SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Sam rok temu miałem lipę z kasą, i wystartowałem tylko dzięki pomocy dwóm Panom z tego działu, więc jeśli teraz sam mogę pomóc, chętnie to zrobię ;-) Podeślij Lodzianin dane. Jak mi wtedy Karpiu napisał - "pieniądze nie mogą stać na drodze do czyjegoś szczęścia" ;-)

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 10881 Data: 7/7/2015 8:23:14 PM Liczba szacunów: 1
  • Może coś więcej o planach startowych, aspiracjach? Mogę pomóc bo widzę że chłopak ambitny ale chciałbym wiedzieć nieco więcej.

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 10881 Data: 7/8/2015 8:44:00 PM Liczba szacunów: 1
  • Jeśli chodzi o same przygotowania to z prz1993 mamy jakieś doświadczenia w temacie okresu przed startowego więc jakby co to możemy chyba trochę pomoc w tym ostatnim okresie. k***a, ale syn nam dzisiaj daje popalic :-P Zmieniony przez - rkarpinski w dniu 2015-07-09 03:18:26

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 10881 Data: 7/9/2015 1:55:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Mnie sporo osób z tego działu wsparło finansowo, co umożliwiło szybszy zakup wózka i aparatu do pionizacji dla syna, więc również postaram się pomóc. Z wiadomych dla większości względów, nie mogę zadeklarować stałych wpłat ale na pewno jakieś będą :-) Zatem poproszę info na pw.

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 10881 Data: 7/19/2015 7:52:59 PM Liczba szacunów: 0
  • o widze już temat działa :-) ostatnio były jakieś problemy. Generalnei wyróżniłbym tu pare osób które pisały w temacie oferujac cokolwiek a potem "wymuszały" pomoc sobie po czym kompletnie zlały wszystko, ale szkoda klawiatury. Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2015-08-17 17:06:17

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 10881 Data: 8/17/2015 5:02:11 PM Liczba szacunów: 1
  • SOGI (nie SONGI) to coś w rodzaju punktów, które (jeżeli jesteś abonentem) możesz przyznać innemu użytkownikowi forum (np. za pomoc)

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 10195 Data: 7/23/2004 3:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • CZY TO JEST DOBRE PAKOWANIE CZY NIE ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEKI ZA POMOC !!!!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 11/22/2007 9:37:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o moim planie ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ale chodzi że za dużo ćwiczeń czy za dużo serii/powtórzeń ? Mógłby ktoś pomóc mi ten plan dopracować ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 720 Data: 1/6/2014 7:22:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu na mase!

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] chcial sie poradzic o trening mam 15 lat waze 72 kg wzrost 181 moj trening najgorsze jest to ze w lapie mi rosnie sila a nie obwod wyciskam 70 x2 a w lapie mam 33 prosze o pomoc moj trening byl dobierany przez kolesia u ktorego kupywalem kiedys gainera niby dla poczatkujacych troszke w nim pozmienialem : Poniedziałek: KLATKA PIERSIOWA: 1. [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1288 Data: 4/24/2009 5:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z treningiem

    Post
    Trening dla początkujących

    możesz mi pomóc, co mógłbym zmienić, jakieś przeciwwskazania ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 718 Data: 10/7/2012 3:04:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o prawdzenie planu. Split - 17 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] do treningu, ktory wedlug Ciebie da najlepsze rezultaty. Technike mam ok, tego jestem pewien(cwiczylem z ludzmi, ktorzy sie znaja). Ty poprawiasz wiele planow, wiec prosze o taki, ktory bedzie mocno meczacy i da dobre efekty. EDIT: Widze ze chociaz Ty strasz sie pomoc, wiec SOG sie nalezy :D Zmieniony przez - mbar254 w dniu 2008-07-10 14:58:41

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 7/10/2008 2:56:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak na stronie potrenigu.pl Robi się dziennik żywieniowy ? bo ja tylko poszukałem kalkulator gdzie nie można zapisać diety. Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6872 Data: 1/13/2013 5:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na dobre miesko

    Post
    Doping

    [...] wypadek raz juz musialem wyleciec z polski w trybie natychmiastowym a nie mialem odbloku byla lipa. Teraz na poczatku mam odblok bedzie czekal sobie. Zioekt to polece moze tak 100prop 75 mg npp 20mg mety + 20mg wina 4 tygodnie, potem 40mg wina do 6 tygodnia i po 6 tygodniu 100/100 npp prop. Git czy jakbys to zrobil pozdro dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 7/16/2016 2:09:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta~!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    BMR=1817 a całe zapotrzebowanie 2758 kcal co z tym teraz?! Prosze o pomoc ! ;(

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2/18/2010 7:26:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Co do mojego zdrowia to za tydzien ide juz do specjalisty wiec powinno sie niedlugo wyjasnic co i jak. Jesli chodzi o rozgrzewke to miejwiecej zawsze tak robimy, ok 10-15min na rowerze a potem tyle samo na bierzni. Trening faktycznie moze dostosuje bardziej pod to o czym piszesz, Dzieki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 1/14/2013 11:03:52 AM Liczba szacunów: 0
  • fajne to przdstawienie na pewno było dam Ci soga za zainteresowanie aktorstwem btw. czemu spaliście na próbach ALE FAJNIE,ZE JESTEM TAKA A NIE INNA ps. komu pomóc, komu? bo ja idę do domu....

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8208 Data: 4/24/2003 4:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo fajne te fotki, widac że włożyliście w to przedstawienie dużo pracy. Najbardziej podoba mi się zdjęcie "namiętność" wygląda jak kadr z jakiegoś filmu z czasów prohibicji. Super,Super,Super,Super,..... ALE FAJNIE,ZE JESTEM TAKA A NIE INNA ps. komu pomóc, komu? bo ja idę do domu....

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8208 Data: 4/24/2003 10:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Joaśka fakt ładne imię ja mam w planach nazwać tak synka:(według wzrastającgo powinowactwa do wzmagania we mnie pozytywnych emocji:-0 ) 1. Dawid, Michał, Darek 2. Mariusz, Filip 3. Damian ewentualnie mąż może też mieć jedno z tych imion ALE FAJNIE,ZE JESTEM TAKA A NIE INNA ps. komu pomóc, komu? bo ja idę do domu....

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8208 Data: 4/27/2003 1:34:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja 1 dieta do spr

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki za pomoc sog jak wejdzie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 603 Data: 7/14/2010 1:33:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok czyli estro i prolke ogarnę, wszystko mam pod ręką. Na wątrobę polecę hepatil i zamówię nac, z czasem pójdę do lekarza (może dzisiaj przed bramką na nocną pomoc i występie recke na udca) Glukoze zj**alem chyba ładowanie smieciowym jak byłem na lc. Na Glukoze łykam metfornine1.5g+ berberyna 800mh+ chrom 600mgod kilku dni. Wczoraj też może trochę [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 888 Data: 10/18/2019 4:55:55 PM Liczba szacunów: 0