SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomocy! ocena sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    /-)Okey, dzieki wszystkim za pomoc moje plany wygladają tak, że w poniedziałek jak dam rade pójde do lekarza , i może mi ktos chwilowo pomoc w ułożeniu treningu?;> chciałbym zacząć jeszcze od dzis na razie mam do dyspozycji ławeczke z 3 opcjami wysokisci, modlitewnik sztanga prosta, HANTLE 70 kg obiazenia rower i cwiczenie do nog, od stycznia [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 12/6/2013 2:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry trening na mase????????

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem chłopaki ze radzicie mi jak najlepiej i dzieki wam za to ;D Ale czy moglibyscie mi pomóc z tym planem FBW ułożyc go bo sie mało orientuje :(( z góry dzieki za pomoc chłopaki ;)))

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 5/1/2008 7:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Gugglesterones - Gugglsterony

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czy jeżeli Thermal SNI na mnie nie działa, to guggle mogły by pomóc mi pozbyc się tłuszczyku? Pozdrawiam CONCLUSION -sexy female ;)

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2003 1:04:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato według - voldi99

    Post
    Po 35 roku życia

    Nie masz z czego sie redukowac w zasadzie a wrecz powinienes troche miesni zbudowac rowniez zeby zrobic kratke na brzuchu wg mnie. wiem że trochę mieśni przydało by się dołożyć , ale raczej nie wierzę w jednoczesną redukcje tłuszczu i dokładania mięsa. z tych aero nie chce rezygnować gdyż jak już wspominałem chyba w pierwszym poście zamierzam w [...]

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 8590 Data: 3/23/2013 10:27:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Uciążliwy ból łokcia.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] bo choroba. Chciałem od Marca już konkretnie lecieć, ale ok .. skoro to ma pomóc to zrobię tydzień przerwy no i wyeliminuje te ćwiczenia co przeciążają łokieć. Do lekarza raczej nie trzeba iść. Wcześniej jak zrobiłem tydzień przerwy to nawet pomogło, ale zrobiłem pompke na jednej ręce. Teraz te wszystkie ćwiczenia wyeliminuje . Dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2775 Data: 3/6/2013 7:13:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżwyfka dla chyderlaka :P.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za wyrozumiałość, ale proszę Was o pomoc, bo Wy siedzicie w teamcie. Codziennie albo kilka razy w tygodniu odwiedzacie forum, ja tego nie robię. Oczekuję szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Dla Was to pryszcz, wiec proszę o pomoc Ekspertów. Z działu "Odżywianie" przysłano mnie tutaj kiedy pytałem o odżywkę. Jesli chodzi o dietę to [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2324 Data: 3/30/2006 7:48:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Mleko - IG vs II (indeks glikemiczny - kontra - indeks insulinowy)

    Post
    Badania naukowe

    Bardzo ciekawy temat. Mam natomiast takie pytanie odnośnie indeksu insulinowego i wpływie białek na odpowiedź insulinową. Czy dobrze mi się wydaje, że w momencie gdy doprowadzimy do wzrostu insuliny we krwi (bez produktów zawierających węglowodany) ona spowoduje zmniejszenie ilości cukry we krwi, natomiast nasz organizm dążąc do wyrównania jego [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2013 11:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • białko na noc czy aminokwasy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    - regularne odżywianie <posiłki + odżywki które mogą Ci w tym pomóc; jeżeli nie masz możliwości spożycia posiłku proponuję spożycie odżywki węglowodanowo-bialkowej(gainer, od Twojej przemiany materii zależy ilość białka na 100g, szybka ok.15, wolna ok.25-30)> - odpowiednia ilość snu - suplementy mogą pomóc w szybszej regeneracji - [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2967 Data: 9/23/2005 11:34:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja jest dla mnie za droga - art.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ogólnie art jest dobry i pomocny .Zawsze mozna sobie pomóc w inny sposób z zakupami .Moze niezbyt "świeżo" wyjdzie ale budżet domowy zyska .Mozna poszukac tańszego jedzenia.Ja np kupuje jajka w hurtowni 30 sztuk po 10 zł.Dla rodziny 3 osobowej.Mozna dogadac się w rodzinie i kupic więcej a będzie taniej...Tylko trzeba na poczatku [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2009 7:43:26 PM Liczba szacunów: 0
  • FORMA PO PORODZIE???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HALO!! Czy ktos ze Znawcow tematu moglby mi pomoc??? Nie za bardzo sie orientuje i nie chcialabym przesadzic, czy tez odniesc odwrotnego skutku. Z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 5/4/2004 3:57:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dobór dopingu.

    Post
    Doping

    Efekty ci nie przyjdą jeśli robisz coś źle , może ci się wydawać że jesz odpowiednio że masz dobry plan a jednak będzie to lipa Masz dział Trening tam poproś kogoś o pomoc, masz dział Trening tam poproś kogoś o pomoc Tu jest dział doping a ty nie jesteś na niego gotowy Jeśli chcesz otrzymywać tu dalej wypowiedzi to uzupełnij ankietę działu 1. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 586 Data: 6/27/2014 8:17:20 PM Liczba szacunów: 1
  • Co mam zrobić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    j/w lepiej podejdz do kogos i popros o pomoc niz mialbys cudowac przykladowo;-) prosby o pomoc nikt nie odrzuci chyba ze w trakcie serii bedzie%-)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 839 Data: 2/25/2014 4:57:17 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    a mógłby mi ktoś pomóc jak ułożyć trening fbw z priorytetem na triceps i biceps ? bardzo prosze o pomoc..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 859 Data: 10/10/2010 10:52:02 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    mógłby mi ktoś pomóc i przedstawić jakiś dobry trening z priorytetem na triceps i biceps ? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 859 Data: 10/12/2010 3:53:33 PM Liczba szacunów: 0
  • kamill660 - ostre odtłuszczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] jak w nowych założeniach ok 2200 kcal Aeroby: Równo 50 min puls 145-160. dziś troszkę krócej bo muszę się uczyć teorii na prawko Trening: Dzień Bez treningowy Komentarz: Już nie mogę się doczekać jutra nowy plan nowa dieta, mierzyłem sie dziś w pasie pierwsze efekty 1 cm mniej jestem super zmotywowany Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9878 Data: 11/30/2008 9:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej - dziennik la_mystery

    Post
    Trening w domu

    masz sogacza za zdjęcie. będę wpadał i obczajał jak Ci idzie i w razie potrzeby postaram się pomóc (w sprawach treningu, oczywiście)

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 16774 Data: 9/3/2009 9:24:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej - dziennik la_mystery

    Post
    Trening w domu

    Dzięki, jak zaczynałem treningi w domu czytałem Twoje artykuły (jeszcze jak nie miałem konta na sfd). Naprawdę kawał dobrej roboty Wiedzę cały czas staram się poszerzać, stosuje nowe metody, ogólnie sprawdzam wszystko na sobie. Jestem otwarty na innowacyjne metody treningowe. Mam w głowie kilka pomysłów na artykuły, postaram się pomóc. P.S [...]

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 16774 Data: 9/10/2009 3:00:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Przysiady, Wyciskanie i Martwy Ciąg z połową masy ciała 30.01.2016r. Dąbrowa Gór.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Będzie się działo. Będę musiał im pomóc odnośnie reguł i odnośnie przerw miedzy powtórzeniami. Panowie brać się do roboty.

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 11089 Data: 1/1/2016 7:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Przysiady, Wyciskanie i Martwy Ciąg z połową masy ciała 30.01.2016r. Dąbrowa Gór.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    jasonstatham 81, postaram się opanować to i im pomóc w stworzeniu regulaminu. Nie jak pisałem wcześniej wybierasz sobie bój od jakiego zaczynasz i jedziesz aż zakończysz i po odpoczynku ledwie 60 sekundowym przechodzisz do następnego boju.

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 11089 Data: 1/1/2016 8:57:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Fryto Izolowane-znaczy izolujące pracę jednego-konretnego mięsnia od innych-minimalizujące pomoc innych mięsni niz te,które chcemy trenowac w tym ćwiczeniu. Te 5k kcal to był tylko taki przykład. Ale w sumie z samej zdrowej szamy ciezko by było to ogarnac. Przynajmniej mi ;) I jasne że ze te kilka dodatkowych ćwiczeń nie podbije całodobowego [...]

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2014 12:07:49 AM Liczba szacunów: 0