SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jaka dieta bedzie najlepsza??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam.mam 18 lat i niedawno zaczalem cwiczyc.prosze o pomoc w ulozeniu odpowiedniej diety.chce zaczac brak do tego kreatyne olimp 1250.mam 176 wzrostu i 65 kg wagi.prosze o pomoc.dzieki

    Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 19499 Data: 11/29/2009 10:55:46 AM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBUJĘ POMOCY PO CIĄŻY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Właśnie czytam te mądre artykuły:)Postaram się złozyć nowy jadłospis!Proszę jeszcze o pomoc względem ćwiczen!Dzięki za pomoc!Jak ułożę plan jedzenia to Go przedstawię Mądrym Głowom:) Zmieniony przez - agniecha9 w dniu 2010-05-06 18:27:41

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2345 Data: 5/6/2010 6:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Leon Z całym szacunkiem .........płaczesz ciągle i płaczesz proszę o pomoc jeśli nie możesz pomoc nie pisz .........TO ze NIE MAM OCHOTY SIE KLUC TO MOJA SPRAWA DIETE MAM PYTALEM CZY POZA DODATKOWA ODZYWKA BIALKOWA COS BYS POLECIL NA TRENINGU DAM SOBIE RADE NIE MARTW SIE O TO Dziękuję za info o aerobach zwiększę do 30 - 35 minut Domyślałem [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 10287 Data: 10/17/2006 10:51:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki stary za pomoc, napewno mi się przyda, zachęcam równiez innych do poprawki mojej diety, kazda pomoc mi się przyda @up troche za droga dieta jak dla mnie, lecz napewno dodam do swojej diety nie które z tych dan

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 14226 Data: 7/7/2008 1:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    [...] Mam nadzieję, że tym razem odzew będzie trochę większy, w końcu na pewno znaczna część z Was jest lub będzie matkami i może dla swoich dzieci również będziecie potrzebowały pomocy. Daniel jest obecnie po operacji korekty przykurczy nogi w kolanie, która polegała na nacięciu ścięgien i wstawieniu płytek. Po wielu miesiącach noga się pięknie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2281 Data: 7/14/2014 1:23:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Schudnąć po ciąży...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Oj pobyłabyś na forum to byś mnie rozumiała. Dużo czasu zmarnowałem na pomoc ludziom którzy z niej nie skorzystali, a mogłem go dużo lepiej wykorzystać dlatego teraz skupiam się na grupce ludzi. Jak będę mógł pomóc to również to uczynię wobec Twojej osoby, aczkolwiek obli jest lepsza. [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5983 Data: 10/7/2008 11:46:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, mam 15 lat i niestety nie potrafie ulożyć sobie diety, a zaczolem juz chodzic na silownie!! Kto by się podioł takiego wyzwanie bardzo prosze o pomoc!! Kazdy z nas moze miec kiedys problem prawda?? Wiec pomuzcie mi PROSZE WAS!! Jak cos to piszcie na gg 10576419. nikt na zadnym forum mi jeszcze nie pomulg wiec pozostalo mi tylko to forum, mam [...]

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 5320 Data: 10/21/2007 6:13:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Widocznie musisz jeść jeszcze więcej i tyle. Suple dużo nie załatwią, mogę tylko delikatnie pomóc Skomponuj posiłki mniejsze objętościowo/o większej gęstości energetycznej i będzie łatwiej ;-) Z suplementów, które mogą Ci pomóc: Gainer: http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Mass_Up-opis26340.html#wartosci Kreatyna: [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 635 Data: 8/10/2015 4:16:36 PM Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy 5 dniowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Lukasiu ok.to inaczej. powiedz mi,na jakiej podstawie mam pomoc,skoro nic o tobie nie wiadomo? ANKIETA plus co robiles przed przerwa-podaj szczegolowy plan. to,co podales teraz,to pierwszy program po przerwie? teraz tez bedziesz trenowal SW?(jesli tak-ile razy w tyg.) na jakich obciazeniach cwiczyles w podstawowych bojach przed przerwa? jak z [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2/25/2011 1:13:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Terapia Manualna czy warto?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] minelo ponad 4 miesiące a mnie dalej boli w odcniku ledzwiowym kregoslupa. Najgorsze jest to ze nie wiem gdzie sie zwrocic z tym. Tu gdzie mieszkam nikt nie jest w stanie mi pomoc ,byłem , u nerurologa , ortopedów dwóch , i 3 fizjoterpautów i nic , nie potrafili mi pomoc. mowią ze to nic groznego , ( cos z miesniami) daj sobie czasu , [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 15933 Data: 12/22/2008 2:52:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia a karmienie piersią

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tej wiedzy jest zdecydowanie za dużo jak dla mnie... Im więcej czytam, tym bardziej nie wiem jak się za siebie zabrać... Poprosiłam o pomoc w ułożeniu diety w dziale ODŻYWIANIE. Dzięki Tyka za pomoc, pewnie nie raz jeszcze Cię będę "nachodzić". Wesołych Świąt!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2004 2:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozumiem na te chwilę wszystko jest jasne. Środki już w drodze do mnie. Dzięki za Pomoc. Będę później wrzucał wyniki badań i prosił o pomoc w ewentualnym ogarnięciu tematu. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 9657 Data: 5/23/2017 12:18:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Puchar Ekstraklasy

    Post
    Piłka Nożna

    pierwsza połowa bardzo dobra druga już o wiele słabsza. Podobał mi sie ten zawodnik Legii co wszedł w drugiej połowie na prawą pomoc. Zmieniony przez - bodymaker w dniu 2007-11-16 11:28:34

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 9147 Data: 11/16/2007 11:27:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Cell Pump....co i jak...z czym laczyc ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam pytanie i proszę o pomoc ćwiczę juz 4 miechy i mam duze rezultaty na bica biorę 46kg-gryf łamany a na wyciskaniu sztangi 94kg a do tego mam 16 lat i 184cm.Więc postanowiłem kupić jakies odrzywki.Zastanawiam się nad kupnem cm3 360kapsułek prosze o pomoc.Z góry dziękuje!!

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2007 11:26:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza Wizyta Jasia na FORUM

    Post
    Trening dla początkujących

    Możecie mi pomóc bo ja tutaj jeszcze nie do końca opanowałem to Sfd.pl i nie wiem gdzie mogę sprawdzic wszystkie te tematy które napisałem. Wiem ta na początku jest takie cos moje tematy i moi znajomi ale w moich tematach są nie wszystkie które napisałem.

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2009 4:08:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Reneracja kolan

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] przeginac. Powinno sie regularnie cwiczyc!! (oczywiscie w sposob adekwatny do stanu kolan), bardzo przydatne sa cwiczenia izometryczne miesni nog (podobno moga nawet pomoc, ale w wiekszasci tylko tym, ktorzy wczesniej niczego nie cwiczyli i w ten sposob szybko moga poprawic mechanike kolana, jak ktos juz ma rozbudowane miesnie nog to [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2001 4:05:26 PM Liczba szacunów: 1
  • poce się pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] regulujace poceniae - Etiaxil na przyklad, lub dostepne ogolnie antyperspiranty i kremy przeciw potliwosci... Natomiast na twarz nic takiego jeszcze nie wymyslono.. Moga pomoc kremy - tzw matujace - zaleznie od producenta maja one rozne skladniki, ktore pochlaniaja nadmiar sebum, wiec moze takze beda pochlaniac pot... Z mojego doswiadczenia [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2003 1:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja dla 41 latki.

    Post
    Ladies SFD

    Laudik spokojnie, nie denerwuj się :-). Ja na przykład lubię mięcho a nienawidzę gotowanych warzyw (oprócz ziemniaków i buraków |-) - więc mam przesrane). Nie dziw się szanownym Modkom oraz tym co są tu już zaprawione w bojach. Przeglądając posty i tematy wielu zaglądających tu okazjonalnie dziewczyn i odpowiadając na ich życzenia, żądania, [...]

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6243 Data: 3/25/2013 11:26:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Guzek na nadgarstku

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] lekkiego i ceplej dloni, uciskiem zyly wiec widzicie mam wiekszy problem od Was ale idzie sie przyzwyczaic planuje zrobic z tym porzadek i chyba tylko mala operacja moze pomoc bo to jest malo prawdopodobne aby problem sam sie rozwiazal bo jesli chodzi o to to mam troche doswiadczenia... i Ci co sie pozbywaja sami problemu raz na zawsze to [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2009 12:24:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Olimp - Thermo Stim

    Post
    Olimp

    [...] Panie i jak efekty po tym specyfiku? Kupiłem go dla znajomej 2x 60szt... pierwszy tydzień planuje 3 kapsułki dziennie a później dźwignąć do 4szt, lub pierwsze 2 tygodnie 3 kapsułki a później podwyższamy na 4szt... tym sposobem starczy tego na niecałe 5 tygodni... Do tego mała dietka i aeroby 3x w tygodniu... Co Wy na to? Z góry dzięku za pomoc...

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2009 10:56:29 AM Liczba szacunów: 1