SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • oki dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1128 Data: 12/26/2011 4:43:42 PM Liczba szacunów: 0
  • no racja hehe to cos jeszcze bede zbijal bo to zamieszam dobiero pod koniec lutego ;) dzieki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 1/31/2013 1:43:46 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w dupę nie boli, czasem też jest ból, ale nie taki jak teraz, no i ta gorączka postaram się o jeszcze większą sterylność ostatnio chyba nie umyłem rąk do tego... mój błąd do pobierania i wbijania mam inne igły tzn. dwie substancje pobieram jedną igłą, ale w mięśnie biję już dwoma bo mam deke i teścia (do każdego osobna) dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 1/19/2014 8:01:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ok, dzięki za pomoc ;) z exe jak będzie? jakas reguła czy lepiej według odczuć brać? estro na 100% mocno wywalone w górę, woda naszła, piszczele i plecy obolałe mocno plecy pompuje do tego stopnia, że stojąc przy blacie gdy gotuję muszę co chwilę usiąść bo nie idzie wyrobić... ale nie chcę też za mocno zbić, bo jednak na przyroście siły mi mocno [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 2/11/2014 8:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan - prosze o szybką odp

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak, dom - ćwiczenia po siłowni u mnie w domu. Na siłowni często są kolejki i poprostu jakbym chciał bawić się, ze sztangą, kilka razy pomachać nią na stojąco, która jest tylko jedna to by to innym przeszkadzało. A może brak mi pewności siebie... Ale ogólnie plan ok? Mogę dziś zacząć "piątkiem" ? Ps. zaraz poleci sog dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 868 Data: 6/2/2006 11:10:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Oka - dzięki za pomoc - już kupiłem Scott Yecora:) pozdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2858 Data: 4/12/2010 12:12:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozumiem, dzięki wielkie za pomoc. Dobiorę jakiś dobry kompleks sztangowy i będzie dobrze :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4092 Data: 10/31/2011 10:23:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko już rozumiem, dzięki wielkie za pomoc. :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4092 Data: 2/12/2012 11:47:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Skoro istnieje cień wątpliwości odnośnie arnoldek to rzeczywiście spróbuję wyciskania normalnego albo naprzemiennego. Mam nadzieję, że jakoś ta masa będzie szła, nie gorzej niż do tej pory. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4092 Data: 2/13/2012 5:14:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o kilka porad :)

    Post
    Trening dla początkujących

    ja bym dodał podciąganie nachwytem, ale nie napisałeś ile serii, pow, czy to obwodowo bedziesz robił... co do przysiadów możesz robić przysiad przedni, hack, przysiady bułgarskie... no fota by sie przydała, byc może to kwestia techniki, nie spinasz na max lopatek czy nie robisz mostku... ale to podobnie jak z prostymi brzucha po prostu genetycznie [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 582 Data: 1/5/2014 1:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o kilka porad :)

    Post
    Trening dla początkujących

    to dziwne że mimo rozgrzewki miewasz skurcze, potas magnez powinien pomóc... no ja bym nie radził trenowac skoro masz problemy ze stawami... dopiero kiedy odczujesz poprwe po animalu... sam jak miałem kontuzje barku to nie mogłem ćw nawet jak miałem sztange na plecach i robiłem przysiady rękoma ją trzymałem to odczuwałem ból w barku Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 582 Data: 1/5/2014 1:47:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Cos takiego jak Depoxetin moze pomoc ?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4682 Data: 10/29/2016 11:31:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Cos takiego jak Depoxetin moze pomoc ? Tak, wystepuje solo oraz w mixach z viagra i cialem.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4682 Data: 10/31/2016 12:59:47 AM Liczba szacunów: 1
  • dita na mase !!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze, czemu mówisz o wszystkim teraz, zawsze jak zaczynasz temat pisz co i jak wygląda, ale pomińmy to, po drugie jeżeli właśnie masz coś z kręgosłupem to siłownia może ci pomóc, zresztą ja nie jestem lekarzem i nie wiem tak naprawde co może ci dolegac, i co możesz a co nie możesz robić. Dopytaj sie lekarza i wtedy zacznij ćwiczyć ! pozdro

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5266 Data: 9/19/2007 4:37:53 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-3 dniowe

    Post
    Trening dla początkujących

    ok,dzięki za pomoc :) Coś takiego ogarnąłem Nogi : Przysiady ze sztangą na barkach 3 serie Plecy : Podciąganie się na drążku szeroko 3 serie Wiosłowanie sztanga 3 serie Klatka : Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 serie Barki : Wyciskanie sztangi z klatki 3 serie Triceps : pompki na poreczach 2 serie Biceps : [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 671 Data: 5/26/2013 10:01:10 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwsza dieta low carb

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, zatem dzięki wielkie za pomoc od poniedziałku leci nowa dieta i nowy plan treningowy

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4400 Data: 8/30/2011 10:20:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- stagnacja

    Post
    Doping

    Tak tylko wpadłem napisać,że ogarnąłem się na zerze,zmieniłem dietę i poszło z góry. Niepotrzebnie kombinowałem z tym tłuszczem niestety b/w/t dałem 3/3/1,@ na koniec 3/2,5/0,8 +pomoc wina i jest super.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2595 Data: 4/9/2019 8:56:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Chcialbym po prostu poznac wasze zdanie.a to na temat diety a to na temat planu treningowego i co tam potrzebuhe.jskie aminokwasy witaniny i odbloki. Konkretnie. A reszty sie sam dowiem z czasem.chcialbym porad od starych wyjadaczy w temacie. Wszystko . Pozdrawiam i prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 355 Data: 3/22/2017 12:12:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie czy?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Muszę ułożyć sobie odpowiednią dietę, a raczej zmienić nawyki oraz rozplanować ćwiczenia Liczę na pomoc Ani i Kamila.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3764 Data: 8/7/2015 12:03:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry rozpis suplementów ?Prosze o rady

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok dzieki za pomoc :) ostatnie pytanie Po treningu w jakiej kolejnosci staka, Gainera i aminokwasy ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 1/31/2007 12:19:15 AM Liczba szacunów: 0