SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • 2cm w łapce w 4 tygdnie, niemożliwe? MOŻLIWE!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Fubu1985 --> no tak bo tylko osoby które mają sogi mogą coś wiedzieć i tylko im można pomóc... każdy żeby być zaawansowany musi być najpierw początkującym, a wiadomo ze zawsze początkujący zadają więcej pytań bo mniej wiedzą ale wydaje mi się (a może się mylę) że to forum właśnie po po zostało stworzone by userzy wzajemnie sobie pomagali, no [...]

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2006 6:42:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Bój sie świąt jak jestes nora, od Gainera sztywna rózga i prezent z wora

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Cześć idzie pomoc :))

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2012 8:23:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Bój sie świąt jak jestes nora, od Gainera sztywna rózga i prezent z wora

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    prosze o pomoc w konkursie ! potrzebuje glosow %-) http://ext10.nivea.pl/zimowe-pocalunki/galeria?PHPSESSID=cc3b9272bc5a0a2964bd740725f6411e projekt sie nazywa Winter kisses Małgorzata Classic bede wdzieczny poszło,wisisz soga

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2012 7:58:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Chcę być zdrowa i szczupla

    Post
    Ladies SFD

    Witaj, żeby zaproponować zmiany w jadłospisie i pomóc w ustaleniu BTW, to ktokolwiek by Ci odpisywał, musi wiedzieć jak jesz teraz - wrzuć miskę z 2-3 dni zrobioną przez stronę potreningu.pl - bez tego ciężko będzie cokolwiek powiedzieć.

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 10273 Data: 11/11/2015 5:03:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę być zdrowa i szczupla

    Post
    Ladies SFD

    [...] z czym mialam problemy od lat i tym razem nie potrafilam samej sobie poradzic. Zaluje bo sumiennie jadlam i cwiczylam juz kilka tygodni z wsparciem tego forum. Szukajac pomocy ,kogos kto by mi doradzil jak ustabilizowac diete poszlam do dietetyka. Od miesiaca jem wedlug jego zalecen ale czuje sie strasznie:( Kreci mi sie w glowie i nie mam [...]

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 10273 Data: 2/22/2016 6:32:55 PM Liczba szacunów: 0
  • efekty treningu bez siłowni

    Post
    Galeria Zdjęć

    clematis postaram się odwiedzić to forum i jeśli będę mógł komuś jakoś pomóc zrobię to z wielką chęcią

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 10952 Data: 1/21/2013 8:48:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 599 Data: 12/16/2009 7:00:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziewczyny nie chcą pomóc podnieść?

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2015 10:30:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziewczyny nie chcą pomóc podnieść? Jakie "podniesienie" masz na myśli%-) /SFD/Images/2015/6/30/7b123a1ab56a40b6aedcbfd10a2bd64d.jpg Zmieniony przez - Giaurnemo w dniu 2015-06-30 15:18:48

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2015 3:12:01 PM Liczba szacunów: 2
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Giaur --tylko nie zdradzaj miejsca ''stacjonowania'' zacnego leciwego trunku |-) Giaur ma do Ciebie bliziutko a wie że tylko trunek lapatik'' może pomóc jemu aby zostać królem zielonogórskiej plaży}:-(

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2016 10:43:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Giaur --tylko nie zdradzaj miejsca ''stacjonowania'' zacnego leciwego trunku |-) Giaur ma do Ciebie bliziutko a wie że tylko trunek lapatik'' może pomóc jemu aby zostać królem zielonogórskiej plaży}:-( Byczku, że kto ma blisko do Giaura? Giaur? NON CAPISCO:-{ Mieszkałem tuż obok winiarni więc spoko o zapasy%-) Wina nie może zabraknąć bo i może [...]

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2016 11:33:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] terenie z zjazdami i podjazdami 8-)}:-( W Szwecji jest specyficzne ukształtowanie terenu. Długie ostre zjazdy i łagodne krótkie podjazdy. Rzecz jasna jadę w jedną stronę, a później żona rusza autem na pomoc.Trzeba sobie jakoś radzić, tym bardziej że dni coraz krótsze i w taką 20 kilometrową trasę, wyrusza się rano, w wraca, autem, pod wieczór

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2016 9:54:39 PM Liczba szacunów: 1
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    No to przykro mi z tego powodu że masz "Okienka" ;-) Nic się nie da już pomóc Dzięki za chęci:-)) Pozostanę zatem wierny%-) Edmundowi:-)) W sumie na Edzia nie narzekam tylko zastanawiam się skąd biorą się różnice we wskazaniach w porównaniu z licznikami:-? Może jednak jestem szybszy od Ciebie :-?;-D Na wszelki wypadek żółta koszulka pozostanie u [...]

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2017 8:14:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] jednorącz: 1x20, 2x15 Po plegarach trening klatki piersiowej. Ale przedtem porządna rozgrzewka (ach te barki) /SFD/2017/7/29/cffcb01667a1456bbdfd3af31b857046.jpg Idzie pomoc - Zuzia%-) /SFD/2017/7/29/987d27cbc39e4a54a035febd3d93021d.jpg Przeszedł też Tobi - sprawdza dokładność wykonania pompek;-D [...]

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/29/2017 7:49:42 PM Liczba szacunów: 2
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    Przyjmę bez focha tę uszczypliwość. Poczucie humoru mam i to nie małe to i z tytułem Mistrza dla Giaurnemo nie mam problemu. Jednakże, jak świerzak na forum się mota a są wśród nas mistrzowie(z małej litery ale z dyplomami) w swoich dyscyplinach, to trzeba pomóc. Bo skończyłby jak nie jeden na plankach dynamicznych a wchodzę z założenia, że jak [...]

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/27/2017 9:13:40 PM Liczba szacunów: 2
  • Na luzie - czyli mogę ale nie muszę.

    Post
    Po 35 roku życia

    /SFD/2019/1/8/65930b9ff1a246d8a7de4ad9ec50c929.jpg Jurek! Pomoc nadeszła czy leżysz do tej pory:-?|-) Moja rada - przypilnuj planków:-D to nie będziesz potrzebował pomocy;-D

    Odpowiedzi: 5780 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2019 8:01:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Balduran / Dziennik - Siła, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] że siady robie dobrze !!! Stara sie znaleźć przyczyne, ale to ostatecznie ja musze przyczynić sie do poprawy techniki przecież... a nie było by to możliwe bez jego pomocy. I dlatego wklejam tu filmy, po to tylko, żeby Wodyn mogl skorygowac technike - i wy mowicie ze robi mi tym krzywde ? Mowi mi przeciez co jest zle co trzeba poprawic, [...]

    Odpowiedzi: 1065 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2008 4:04:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Balduran / Dziennik - Siła, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Studi nie obraz sie WODYN MAM PROSBE MOGLBYS COS SPROBOWAC POMóC ? http://www.sfd.pl/Witam_%2E_Temat_Regeneracja_i_new_plan-t452060.html bylbym wdzieczny

    Odpowiedzi: 1065 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2008 4:28:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Masa ~ "sam wyznaczaj sobie cele"

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tutaj serio z tematem a wy mnie tak olaliście :D Ona waży coś koło nie wiem sam 75kg ? Nie jest gruba z wyglądu bo wszystko jej proporcjonalnie wchodzi (a w necie czytałem że podchodzi pod nadwage ale wiecie jak z tym różnie jak kto wygląda z danym kg ;D). No na serio chce schudnąć a ja na serio chce jej pomóc ona nie myśli raczej o 1-2kg tylko [...]

    Odpowiedzi: 1693 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2011 10:58:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Masa ~ "sam wyznaczaj sobie cele"

    Post
    Trening dla początkujących

    Autopsy dzięki należy się sog :). Moja pomoc będzie adekwatna do jej zaangażowania jak się podda po tygodniu to już wiadomka nie moja sprawa :). No Boksero chyba nie masz co narzekać z tą pogodą basen jest hardcorowo rowerek zawsze można odłożyć na później :D.

    Odpowiedzi: 1693 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2011 12:12:42 PM Liczba szacunów: 0