SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc przy wyborze suplementu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Was :) mam 166cm wzrostu i ważę 73kg. Chciałabym schudnąć około 13kg. Jaki suplement odchudzający możecie mi polecić ? Zaznaczam że ćwiczę w domu bo nie mam możliwości chodzenia na siłownię. Chciałabym także przy tym suplemencie stosować dietę i myślę że nie było by z nią większych problemów.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 486 Data: 12/14/2014 8:46:42 PM Liczba szacunów: 0
  • nowy w temacie prosze uprzejmie o pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    a wiec tak 183cm 82 kg wagi a wiec tak d0 dyspozycji mam laweczke sztange 96kg 2 krotkie gryfy i laweczke do brzuszkow... zalezy mi na rozbudowie rak klatki i tzw kaloryfer... naprawde jestem nowy w temacie i potrzebuje pomocy w ulozeniu treningu bo z tego co tu czytam nic nie rozumiem... z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 549 Data: 3/25/2011 9:48:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Gryf - pomoc w wyborze! ;/

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam chciałbym sie dowiedzieć odnośnie gryfu z linka niżej, jutro mam zamiar zamówić: http://allegro.pl/hit-kelton-gryf-180-28mm-zaciski-srubowe-i2907719335.html Talerze do gryfu posiadam fi30mm Proszę o szybką odpowiedź, z góry bardzo dziękuję

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 1/8/2013 5:20:17 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ckd

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Chciałbym przejść na diete CKD Czy takie zapotrzebowanie dzienne jak mi wyszło jest OK ?? Może powinienem zmniejszyć dzienne zapotrzebowanie 85x24 2040 2040x1.2 2448 gramy kalorie bialko 187 748 wegiel 30 120 tłuszcze 175 1580 z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 816 Data: 4/24/2006 10:11:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w treningu !!

    Temat
    Trening w domu

    Witam, chce zacząc trening na mase i niewiem od czego zacząć.Niemam zabardzo dostepu do siłowni, mam czas codziennie popoludniami i chcialbym cwiczyc ale kompletnie niewiem jakie cwiczenia stosowac i jakich odzywek uzywac?.Bardzo prosze o pomoc z dobraniem jakiegos programu treningowego.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 820 Data: 11/16/2007 2:50:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc! Trening

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cwicze 3x w tygodniu plan sobie ulozylem ze cwicze podczas jednego treningu: klata+biceps plecy+triceps braki+nogi Chodzi mi o to ze nie wiem czy najpierw robic wszystkie cwiczenia na dana grupe miesniowa czy je laczyc jakos, jak narazie robie 3 cwiczenia na grupe i zaczynam inna. Z gory dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 515 Data: 9/10/2009 6:52:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ulozeniu planu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam Chce znow kontynuowac cwiczenia po pol rocznej przerwie , po tej przerwie cwicze narazie pierwszy tydzien , ale wszystko tak nap*****la ze szok Moim celem jest MASA i definicja miesni , chodze na silwnie pn-sr-piat-sb Prosze o jakies konkretne linki lub przykladowe plany na mase pozd

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 764 Data: 3/3/2007 12:39:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu planu treningowego.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam,mam 15 lat chciałbym żebyście dla mnie dobrali odpowiedni plan treningowy.Mój staż to 6 miesięcy.Zastanawiałem się nad tym planem z działu pierwszy rok treningów,tylko mój problem polega na tym,że ja mam już pewien staż treningowy i nie wiem czy zacząć wszystko od początku,czy ułożyć jakiś Split ???

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 454 Data: 12/23/2013 2:44:53 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC W DOBRANIU ODZYWEk

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam pytanie czy taki cykl jest dobry i czy jest cos w nim zlego a moze ktos doradzi mi jakis inny cykl TREC Hmb FC 70 kap. GAINER 737 3kg VITAL MAX Creatin 300 g + dieta na mase Oczywiscie chodzi mi o mase

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 9/19/2007 12:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam 2 srodki dece i winko inj. firmy genesis lecz w styczniu minal termin waznosci, czy moge je bic? w sensie czy beda klepac, dodam ze sok 100% pewny sprawdzony, tylko czy ta data mocno przeszkadza?? jak ktos bral po terminie to niech sie podzieli ;)) dzieki chlopy z gory za pomoc;-)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2/21/2014 3:35:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Który gainerek lepszy ?? proszę o pomoc !

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, chciałbym się was spytać jaki gainer jest lepszy, Mass XXL 3kg czy Super Hard Gainer firmy Sports One ? Diete oczywiście mam, ale chce sie tylko spytać który lepszy, chce dodać że jestem ektomorfikiem. Pozdrawiam :) Czekam na wasze odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 9/7/2006 10:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ulozeniu cyklu

    Temat
    Doping

    20 ampulek enana ( normy ) i 100tab metki ( axio ) co sensownego mozna z tego ulozyc ? :) Ps. Ankieta w profilu

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2462 Data: 8/4/2008 4:10:33 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam was. :) mam mały problem a szczególnie to z nadwagą mam 18 lat 182 cm wzrostu i wage 95 kg. ;/ chciałbym troche spalić juz zacząłem biegać itp. chciałbym tez kupic sobie jakies spalacze. z góry dzięki za odpowiedzi :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 487 Data: 8/31/2010 9:38:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozkład pomoc?

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam czy taki rozkład był by nie za intensywny? Góra-łapy, klatka, plecy Poniedziałek: Wolne Wtorek: Góra+Brzuch Środa: Wolne czwartek: Nogi piątek: Wolne Sobota: Góra+Brzuch niedziela: Nogi Na każdym treningu trenuje innaczej inne ćwiczenia serie itp chodzi mi czy nie bd to za intensywne?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 522 Data: 8/25/2013 9:28:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w czym błąd

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    ułożyłem zapotrzebowanie na makro składniki : 130 g białka- 520 kcal 325 g węglowodanów-1300 kcal 1980 kcal tłuszczów- 220 g moje zapotrzebowanie 3157.77 nadwyżka 631.6 razem 3800 Mój problem tkwi w tym że po sprawdzeniu mi nie wychodzi.Biorę zapotrzebowanie razem z nadwyżką.W czym jest błąd?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 472 Data: 10/30/2013 5:21:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosił Bym o pomoc . POCZATKUJĄCY

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam , wiec tak . Wzrost ; 178cm . Waga ; 80kg . Zamierzam Ćwiczyć i prosił bym o jakiś rozkład w sensie np . Poniedziałek jak co ćwiczyć itd. Dziekuje BARDZO . ! aa wlasnie i prosił bym o jakaś diete... ? POZDRAWIAM Zmieniony przez - mareQ007 w dniu 2009-09-01 22:51:54

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 486 Data: 9/1/2009 10:50:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam poniżej wstawiam dietę na której jestem jakiś czas . Postanowiłem że czas dołożyć większą ilość kalorii . Moje pytanie jest następujące co byś zwiększyli lub ograniczyli lub poprawili ?? Bardzo proszę o pomoc /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0e8ce77078114bdab712baeb664f3d7b.png

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 571 Data: 1/8/2015 9:14:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    65 kg 174 38 lat kobieta Śniadanie 3jajka owsianka50 gram omega 3 Posiłek 2 i3 Kasza 70 gram 140 gram mięsa Kolacja 125 twaróg z masłem orzechowym 30gram wszędzie warzywa na śniadanie owoc Zmieniony przez - weider w dniu 2018-05-16 14:20:08 Zmieniony przez - weider w dniu 2018-05-16 14:20:36

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 291 Data: 5/16/2018 2:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Czesc. Dawno mnie nie bylo. Oczywiscie cwicze HST. Zamierzam kupic laweczke. Co polecacie z allego? Pytam w tym dziale bo najwiecej tu siedze i wogole. DO 300zl. Co radzicie. Jakie sa Wasze typy? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 5/11/2006 1:51:55 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSBA O POMOC!!!

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam , pochodze z Łodzi ,razem z Kumplem chcemy sie zapisac na KIckboxing, czy ktos ma jakies informacje na temat jakichs klubow ,z grupami które jakos niedlugo startuja od samego poczatku ? jestem laikiem jesli chodzi o sztuki walki , a takowe informacje bardzo by mi sie przydaly ! z gory dziekuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 575 Data: 10/2/2008 12:35:16 PM Liczba szacunów: 0