SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Czy Ci lekarze widzieli te USG? Masz tam jasno opisaną przyczynę i co najwyżej zabieg może pomóc, o ile ktoś się podejmie.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 15028 Data: 2/3/2011 5:03:10 PM Liczba szacunów: 2
  • Reha jest trochę przereklamowana i nastawiona głównie na zysk na sportowcach ,ale oczywiście jeśli Cie na to stać to oni zrobią co w ich mocy aby Ci pomóc :) Poza tym to jestem jeszcze za młoda (stażem też) żeby znać konkretne osoby, ale polecałabym raczej te nazwiska: http://www.orsk.ump.edu.pl/menu/kchr.html Prof. Romanowski, dr Lubiatowski czy [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 15028 Data: 2/4/2011 8:25:41 PM Liczba szacunów: 0
  • JEST TU JAKIŚ MODERATOR??

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Cześć!!! Przeczytałem cały post - troszkę to trwało. Najpierw: Amazone: widze, że jesteś kimś kogo pomoc jest tu nie zbędna (pozdrawiam cieplutko...) Teraz Michail: doceniam co robisz dla SFD, ale proponuje nie brać wszystkiego poważnie Pozdrawiam Biniu: Robisz kawał za***istej roboty w AD (wiele razy mi pomogłeś z HST, podobnie jak i Kanarek), i [...]

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 15632 Data: 2/15/2004 12:02:43 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] musiałam i dalej muszę pracować. Mimo to jestem bardzo wdzięczna za współpracę przez okres tych dwóch lat kiedy szykowałam się i startowałam. Napewno była to dla mnie duża pomoc. Bardzo dobra komunikacja i nić porozumienia z szefostwem powodowała spokojną i miłą atmosferę we współpracy. Każdy chyba wie, że piszę tutaj głównie o Wojtku "Bull". [...]

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2017 6:30:23 PM Liczba szacunów: 6
  • Puchar UEFA 2008-09

    Post
    Piłka Nożna

    [...] ciężko. Patrzyłem na skład Grashoppers i jest tam kilka znanych nazwisk, do PUEFA przebili się z Intertoto gdzie wygrali pewnie cztery kolejne mecze. FK Moskwa w lidze bardzo nisko i można liczyć na pomoc Jopa , ale Rosjanie są w pełni sezonu (zresztą Szwajcarzy też już trzy kolejki zagrali tylko nasze kluby tracą na tym całym bałaganie w PZPN).

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 19458 Data: 8/1/2008 1:45:55 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki za pomoc ;D sog ci się należy ;D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 706 Data: 11/5/2010 2:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na Mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobór ćwiczeń ok ale jak zastosujesz mój podział to na klatkę zostaw 3 ćwiczenia i na barki z tricepsem po dwa. Wystarczy bo te partie ze sobą wspógrają. ok dzięki za pomoc ;-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 984 Data: 6/16/2017 11:19:45 AM Liczba szacunów: 0
  • podjalem decyzje ze jeszcze pojade na odzywkach ten rok i od 2011 zaczne;) Dziekuje bardzo za pomoc! sogi leca;)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3213 Data: 1/31/2010 12:24:33 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLEMENTACJA POD BOKS - RÓŻNE WARIANTY

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok, także dziękuję za odpowiedzi i pomoc, to czego chciałem się dowiedzieć już wiem. Pozdrawiam! PS Temat do zamknięcia?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 11/21/2013 8:21:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 8 tygodniowy cykl do zawodów w TS

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Jesli tylko Pawle moge w czyms pomoc, to jestem do Twojej dyspozycji... Nie wiem jednak, czy moje "kompetencje" sa wystarczajace Jesli chcesz, to udostepnie ci wglad we wszystkie swoje rozpisane treningi, sposby suplementacji oraz inne ... rzeczy. Nie bede jednak tego robil na forum. Ps. Kolega xnxx tez chyba nie powinien narzekac. [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3712 Data: 12/29/2006 12:11:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu, cel: zmniejszenie obwodu brzucha :)

    Post
    Trening dla początkujących

    posluchaj wszedzie sa zasady na ulicy w pracy na treningu, i na forum tez ANKIETA, tak trudno ci wypelnic żeby ludzie mogli ci pomoc , skoro chcesz pomocy to pomoż i ty sobie!!! a na poczatek: plan sie nie nadaje, na redukcje to jest dieta, na brzuch cwiczenia podstawowe i ewentulanie jedno dwa specjalistyczne, a6w sobie odpusc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 6/4/2011 6:34:42 PM Liczba szacunów: 0
  • witam panowie, mam nadziej ze w swieta nie przeszkadzam Jaka deke z underow teraz warto skosztowac bo nie jestem na czasie? Jest cos w miare sprawdzonego? Sog za pomoc

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2009 8:43:23 PM Liczba szacunów: 0
  • gRANDEwUJO

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] dufia jaki dowcipny jestes, pozdrawiam flex 1976 bardzo słuszna uwaga to nie jess dieta, ale na diete nie mam czasu, w czerwcu bede mogl sie stosowac do mojej diety, wczoraj byłem na treningu, nadwyrężyłem sobie nadgarstek i kazde wyciskanie ze sztanga musialem sobie odpuścic, wiecie co moze pomoc zeby moj nadgastek szybciej powrocil do zywych?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2733 Data: 5/17/2007 2:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Późny start...

    Post
    Po 35 roku życia

    Celem "bliższym" jest zejście do 18-20 % realnego (a nie jak wychodzi na "cudownych" wagach) poziomu BF oraz zejście w pasie do maksimum 90 cm: masa własna powinna "sama" wtedy zejść ile trzeba. Nie chce jednak przy tym pozbyć się tej niezbyt imponującej "muskulatury" - stąd włączenie treningu siłowego. A cel dalszy - zobaczy się jak pójdzie cel [...]

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 13328 Data: 11/29/2014 5:10:15 PM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] ja też sie cieszę jak komuś pomoge i i usłyszę :"dzieki stary" albo "spoko jesteś". Dlatego też pisze na innych foramch gdzie ludziska proszą o pomoc. Ale faktycznie, kiedy ktoś jest mi wdzięczny labo się uśmiechnie (szcególnie jak dziewczyna) to i ja czuję sie szczęśliwy. Temat w sumie filozoficzny-"czy Ja [...]

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 2:03:21 AM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to jest trudne zeby tak "pokryjomu", widać wszystko, poza tym w moim przypadku to sie odbywa naocznie, zawsze ten ktos wie, ale jest miło i to mi wystarcza. Lubię pomagać, ale na wolontariusa się chyba nie nadaję. NIe potrafię teraz nic wymyślić, może póżniej po południu ( w końcu już nowy dzień jest, ciekawe co mnie spotka niemiłego tym [...]

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 2:24:39 AM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] sama sie o to prosi...(a finalnie co najgorsze i tak nikt takiej osoby nie doceni, bo każdy uznaje jej zachowanie za normę) ja nie napisałem że jako cel wybrałem sobie pomoc innym, tylko, że mnie sprawia przyjemność, jeżeli inni są ze mnie zadowoleni i czują się dobrze... BTW Dziekuję Grasiku za podtrzymanie dyskusji z naszym młodym acz [...]

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 8:12:43 AM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] w szkole , chodzie co tydzień na basen , jeżdze na zawody w pływaniu , biegam gram w siatkówke 2 razy w tygodniu po 2 godziny diennie i jezdrze na rowerze mam dośc wszyscy któży mnie widzą mówią ze jestm chuda a i rozmiar 34 na mnie wisi co zrobic żeby sie o de mnie odczepili ???????????? ja naprawde nie wiem co mam robic prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2008 3:58:28 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    No pieknie pieknie dzieki za pomoc( koles z gg:D) sog leci;)

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2009 10:36:55 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam, bardzo prosze o pomoc : http://www.sfd.pl/Prosze_o_pomoc_i_rade_..._MatFil-t525302.html#post2

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2009 4:24:04 PM Liczba szacunów: 0