SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosze o pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, chcialbym nabrac nieco masy i troche sie wyrzezbic, nie za duzo ale troche by sie przydalo. Mam 16 lat 174 cm wzrostu i waze 56kg. Sprzet jakim dysponuje to: porecze do dipsow, expander, sciskacze, 2 hantelki po 4kg i uchwyty do pompek. Najlepiej byloby gdyby ktos wykonal mi jakis plan mniej wiecej kiedy co i po ile cwiczyc. Chcialbym [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2/8/2015 9:39:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc z określeniem wagi produktów

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jest i spoko ale i tak nie wiem ile mam jeść (problem to brak wagi, a głupio mi iść do sąsiadów po wage) No to pomyślałem, że ktoś kto ma już diete ułożoą będzie mógł mi pomóc. Ktoś wie ile mniej więcej waży: głęboki talerz mleka? przeciętna kromka chleba? przeciętny plasterek polędwicy hehe? No i takie średniej wielkości jabłko? Prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 1/25/2007 4:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • prosba do traktora o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] treningu 3 serie. 12 powtorzen, 10 i 8. i NA PRZYKLAD: na wyciskanie sztangi na lawce biore takjie kilogramy: 12 powtorzen- 32.5 10 powtrzen- 34 8 powtorzen- 36 PYTANIE: czy te roznice ciezaru nie sa za male? czy w pierwszych seriach brac mniej aby potem moc wziasc wiecej? nie chodzi mi tylko o klatke piersiowa, to byl przyklad. czekam na pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 563 Data: 3/24/2009 2:01:58 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc z kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam uzywam kreatyny w tabletkach ktora stosuje bezpośrednio po treningu w ilosci 5 tabletek.Pozniej wiadomo posiłek dla uzupełnienia weglowodanów i tu nasuwa sie moje pytanie ponieważ na internecie mozna przeczytać ze po zazyciu nie powinno sie nic spożywać przez ok 45-1h.Więć chciałbym aby ktoś udzielił mi konkretnej odpowiedzi w tym temacie. [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 702 Data: 8/11/2006 6:37:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam doświadczonych forumowiczów...Mam baaardzo pilne pytanie Dowiedziałem się od nauczyciela biologi w mojej szkole jak również przeczytałem w pewnym ciekawym artykule ,iż TAURYNA W LEKKIM STOPNIU PRZY DłUZSZYM STOSOWANIU HAMUJE WZROST. Proszę o szybką wypowiedź Z góry Dziękuję

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 6/6/2008 12:05:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Mam do wyboru: Enanta testo z; Galeniki(niebieskie napisy na ampułce) Bayer shering 250ml/ml Malay tiger po 250mg /ml I BOLDENON Z andoxenu 200mg/ml phenom pharmacy 250mg/ml Razaka 200mg/ml Flor medico labs 200mg/ml Co moglibyście polecić? a co odrzucić, szukalem opinii i raczej boldki ww firm średnio, ale to jakis czas temu było więc może coś się [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1112 Data: 1/2/2012 10:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem nowy, proszę o pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, jestem nowy na forum. Mam 18 lat i jestem bardzo chudy jak na swój wiek. Chciałbym zacząć trenować na siłowni, tak żeby wyglądać bardziej normalnie. Mam pytanie - co należy ćwiczyć, żeby rozrosnąć się w barkach? Moja klatka piersiowa jest niesymetryczna i kszywa, czy to nie nie jest przeszkodą? Chodzi mi o to, czy wada się nie pogłębi, jak [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 951 Data: 3/25/2005 9:39:31 PM Liczba szacunów: 0
  • witam, prosilbym o pomoc w rozpisaniu pierwszego cyklu metanabol+ decadurabolin sklanial bym sie do 100 tabsow metanabolu i deki wlasnie niewiem :) oraz jakie leki powinienem do tego brac mam sklonnosc do łysienia 27 lat okolo 3 lat stazu na silowni z przerwami z tym ostatni rok ciagly 172 wzrostu, 81 kilo wagi

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1731 Data: 2/11/2009 9:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze supli

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] z powodu braku czasu. MAm 183 cm, waze 78 kg, chcę przytyc spokojnie 5-8kg, zeby podbic wegli kupilem gain bolica 6000 i białko ultimate whey mass protein smak wanilia, niestety wg mnie nie nadawalo sie do spozycia ze wzgledu na smak. Jakie białko polecacie? Cena nie gra roli liczy sie jakosc:) moze polecicie cos innego? Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 461 Data: 6/3/2010 6:47:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam trenuje BJJ 4 razy w tygodniu masy nie zrobie mam odzywke bialkowa i odzywke weglowodanowa... ale chcialbym cos na sile doradzcie bo slyszalem ze estry kreatyny sa dobre ale sie na tym nie znam nie chce sie zalac ani zeby waga skoczyla bo zrzucam ale sile w miedzy czasie mozna robic...Prosze o konkretne propozycje co robic dodam ze trenuje [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 9/27/2006 12:06:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc :):)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema! Mam pyatania jak zwiekszac mase miesniowa i redukowac tkanke tluszczowa, co jesc najlepiej z rana w szkole przed treningiem po treningu i przed snem Duuuuuuuuzo juz przezcytalem ale jestem jeszcze w tym zielony Z gory dzieki za odp. Pozdro :):)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1545 Data: 1/27/2008 1:24:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening KLATKA!! Proszę o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam moj staż to juz 1,5 roku i co jakis czas zmnieniam sobie trening. Dzisiaj wlasnie przyszedł ten dzien i mam zamiar cwiczyc nastepujaco. Wtorek Klatka 1.Wyciskanie na laweczce plaskiej 2.Wyciskanie na laweczce skos 3.Przenoszenie hantla 4.Brama 5.Rozpiętki I teraz pojawia się pytnie czy dobrze dobralem cwiczenia i prosze o ewentualne [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 995 Data: 3/9/2010 9:11:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam czy z pruchnicą na zębach i jedną dziora dostane sie do policji czy na wejsciu mnie to przekreśla i trzeba koniecznie to wyleczyć? Porsze o pomoc bo jest to bardzo wazne dla mnie. Z góry dziękuje

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2860 Data: 1/9/2013 8:09:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu dan

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam chcalem sie dowiedziec jakie dania mozna sobie przygotowywac na diete masowa. Potrzebna ilosc kal to ok 2400. Nie chodzi mi o podanie linku do story zebym sb wyliczyl tylko wypisanie jakies optymalnej diety, kilku propozycji latwych do zrobienia dan. Ja potem sb wybiore i przelicze ilosc kal. bo nie wiem co daje duzo bilka,cal, tluszczow a [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 515 Data: 3/1/2013 12:00:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie treningowym

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Czesc;-) Mam problem z rozplanowaniem treningu w ciągu tyg. ]mam prace w ochronie i nie moge ćwiczyć systematycznie np. 3x w tyg. bo raz mam nocki, innym razem na dzień ,i moje pytanie jakim planem ćwiczyć czy fbw najlepiej aby nie była poszkodowana inna partia ??niekiedy jest tak ze dam rade cwiczyć 2x w tyg. a niekiedy nawet raz :/ zwracam sie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 793 Data: 12/21/2011 10:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc potrzebna od zaraz

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Szukam rad w sprawie zrzucenia zbędnych kilogramów. Aktualnie jeżdżę na rowerku magnetycznym, planuje też trochę pobiegać i może skakanka. Poza tym planuje kupić jakiś sprzęt za 500 zł, może ławeczka ? Chciałbym się zapytać również jakie ćwiczenia mógłbym robić w domu (jak np pogoda niedomaga ) Unikam przekąsek, fast foodów, cukru, białego [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 483 Data: 4/15/2014 8:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie odchudzającej.

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Czesc. Mam 16 lat, waze 110 kg, i mam 184 cm wzrostu. Od niedawna chodze na silownie i potrzebuje jakas dobra diete i wskazowki jakie odzywki brac w celu zrzucenia masy i zwiekszenia sily. Pozdrawiam i z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2682 Data: 9/26/2004 9:38:31 PM Liczba szacunów: 0
  • WZROST! proszę o pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    witam! mam pytanie. Mam 15 lat, 163cm wzrostu. Gram w siatkę i bardzo chciałabym urosnac jeszcze chociaz pare cm. Mama ma 160cm ,a tata 175.Czy jeszcze urosnę?? Co mogę zrobic aby jakoś poprawic swój wzrost.Prosze o pomoc! pozdrawiam;)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2452 Data: 1/8/2008 1:00:57 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w treningu??!!

    Temat
    Trening w domu

    Witam!! mam 22 lata i chcialbym poprawic swoja sylwetke i to znacznie. wzrost moj to 193co waga 98kg obwod w pasie 110cm ;/ jestem swoja sylwetka zalamany. pomozcie mi ulozyc plac cwiczen tygodniowy bo nie wiem jak to zrobic. biegam od okolo mieciaca 6 razy w tygodniu. w domu mam atlas, hankielki, laweczke i osprzet do niej. tylko jest problem ze [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2/28/2008 6:10:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl-pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chciałbym zacząć swoj 3 cykl, pierwszy zaczalem z samym mono, drugi aakg + cm3 + bcaa xtraa teraz natomiast mysle o cell pump + bcaa xtraa + carbonox + thermo speed. Cel to siła/masa. odstep miedzy cyklami 4miesiace. Moje pytanie brzmi czy dorzucic jakis izolat albo zwykle bialko, moze gainerka do tego i czy branie thermo nie mija sie z [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 887 Data: 9/18/2012 7:24:07 PM Liczba szacunów: 0