SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • PÓŁ SPILIT NA MASĘ DO OCENY

    Post
    Trening w domu

    dzięki za pomoc, ponownie ;) a reszta jest ok??? a jeszcze co do podciągania to mam robić max, a czy 8 powt. na każdą serie podciagania i to z nogami na krześle rozbuduje plery???, bo więcej nie dam rady, nawet chyba tych ośmiu nie zrobię ;/ a co do progresji to chyba bd robił tak: 1 seria 12 powt. 2 seria 10 pow. (z wiekszym ciężarem), 3 seria 8 [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 9/13/2009 1:15:12 PM Liczba szacunów: 0
  • planowanie treningu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html Przeczytaj ten temat, powinien ci pomóc, masz tutaj gotowy schemat treningowy idealny na początek.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 617 Data: 9/26/2015 10:13:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Szanowny zdj. 5,8

    Post
    Galeria Zdjęć

    no dobra dzieki za pomoc ;d

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2011 10:52:29 PM Liczba szacunów: 0
  • wyciskanie z desek

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Senegroth- co proponujesz w dzień max a co w dzień dynamiczny? p.s. dzięki z góry za pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2731 Data: 12/30/2012 3:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Planik do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Sama wiedza. Znam wiele osob ktore maja wiekszy starz odemnie ale wiedze maja mniejsza. Czesto prosza mnie o pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 11/7/2007 10:12:13 PM Liczba szacunów: 0
  • A więc czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 705 Data: 5/8/2011 11:02:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tutaj znow wyczytalem ze to ma byc okolo 50 % tego co sie je :D i juz sam nie wiem :) Moje zapotrzebowanie aby schudnac jak juz pisalem wynosi 2000 kcal:) Baaardzo prosze o pomoc:) DT Sniadanie: Płatki owsiane 50g B:5,95 W:31,5 T:3,6 kcal:189 SFD WPC Protein ECONO 80 B:24 W:1,5 T:1,5 kcal:120 Rodzynki suszone 50g B:1,15 W:32,35 [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1730 Data: 9/28/2011 10:33:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem

    Post
    Doping

    [...] zrobic jedno proste badanie(doppler) ktore potwierdzi albo zaprzeczy ale zrob cokolwiek szybko na kase chorych.... Na szczescie znalazl sie dobry lekarz ktory zaproponowal pomoc i jest szansa ze uda sie zrobic to badanie Kulmas nie pracuje, ostatnie pol roku robilem mase(zero cardio) i mialem epizod ze bite 3tygodnie lezalem w lozku bo bylem [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3025 Data: 7/15/2013 11:54:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlug Anglia

    Post
    Polacy za granicą

    [...] dla *****i. Albo sie splaca, albo sie dogaduje z bankiem jak to splacic, albo jak dlug cie przerasta (500 funtow buehehhehee benefita by ci wiecej dali :D) to sie dzowni o pomoc do organizacji. A nie sie kuhwa Marianuje po katach, w wynajetym pokoju myslac ze sie jest Vito Corleone bo sie 50 zgarnelo z konta i wyprowadzilo zanim list przyszedl.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 12319 Data: 4/11/2011 1:03:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Doradzcie :)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Może i sezonowiec ale wie czego chce...! Skoro ktoś zadał sobie tyle trudu i przeczytał to co on napisał, to chyba nie zaszkodziło by pomóc. Sam bym to zrobił ale jeszcze "za cienki w uszach jestem":)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 2/28/2010 11:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] 3x to mięsien sie zregeneruje szybciej i bedzie w spoczynku az do next treningu danej partii (coś takiego ;d ). Po prostu chce wykorzystac wszystko jak najlepiej . Proszę o pomoc co po fbw. co jeszcze zamienic . tamten tren był dla poczatkujacych zapisany wiec troche nie rozumiem o co chodzi . Nie to żebym się czepiał tylko chciałbym sie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 10/25/2012 12:25:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] , albo przejść na 3x w tygodniu. Naprawdę mam nadzieję , że mnnie zrozumiesz. Jak nie ma wyjścia to będę robił tym co podałeś :) , bo wole coś robić zrobionego kto się na tym zna. Wielkie Dzięki za pomoc. . Możemy razem coś pomyśleć . Sorry za taką historię , ale może mnie zrozumiesz . pzdr :) Zmieniony przez - inoshi w dniu 2012-10-28 18:51:30

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 10/28/2012 6:43:51 PM Liczba szacunów: 0
  • wez polopiryne 2x dziennie i wapno rozpuszczalne, powinno pomoc.

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 12411 Data: 11/30/2009 12:20:35 PM Liczba szacunów: 0
  • hej stary "nie masz stanu zapalnego,tylko cie boli udo" - jak to mawia ten idiota black28, ktory jeszcze niedawno sam blagal o pomoc po wstrzyknieciu tego gowna

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 12411 Data: 12/1/2009 4:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Ale dla smoki to rzecz nie normalna bo przecisz soki sa za***i.. i wciska ci ciemnotę ze złe zastrzyk zrobiłeś ale jak on zrobił złe zastrzyk i mu dupę urywało to prosił o pomoc - a jak myślę ze zastrzyk zrobił dobrze (przyciesz z igło jest obeznany już kawał czasu) tylko nie umie sie przyznać ze sok ujowy był ... Powrotu do zdrowia życzę PS. [...]

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 12411 Data: 12/2/2009 3:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • FOTOSTORY - FIBO 2003 ESSEN

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Z panią z Universala też mam zdjęcie i jeszcze z jej koleżanką (podobną do niej). Ale chyba będę musiał Ziona poprosić znowu o pomoc bo mój skaner mnie dobija. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2003 10:39:36 AM Liczba szacunów: 0
  • FOTOSTORY - FIBO 2003 ESSEN

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Może Ci w czymś pomóc???? Danone

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2003 7:49:14 PM Liczba szacunów: 0
  • FOTOSTORY - FIBO 2003 ESSEN

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    hrhr wiem ale danone sie pytal czy moze mi pomoc i co to znaczy 25% klaroi z bialka bo jem 2 tunczyki dziennie plus kaszki i inne ******luy i 3 koltety hrhr ale biala brakuje hrhr ihaaaaaa

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2003 10:22:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Skręcenie kostki

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] koleś wyłożył 10 sztuk od 30 do 600 zł, na alegro również jest tego mnóstwo nie bardzo wiem który wybrać więc jaki stabilizator byłby odpowiedni na tą dolegliwość oczywiście w rozsądnej cenie oraz czy jest jakaś możliwość dofinansowania tego zakupu?gdzie się zgłosić? Dodam, że jeszcze chodzę o kulach. Byłbym wdzięczny za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2010 11:34:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Skręcenie kostki

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Bardzo dziękuję za odpowiedź i wyraźną chęć pomocy. :) Ale chciałbym jeszcze zapytać jakie ćwiczenia na tą kostkę mógłbym wykonywać, bo tak {w górę i w dół} jak mi powiedział chirurg to za bardzo nie mogę, bo kostka jest strasznie sztywna. Poza tym ledwo co palcami ruszam, ale widzę, że jest z nimi lepiej niż było. Zauważyłem po tych 48 h od [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2010 8:42:35 PM Liczba szacunów: 0