni przyswajalny, nie zwiększający kaloryczności posiłków. Jak widzisz taki wynalazek? [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2013 3:05:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin, Skint, dzieki za pomoc :) Jestem na nocce w robocie wiec lipa z przykladaniem lodu, jutro zaczne. Narazie smaruje sie mascia i jem apo napro, mam nadzieje ze bedzie lepiej bo ladnie sila szla na suscie i akurat po roku czasu mete odpalilem :(

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2013 9:06:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Bodyline supli tyle na rynku że ciężko stwierdzic ktore bedą dla mnie dobre a niechce mi się czytać sklady kazdego z osobna...Dzieki za pomoc. Cos znajde:)Pozdro

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2013 2:15:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Tyle tych supli teraz ze ciezko stwierdzic co bedzie dla mnie najlepsze....dzieki za pomoc. Cos napewno wybiore:) A jak juz tu jestem to zapytam. Stosujecie jakies dobre boostery testa po cyklu? Oczywiscie ci co robią odblok:D

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2013 2:17:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ja biore cabaser i armidex wiec za dużo się nie dowiem, ale ja mam pewność, że tren dobry. Koledze może badanie pomóc

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2014 11:46:18 PM Liczba szacunów: 0