SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc w doborze koszulki (wzorek)

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    witam cie wzorek prosiłbym ciie abyś powiedział mi czy titan nxg+ będzie dobra na poczatek używana r 34 a moje wymiary to ramie ok.30 i klatka na wydechu 92-94 z góry dziękuję aha i waze 58 a i tamk zbijałbym do 56.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1717 Data: 3/22/2010 10:09:19 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc(deca +test.prolong,)

    Temat
    Doping

    witam! czy ktos moglby mi pomoc w ulozeniu cyklu z deki, testa.prolongatum i clomidu. mam 22 lata, cwicze na silowni od czterech(cwicze do tego sporty walki ), waze 82 kg przy 189 cm wzrostu. mam 10 amp(200)deci,20amp(100)prolongatum i 36 tab. clomidu. oczywiscie do tego dieta i odzywki. za wszystkie odpowiedzi dziekuje

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 792 Data: 2/23/2004 6:18:34 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w "PORUSZENIU" mojej klaty ;]

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam. Potrzebuje czegoś na prawde dpbrego na moja klatke. Chyba złapałem stangnacje. Chodzi mi głownie o gorne partie klatki i o jej grubość. Obecnie jechałem tkaim planem: Skos góra hantle, płasko hantle (chwyt młotkowy albo zwykły), skos dól sztanga, brama. Prosze o pomoc i nagradzam sogami. Pozdro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 781 Data: 12/6/2009 3:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w dobraniu odzywek

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam chciałbym się was poradzić. od niedawna zacząłem trening przyjmuje narazie tylko białko i chciałbym abyście mi pomogli w dobraniu co kupić jakie odżywki jakie suplementy itd. Oczywiście liczę się też z cena aby za bardzo nie przekroczyło mojego budżetu. Mam 175 cm wzrostu i około 65-70 kg. Z góry dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 636 Data: 7/16/2014 7:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC W UŁOŻENIU DIETY NA MASE:-):-):-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam:) bardzo bym prosil aby mi ktoś ułożył diete na mase..:) jestem początkujący i zabardzo nie wiem jakom sobie ułożyć a dieta podobno stanowi 80% treningu i postępu w ćwiczeniach:) Mam 17lat Wzrost:188cm Waga:90kg Bardzo prosiłbym o pomoc i z góry dziękuje:) Pozdrawiam:):):)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 12/2/2006 3:32:22 PM Liczba szacunów: 0
  • zakup bieżni -potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kochani pomuszcie Pragne zakupić bieżnie do mieszkania w bloku. Nie ukrywam że zalezy mi aby nie była zby droga. Poradzcie jakie parametry brac pod uwage, aby nie obciążać stawów i co ważne nie przeszkadzac sąsiadom mieszkającym piętro niżej Dziękuję za wszystkie wskazówki Ania

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 3/5/2007 9:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w cyklu. czy dobrze ?

    Temat
    Doping

    siema o to cykl do sprawdzenia chodzi mi tylko czy dobrze sodki polaczone bo wydaje mi sie ze nie hehe waze 115kg biceps 47 taka szybka ankieta hehe bo narazie mi nie zalezy na dawkach tylko czy to ma sens wogole. 1-5 meta 1-12 deka 1-8 omka 7-13 aga 13-20 tren 13-21(22) prop ma to sens ? cos wyrzucic cos dodac ? oczywiscie hcg bedzie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 565 Data: 7/9/2011 9:49:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Mam 17 lat, 78 kg, 186 cm. Od 3 tygodni regularnie uczęszczam na siłownie (ok. 5 razy w tygodniu, z czego crossfit 3 razy w tygodniu) Jestem chudy i chciałbym zbudować mięśnie lecz nie mam pojęcia nawet jak zabrać się do ułożenia diety, co jeść i ile. Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli czegoś tutaj nie napisałem to proszę o sugestie.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 459 Data: 3/24/2015 9:48:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy Cykl Prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam mam problem Bo chciałem wziasc na pierwszy cykl mete ale dowiedziałem sie ze koszt tej mety wyjdzie duzo wiekszy jak kupie do niej te ochraniacze na wontrobe itp. WIec co byscie mogli polecic na pierwszy cykl oprucz mety. i cos w miare taniego. Pozdrawiam i prosze o pomoc !!!!!!moje Gg 8653424

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 1/13/2006 1:01:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze suplementów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Hej. Potrzebuje 3 suplementów aby wzmocnić moją dietę. Chodzi o: - kwasy omega-3 - glukozaminę - białko serwatkowe Planuję zakupy w sklepie sfd, i zastanawiam się nad wyborem produktów kilku firm. Z jakich firm byście polecali jeżeli chodzi o te produkty (cena/jakość)?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 6/17/2009 4:27:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc...

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema. Mam mały problem. Zakupiłem kreatynę z treca i w środku dostałem miarkę. Na opakowaniu z tyłu pisze że jedna płaska miarka to jedna porcja kreatyny(6,5g). Tyle że w połowie tej miarki jest linia i teraz nie wiem czy do tej lini to 6,5g czy pełna po brzegi ale płaska miarka to 6,5g. Bardzo prosze o pomoc. Z góry dzięki i Pozdro ;)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 518 Data: 6/22/2009 7:50:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy dawkowaniu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam kupiłem nie dawno kilka supli są to ostrowia WPC 80 1,9 kg, ACTIVLAB CARBOMax 3kg , Vitalmax Cre-No Muscle Max 240 kaps i Trec CM3 360 kaps. I teraz pytanie do was doświadczonych w tym jak to wszystko dawkować żeby było wszystko elegancko ? Moja waga to 70 kg . Z góry dziekuję i czekam na odp !! :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 862 Data: 11/12/2010 8:28:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ustaleniu cyklu.

    Temat
    Doping

    Tak jak wyzej pisalem...licze na pomoc bardziej doswiadczonych osob lub tych ktorzy robili podobny cykl. To moj pierwszy z tymi zabawkami. Bedzie dobrze jesli polacze 120kaps episthine-e do 180 eq-plexa?? Jak to zrobic najoptymalnie?? Dzieki z gory za pomoc.Pozdro.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1308 Data: 3/12/2011 9:32:28 AM Liczba szacunów: 0
  • POMOC oboz sportowy

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam niedlugo jade na oboz sportow walki na 2 tygodnie 3-4 treningi dziennie i mam do was pytanie chcialbym zaopatrzyc sie w jakies odzywki zebym nie padl a poprawil swoja sile wydolnosc tak ogolnie wszystko po trochu nigdy niczego nie zazywalem chcialbym zebyscie mi pomogli dziekowka wszystkim za jaka kolwiek pomoc :D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 803 Data: 7/6/2011 11:11:41 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC W DAWKOWANIU ! PILNE !!

    Temat
    Sztuki Walki

    Jutro wyjeżdżam na obóz sportowy kickboxing/muay thai i mam pytanie jak dawkować suple. Moja rozpiska: 6:00 rozruch (cm3 2caps. przed i dawka bcaa po) 8:00 śniadanie 10:00 stacje (horse power przed, cm3 2caps. po) 14:00 obiad 16:00 trening techniczny (dawka bcaa) 18:00 kolacja 20:00 sparingi jeśli ktoś by mógł bardzo prosze o pomoc :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 473 Data: 8/20/2011 6:59:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta posiłki prosze o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam moja dieta w dniu trenignu zawsze wygladla w ten sposob. Trening zawsze miałem około 17. I. 1 posiłek II. 2 posiłek III. Posiłek przed trenigiem IV. Posiłek po treningu. Teraz mam inny harmonogram dnia. Czy moge zmienic kolejnosc posiłkow? I.1 posiłek II. Posiłek przed treningowy III/ Posiłek po treningowy IV. "2 posiłek"

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 512 Data: 3/26/2015 8:28:03 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w kompletowaniu sprzętu na siłwonie.

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    cze... mam d was pytania : 1. czy sołownia na dworzu to dobry pomysł 2. jak sprzęt należy jescze dokupić ( ławke i stojaki posiadam samorobne) , myślałem o zestawie gryfów ( 180 cm , 120 łamany i 2 krótkie ) drążek też mam . 3. Myślałem o obciążeniu z betonu czy to dobry pomysł ?? za odp bd dawał sogi !! z góry dzięki !!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 567 Data: 8/5/2009 7:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w stworzeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam! Chcailbym aby ktos rozpisal mi diete na mase. Prosze uwzglednic ze uczeszczam do szkoly w godz 8-15 i mam tam oganiczony dostep do zywnosci :). Mam 176 cm i 61 kg wagi czyli duza niedowaga, aha i mozecie polecic do tego jakas odzywke do 150 zl. http://www.sfd.pl/buziaki/5.gif

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 12/17/2007 7:24:24 PM Liczba szacunów: 0
  • SZYBKA POMOC

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystko poszło ok z odchudzaniem ale przyszedł moment gdzie mam 2 tyg a musze te 5kg 6kg zjechać zeby z wagą sie załapać do szkoły co mam zrobić ile kcal?? bo to ważne , aeroby robie jak robiłem . Wiem że to nie mądre ale nie liczą sie teraz straty mięsni itp ma spaśc waga i tyle CZEKAM

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 905 Data: 5/18/2008 9:54:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na odchudzanie. Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jaka powinna byc odpowiednia dieta na odchudzanie co jesc a czego sie wystrzegac. Jakie posilki spozywac co na sniadanie co na obiad co na kolacje. Duzo oczywiscie biegam i silownia 3 razy w tygodniu po godzinie. waga 85kg wzrost 184

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1616 Data: 9/15/2010 11:01:19 AM Liczba szacunów: 0