SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Efekt jojo po ECA???

    Post
    Odżywki i suplementy

    RATUNKU!!!! za 2 miesiace jade na wakacje i chcialbym troszke schudnac. Nie chce budowac masy miesniowej tylko spalic zbedny tluszczyk. Nie mam nadwagi ale po zimie pojawily sie m.in. BOCZKI,troszke wieksze biodra... itd. Myslalam aby zaczac brac ECA tylko przez miesiac-tyle jest zalecane, ale nie wiem czy to mi nie zaszkodzi bo prawdopodobnie nie [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2008 4:02:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbilansowana micha

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Podbijam, proszę o pomoc bo nie chcę sobie szkodzić a czuję że ta "dieta" to amatorszczyzna pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 635 Data: 11/12/2011 12:32:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening split na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    dzienki za pomoc,teraz jeszcze zrobie diete na mase w dziale odzywanie tylko chcialbym sie dowiedziec czy maja byc te 2 serie rozgrzewkowe a pozniej dopiero 3 serie po 12 powt

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 13184 Data: 5/27/2011 12:32:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba - ile razy w tygodniu ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc narazie więcej pytań nie mam. Pozdrawiam :}

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 12198 Data: 6/24/2011 1:29:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkujących :)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] -ściąganie drążka górnego wyciągu w siadzie do klatki-5serii (15-12 powt.)-lepiej podciagaj sie na drazku, daje duzo lepsze efekty.. jak nie dajesz rady popros partnera o pomoc przy podciaganiach, niech pomaga Ci sie podnosic, opuszczaj sie sam, wystarcza 4 serie po 8-10 powtorzen -ściąganie drążka górnego wyciągu w siadzie do karku-4serie(12 [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2/18/2009 5:53:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domowy z hantlami + dobór diety i uwidocznienie klaty/mięsni brzucha

    Post
    Trening w domu

    My tu jesteśmy żeby poprawiać plany i dietę, pomóc w ich zmianie, nie układamy. Jeśli chcesz gotowca to zajrzyj do podwieszonych - masz tam 2 treningi od Mawashiego Trzeba ćwiczyć całe ciało :) A co do hantli i sztangi - wszelkiej maści wyciskania, uginania ramion, wiosłowanie sztangą/hantlami (nie odpowiem ile serii i powtórzeń bo najzwyczajniej [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 846 Data: 8/1/2013 2:11:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcial bym przestawic swoj trening ?? and i need help

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no juz otrzymalem fachowa pomoc od mr .... ale tez dzieki za odpowiedzi mmm

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 2/19/2005 11:22:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan i dieta do oceny ( warunki domowe)

    Post
    Trening dla początkujących

    Tutaj masz pomoc w tym co jeść,kiedy, w jakich ilościach etc. http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html Trening zły. Załóż temat w dziale Trening w domowych warunkach, tam ci doardzą co z treningiem domowym. Pzdro

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2/10/2010 7:57:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening 4dniowy dooceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wielkie dzięki za pomoc :) Właśnie jestem na etapie obmyślania diety. Ale jest z tym trochę roboty :D Co do zmian, wprowadzę je, jeszcze muszę się zastanowić nad tym piątkiem. Co tam wybrać i co będzie dobrze wchodziło. Zobaczymy jak pójdzie. Pozdro.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 637 Data: 9/6/2010 2:43:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Puchar UEFA 2008-09

    Post
    Piłka Nożna

    [...] ciężko. Patrzyłem na skład Grashoppers i jest tam kilka znanych nazwisk, do PUEFA przebili się z Intertoto gdzie wygrali pewnie cztery kolejne mecze. FK Moskwa w lidze bardzo nisko i można liczyć na pomoc Jopa , ale Rosjanie są w pełni sezonu (zresztą Szwajcarzy też już trzy kolejki zagrali tylko nasze kluby tracą na tym całym bałaganie w PZPN).

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 16149 Data: 8/1/2008 1:45:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Japczan Kreatyny TCM olimp

    Post
    Odżywki i suplementy

    no trudno mi się czyta o japczanie bo moje oczy są wyczulone na takie "niespodzianki"... z tą dietą to także była metafora- chodzi o to, że nie masz ty lub ktoś, kto was prowadzi o tym zielonego pojęcia. wynika to także co widać na każdym kroku z wyciąganych przez ciebie wniosków. zresztą jak ten jabłczan mógł pomóc- może chcieli mniej [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 13269 Data: 8/25/2006 10:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 do sprawdzenia - pomóżcie ;-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 562 Data: 6/21/2010 7:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase please

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to sie kurde nazywa pomoc,****master niewiedziec czemu odsyła mnie do atlasu cwiczen ,człowieku wiem jak wygladaja cwiczenia. Nie jest źle czuć sie dobrze.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 12/27/2003 7:11:51 PM Liczba szacunów: 0
  • SYNTRAX - sample, katalogi, biuletyny etc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za pomoc. Na mail podany w 1 poscie (info@syntrax.pl) należy wysyłać dane.

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 17621 Data: 12/14/2005 10:19:03 AM Liczba szacunów: 0
  • SYNTRAX - sample, katalogi, biuletyny etc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] + katalog. 1 wersja Nectar-u uległa wyczerpaniu. Dobra wiadomość - wkrótce będą dostępne nowe sample, dotyczące innych smaków oraz produktów. Smycz otrzymał banan z uwagi na pomoc w przestrzeganiu zasad akcji promocyjnej. Jak się okazauje jest ona bardzo potrzebna, bo zdublowanych adresów mamy sporo bądż z 1 IP jest kilka innych kont, powstałych [...]

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 17621 Data: 12/20/2005 3:18:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka kreatyna??

    Post
    Odżywki i suplementy

    aha, to juz nie wrzucam tych linkow... no widzisz marian jednak potrafisz mowic prosto i nie lepiej bylo od razu tak moiwc ... wielkie dzieki za pomoc, marian, ziper i boogie łapajcie po sog-u. Zmieniony przez - Tomek16... w dniu 2005-06-02 21:34:19

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2005 9:28:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ROWER MAGNETYCZNY - KTORY?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za pomoc, coraz czesciej slysze od znajomych ze to bedzie chlam, moze sie wstrzymam i poszukam cos z 2 reki, czesto ze sprzetem jest tak ze sprzedajaca osoba nie ma pojecia ile cos jest warte i mozna cos wyrwac dobrego w niezlej cenie a bedziesz wiedziec ile powinno min. wazyc kolo zamachowe przecietnego sprzetu? z tego co czytam to wazny [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2005 10:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO DOKŁADNIEJSZEJ POPRAWY.PROSZĘ TYLKO O OCENĘ EXPERTÓW!!

    Post
    Trening dla początkujących

    odświeżam,naprawdę nikt nie jest mi w stanie pomóc? Zmieniony przez - 19Malina20 w dniu 2009-01-17 20:16:04

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 944 Data: 1/17/2009 12:34:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pełna suplementacja na ostre treningi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pomoc w budowaniu szybszej tkanki mięśniowej , dopalaniu resztek tłuszczu , ogólnie zmniejszeniu ilości tłuszczu w ciele względem mięśni.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 949 Data: 8/12/2014 2:42:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla rycerza

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] podstawą. Otóż odpowiednio się odżywiając można tracić tłuszcz nawet bez siłowni i ćwiczeń. Jeśli Ci zależy na zgubieniu fatu to udaj się do działu odżywianie, tam otrzymasz pomoc w ułożeniu diety. Dieta na redukcję tłuszczu to oczywiście Zbilansowana dieta redukcyjna (z deficytem kalorii). Znacznie przyspieszysz proces palenie tłuszczu jeśli [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1214 Data: 10/6/2011 12:44:09 AM Liczba szacunów: 0