SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ogarniety Temat

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 709

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 67
Witam..zwracam sie o porade do ludzi ogranietych i znajacych sie na rzeczy..Dokladnie chodzi mi o to zebyscie sie wypowiedzieli i mi podpowiedzieli..w tej chwili waze kolo 105kg zbilem mase ze 130kg w 2 miesiace mialem diete tluszczowa i dodalem do tego silownie 5 razy w tygdoniu i trening na rzezbe co prawda efekty widac powoli i tam gdzie bylo/jest najmniej tluszczu tzn obrecze barkowe i ogolnie barki.. mam zamiar zrzucic mase do 90 kg i zaczac przyjmowac jakies odzywki albo reduktory tluszczu i tu zwracam sie z prozba abyscie podpowiedzieli w co moge zainwestowac pieniadze aby efekty byly bardziej widoczne i podkreslona zostala klatka piersiowa bo tej parti miesnij praktycznie wogole nie czuje ze sie meczy/rosnie podczas treningu co prawda cycki podniosly sie do gory troszke...:P aaaa przez 3 miesiace cwiczylem tylko barki i klatke wiem ze zle robie/robilem ale mam slabosc do tych cwiczen tzn te partie najlepiej wygladaja wedlug mnie:P wracajac do tematu jakie odzywki reduktory tluszczu pieniadze raczej nie stanowia problemu... a co do cwiczen spokojnie mam zamiar od maja badz czerwca cwiczyc wszystkie partie tak sobie zalozylem... i staram sie narazie tego trzymac..moje cwiczenia wygladaja tak.. klatka skos 50% max Ciezaru 6serix15 przerwy kolo 1.30minut skos 50% max ciezaru wasko 5serix15 rozpietki hantle na skosie 4.5 seri 15pow normalny ciezar..to robie w pon sro piatek ... a barki robie w wtorek czwartek 5-6 seri 15pow przod 5-6 seri 15pow tyl wszystko sztanga siedzac..unoszenie bokiem maly ciezar 4x15pow odrazu z tym robie unoszenie w przod lamanego gryfu 4x15pow i na koniec sztrugsy..
Prosze o pomoc:)

obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): dodam jak bedzie potrzebne

Wiek: 21

Waga: 105

Wzrost: 180

Cel cyklu: Rzezba redukcja

stosowane już wcześniej suplementy : nic

Uprawiane inne sporty: pilka nozna

stosowane wcześniej spalacze : l-karnityna dawno temu

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: zadne

ilość dni wolnych od kreatyny: nie bralem nigdy niczego jestem czysty:D

przewidziane finanse na cykl: wysoki budzet

uwagi i sugestie: Profesjonalna pomoc

Staż treningowy: 4miesiace w roku i tak co rok od 7 lat
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1445 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14530
No podstawa to dieta, ale widze, że ją masz to co tu napisać...
Od maja albo czerwca.. Od razu zabieraj się za ćwiczenie wszystkich partii, łącznie z nogami. Ja już wiem jak to jest se zakładać, że za jakiś czas coś zrobie. Od razu się za to zabieraj. Później możesz kupić jakiś lekki spalacz, jak żadnego nie brałeś.

Codzienny trening w drodze do chwały bo świat jest za duży żeby być małym.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23619
Autorze gwoli ścisłości rzeżbe każdy ma, różnica jest tylko w tkance tłuszczowej. Trening to tragedia, 6 dni w tygodniu to życze powodzenia. Trening powinien być typowo siłowy aby utrzymać mase mięśniową, ja bym wykonywał powtórzenia z cięzarami do 10 maks. Dopiero przy ćwiczeniach izolowanych możesz wykonywać po 15 ub 20 powtórzeń. Suple ci raczej do niczego nie będą potrzebne, większość to i tak ściema, czysty marketing i chęć zrobienia zysku na nainwych klientach. Lecz z tych porządnych sprawdzonych supli to proponowałbym:
- bcaa
- kofeine w tabsach, lepsza od zwykłej kawy
- zieloną herbate w tabsach lub nie ( ale wysokiej jakości)
- Białko na noc, najlepiej kazeine micelarną lub kazeinian wapnia, żeby dać odpocząć układowi trawiennemu na noc
- zma
- tribulus terrestris lub inny suplement podnoszący poziom testosteronu
- witaminy
Ogólnie olewałbym odżywki białkowe, żadna nawet najlepsza odżywka nie dorówna nigdy jedzeniu.
Do treningu możesz dowalić tabate w dni wolne od siłowni, ale po 5 minutach czujesz sie jak ściera do podłogi, dobry trening dla wytrwalych mocno podnoszący przemiane materii, jakieś interwały lub jeżeli kondycja nie pozwala od biedy aeroby po treningu siłowym do 40 min. maks. zaczynając od 20 min. i zwiększając co tydzień o te 5 minut. Myśle ze chyba wszystko wyjasnilem

Ból przemija, chwała jest wieczna!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wpc Łowickie

Następny temat

XP + CP / XP + NITROBOLON II

Fruzelina