SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • trening niemieckich cięzarowcóa z procentami

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] .......92% ...............10 .........3 12 .......95% ...............10 .........2 13 .......87% ...............10 .........4 14 .......92% ...............10 .........3 15 .......95% ...............10 .........2 16 .......100%...............10 .........2 i tutaj koniec ? przerwa na 3 tygodnie ?. Proszę o szybką pomoc , wynagrodzeniem będzie sog.

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2011 1:47:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ja sie tutaj z nikim nie porownuje, i z nikim nie rywalizuje, ne staram niczego nikomu udowodnic tylko mowie ze jednak cos z chinola mozna wykszesac. jezeli chodzi o pomoc w spalaniu tkanki tluszczowej, regeneracje, poprawe cery itd. wrzucilem foty po przerwie i bez koksu, zaraz ktos mi podzuca foty pewnie z bombki gdzie schodzil z testa [...]

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2014 11:54:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Z sera żółtego zrezygnuj. Jeśli się zatrzymałeś z tłuszczem, to potrzebujesz doraźnych środków. Chleb pełnoziarnisty wywal i dodaj zamiast niego płatki owsiane. Dodaj tłuszczy: orzechy włoskie, tran lub olej lniany. Tak jak Koniu napisał, o3 to za mało. Przyjmij 1,0-1,2g na KMC. Jeśli będziesz na za dużym deficycie to co z tego, jak potem będziesz [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 5/5/2009 5:00:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Sytuacja w Primiera Division.

    Post
    Piłka Nożna

    Maxi Lopez chce wygrać tytuł Barcelonie Maxi Lopez, zawodnik, który został wypożyczony z Barcelony na Majorkę chce pomóc swojej drużynie i wygrać z liderującym zespołem z Madrytu. Sytuacja Maxi Lopeza w Barcelonie nie jest dobra, stąd decyzja o jego wypożyczeniu do innego klubu. Zawodnik bardzo chce zwrócić na siebie uwagę włodarzy klubu z [...]

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 14248 Data: 6/12/2007 2:17:14 PM Liczba szacunów: 0
  • nie tak wszyscy naraz....;) ale tak poważnie prośba o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2678 Data: 4/7/2014 11:03:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę dla suchara (do oceny)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, wielkie dzięki za pomoc. Będę modyfikował zgodnie z Twoimi sugestiami. Póki co ryż zostawiłem tylko na posiłki między treningiem, a w pozostałych porach zastąpiłem je makaronem lubella. Ale pewnie co jakiś czas będę wrzucał nowe propozycje żeby opracować kilka wariantów na różne dni tygodnia.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 9/1/2014 8:55:13 PM Liczba szacunów: 0
  • program na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z góry dziękuje wszystkim za pomoc. Dietę troche podmienilem zgodnie ze wskazowkami (carbonizer zamienilem na gainer mass activator, dodalem trochę wiecej mleka do sniadania oraz usunalem calkowicie drugie sniadanie ze wzgledu na brak pomyslu na zastapienie tego czyms innym, dodalem do posilkow przed i po treningowych po dodatkowe 50g ryzu i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2388 Data: 3/19/2018 5:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeczytałem, że pyłek pszczeli wspomaga procesy regeneracji, stymuluje układ immunologiczny, działa przeciwbakteryjnie itp. Tym i serwatką będę uzupełniał dietę, którą naprawdę muszę sobie ułożyć. Nad zmianą planu treningu też myślałem, ale niestety dysponuję tylko sztangą. Na jaki mógł bym przejść?? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 6/30/2009 8:48:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok dzięki za pomoc. Oczywiście przyznałem soga.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 7/2/2009 2:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Co mamy pomóc przemeblować jak żadnych konkretnych informacji o diecie/ treningu nie podałeś. Żeby coś poprawić trzeba to najpierw zobaczyć.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 522 Data: 8/15/2010 9:37:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj Plan na mase/ Sile do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki ze chcecie pomoc:) no naprawde staralem sie dobrze to napisac . POdam Ciezary : Wyciskanie : 60 / 63 / 66 / 70 - Piramida Hantle na modlitewniku - 15 kg Wyciskanie na barki - 30 / 32 / 35 / 37 Wioslowanie - lekko , okolo 35 kg Zmieniony przez - pejwej95 w dniu 2011-05-23 21:45:51

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 5/23/2011 9:45:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Jest ok?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaczego nikt nie chce mi pomoc?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 696 Data: 5/17/2012 7:39:29 PM Liczba szacunów: 0
  • racja. wczesniej lubilem rampage'a, i myslalem ze to naprawde spoko gosc. okazal sie typowym blaznem, ktory nie potrafi pomoc zawodnikom ze swojego teamu. wiele gada malo robi. wsumie jedyne co robi to kloci sie z rashadem, zaczepia sie do zawodnikow z przeciwnego teamu, i pjerdoli o tym co zle robili w trakcie walki. masakra. rashad okazal sie [...]

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2009 3:51:41 PM Liczba szacunów: 0
  • HST DO SPRAWDZENIA :)

    Post
    Trening w domu

    ok dzieki bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 10/18/2015 9:29:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcji ciąg dalszy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I o to mi dokladnie chodziło. Co do czasu przerw to trzymam się zazwyczaj 45-90s. Zależy od cwiczenia. Dzieki wszystkim za pomoc, wejde na delikatny plus i zobaczymy co się bedzie działo :)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 793 Data: 9/1/2019 5:50:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] to dobry środek w odpowiednich rękach i w określonych sytuacjach. Gdyby nie fakt że mnie osobiście syrop bardziej blokuje niż saa to napewno stosowałbym go regularnie jako pomoc w trzymaniu michy. A maltodekstryna to w uproszczeniu cukier! Każdy kto poza żarciem będzie wpieprzał 600-800g węgli prostych (cukru) dziennie, nawet bez megace roztyje [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10118 Data: 9/29/2010 9:59:20 PM Liczba szacunów: 0
  • żelazo

    Post
    Trening w domu

    [...] próchnicę..)-nie bardzo umiem sobie wyobrazić... Sok z buraków już mi uszami wychodzi(hehe, moja mama była ostatnio w makro i kupiła kilka zgrzewek ), ale , ehh, czego się nie robi dla zdrowia Dzieki za pomoc:), czekam jescze czy Biniu coś powie odkrywczego-tymczasem sog dla Missy-o tej herbacie to nie wiedziałam, a piję ją wiadrami smoczek

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 14872 Data: 6/21/2002 6:31:23 PM Liczba szacunów: 0
  • żelazo

    Post
    Trening w domu

    [...] nie gotowac !!!) Po ok. 3 miesiacach gwarantuje powrot zawartosci zelaza do normy. Naprawde, prosze sprobuj. Mi pomoglo to w dziecinstwie. PO prostu jest to powolna i bezpieczna regulacja. Przepraszam za zbyt dlugasny wywod, ale chcialem pomoc. Zreszta gdybym chcial wypowiedziec sie w pelni nastukalbym z 5 stron. Pozdrawiam i zycze zdrowia. Seba

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 14872 Data: 3/12/2003 9:44:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wkurzający koledzy(zazdrośni?)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] u mnie w klasie w gim kilku chłopaków ćwiczyło nie byłem sam... Teraz w liceum ani razu się nie spotkałem żeby ktoś się śmiał, częściej pytają mnie ile ćwiczę, proszą o pomoc, porady itd... Bo takie chwalenie się, obnoszenie z tym że się chodzi na siłownię się mści na człowieku (zwłaszcza na początku, jak nie ma jeszcze wielkich efektów). [...]

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 16932 Data: 1/9/2006 3:36:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Wkurzający koledzy(zazdrośni?)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] i mogę wypić po browarku, lub kilku ;) ale to tylko z najbliższym kolegą. Patryk nie łam się docinkami, pójdziesz do LO, wszystko się zmieni. gimnazjum i liceum to dwa inne światy. kompletnie inna mentalność, będą nawet pytali i prosili o pomoc w ułożeniu diety, planu czy pomocy w wyborze supli. wiem bo mam kuzyna w liceum.. pozdro i 3m sie

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 16932 Data: 2/6/2006 6:55:32 PM Liczba szacunów: 0