SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] sie). Wiec w czym jest problem , czytalem a byc moze nie zroozumialem :( skladniki jakimi operuje w diecie od tygodnia sa chyba w porzadku ? ja oczekiwalem na jakas porade.pomoc , a jak w wiekszosci odpowiedzi pierwsze co to poczytaj tematy podwieszone , to mozna z kszesla spasc , bo czytalem tamaty , skladniki nie sa z d..y czy z kosmosu , sa [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2470 Data: 8/13/2010 12:33:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] krótką jakościówkę i przejście do redukcji :-) Na tą chwilę w przygotowaniu do zawodów pomagam tylko Adzie (mojej partnerce) i Marcinowi. Parę innych osób pytało mnie o pomoc, ale ja po pierwsze mam małe doświadczenie i nie uważam się za super trenera, a po drugie nie chcę pracować z kimś kto nie da z siebie 100%.. wiem, że Marcin robi [...]

    Odpowiedzi: 1324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2014 2:17:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań początkującego :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Ehhh z Wami tam... Jak się napisze krótko, zwięźle i na temat, to marudzicie, że "ło boże, nic nie wiadomo, za mało napisane, żeby coś pomóc". Jak się już napisze porządnie, żeby nie było potrzeby dopytywania i odpowiadania na następne 10 maili - też źle, bo się nikomu nie chce przeczytać. Iieh.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 805 Data: 5/4/2013 5:49:33 PM Liczba szacunów: 0
  • ale koledzy chca pomoc a nie krytykowac dla samej zabawy

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2010 8:20:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego dziewczyny unikają siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] to łaskę robił, że coś pokazał. Dziewczyny ćwiczyły na zamianę na tych samych urządzeniach ewentualnie na 2 rowerkach. Zdecydowałam się większy klub, gdzie można liczyć na pomoc instruktorów, którzy naprawdę chętnie wykonują swoją pracę. Jednak, z tego co widzę niektóre dziewczyny po prostu nie chcą z tego korzystać. Przychodzą na siłownię i od [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 7302 Data: 12/23/2012 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • większe ramię

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] siły żeby mi pomóc?? Chodzi o to że wydaje mi sie ze moje ręce są mniejsze niż w tedy kiedy ćwiczyłem po 5 dni w tygodniu .Teraz sie staram 3-4 razy. POMOCY:):) Usłyszałem że tutaj na tej stronie moge otrzymać profesjonalną pomoc. Chodzi mi o fajną sylwetke , uwidocznienie mięśni a nie trzening kulturystyczny typowo. Dziękuje za wszeslką pomoc:)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3253 Data: 12/4/2013 8:50:50 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Naprawdę warto skorzystać:) Tomek (toma287@wp.pl) "bardzo polecam, dieta za***ista. prosta w przygotowaniu, tania a w razie problemow lub niejasnosci natychmiastowa pomoc. podstawa do dobrego startu lub przelamania stagnacji, wielkie dzieki." PANDA (damian5210@tlen.pl) "Dzieki za diete i porady, wykorzystam wszysko w kazdym [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 6654 Data: 6/29/2009 12:21:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    Demolub -kolego mam kilka pytan dotyczacych planu treningowego czy moglbys mi pomoc? Trening 1)dzień KLATKA+BICEPS -Wyciskanie w poziomie 4 serie 12,10,8,6 -Wyciskanie skos głową w górę 4 serie 12,12,10,8 -Wyciskanie skos głową w dół 3 serie 15,12,10 -Serie łączone rozpiętki +uginanie ramion stojąc sztanga 3 razy 12,10,8/10,8,6 -Modlitewnik 4 [...]

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2010 8:32:28 PM Liczba szacunów: 0
  • mam nadzieje, że sobie robi jaja, ale z tego co pisał to obawiam się że jego zdaniem ma rację traktując to poważnie-nauka padów moze nam pomóc zmniejszyć ryzyko uszkodzenia się przy rąbnięciu o asfalt, ale nie wyeliminuje go na pewno.

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2006 11:40:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Postaram się skracać, żeby nie powstał za długi elaborat. Bedą też cytaty z moich poprzednich wypowiedzi. PITTT: teksty takie jak np to o upadkach bez szwanku na beton Ja nie posunąłem się do takiego stwierdzenia. Jak nawet napisałem później-dla mnie nauka padów służy do zmniejszenia potencjalnych obrażeń przy upadku-a nie do ich wyeliminowania. [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2006 7:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • "Reasumując. Aikido: -dla fightera-wybór sporo gorszy niż wymienione gdzieś powyzej -dla obrony-jeśli mamy dobrą psychikę-powinno się sprawdzić -dla zdrowia-równie dobre jak dowolny inny -dla piękna zewnętrznego i wewnętrznego-bardzo dobre" nie zgadzam się z tym, że aikido jest dobre jeżeli chodzi o samoobronę. W połączeniu z dobrą [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2006 3:46:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Coś jest nie tak-próbowałem tamtego posta przedytować, pozwolił na to-po czym wyświetlił się w takiej formie co przedtem Chciałem dodac uwagę, że zmykam z forum-będę moze wieczorem, moze jutro. Kolokwium mnie czeka , a ja zamiast sie uczyc siedze i pisze. Jak obleje to bedzie Wasza wina Gandalf: Co do randori: Do czego pijesz? Na np TKD też [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2006 12:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • na temat skuteczności aikido i mojej opinii na ten temat juz sie wypowiedzialem wielokrotnie, moje zdanie jest jasne. a teraz: "Powiedziałeś: Ueshiba stworzył styl nieskuteczny -tak czy nie? Odparłem- stworzył skuteczny, tyle, że styl przez lata stracił sporo z pierwotnej skuteczności . Ile razy mam powtarzać co powiedział i zrobił Kano? [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2006 5:47:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie sądziłem, że nadejdzie taki moment, gdy zaczne sie powoli dogadywac z Pitttem, a Jodan bedzie mi suszył głowe PITTT: Co do płynności i precyzji ruchów aikido-zgadzamy się. Jednakże mam kolejne pytanie-skoro Kano chciał swoim uczniom uzupełnić wiedzę z zakresu płynności ruchów-uznał widocznie, że ta płynność-oraz jak przyznasz-związana z nią [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2006 10:32:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie napadłeś na aikidokę na ulicy, nie napadł na Ciebie aikidoka na ulicy, nie widziałes jak aikidoka walczy na ulicy-więc? ale ja, w przeciwieństwie do ciebie nie wypowiadam się jako znawca tematu ulicy, i nie opieram swoich tez na tym, co powinno tam a co nie powinno pomóc teraz zrozumiałes, o co mi chodzi?

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2006 9:09:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak miałem odniesc sie do Twojej ostatniej wypowiedzi? Wrzuciłem ją do notatnika-z 23 linijek tylko 3 miały konkretną treść(nie wiem ile linijek wyjdzie po wklejeniu na forum): Nie ma sensu teoretyzować o tym, co się stanie, jeżeli Twój przeciwnik wyciągnie nagle gnata, więc rozmawiajmy o tym, co będzie, jeżeli macie równe szanse. Wyobraź sobie [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2006 1:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] skoordynowany z ruchem uke. Przy tych wszystkich "akrobatycznych" rzutach-musisz sie zmiescic w półsekundowym przedziale czasu-bo nawet jesli partner chce Ci pomoc a Ty przyspieszysz lub spoznisz sie z ruchem-technika nie wyjdzie. W walce nie ustawianej-uke nie bedzie sie podkladal-wykonanie technik bedzie wiec trudniejsze-i [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2006 5:38:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zarejestrowalem sie i chcialem dorzucic swe "trzy grosze"... a ze temat juz nie zyje wlasnym zyciem... coz... takie zycie :) - z drugiej strony, moglibyscie pomoc i "podrzucic" mi linki gdzie ewentualnie moglbym sobie pogaworzyc... skoro mnie nie chcecie :) chlip :) - no chyba ze podpowiecie co jeszcze nie zostalo [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2006 3:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Źle mnie zrozumieliście. Nie jestem fanatykiem, wierzacym w "Jedyną Słuszną" metodę wykonania techniki. Instruktorzy w mojej sekcji nie przypominają pana z filmiku-to bardzo konkretni (i sympatyczni, ale to inna sprawa) ludzie. Nie zdarzyło mi się, bym mając wątpliwości co do techniki-nie mógł ich o to zapytać. Zawsze są gotowi podejść i [...]

    Odpowiedzi: 729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2007 11:09:34 PM Liczba szacunów: 0
  • ...ijeszcze jedno: co do testerow - jesli dobrze zaczna lub staraja sie zaczac(nie wszystko wiemy od razu) beda chetni do wspolpracy i zmian ja zawsze jestem gotow pomoc - nie wiele wiem ale jesli tylko oge to staram sie jakos pomoc. zasai rozumiem ich - czesto jest cokolwiek zmienic (najgorzej swoje upodobania zywieniowe) sam przezto przcodzlem [...]

    Odpowiedzi: 424 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2009 3:00:52 PM Liczba szacunów: 0