SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Witam wszystkich! Chciałbym prosić Was o pomoc w ułożeniu codziennego treningu w domu. Mam 180cm wzrostu i ważę koło 73-75kg. Najwięcej tłuszczu mam na brzuchu, klatce piersiowej, udach i tyłku. Chcę ćwiczyć ręce, brzuch i rozszerzyć plecy jako, że mam szerokie biodra. Do tego klatę, bo mam otłuszczone sutki jak nic nie robię. Może jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 554 Data: 9/11/2011 5:56:38 PM Liczba szacunów: 0
  • zalaczam wyniki badan Proszę o pomoc. Ewidetnie jest problem z czerwonymi krwinkami niedokrwistością. Leciałem cykl 6 miesięcy 600 test 300 deka i 200 masteron week. Obecnie zszedłem na 300 testosteron week. Zastanowiam sie czy nie jest juz wymagany oblok albo mostek. Proszę też czy są jakieś sposoby na poprawienie wyników tego na cyklu ? [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 314 Data: 9/18/2018 5:27:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Totalny metlik w glowie , blagam o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Sluchajcie , naczyatlem sie w***** postow o krecie , dextrozie , taurynie itd teraz moje pytania :) 1.Jablczan TREC'a jest dobry? 2.Co do jablczanu? Dextroza,tauryna?Mam MASS XXL wiec bialka niepotrzebuje 3.Beda widoczne efekty miedzy jablczanem a mono ? 4.Kupie 300kapsow jablczanu i zostalo mi jakies 60 kapsow krety MEGA CAPS 1250 OLIMPU.Jak to [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 973 Data: 1/26/2006 10:56:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc ; ) nowy plan

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam witam Chciałbym zmienić plan przez wakacje tymczasowo trzymałem się takiego : PON plecy + triceps ŚR nogi + barki PT klata + biceps teraz przez wakacje chciałbym bardziej skupić się na klacie i bicepsach + brzuch , dlatego mam prośbę jak waszym zdaniem powinien wyglądać mój nowy trening z chęcią dołożę jeszcze jeden dzień do ćwiczeń. [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 6/29/2012 11:05:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy diecie na mase

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć! Mam 17 lat, zacząłem chodzić na siłownie. Teraz przyszła pora na ułożenie odpowiedniej diety. Wyliczyłem, że potrzebuje ok. 2700kcal i dodałem jeszcze 500kcal i wyszło mi 3200kcal. Z tego białko 240g, węgle 370g i tłuszczy 75g. Napisałem co mam w planach jeść, jeśli możecie to gdzie zrobiłem błąd i co mógłbym zmienić. Jestem ektomorfikiem i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 568 Data: 6/26/2013 9:15:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w rozpisaniu supli.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Właśnie kończe cykl na 2x XP, amino, hmb, glutaminie, węglach i białku. Zakupiłem następujące produkty i proszę o pomoc w ich rozpisaniu. -Nitrous ( Syntrax ) -HMB MC (Olimp) -1,2 kg białka Prolongatum (BX) - L-Karnityne MC ( mega caps) Vitalmaxa - aminokwasy amino 2700 (universala) - olej MCT (olimp) Zastanawiam się także nad węglowodanami ale [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 846 Data: 3/21/2007 10:53:40 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl pomoc w dawkowaniu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Postanowiłem zacząć cykl na zime na następujących odżywkach: horse power ultimate nutrition, cytocell. mono 1250 olimp, białko oraz węglowodany. Dieta do tego jest. Ogolnie dawkowanie mam juz rozpisane tylko delikatny problem pojawia sie po dawkowaniu zaraz po treningu bo nie bardzo wiem jak pogodzić wszystko czyli cytocell białko i węgle. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 11/18/2011 11:08:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w redukcji , dobór kcl

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam , chcialbym sie zapytać do ilu kcl moge zejść , zacząłem od 2450 kcl przy wadze 90 kcl 190 cm, bf koło 15% , rozłożyłem sobie diete 30 białko 20 tłuszczu 50 wegle , i po 1,5 zeszło z 2 kg , i mam pytanie teraz jestem na 2350 kcl i chciałbym sie zapytać o ile moge zejsc jak planuje jeszcze redukcje z 2 miesiace mieć , czyli dojde do [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1590 Data: 7/2/2014 2:09:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu suplementów

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, pisze ponieważ potrzebuję pomocy w doborze suplementów, chodzi mi o to aby efekt nie był chwilowy jak po kreatynie ale się tez utrzymywał i moc nie spadała. Jak na razie skończyłem cm3 90k. do tego bcaa xtra i hmb z activlabu, po tyg przerwy z cm3 dzisiaj wziołem pierwszą porcje ok 8g SAW'a i efekt niezły tylko że mój organizm się szybko [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 514 Data: 7/16/2012 9:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • własnie robie cykl na jabłczanie i mam do was pytanie, poniewaz tcm starczy mi na 5-6 tygodni i dostałem kre-alkalyn 30kaps z olimpu (blistry) od kumpla. czy mógłbym po tcm przedłurzyc cykl na kre-alkalynie do 8 tygodni, czy KA po tcm zadziała jako przeciągnięcie cyklu. dzieki za odpowiedzi. oczywiscie dla pierwszego kto mi odpisze dam soga [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 3/5/2007 11:39:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 Cykl Pomoc ./

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 682 Data: 10/5/2010 2:08:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze pomoc. nie wiem jaka diete stosowace

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich. Mam 20 lat 182cm wzrostu i waze 76 kg moje Bmi jest prawidlowe, trenuje muay thai prawie rok dosc intensywnie od 4 do 6 treningow w tygodniu, ostatnio zaczelem robjic trening domatora w domu. Waga mi odpowiada z tym ze chcial bym zeby miesnie byly widoczne ale chcial bym pozostac przy tej wadze ewentualnie z 2 kg moge jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 547 Data: 11/26/2012 5:14:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Kontuzje objawia sie tak, że spinają mi sie miesnie w krzyżu wtedy kiedy musze trzymac stabilną pozycję np. przysiady, podciaganie sztangi do brody lub poza siłownią np. wlewanie paliwa do zbiorniku w lekkim pochyleniu. Podkreślam iż jesli plecy są w ruchu ból nie występuje. Jedynie gdy musze trzymac sztywną pozycję. Bardzo prosze o pomoc !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2/16/2014 6:30:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Glutamina?!Glutarol!?POTRZEBNA POMOC...

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Od pewnego czasu nastąpił u mnie spadek formy nie wyrabiałem na ostatnich seriach :( cieżarami którymi ćwiczyłem dotychczas więc pomyślałem że to przemęczenie i zrobiłem 14 dni odpoczynku, ale to chyba nie to :( i pomyślałem że moze by Glutamina coś pomogła ale nie wiem co wybrac peptyd czy czystą ?? glutarol jest tańszy ale nie wiem czy [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1496 Data: 12/1/2003 7:00:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening oparty na superseriach ? prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Cześć ćwicze jużod 2 lat, i miałęm różne treningi, Teraz mam taki zastój i chciałbym zapodać moim mięśniom jakiś szkok. Zawsze udawało sie superseriami, i miałem super trening ale mi sie zgubił Czy możecie podać trening oparty na łączonych seriach? Njalpiej by pasowało: klata+plecy triceps+biceps barki+nogi lub wasze propozycje z góry thx

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 12/7/2003 4:37:03 PM Liczba szacunów: 0
  • meta+prop pomoc

    Temat
    Doping

    Witam potrzebuje Waszej pomocy. Najpierw napisze troszkę o sobie. wiek 22 waga 79 wzrost 181 staż 1 rok przebyte cykle SAA brak dieta: jest. Chciałbym żebyście rozpisali mi cykl z mety i teścia. Kupiłem 100 mety (10mg) z Global Labs i 20 strzałów testosteron propionate w flakonach również z Global Labs. ile do tego Clomidu na odblok? Z góry [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1896 Data: 11/29/2012 9:09:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu czegos

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam musze sie was poradzic poniewaz tyle jest wszystkiego na rynku ze juz nie nadazam. Otoż mam zamiar zakupic suplementy ale nie wiem w co zainwestowac. Cel masa miesniowa bez zbednego fatu. Wiek:18 Staz:1 Rok Trening: Split 3 razy w tyg. Ostatni cykl: 3 tyg. temu Animal pump+ mono +Bialko ostrowia Teraz tak myslalem na zakupienie supli z [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 4/18/2009 12:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc suple

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich na forum chciałbym żeby mi ktoś pomógł no wiec tak mam 18 lat ważę 69kg wzrost 177cm staż treningowy 3.5 roku w grudniu mam zamiar zrobić masówkę kupuje nitrobolon energizer bd brał przed treningiem po treningu storm z aminomax 8kapsów a między posiłkami będę pił mutant mass trening mam rozpisany dietę też myślę ze taki dobór [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 10/24/2010 2:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzezba - pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Nigdy nie robilem 'treningu na rzezbe', potrzebuje pomocy fachowcow;) Chcialbym zrzucic niepotrzebny tluszcz i odkryc swoje miesnie. Jak to sie ma do diety i do treningu? Jak to najlepiej zrobic? Moglby mi ktos napisac pare wskazowek? Na silowni jestem 3 razy w tygodniu i do tego 2 treningi MMA. Na weekend mam mecz w klubie - gram w pilke [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 484 Data: 4/13/2011 9:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, chciałbym uzyskać opinie na temat mojej wady postawy. Mianowicie, czy taką wadę da radę zlikwidować przy pomocy ćwiczeń, czy konieczna będzie raczej operacja. Z góry dziękuje za opinie. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e4cd8b090af74d8b94951984dd3a4222.JPG

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2999 Data: 5/12/2012 6:48:55 PM Liczba szacunów: 0