SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Potrzebuje pare dobrych rad

    Post
    Trening dla początkujących

    Moze jakas pomoc?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 426 Data: 6/27/2010 6:43:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Do W.A.

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] chyba nie jest az tak powazna zebym nie mogl nic trenowac ale ze nie jestem lekarzem to wolal bym przed rozpoczeciem treningow raczej z kims skonsultowac. Moze mogl by mi pomoc lekarz sportowy z pana klubu? Mogl by mi pan napisac daty i godziny wizyt oraz koszt? Prosze o odpowiedz. ps do reszty: prosil bym o niewszczynanie klutni w moim topicy [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5305 Data: 4/16/2003 1:50:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Do W.A.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Moze mi ktos pomoc? "RUTKOWSKI PATROL" Weź mój przykład, moją głowę zdobią szramy. Dzięki temu w moim życiu zaszły zmiany "Każda zbrodnia powinna zostać wykryta a jej sprawca ukarany"

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5305 Data: 5/23/2003 1:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa - przerwa 5 miesięcy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w 4 kanapki (w końcu znajdują się w pojemniku), tak więc jest tu ok. 200 g :) Mama mówi, że teraz w supermarketach nie będzie kalafiora, więc proszę o propozycje innych warzyw (dość tanich). I co do tego po treningowego miałem na myśli dni nietreningowe, bo w treningowe nie tykam warzyw ... Dzięki za pomoc, z niecierpliwością czekam na dalszą :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1230 Data: 9/20/2010 6:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie bez rezultatu - pomocy!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ale ja tak wcale nie myślę - jadłam okej, zwiekszyłam kcal, bo więcej trenowałam, ale nie było spadku chocby o kg czy też parę cenrymetrów. Nie żyję w stresie, nie zajadam problemów, nie spodziewam sie efetów na już, dlatego napisałam ten post po kilku miesiącach. Nie zaczęłam wczoraj, są tygodnie, kiedy jem mega zdrowo i to nie przynosi żadnych [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1780 Data: 3/16/2015 8:45:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie bez rezultatu - pomocy!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dzień w dzień, wszystko jest zgodnie z tym, co mi lekarz powiedział czy też na co pozwolił. Dzięki jednak wielkie za rady, gdybym wszystko wiedziała, to nie prosiłabym Was o pomoc. Dzisiaj zwiększyłam kcal, ugotowałam obiad i zaraz lecę na fitness. Krytykę przyjmuję i próbuję Waszych sposobów. Zrezygnowałam z tabletek antykoncepcyjnych, więc to [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1780 Data: 3/17/2015 4:56:31 PM Liczba szacunów: 0
  • maly problem =/

    Post
    Trening dla początkujących

    Pokaz ten plan, wypelnij akiete, napisz jakim sprzetem dysponujesz to bedziemy mogli ci cos pomoc, bo narazie mozemy tylko gdybac... zdr.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 758 Data: 10/21/2009 7:15:18 PM Liczba szacunów: 0
  • dobranie ciwczen na pelnosc barkow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] jak wejdzie to widzi od razu na jakim poziomie jesteś, jak ćwiczyłeś, i jakie masz wyniki i na tej podstawie może coś stwierdzić, co robisz źle etc. to że masz w profilu to ok, w ogóle bezsensu stwierdzenie - skoro zakładasz nowy temat w tym dziale to akceptujesz regulamin a on tego wymaga - chcesz pomocy to rób tak żeby się Tobie dało pomóc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 783 Data: 3/21/2012 1:03:09 PM Liczba szacunów: 0
  • BOL PRZYCZEPOW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie umiem ci pomóc, bo nie znam przyczyn bólu

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5952 Data: 7/29/2006 10:32:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Wygrałem i co dalej?

    Post
    Sztuki Walki

    Jak już masz dźwignię, a chcesz mieć spokój to dźwignia na maksa. Słyszysz wtedy taki miły/nie miły dźwięk KRYYY i masz spokój. "ile go mam trzymać w parterze" Jak 1 sposób be, to trzymasz aż kolo się uspokoi, dźwignia boli, a jak jeszcze miło wytłumaczysz ze jak sie nie uspokoi to złamiesz mu rękę to powinno pomóc. Trochę ponaciskasz [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1697 Data: 6/28/2009 12:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • GDYBYS BYŁ MNA TO...

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok, dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2516 Data: 4/15/2006 4:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • profesjonalista to wykona i zalozy odpowiedni kolczyk, do karku - surfacebar. tak samo z reka, ale kazdy Ci powie, ze to gra niewarta swieczki, bo te kolczyki bardzo szybko migruja, praktcznie non stop podrazniasz na privie moge pomoc ze znalezieniem profesjonalisty w Twojej okolicy, ale pewnie musialbys dojechac

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5436 Data: 2/14/2009 11:17:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok Thx za pomoc jeżeli chodzi o tych profesjonalistów od kolczyków nie wiem czy się opłaca bo sam sobie bym z tym poradził łatwo ale jeżeli uważasz inaczej podeśli na meila adresy cvx16@tlen.pl

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5436 Data: 2/15/2009 12:09:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Buheheh nie rozumiem teraz nioonia ale nie ważne thx za pomoc już mam wszystko co chciałem

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5436 Data: 2/15/2009 10:18:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Częstochowa - Nie wiem czego chcę ^^

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    To chyba dwa takie same teksty ? Kick-Boxing wygląda całkiem fajnie, okazuje się też że ten gościu to wujek mojego kumpla i kumpel mówił że ćwiczył tam i że jest fajnie. A co jest jeszcze dla mnie prócz KB ? PS. Dzięki za za pomoc Lady M :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 641 Data: 3/22/2011 6:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Estrogen a tkanka tłuszczowa

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a co zrobic gdy falda na brzuchu ma juz 14 mm. a mimo tego sylwetka wydaje sie jakas "ulana" i dodatkowo np. żyły na bicepsach niby sa, ale sa jakby jakies schowane, takie przeswitujace... czy to oznaka zeby zarzucic jakis antyestrogen? Narazie stosuje tylko thermo speed extreme... PROSZE O POMOC!

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 10605 Data: 7/2/2010 11:08:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Estrogen a tkanka tłuszczowa

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Opłacalne jest branie 2x 2kaps dziennie ? Wtedy by jedno opakowanie na miesiąc starczyło czy mija się to z celem? czy poziom estrogenów może obniżyć się raz na zawsze czy jak mam nadmiar to za pomocą cynku tylko na jakiś czas go zmniejszę? Wielkie dzięki za pomoc!:)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 10605 Data: 7/6/2010 9:24:43 PM Liczba szacunów: 0
  • BPC 157 Pytanie

    Post
    Doping

    Zawsze lepiej zapytać kogoś kto leci taki specyfik polecę 1x ed 500mcg a na drugi raz podzielę i sam będę widział czy różnica jest dziękuję za pomoc temat można zamknąć. Zmieniony przez - Cosa Nostra w dniu 1/27/2019 5:29:50 PM

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 304 Data: 1/27/2019 5:29:28 PM Liczba szacunów: 0
  • pompki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chodzi poprostu o dynamikę, gdy robileś prawie same pompki to wykonywałeś je napewno szybciej a dzięki temu mniej czasu zajmowało ci powtórzenie co z kolei kosztowało cię o wiele mniej sił/zaangażowania mięśni/mniejszej liczby włókien zaangażowanych w ruch, teraz gdy przeszłeś na siłkę to twoja dynamika ruchu drastycznie spadła a przez to na każde [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 6828 Data: 1/27/2005 4:06:12 PM Liczba szacunów: 0
  • pompki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Red - powtarzasz informacje elementarne, a caly czas nie napisales czemu dynamika ma pomoc wykonac cwiczenie wiecej razy. Ja odpowiedzialem pytajacemu co ma robic na silowni zeby znowu wykonac wiecej pompek. Takie sa fakty. Jezeli masz ochote wyjasnij mi dlaczego stawiasz dynamike na piedestale.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 6828 Data: 1/31/2005 5:29:49 PM Liczba szacunów: 0