SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hej własnie układam dsobie menu na cały tydzień Proszę o pomoc Pyt1.Za nic nie udaje mi sie znaleźc zawartości BTW surowego łososia, oleju lnianego (dopadłam HAHA), gramatury przeciętnego jajka na twardo Oraz fety 30% tłuszczu.... Pyt2. Do tego trochę własnym oczom nie wierząc -naprawde mogę ser pleśniowy i inne zółte też ???? i takie tłuste [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2004 11:38:48 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To sie normalnie ciesze, udało mi sie cos stworzyc :)), jechaa :D. Thx, za pomoc :).

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2004 1:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 2tyg schudłam 5 kilo. Po jakimś czasie wróciłam do słodyczy i waga nawet nie rosła, ale po 2 miesiącach wróciła. Oprócz tego ćwiczę regularnie od lat - 4-5 razy w tygodniu aeroby po 1,5 godz plus 3 razy siłownia. Ale wiem, że bez diety nic nie osiągne. A o skd??? muszę poczytać. W najbliższym czasie wrzucę rozpiskę i z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2004 7:50:19 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Węglowodanów to podano na kilogram masy ciała, ale tłuszczy nie. Ja np. musiałbym(gdybym był na CKD) wcinać w dzień ładowania ok. 4200 g tłuszczu Zdrówki edit: Sorry za takie powtarzanie się, nie wyświetlił mi się post przedmówcy i chciałem pomóc koledze Zmieniony przez - Jaronir w dniu 2005-01-03 21:54:35 Zmieniony przez - Jaronir w dniu [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2005 9:52:26 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za pomoc sprobuje dwie kawki przed treningiem A ta tauryna to co to wlasciwie jest i czy naprawde dziala?? Pozdro

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2005 5:52:13 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A czym sie niby rozni CKD od low-carb?? I w jaki sposob ma mi to pomoc?

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2005 2:55:47 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Moje pytanie brzmi nastepujaco. Czy zrobilem cos zle? Bo nie wiem czy po obliczeniu dziennego zapotrzebowania powinienem odejmowac jakies kalorie zeby byl ujemny bilans kaloryczny? Postępowałem zgodnie z tym co qaazar napisał na 1 stronie. Nie wiem czy bede chudl jezeli suma kalori z BTW = dziennemu zapotrzebowaniu, dlatego prosze o pomoc. ;]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2005 6:41:36 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] twarogowy półtłusty 125g śmietana kremowa zaw. 36% tłuszczu 50g 24/23/4/289 co ty pracujesz w mleczarni?? 6.Salami popularne 50g 10/26/1/286 oki Kup tran Widze ze tu dalej moja pomoc caly czas potrzeba wiec bede tu codzienie zagladal,no tylko tu i do spameri bo juz naprawde czsu mi brak.Wiec mili pytajcie slijcie diety odpowiem na wszystko

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2005 11:08:24 AM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] - zapomnij o zelatynie, poszukaj na forum to znajdziesz sporo roznych wypowiedzi. lepiej cycki kury/indyka, ser chudy, jajka, odzywka - tez maja duzo bialka i malo ww marcinisz - oliwy pij wiecej, rybki tluste tez moga pomoc ale 4k kcal dziennie to nie przelewki , hrhr jak ty to zjesz? Zmieniony przez - drtroll w dniu 2005-01-24 10:15:31

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2005 10:13:31 AM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Juz 3 godziny siedze i niestety albo jestem taki glupi albo cos ze mna nie tak bo co obliczam ilosc gram skladnikow na kg masy ciala to wychodza mi jakies glupoty. Mam prosbe, czy moglby mi ktos pomoc albo wyasnic jak mam to obliczyc. Dla ulatwienia podam ze waze 89kg.

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2005 2:25:42 AM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ze nie umiem tego obliczyc nie moge wypelnic tego swietnego dziennika posilkow co jest bardzo duza strata. Jesli ktos zna odpowiedz na moje pytania to bardzo bym prosil o pomoc. Obecnie stosuje zwykla diete od 21dni tj. ostatni posilek o 18 i zauwazylem spadek masy (na wadze o 3,5kg) ale to nie tluszcz sie spala! Robie szostke Weidera (21 dni [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2005 1:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    qazar,zmontowalem ta dietke zone na tydzien roztrenowania przed hst startujac od jutra z zone,zalozenia takie jak pisalismy,bede jadl 5 posilkow po 5 blokow co 3 godziny,a przed spaniem dam odzywke prolongatum na wodzie.dobra to pisze ta dietke,oczywiscie kazdy posilek juz sie zgadza w ilosci skladnkow na 5 blokow czyl:posilek taki ma ok.450 [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2005 10:51:37 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytałam wiele Twoich wypowiedzi na forum i wydajesz mi się najbardziej kompetentna osoba, chciałaby Cię prosić o pomoc, ułożyłam dietę i chciałabym żebyś ją ocenił, albo zaproponował zupełnie coś innego. Tylko nie wysyłaj mnie do lekarza, bo niestety dietetycy w Polsce są jeszcze na etapie „dużo owoców, zero tłuszczu”. Mam 22 [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2005 5:45:02 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    prosze o pomoc guzazra, z góry dziekuje.

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2005 5:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rygorystycznie i ci smakuje to ok im mniej ww tym lepiej i szybciej sie zredukujesz. blonnika nie wliczacie do wegli, on jest strawny albo nie ale najwieksza jego zaleta to pomoc w kibelku zebyscie nie siedzieli po 3h i sie meczyli http://www.dobradieta.pl/tabele.php tu macie podzial w poszczegolnych produktach na wegle, w tym blonnik i sobie [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2005 4:20:40 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za wszelką pomoc z waszej strony bez niej bym nie ruszył z miejsca lub stosował jakieś bezsensowne diety JEDYNE forum na którym otrzymałem profesjonalne wsparcie i wiedze

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2005 10:41:44 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiem ze ten post dotyczu ckd ale tak króciutko Moim skromnym zdaniem powinienes zmniejszyc obciążenie i wykonywać 3-4 serii po 20-25 powtórzeń w serii oraz robić krótkei przerwy miedzy seriami. Powinno pomóc ( mi przynajmniej pomaga)

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2005 6:16:18 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] schyle mam jakieś 2cm tłuszczu...łądowania robie co tydzień...ćwicze w pon,śr,pt,sobota sił+Aeroby w czwartek łądowanie i we wtorek trening piłkarski...mam pytanie...spożywam 155gr białka 183tł i 15-20gr ww oraz 2396...To nie za dużo ?? :P A i troche czasami jestem osłabiony w szkole np...bolą mnie nogi..:( Dzięki za wszelką pomoc :)

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2005 4:20:27 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie moge to jest poprostu .... nijak nie moge nic ulozyc bo ciagle mi sie cos nie zgadza bialka za duzo lub tluszczy za malo nie mam pojecia co mozna na niej jesc!! nie mozna nic dopasowac mozecie mi pomoc?

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2005 9:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy ja tez bede mogła liczyc na Twoja pomoc ?

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2005 4:39:15 PM Liczba szacunów: 0