SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Z czego adaptować? Z diety ketogenicznej? :-) Nie ma takiej potrzeby. Węglowodany w okresie treningu wydają się najlepszym rozwiązaniem. Zależy też kiedy ten trening jest wykonywany. Można trenować np. rano na czczo. Wtedy osobiście dałbym całość po treningu, a w dni wolne w ostatnim posiłku. Na diecie ketogenicznej z reguły samopoczucie nie jest [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2118 Data: 11/29/2019 3:08:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Niestety nie da się określić czy i jaka dieta/strategia żywieniowa przyczynie lepsze efekty, czy samopoczucie. Tak jak jednak pisałem, dla większości osób trudniej będzie budować masę mięśniową przy spożywaniu bardzo małej ilości węglowodanów. Poza tym określenie o szybszym budowaniu masy mięśniowej nie jest słuszne. Mięśni nie buduje się szybko a [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2118 Data: 12/1/2019 9:33:51 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    może ktoś pomóc z tym planem?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 796 Data: 3/18/2011 9:30:06 PM Liczba szacunów: 0
  • a jak zmniejszyć mięśnie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej mam problem. Jestem pływaczką. Mam za duże mięśnie rąk i za duży obwód klatki piersiowej (tzw. bary). Bardzo chciałabym to zmienić. Czy jest w ogóle taka możliwość żeby zmniejzyć te mieśnie ? Czy rezygnacja z pływania mogłaby pomóc ? Bardzo proszę o odpowiedź.

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2009 1:53:11 PM Liczba szacunów: 0
  • a jak zmniejszyć mięśnie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] części ciała, a ewentualnym spadkiem w biuście zupełnie się nie martwię, wręcz odwrotnie, przyjmę go z radością (wiem, że obecnie i tak jestem b.drobna;). liczę na Waszą pomoc :-) Kończąc bardzo dużo niepokoju wprowadził autor słów: Maga/ moze lepiej zostaw to w spokoju, mozesz sobie zaszkodzic. Jesli NAPRAWDE chcesz zmniejszyc miesnie nog, [...]

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2011 4:28:00 PM Liczba szacunów: 0
  • a jak zmniejszyć mięśnie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki za odpowiedzi! niesamowicie piękne jest na tym forum, że każda osoba może liczyć na Waszą pomoc! korzystając z tego jeszcze przez chwilę podpytam dalej: a. czy godzinne biegi jakie wykonywałam mogą mi tylko zaszkodzić? (moje nogi będą większe) b. "Ze względu na możliwy katabolizm tkanek mięśniowych zaleca się nie stosowanie HIIT na czczo [...]

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2011 11:39:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Skąd jesteś, może będę w stanie ci polecić psychiatrę? I nie odbieraj tego źle, tutaj każdy chce Ci pomóc. przeczytaj: http://www.sfd.pl/-t585708.html szczególnie początek a także http://www.sfd.pl/-t666997.html#post0 Zmieniony przez - Arisu w dniu 2012-04-22 15:13:11

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 10664 Data: 4/22/2012 3:05:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Arisu, wiem że każdy stara mi się pomóc i jestem naprawdę bardzo wdzięczna. Po poprostu widzę że mogłabym bardziej poprawić wygląd ciała, ale jednak za bardzo się nad tym skupiam. Nie wiem czy leki tu pomogą, ponieważ sama muszę jakoś się zaakceptować, ale dziękuje za troskę i artykuły.

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 10664 Data: 4/22/2012 3:41:25 PM Liczba szacunów: 0
  • I jak oceniacie te zdjęcia? Jak? Ano tak, że masz powazny problem. natury psychicznej. Tobie naprawdę potrzebna jest pomoc specjalisty. Widzisz się w krzywym zwierciadle.

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 10664 Data: 5/3/2012 1:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego - 17 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak juz cwiczyc to całe ciało a nie bawic sie w sylwetke na plaze :) No ale dobra mogę Ci pomoc: http://www.sfd.pl/wyszukaj/ pozdro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 613 Data: 5/12/2011 9:23:11 PM Liczba szacunów: 0
  • pozwole sobie -mały raknking/podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok, dzięki za pomoc.. !Pzdr!

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 11358 Data: 9/23/2006 4:43:02 PM Liczba szacunów: 0
  • pozwole sobie -mały raknking/podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co sądzisz o tym ze niby kre-alkalyn to niby mono+ soda ? bo w sumie zastanawiam sie nad takim eksperymentem ,zaszkodzic napewno nie zaszkodzi a jedynie moze pomoc :)

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 11358 Data: 10/5/2006 8:48:13 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY i POPRAWY

    Post
    Trening w domu

    Prosze o pomoc tam gdzie zaznaczone jest czerwona czcionka :)

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2032 Data: 6/3/2013 3:33:28 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY i POPRAWY

    Post
    Trening w domu

    No to już spoko obciążenie. Poproś kogoś o przeniesienie tematu do działu trening dla początkujących! Tam uzyskasz lepszą pomoc. ;P

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2032 Data: 6/3/2013 7:35:44 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY i POPRAWY

    Post
    Trening w domu

    Okej dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2032 Data: 6/3/2013 7:53:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie plan na mase!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wypełnij ankietę.Bez niej nie mamy jak ci pomóc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 11/14/2012 3:02:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Euthyrox - brac czy nie?

    Post
    Ladies SFD

    hej ;-) Na wstępie przypomnę, że jest to forum sportowe i udzielamy przede wszytskim porad związanych z żywienie i treningiem. Nie możemy odradzać Tobie przyjmowania leków przepisanych przez lekarza. A przechodząc do szczegółów, jeśli masz mała objętościow tarczycę to najprawdopodobniej leki brac musisz. pozostaje kwestia ich odpowiedniego doboru. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5213 Data: 1/13/2017 2:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Oczywiście udam się jeszcze raz do mojego lekarza oraz do fizjoterapeuty tym niemniej jednak chciałbym się dowiedzieć jakie inne urządzenia wg was mogą pomóc w moim przypadku.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 6376 Data: 6/24/2011 10:53:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan WSB ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no już przecież wybrałem ze p&p tylko zastanawiam się czy łączyć np. nogi,klatka,tric czy mięśnie które razem współpracują czyli klatka,barki,triceps ale wiem juz ze wybiorę tą drugą opcję. Dzięki za pomoc bo dzięki tobie naprowadziłem sie w miarę na dobry tor bo na to WSB jednak za wsześnie dzięki i pozdrawiam SOG

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2294 Data: 1/23/2015 12:57:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta,zajrzyjcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki wielkie za pomoc,a plan treningowy dobry? układałem z poradnikami różnymi,będę zmieniał go co 2 miesiące.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2/14/2012 10:13:25 PM Liczba szacunów: 0