SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] 5x32,5kg 5x25kg 5x27,5kg 5x30kg 5x22,5kg 5x25kg 5x25kg 5x20kg 5x20kg 5x20kg Regres bo po pierwsze nie miałam ochoty a po drugie nie miałam kogo sensownego poprosić o pomoc 3.Rozpięki 3*10 10x(2x2kg) 10x(2x2kg) 10x(2x2kg) 4.Podciąganie 2*5 z cienką gumą 5.Wiosłowanie sztangą 4*10 10x40kg 10x42,5kg 10x42,5kg 10x42,5kg 10x40kg 10x40kg [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2018 10:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 5x32,5kg 5x35kg 5x37,5kg 5x30kg 5x32,5kg 5x32,5kg 5x25kg 5x27,5kg 5x30kg 5x22,5kg 5x25kg 5x25kg 5x20kg 5x20kg 5x20kg Nie wyobrażacie sobie jak ja się wstydzę poprosić o pomoc, dzikus ze mnie i tyle. Już nie chcę takiego cykru robić ale to tak by skupiło uwagę innych, że wszyscy by się zlecieli }:-( 3.Rozpięki 3*10 10x(2x2kg) 10x(2x2kg) [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2018 2:08:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie wyobrażacie sobie jak ja się wstydzę poprosić o pomoc, dzikus ze mnie i tyle. Już nie chcę takiego cykru robić ale to tak by skupiło uwagę innych, że wszyscy by się zlecieli }:-( Kaka, nie wiem czy Cię to pocieszy, ale po porodzie wstyd odpuszcza o 50%... a tak serio, to te 45 kg w wiośle będzie mnie prześladować chyba :-D

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2018 2:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jak przed okresem, trudno - nie da się bez, przynajmniej u mnie więc nawet nie liczę na gładkie uda w pierwszym miesiącu. @-| Ja się nie wstydzę jako tako, żeby prosić o pomoc.. tylko ja jestem jedyną dziewczyną i to trochę budzi ciekawość, podrywają czasem i jak nie ma odpowiednich facetów, którzy podchodzą do tego tylko sportowo to wole już [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2018 8:27:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ja w niektórych ćwiczeniach wolę żeby mnie zgniotło niż ma mi ktoś pomóc za szybko. - o wiele lepszy skutek dla mięśnia jeśli zgniot jest po walce niż wyjęty przez kogoś za szybko.

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2018 1:29:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurcze, ale fajnie :-) strasznie zazdroszczę, u mnie nie ma takich rzeczy, takich ludzi i takich spotkań. ubolewam nad tym @-) w ogóle nie ma nikogo kto mógłby mi pomóc ot tak, a nie za miliony zaraz... Gratuluję wyniku w przysiadzie, jednak co fachowiec to fachowiec :-) a co do śniadań również tak mam, u mnie standardowo musi być 600kcal, bo [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2018 8:52:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki Nene, super jest pomoc innych ludzi, to był chyba najfajniejszy dzień na siłowni od kiedy trenuję. A co do diety to jestem zachwycona tym jak się czuję kiedy jem dużo owoców, bałam się że po musie owocowo-warzywnym będę szybko głodna, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Zawsze po 3 godzinach w pracy już myślałam tylko o żarciu a teraz [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2018 8:57:29 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] bardziej. Opamiętałam się później, nie głodziłam się i nie rzuciłam się na jedzenie ale zaczęłam się zastanawiać, czy to że mam takie myśli nie oznacza, że potrzebuję pomocy specjalisty :( Dziś spokojny dzień, miska utrzymana zdrowo + 2 gałki lodów. Poniższy trening to jest masakra pośladków aż się boję pomyśleć co jutro będę czuła }:-( [...]

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2018 11:46:00 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] }:-( Czekolady, żelki, ciasta leżą obok mnie i są dla mnie wciąż odpychające /-)_ Dziś chcę iść na trening, w ciągi dnia obmyślę sobie jakiś FBW i będę prosiła Was o pomoc czy ten trening jest zgodny z ogólnymi założeniami tworzenia FBW /SFD/2018/6/12/6d2cb2bc6f1646819b02b184d4939418.jpg /SFD/2018/6/12/814141e503174db6a43d017e3fbe13fb.jpg

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2018 9:04:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja wiem, że zazwyczaj reagujemy negatywnie na takie sugestie, ale może tu by się jakieś spotkanie z psychologiem przydało i pomogło. Tylko nie odbierz tego źle. Też o tym pomyślałam, ale bałam się sugerować. Sama byłam pod opieką psychologa w ciąży, bo miałam stany lękowe i tak mi lekarz doradził, to nic strasznego, a może pomóc.

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2018 12:00:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, całkowicie zielony przypadek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wagę kup koniecznie. Na razie możesz pomóc sobie korzystając ze stronki: http://www.ilewazy.pl/

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1964 Data: 4/10/2013 12:18:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] i różne rórki poprostu gdzie dostane materiały nowe do zrobienia ławki itp. poprostu chce sobie troche rzeczy pospawac ale chyba na zlomie zqduzo nieznajde ;p i prosze jeszcze jak zabrac sie do ławki skośnej bo to podobno bardzo lawtwe ale ja niewiem jak sie do tego zabarac znaczy od czego zaczac i prosze o pomoc :) i z gory dziekuje/....

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2006 10:24:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam pytanie. mysle nad otworzeniem wlasnej silowni. czy moglby mi ktos poradzic jaki sprzet na poczatek jest najbardziej potrzebny , przydatny?i jak to cenowo mniej wiecej wyglada? z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2006 2:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam pytanko - nie wiem może Wy mi pomozecie bo nie mam pojecia gdzie tego szukac - potrzebuje projektu na ławke sokos w doł( taką stabilna ,mocna ze stojakami - taka dla wyciskaczy i na porecze na trica - bo mam goscia ktory by mi to tanio zrobil ale nie ma o tym pojecia) bede wdzieczny za pomoc ,pozdro

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2007 11:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    moze mi ktos pomuc chce kupic laweczke ale nie wiem jaka ma na wydanie na nia 400 zl i nie wiem jaka mam kupic moze ktos poradzic bardzo prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2007 9:09:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2009 9:56:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] prosta ankieta do mojej pracy magisterskiej, będę bardzo wdzięczna za uzupełnienie, brakuje jeszcze sporo. Dotyczy mężczyzn ćwiczących na siłowni. https://https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dG9ya3ZYTWxETmN4VUg2YjRqS2ZyMnc6MQ Pozdrowienia (jeśli link nie działa wystarczy go skopiować i wkleić w przeglądarkę) Dziękuję z góry za pomoc!

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 7:40:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    To prosta ankieta do mojej pracy magisterskiej, będę bardzo wdzięczna za uzupełnienie, brakuje jeszcze sporo. Dotyczy mężczyzn ćwiczących na siłowni. https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dG9ya3ZYTWxETmN4VUg2YjRqS2ZyMnc6MQ Pozdrowienia (jeśli link nie działa wystarczy go skopiować i wkleić w przeglądarkę) Dziękuję z góry za pomoc!

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 7:51:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Proszę o pomoc w ankiecie, dotyczy mężczyzn ćwiczących na siłowni spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dG9ya3ZYTWxETmN4VUg2YjRqS2ZyMnc6MQ Brakuje jeszcze sporo (jeśli link nie działa wystarczy go skopiować i wkleić w przeglądarkę) Dziękuję!

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 7:52:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zbudować własną siłownię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    o, dzięki za pomoc. W takim razie kupię chyba jakąś lepszą ławkę na początek, potem najwyżej dokupię sztangę+stojak Bo stojak na sztangę nie musi być w zestawie z ławeczką, nie? Myślałem że zmieszczę się w 500zł za sztangę stojak i ławkę, ale widzę że może być ciężko :/

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2015 11:59:43 AM Liczba szacunów: 1