SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Po prostu pomoc, rady apropo tego co jeść

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich, otóż mam pytanie jak zapewne każdy kto zaczyna przygodę z tym forum. Postanowiłem przejść na dietę lecz nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać i jaką zastosować. Gdy chodziłem jeszcze do technikum, chodziłem na siłownie jakieś 3 lata. Mój problem jest taki że moje mięśnie pokrywa (już teraz) duża warstwa tłuszczu. W [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 856 Data: 7/20/2014 5:19:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam , mam 23 lata. staż na siłowni około 4 lata... reszta w profilu. ćwiczę od dłuższego czasu bez żadnych przerw (ok.3 lata) i chciałbym rozpocząć pierwszy cykl SAA. Otóż na cykl planuję brać 13 strzałów greckiej DEKI Normy. Jestem całkowicie pewny co do towaru że nie jest wy***ką. wiem że samej deki nie powinno się brać ale deka-dick mnie [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1454 Data: 5/2/2010 9:59:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na 2 cykl...?? Uwagi Rady...Prosze o Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema siema. Wlasnie koncze 1 cykl...w ktorego wchodzily (diety na mase nie wymieniam): -Animal m-stak -gainery -Bialko,Omega3 i witaminy (do diety) Jestem dobrze zbudowany mam rzezbe itp. Moje pytanie brzmi... Jak zaczac 2 cykl czy bezposrednio po skonczeniu 3tygodni z M-stakiem dac organizowi przez tydzien odpoczac od wszytkich dopalaczy a [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2651 Data: 11/19/2006 12:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase. Pomoc / ocena ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam , mam 22 lata , ważę 66kg przy wzroście 190cm. Co jest dla mnie już denerwujące , dodam że jestem ektomorfem i nie mogę przytyć. Proszę o ocenę diety, którą mam i stosuje od 1,5tygodnia. Przedtem jadłem śmieciowe jedzenie , stosowałem różne suplementy ale efektów zero. Na razie nie ćwiczę tylko stosuję dietę ale od sierpnia zabieram się za [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2467 Data: 7/13/2014 7:17:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Ckd, kobieta, pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam , chciałabym zaczerpnąć opinii o diecie redukcyjnej ckd na ,której obecnie jestem. Czy to najlepsza dieta redukcyjna przy ,której najmniej traci się mięśni? Ciężko znoszę ta dietę, ciągle chodzę głodna i myślę o jedzeniu, odczuwam zmęczenie, osłabienie oraz zawroty głowy. Nie ukrywam, że dużym wyzwaniem jest jej trzymanie ,bo jak niestety [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2141 Data: 2/17/2016 8:59:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Chciałbym w tym temacie rozwiązać kilka moich indywidualnych problemów odnośnie nabierania masy. mam 20lat, wzrost:181 waga:78. w tym sezonie od 4 miesięcy pracuję nad masą. Przyszło jakieś 4kg dieta standard 1.płatki owsiane, jajka, szynka 2.pieczywo, szynka, warzywa, mleko + mass xxl 3.makaron, kurczak, surówka 4.pieczywo, szynka, [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1789 Data: 5/4/2010 8:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc potrzebna

    Temat
    Trening dla początkujących

    to pierwsza sprawa. ten wystający brzuch mnie dołuje, niewiem co z tym zrobic, a trenuje go regularnie. Dryga sprawa ocencie moją sylwetkei doradzcie co dalej robić zeby mięśnie dobrze rosły, mam diete i dobry trening. Za sensowne odpowiedzi sogi Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 73 Wzrost: 182 Cel treningowy: nie masa tylko spore mięśnie [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1303 Data: 2/4/2010 5:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • witam panowie .. mam pytanie w wlasciwie moj kumpel ma. Cwiczy juz ok. 2 lat przez rok jechal na odzywkach roznych, gainery, kreatyny, hormon wzrostu . ma 19 lat i zastanawia sie nad koksem.. pewnie wiekszosc z was mu odradzi, ale napalil sie i chce wziasc. Chodzi mu o przyrosty z jak najmniejszym fetem .. i zastanawial sie nad Deka. Ma ok. 200 zl [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 6/7/2007 5:42:56 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAM Wiek Waga Wzrost Cel do osiągnięcia (Siła) Staż zero Aktywność fizyczna czasem gram w piłkę nożną...:) Proszę Was o pomoc przy treningu domowym który ułożyłem na podstawie postów Mawashiego. Mam do dyspozycji gryf prosty 120 cm obciążenia: 4x5kg 2x2,5kg 2x1,25kg. Mam zamiar ćwiczyć 3 razy w tygodniu wtorek, czwartek, sobota. Trening [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1473 Data: 3/28/2009 4:26:22 PM Liczba szacunów: 0
  • BOKS-pomoc

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam Mam prośbę czy mógł by mi ktoś pomóc w napisaniu planu treningowego-bokserskiego na cały tydzień.Chciał bym ćwiczyć w domu nie zależy mi na jakiś osiągnięciach w tej dziedzinie sportu po prosty chcę ćwiczyć bo spodobał mi się tę sport. Sprzęt jakim dysponuję to: -skakanka -worek(własnej roboty) -refleksówka (własnej roboty) Trenuje na [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3718 Data: 10/30/2009 11:20:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich przygotowuje sie do bomby i chcialbym miec wszystko dopiete na ostatni guzik,glownie chodzi mi o rozpisanie razem z odblokiem oraz czy warto do tego dorzucic Oxe. Cykl bedzie opieral sie na 20 strzalow enen B.Dragon, 200 tab mietka i 200 tab Oxa pheno Odzywki ktore bede pod reka multi wit,bialko,bcca,gluta,pre work,aakg 1. WIEK: [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 243 Data: 3/28/2019 4:39:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie treningowym i suplementacji

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, prosze o pomoc we wcisnieciu aerobow w plan treningowy. Sprawa ma sie tak, ze cwicze 3 razy w tygodniu obwodowkę, ale ze jestem ulana świnia to chce spalic tluszcz. Problem polega na tym, ze nie mam tyle czasu w ciagu dnia aby robic trening silowy i zaraz po nim trening aerobowy. Cwicze silowo od 17 do 18 i potem kolo 21 mam czas na aeroby. [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1626 Data: 5/11/2017 8:47:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 1.WIEK: 36 2. WAGA: 108 3. WZROST: 187 4. WYMIARY: -biceps: -klatka: -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 12 lat 6. DIETA: -białko: 3-3,5g -węglowodany:4,5-5g -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: cały czas bomba 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 239 Data: 10/29/2019 7:39:26 PM Liczba szacunów: 1
  • 1. WIEK: 28 2. WAGA: 88 3. WZROST: 187 4. WYMIARY: -biceps: 40 -klatka: 115 -udo: 65 -talia: 82 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 1 rok 6. DIETA: -białko: 3g -węglowodany: 6-7 g -tłuszcz: Reszta 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Żadnych 8. TRENING: Split, Pon, wtorek, czwartek, piątek 9. CEL CYKLU: Masa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 218 Data: 11/1/2019 2:23:00 PM Liczba szacunów: 5
  • Witam możecie ocenić mój cykl który planuje od przyszłego tygodnia Metanabol (Metaxon 10) Malay Tiger ClenButerol Bałkan Clomid Meta 30mg ed (34dni) max 12 godzin po ostatniej tabletce clomid 1tab/dziennie lub pierwsze 2 dni 2tab dziennie nastpęnie 1tab (przed snem) W ostatnim tygodniu mety daje jabłczan kreatyny (trec cm3) na podtrzymanie lub [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2387 Data: 3/12/2015 6:56:16 PM Liczba szacunów: 1
  • bardzo proszę o pomoc

    Temat
    Ladies SFD

    witam Nazywa się Natalia od 2 miesięcy ćwiczę na siłowni według planu ułożonego przez kolegę. Przez pierwszy miesiąc ćwiczyłam 3 razy w tygodniu drugi miesiąc 4 razy siłownia i raz aerobik. Niestety po tych 3 miesiącach nie ma praktycznie żadnych efektów nie ubyło mi w tym czasie ani kilograma a w obwodach ani cm. Chciałabym się dowiedzieć czy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 660 Data: 7/2/2011 6:39:52 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w treningu i doborze supl

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam Mam wielką prośbę o rospisanie mi programu treningowego i dobranie bardzo dobrych odzywek i diety. Jestem w anglii i chciałbym równiez zakupić u was prodykty. Wcześniej cwiczyłem i miałem dość dobre rezultaty , choć nigdy nie miałem rzeźby jedynie masa i siła. teraz mam 2 letnią przerwę i zlałem sie tłuszczem i spadła mi masa mięsniowa wieć [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 729 Data: 1/29/2007 1:23:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w stosowaniu suplementow

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] laweczke i troche obciązenia, cwicze tak z 5 razy w tygodniu. Wiem juz co i jak cwiczyc, ale nie wiem jak z uzyciem suplementow lub z ich ewentualnym mieszaniem? Prosze o pomoc w sposobie przyjmowania suplementow,lub ewentualnie jakie jeszcze zakupic (oczywiscie zeby nie wyszlo zbyt drogo). Z gory dziekuje za odpowiedz PS. Moja waga 76kg, [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3708 Data: 5/25/2007 11:17:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Sila, rzezba? Pomoc przy wyborze celu treningowego.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Troche czasu spedzilem czytajac rozne tematy na roznych forach i pomimo poswieconego czasu dalej nic nie wiem, dlatego zdecydowalem sie zamiescic ten temat z nadzieja, ze ktos naprowadzi na dobra droga. Wiec tak, zawsze cwiczylem pod katem masy, efektem czego jest wieksza klatka, rece, kaptury, do tego zwiekszona sila, jednak oprocz tego [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 738 Data: 8/20/2012 7:27:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawa wyglada nastepujaco, takz 5-6 dni temu zrobilem sobie zastrzyk z tadka w noge. Normalnie igle wbilem bez zadnego bolu, powoli wstrzykiwalem, az nagle miesien zaczal mi "pulsowac" to pulsowanie narastalo wraz z iloscia tadka jaka wbijalem weic wyciagnalem igle i wbilem w druga noge. przy wyciaganiu bardzo wycieklo mi z miesnia tadek ktory [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2767 Data: 5/28/2010 6:16:33 PM Liczba szacunów: 0