SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jakie bialko prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    zastanawialem sie nad zakupem bulka moj cel to budowa masy miesniowej beztluszczowej. Diete mam i chce to tylko pic bezposrednio po treningu a jaka godzinke po treningu jem piers+ryz+oliwa z oliwek. I zastanawiam sie czy bulk bedzie dobry czy lepiej same bialko gdyz w posilku po treningowym mam wegli troche co o tym myslicie i co mozecie polecic?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1608 Data: 11/26/2013 7:44:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Jestem tu nowa i mam nadzieje,ze ktoś mi pomoże. A więc do rzeczy. Mam 20 lat ważę ok 50 kg i 170 cm wzrostu i chciałabym przytyc,za pomocą diety i ćwiczeń i mam problem z ułożeniem sensownej diety. Obliczył am zapotrzebowanie kaloryczne(1440kcal) i nie wiem co dalej tzn jak dobrać produkty na posiłki (ok 5 dziennie). Proszę o jakieś [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 692 Data: 3/20/2015 9:31:34 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    [...] pod uwage ze to moj 3 cykl ale nigdy deci nie bralem zawsze tylko tesc lub winko...pytako mam tez takie co mam zastosowac w formie oslonek ile tego brac tygodniowo(deca plus vinko)i przez jaki wymiar czasu chce przytyc jakies 8kg oczywiscie suplementy tez mam...z gory dzieki pozdrawiam , trenuje popnad 10lat moja wago 100kg prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 676 Data: 5/3/2009 11:30:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna Pomoc.

    Temat
    Dietetyka sportowa

    Witam potrzebuje waszej pomocy, ponieważ nie wiem co brać na początek. trenuję już miesiąc czasu (nie codziennie) mam swój plan treningowy, teraz przenoszę się do Pure w Renomie we Wrocławiu i nie wiem co brać jakie odżywki, popatrzyłem na internecie i ludzie polecają Ostrowie i Łowieckie patrzyłem też na Power Gain. Mam 17 lat, ważę ok. 55kg, [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 596 Data: 2/8/2011 8:58:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ulozeniu diety

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Czesc, Czy moglby ktos mi pomoc przy ulozeniu diety? Czytalem juz troche artykulow na ten temat ale dalej nie wiem jak to wszystko ogarnac . Jestem ektomorfikiem 187cm 81kg 21 lat. Z obliczen TDEE wyszlo mi ze dzienne zapotrzebowanie kcl to okolo 3400 przy treningu 1h. Mam sie tego trzymac czy bede potrzebowal wiecej kcl? Rozkladac posilki na 30% [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 586 Data: 3/10/2012 11:43:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszeo pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    SIEMKA, waze 60 kg, mierze 180cm,zaczelem teraz trosze trenowac biore bialko i kreatyne, ale to niedaje zabardzo duzych rezultatow, kolega mi poradzil zebym wziol mete!! i wlasnie mam dylemat czy to brac slyszaem i czytalem o roznych przypadkach w zwiazku z braniem mety!!;/ a oto moje pytania: 2. Jakie teego skudki beda ? 3. Czy te skudki sa [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 565 Data: 3/26/2009 5:29:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 1-wsza odżywka!!! i pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] zastanawiam sie nad dwoma: 1)Vital Max Gainer 1: i brać tylko po treningu (wedlug mnie i kolegow lepsze rozwiazanie) 2) Megabol Anabolic: i brać tylko po treningu (wydaje mi sie tez dobre na początek ze względu na cene) Prosze o pomoc w wyborze!!!! Planuje brać tylko po treningu z powodów Finansowych!!!! Z góry dzieki za pomoc w wyborze!!!!

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 994 Data: 10/11/2005 10:03:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc potrzebna!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Jestem dopiero początkującym "laikiem" wiec oto pytanie... Mam zamiar kupic Tri zera, białko, aminokwas, kreatyne monohydrant... Jak wiemy monohydrant zatrzymuje wode, tri zer usuwa wode podskórna. Czy nie beda sie kolidowac?? Czy wgl uzywanie tych suplementow da jakich efekt?? Na pewno uwzglednię każda odpowieć i docenie rady. Z Góry [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 719 Data: 10/2/2016 11:40:59 AM Liczba szacunów: 2
  • prostar whey ultimate prosze o pomoc !

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam mam pytanie zakupilem bialko prostar whey ulitamte i nie wiem jak to brac mam troszke masy do rzucenia ... cwicze 3 razy w tygodniu dosc ostro... do tego uloze soebie jakas dietke ale ile i kiedy brac tego bialka i czy moze jest na rynku rownie dobre a tansze dzieki z gory ! i mam pytanie ile g miesci miarka w srodku (dolaczona) [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 943 Data: 11/19/2003 5:38:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc ;)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 17 lat,waże 65 kg i jestem normalnej postury tzn.szczupły.Chciałbym mieć "kaloryferek" na brzuchu.poczytałem troche na forum i z tego co wiem to trzeba zmienić diete by mięśnie były widoczne.ile powinienem jeść kcal.Prosze o pomoc :) Spróbuje ułożyc jakaj diete,a wy najpierw jak mozecie napiszcie jaka bedzie odpowiednia ilość kcal.Dzieki z góry

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 803 Data: 8/8/2007 10:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam!!!! Wczoraj po badaniach echa serca , dowiedziałem sie , że mam WYPADANIE PŁATKA PRZEDNIEGO ZASTAWKI MITRALNEJ i chciałbym się dowiedzieć czy moge kontynuować ćwiczenia na siłowni , czy będe musiał z tego zrezygnować :( ? Mam 17 lat , Narqa. PS. Zakłądam tutaj teamt , ponieważ będzie może ktoś umiał mi odpowiedźieć , a tutaj więcej ludzi [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 838 Data: 3/1/2008 11:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • A WIEC!MAM PYTANKO JAK BY KTOS MI ROZLOZYL LUB POLACZYL TE RZECZY!12CM nandrolone decanoate 200TABLETEG STANAZOLU 5MG I 20clostilbegyt clomifeni citras talb 50 mg!NIEMAM NIC WIECEJ NO EWENTUALNIE METKA RUSKA ZE 100!WIEC PODPOWIEDZCIE JAK TO ZE SOBA POLACZYC LUB CO EWENTUALNIE ODJAC!MOJ CEL TO ZBIC TROSZKE BRZUCHA I OCZYWISCIE POJSC Z RESZTA W [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1487 Data: 2/25/2009 8:38:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze diety dla endo

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich, mam 19 lat, 187 cm wzrostu i waze 92 kg. Zaczynam trenowac futbol amerykanski. Do tej pory cwiczylem tylko na silowni, stosowalem diete na mase w przyblizeniu 3,6k kcal. chcialbym sie dowiedziec czy moje zapotrzebowanie bedzie takie samo w przypadku checi zwiekszania masy podczas trenowania futbolu ? Drugie pytanie, czy jako [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 502 Data: 10/14/2012 3:51:51 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc częstochowa

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam prośbę. czy wie ktoś gdzie może w częstochowie ma sklep z suplami grzegorz ozga podajcie mi chociarz ulicę i opis sklepu. wiem że to głupie pytanie ale musze się tam w poniedziałek zjawić.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3161 Data: 1/28/2006 10:26:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułozeniu cwiczen

    Temat
    Trening w domu

    Chcialem prosic was o pomoc gdyz mam 15 lat rocznikowo 16 a wzrost to 160 cm i 50 kg,chodze na kick boxing poniedzialek,sroda,piątek, a wiec na cwiczenie mam tylko wtorek czwartek i sobota, dysponuje takim sprzetem jak laweczka,sztanga,sztangielki mam rozne ciezary od 3 zwyz.prosze o ulozenie jakiegos treningu i czy warto zebym cwiczyl?chcialbym [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 621 Data: 1/27/2008 4:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego prosze o pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam..... mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałośc. Ćwiczę 2 meisiące...tak naprawde sa to zmarnowane miesiace...ponieważ niemiałem zadnego rozkładu ćwiczen ..ćwiczyłem to na co miałem ochote nawet co silownie zdarzało sie ze wykonywałem te same ćwiczenia...wiem że to było złe...mam 17 lat i zalezy mi na pieknej sylwetce i masy [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 811 Data: 5/5/2008 3:01:50 PM Liczba szacunów: 0
  • etyl ester + stack pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, co sądzicie o połączeniu six star professional strenght creatine + etyl ester ( a dokładnie PharmaFreak Creatine Freak )? Wydaje mi się to dobrym połączeniem w naprawdę przystępnej cenie. Mój pierwotny plan zakładał zakup horse power + jabłczan, ale cena nowych suplementów jest bardzo kusząca. Poza tym co sądzicie o łączeniu etylu ze [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 1/2/2012 3:32:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak najleiej operować ciężarem ? Prosze o pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam Mam takie pytanie czy obciążenie można zwiększać z seri na serie dajmy na to 1s-18kg,2s-20kg,3s-22kg,4s-24kg.Czy może lepiej będzie zrobić tak 1s-18kg,2s-20kg,3s-20kg,4s-22kg lub 1s-18kg,2s-20kg,3s-20kg, 4s-20kg.Która opcja jest lepsza przy robieniu masy a która przy robieniu siły.I czy lepiej zrobić te 6 powtórzeń z dużym ciężarem i kulawą [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 531 Data: 8/30/2013 3:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam.Prosze o fachowe rady. Aktualnie lece tescia enana jefla 24 dzien.. Wysypało mnie strasznie na obu barkach krostkami i syfami.Biore po 30-40 mg cynku zasusza mi je ale ciagle nowe dochodza.plecy klata czyste. Moje pytanie takie czy mozecie cos polecic poradzic czy musze czekac do konca cyklu az ku... mi zejda???

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 9/9/2013 8:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Siema Chcialbym zaczac cwiczyc, zeby poprawic swoj wyglad i sile... Kupilem sobie laweczke oraz gryfa(wsumie waga wynosi 38kg z ciezarami) Mam 173cm wzrostu, waze 55-56kg Macham sobie tym seryjki. Mam pytanko czy wskazane byloby kupienie jakis odzywek, ktore pomoglyby mi osiagnac wyglad zewn. i sile... -- jakie ? Czy moglby mi ktos doradzic jak [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 12/23/2005 5:34:51 PM Liczba szacunów: 0