SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    Moralestu pytanko glownie do Ciebie,choc kazda pomoc bedzie dobra. Probuje ulozyc jadlospis na jutro,a trening mam aerobowy miedzy 2,a 3 posilkiem, no i ugrzezlam. Jak skomponowac te dwa posilki by nie wygladaly jak obiadowe ale byly odpowiednie? Jadlospis na jutro: I) 3 X JAJA OWSIANE 40G MLEKO 1/2 SZKL TRAN II) KURAK 150G MAKARON BRAZOWY 40G [...]

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2009 7:26:15 PM Liczba szacunów: 0
  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    Oczywiscie,ze dam Nawet duzo chwilek. Dzis wieczor wychodze. Poczytam jak wroce. Dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2009 7:19:29 PM Liczba szacunów: 0
  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] godz i pewnie spalabym tak do rana gdyby nie telefon. Poza tym czulam klujacy bol w lewym barku podczas cwiczen, co bylo niemalym dyskomfortem. Poprosilam dzis faceta o pomoc Jak przypuszczalam okazal sie polakiem byc Poinstruowal mnie jak "wioslowac". Pokazal mi tez maszyne do cw miesni plecow. Bardzo sobie chwalil(nie powiem [...]

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2010 9:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] to jednach za bardzo ta pucie wypiela imo. Jezeli one sie >ulepszaja< to nie fair troszke jest. Nie lubie photo shopa, potem pokzuja ludz na zywo i koszmar a czlowiekowi sie wydaje ze oni tacy >idealni<. No co tam trza sie wreszcie wziasc za robote Tobie zycze dobreg dnia, zebys zawsze sprzecior na silce miala i pomoc oczywiscie

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2010 1:42:28 PM Liczba szacunów: 0
  • zdrzala_a/redukcja tluszczyku/zdjecia strona 50

    Post
    Trening dla początkujących

    Z pomoca mojego nowego trenera ulozylam plan na rekompozycje. Chcialabym zebyscie napisali co myslicie. Szczegolna prosba do Obli i Moralesa. Przy okazji chcialam wam serdecznie podziekowac za pomoc przy ukladaniu poprzednich treningow i diety Poniewaz mam kilka dni odpoczynu (robie lekki trening + aero)Postanowilam ulozyc nowy plan i zakonczyc [...]

    Odpowiedzi: 924 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2010 1:43:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2013 Marta Górka:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    powiadomienie o nowych postach w temacie, , na samej górze koło profilu edycji konta i wyloguj masz WIADOMOŚCI i tam ci sie zbierają tematy gdzie kto coś napisał:-) a włącza sie to jak piszesz post tutaj w szybkiej wiadomości to troszke niżej pisze Wyłącz powiadamianie o odpowiedziach. ] dziękuję za info i pomoc;)

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2013 10:56:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Test i Opinie Berserk Labs Rave Berserk Labs Rave Cover

    Post
    Odżywki i suplementy

    BERSERK LABS RAVE COVER http://i.imgur.com/Ss6Alfd.png Smak tropical: 7/10, tropikalny piłem zalecaną porcję (62g) rozpuszczoną w około 400 ml wody, nie mam zastrzeżeń ale na dłuższą metę wolałbym bardziej wyrazisty smak pomarańczowy, stąd wyższa nota przy tym drugim , którego testowałem też w ilości blisko 100g na 550 ml i był bardzo dobry, [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 6377 Data: 3/17/2017 4:44:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tluszczy to moze omega 3 (tylko kiedy je brac?) a do twarogu moge dorzucic troche orzechow wloskich. Jak na przyklad biegam z rana na czczo albo troche pozniej po sniadaniu to najlepiej po tym wrzucic bialko czy przed? Bo rozumiem ze z weglami po aerobach to lepiej poczekac? Dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Magnus1 w dniu 2012-03-05 23:00:35

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 886 Data: 3/5/2012 10:21:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [AKCJA!!!] TESTUJEMY-REVOLUTIONS CRACK-METHYLFIRE-P.I.M.P BLAST od str 20!!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na noxie extreme pobudzenie było odczuwalne - smak 10/10 bardzo dobry i przyjemny - rozpuszczalność 10/10 bez zarzutów - ogólne odczucia nie wiem w czym ten suplement ma pomoc , nie pompuje , nie pobudza . posiłek przedtreningowy to 150g ryżu +200g piersi z kurczaka wiec nie ma mowy o braku "pompy" z powodu braku ww w przedtren. [...]

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2011 7:27:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Spełniamy marzenia-Przygotowanie do Debiutów 2014

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Na rzie mam juz dosc jedzenia.moze szejka proteinowego na noc walne.No nie wiem co bezie ze strony Hi tec.Bo napewno pomoc by sie przydala jakas.;).joke.Jak pojadlem to mam ochote wejsc na mase juz od poniedzialku i zrobic trening.Chociaz moze pojde na silke ze 3 razy w tyg troche podpompowac

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2013 9:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MARIAN 17 / Dalsze zmagania / pods redu s53 i s128

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] off czy jakos inaczej? czy moze tylko dwa dni przerwy i jeden trening w tyg powtarzac? dzis były plecy i jutro bym zrobił fbw bo poniedziałek po weekendzie to w miare z regenerowany wiec lepiej jak tyg wypadnie jakis dzien wolny, ale jeśli inny shcmet bedzie lepszy to sie dostosuje i 3-4 tyg takim planem maxymalnie? z góri dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 1460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2014 10:26:21 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    Hej ,a nie przyszlo ci do glowy ze to one wygladaja za chudo i niezdrowo a Ty w sam raz i zdrowo.Jak dla mnie ladnie jesz,ale chyba zbyt malo kalorii z bialka.Bardzo dobrze ze chcesz sie wziac za siebie,napewno otrzymasz tu pomoc.

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 1/18/2011 6:21:14 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    http://dzienniki.sfd.pl/ to Ci moze pomoc narty biegowe. rany boskie, 1600 kcal. przyjdzie Iza i Marta to cos wiecej powiedza. a Ty sobie zapisz i zachowaj na 10 lat 'W 2011 Magdalena powiedziala mi, ze w wieku 25lat bede grubaska ' Dziekuje za uwage Zmieniony przez - wrong w dniu 2011-01-18 18:53:49

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 1/18/2011 6:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    i tak po prostu mam sobie odpuścić? co mogę zrobić w kwestii sportu, skoro nie mam absolutnie nic co mogłoby mi w tym pomóc? jest to taka beznadziejna miejscowość, że nawet pobiegać nie mam gdzie, nie zważając na to, że nie znoszę tego robić. Zmieniony przez - distraught w dniu 2011-01-18 20:57:12

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 1/18/2011 8:55:17 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    w czym ci pomóc?;p,

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 1/26/2011 7:05:41 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    Poszukaj w aptece enzymów trawiennych, powinny pomóc. I wklejaj całe wypiski, ciężko coś powiedzieć z połowy jedzenia lub puzzli jak dopisujesz.

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 1/28/2011 3:01:58 PM Liczba szacunów: 0
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    Post
    Ladies SFD

    Dopóki jesteś zależna od takich sytuacji, nie ma sensu kombinowanie z bilansem Jedz zdrowo, ruszaj się i postaraj się o badania czy wszystko jest ok. My w niczym więcej nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 14861 Data: 3/22/2011 4:42:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Nieświeży oddech.....

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dziwny przypadek.... poważnie, niestety nie umiem ci pomóc bo moja starsza jest dermatologiem akurat.

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2004 9:29:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Nieświeży oddech.....

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] od tego mialem nalot na jezyku ( nieswiezy oddech + niesmak w ustach ) nalot byl bardziej zoltawy i spojowki troszke mi zzolky chodzilem po lekarzach i nikt nie potrafil mi pomoc setki badan ktore wykazyly ze wszystko ok ( HBs bakteria zoladkowa moze byc powodem twoich problemow u mnie bylo ujemnie ) , USG , MOrfologie , u gastrologa wszystkie [...]

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2005 6:13:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Seniorka zrzuca ciężar bo już kolana odmówiły posłuszeństwa

    Post
    Ladies SFD

    [...] ewentualnie mozna wykorzystac. Nikt za nikogo nie bedzie decydowal, mozna z gory zanegowac caly ten post,bo po co pytac o porade na forum? Przez internet to raczej nie mozna pomoc tak jak przy kontakcie personalnym. A upubliczniac mozna, nie jest to zestaw cwiczen skonstruowany pod dana osobe, tylko pod wiekszosc pacjetow z takimi problemami, [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4590 Data: 7/3/2017 9:34:47 PM Liczba szacunów: 0