SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc w rozpisce

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] pomóc mi rozpisać jak to brać? To będzie mój trzeci cykl kreatynowy, staż 1,5 roku, cel: masa, trening splitem 3x/tyg, wiek 28, waga 81, wzrost 175, dieta jako taka jest, Najbardziej zależy mi na informacji ile i kiedy brać BCAA, glutaminy i argininy, oraz jak najlepiej połączyć mono z TCM. Cykl ma być na 6 tyg. Z góry wielkie dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 554 Data: 12/29/2010 4:21:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Clen & winko

    Post
    Doping

    [...] A tutaj masz trafną opinie Gregora : http://www.sfd.pl/WINO_%2B_SPIRO-t288503.html Miłej lektury i powodzenia PS. Żebym to ja kiedyś soga dostał za pomoc (jak ta), a nie za spam JOKE edit: żebyś nie płakał wino 1-5 50mg e2d clen 4-5 40-180mcg, 2dni on, 2off Zmieniony przez - bieron w dniu 2007-08-11 18:49:26 Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2073 Data: 8/11/2007 6:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Gryfina- Dziennik Ciazowy

    Post
    Ladies SFD

    [...] lubiana i osoba przygladajaca sie obok nigdy w zyciu by nie pomyslala, ze taki styl zycia preferuje, bo potrafie swobodnie poprowadzic rozmowe, posmiac sie, zaoferowac pomoc czy wyjsc z jakas inicjatywa, bo nie jestem jakims alienem. Po prostu kocham swoj dom... moze tez dlatego, ze glownie w dwojke z moim mezem budowlancem go [...]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 5840 Data: 7/2/2019 2:26:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Gryfina- Dziennik Ciazowy

    Post
    Ladies SFD

    [...] w ogole jak pomysle sobie o poprzednich pokoleniach to jestem dla nich pelna podziwu. Moja babcia w ciazy pracowala jak wol, z reszta jednym z zawodow, ktore wykonywala bylo pomoc budowlana. Ja mam szczescie bo prowadzimy w dwojke razem z partnerem wlasny biznes wiec on jest moim szefem i sama organizuje sobie harmonogram dnia (... wlasnie sobie [...]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 5840 Data: 7/29/2019 7:09:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrób to sam (własna siłownia w domu)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No spoko ;) Ale one nie muszą a właściwie nie mogą być posklejane. Tylko można je zrobić na jakieś dłuższe śruby czy coś ;) Wiesz każdy sobie coś wykombinuje co będzie uważał za stosowne i jak będzie mu sie podobać ;) Pozdrawiam majkel18 :) Wielkie dzięki za ten temat ;) Jeśli masz jeszcze inne "prowizoryczne" plany na sprzęt na inne [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 7839 Data: 1/17/2009 5:16:04 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki cykl

    Post
    Doping

    [...] i tak wezme bo np.znajdzie sie kolega ktory kiedys bral i im pomoze.Nie lepiej byloby jesli ktos tak bardzo tego chce i robi wszystko zeby to mialo sens jednak rozpisac mu i pomoc!!!brac moze kazdy ale nie kazdy umie dobrac do siebie i brac to z glowa dlatego ludzie pytaja WAS o pomoc ale czy pomagacie tego nie wiem!!!!! Ja nie otrzymalem pomocy [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 8/1/2010 8:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • prop winko

    Post
    Doping

    teraz chcialby porade i nie smiecenie postu konkretne odpowiedzi ktore moga mi pomoc.Jaki odbok kiedy i ile i czy dobrze rozpisany cykl 1-6 prop 1ampulka co 2 dni 100tabsow stanzaolu po 30 mg codziennie do odblokowania chcem dodac kreatynke i atlitude czy jakis tak a na odblok to prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2042 Data: 11/8/2008 3:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • prop winko

    Post
    Doping

    dzieki za pomoc .Nabity duzo pomogle shahah wygladasz jak szczaw penwie neiznas sie polowa z was czytac ze zrozumieniem nie potrafi kaze ankiety wypelniac a juz gdy trzeba pomoc nie ma nikogo BRAWO

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2042 Data: 11/10/2008 9:57:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team III

    Post
    Piłka Nożna

    spoko pomoc psychologa w terazniejszym sporcie to zachowanie dosc powszechne

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2007 8:58:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team III

    Post
    Piłka Nożna

    trzeba będzie powoli odkładać pieniądze na sędziów, pod koniec sezonu przyda sie pomoc

    Odpowiedzi: 858 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2007 9:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] http://www.youtube.com/watch?v=hNHeWmU9V0M&feature=youtu.be Wiem, że mało widac, ale wrzucam. Następnym razem nagram z boku. Shit, Przemyski dzięki za pomoc. We francuzie coś tam czułem, ale już na next trenie dołoże. Dobrze, że wrzucam te filmy, bo myślałem, że wyciskanie trzeba jak najniżej ;D Zmieniony przez - HIPERKOKS [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2011 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    a jaka wade miałeś? No w mc technika to podstawa, sam jeszcze nie tobie perfekcyjnie ale się staram. Schodź nizej tyłkiem - powinno pomóc

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2011 6:34:00 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    photek, erwii dzięki, właśnie myślałem czemu ser jest rośliną %-) Ties dzięki za pomoc. Z rana nie jem węgli, bo już pisałem, że mam wrażliwy żołądek i z rana tylko białko+tłuszcz. Przedtreningowo jem warzywa, tylko po treningu bez. W dziale odżywianie powiedzieli, że mogę pic tego szejka z wiejskim ;-) Wiem, ale serek wiejski tylko po treningu [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2011 11:13:35 AM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema Ad.1 dzięki, właśnie skóra z palców schodziła mi przez takie trzymanie, ale jak to ma pomóc to się przemoge. Nigdzie nie czytałem, że tak trzeba trzymac drążek, więc jeszcze raz dzięki ;-) Ad.2 Właśnie miałem z tym problem i wydawało mi się, że ciągnę już plecami, ale patrząc na filmik właśnie też zauważyłem, że to inaczej wygląda. Podczas [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2012 4:55:55 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema Ad.1 dzięki, właśnie skóra z palców schodziła mi przez takie trzymanie, ale jak to ma pomóc to się przemoge. Nigdzie nie czytałem, że tak trzeba trzymac drążek, więc jeszcze raz dzięki ;-) Silny chwyt sprawia, że skóra nie przesuwa się po drążku i się mniej uszkadza. Magnezja pomaga właśnie, żeby chwyt był pewniejszy i ew. zsunięcia skóry [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2012 6:09:27 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki. Jednak cwiczenie pleców i nóg ciężko na jednym treningu nie przeszkodziło w rośnięciu, ale i tak nie polecam nikomu. Antos mam nadzieję, że będę mógł liczyc na Twoją pomoc, bo plan już prawie ułożony, tylko właśnie mam kilka pytań. Jak coś to potem wrzuce. Zmieniony przez - HIPERKOKS w dniu 2012-02-03 16:39:01

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2012 4:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, ale i tak dzięki za pomoc. W sumie dobrze wyszło, bo jednak na zwykłego splita jakoś większe chęci mam teraz ;)

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2012 10:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • PIERWSZA REDUKCJA CO POWIECIE NA TĄ DIETE ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A mógłby mi ktoś pomóc co zmienić i jak ? Ponieważ od tygodnia siedzę i czytam i nic z tego :( wstawiam ciągle jakieś swoje wymyślone diety nad którymi dukam po godzinę a i tak wychodzi dupa bo każdy mówi ze źle :/ proszę o pomoc ;/

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 1/21/2016 9:12:28 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] klatka- barki- tricepsy) 3) Na początek partie priorytetowe- Jest to wersja raczej dla bardziej zaawansowanych wyjadaczy Więc ty masz racje czy kolega z artykułu? Prosze o pomoc Resztę prosze o udzielenie odpowiedzi na pytania i poprawe ewentualnego planu. Pozdrawiam Zmieniony przez - pchela1987 w dniu 2010-06-18 16:08:11 Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4399 Data: 6/18/2010 4:07:20 PM Liczba szacunów: 0
  • ODBLOK !!!

    Post
    Doping

    Nie mozna pomoc na pytanie. Na pytanie sie odpowiada. Ewentualnie mozna pomoc w sprawie pytania. Poza tym pisze sie "zażywać" i "wziąć". No i oczywiscie wypelnij ankiete. Tak dla zasady:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 908 Data: 5/18/2007 10:30:36 PM Liczba szacunów: 0