SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siemka prosił bym o pomoc w ułożeniu diety sam dobry w tym nie jestem i nie za bardzo wiem jak się za to zabrać mam 17lat 183cm i 73,5kg chciałbym dobić do 78kg ułożyłem sobie taką: rano gdy wstanę: płatki owsiane,mleko, chleb z warzywami(np pomidor, ogórek), owoc 2śniadanie(to głównie w szkole) owoc, chleb z szynką, serem, warzywo, owoc obiad [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 745 Data: 1/2/2009 3:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla POCZĄTKUJACEGO

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam ; )) mam 15 lat mam 189 wzrostu i 104 kg wagi ; ) od 11 dni robie a6w co tydzien jestem na siłowni ; )) nie pije alkoholu .nie biore narkotyków żadnych używek ; ) Moje pytanie brzmi jak cwiczenia na siłowni itd mi doradzacie abym mógł najpierw zrobić płaski brzuch i 6-pack .Dodam ze cwiczyłem pchniecia kula .zapasy.piłka nożna itd ,I jak to [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 480 Data: 8/4/2012 12:02:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doradzeniu.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Jestem Dominik i mam 15 lat ;d (16 za 2 miesiące) Otóż mam ok 182 cm wzrostu, jakoś tak ;p Ważę ok 57/62 kg moja waga jest bardzo zmienna ale przeważnie trzyma się poniżej tego 60 kg. Otóż mam dosyć sporą oponkę na brzuchu i zamierzam ją spalić, będę biegać dziennie po jakąś godzinkę na siłowni a potem ćwiczyć brzuch na takiej specjalnej [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 475 Data: 12/27/2012 12:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningu.

    Temat
    Trening w domu

    [...] ręce oraz klatkę piersiową nie zapominając oczywiście o ogólnym rozwoju mojego ciała. Na rowerze spędzam zazwyczaj jakieś 75-90 minut podczas jednego wyjazdu, powtarzam to zazwyczaj 4 razy w ciągu tygodnia. Oprócz rowera dysponuję hantlami 5kg. Bardzo proszę o pomoc przy zaplanowaniu sobie bardziej rozbudowanego treningu. Pozdrawiam serdecznie.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 560 Data: 7/23/2015 4:27:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zaczęłam regularnie ćwiczyć fitness, chciałabym przy tym odpowiednio się odżywiać ale mam problem z ustaleniem diety. Moja waga to 60 kg, wzrost 176, mam 33 lata. Szukam pomocy przy doborze odpowiedniej diety. Czy mógłby mi ktoś pomóc? Chodzi mi głównie o zniwelowanie tkanki tłuszczowej z brzucha ponieważ to jest mój największy problem a [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 840 Data: 1/27/2016 9:38:39 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam wyliczylem zapotrzebowanie na ilosc kalori i wyszlo 3840 chcielm zeby ktos mi rozpisal diete ktora uwzgledni te zapotrzebowanie.jestem nowicjuszem w tym temacie napiszcie jak i co dokladnie.mam odzywke bialkowa ,omega 3,chcialem zebyscie mi rozpisali moje wymiary to 95 kilo 176 wzrostu aha a slyszalem ze grupa krwi tez jest potrzebna moja 0 [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 9/13/2008 8:07:38 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w rozpiskę cyklu

    Temat
    Doping

    Witam za około 1 miesiąc planuje zacząć swój 1 cykl sass .od około 4 miesięcy jestem na redukcji ,dopieta dieta itd . (Zgubiłem już około 10 kg z 89 na 79)przy wzroscie 183 cm. Staż jakieś 3 lata wiek 33. Posiadane środki to 20 mg testosteron enan, 10 mg testosteron pripionatu, 4 x hcg i 36 tabletek clomidu .Pytanie moje jak to rozpisać? I czy [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 562 Data: 3/5/2016 5:47:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Crester + Aero2 <PROSZĘ O POMOC>

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] 2.Czy może niech zużyje jedną puchę Cresteru, zrobi 2 tygodnie przerwy i ładuje drugą puchę Cresteru??? 3.A może niech zużyje jedną puchę Cresteru, zaraz po nim puchę Aero2 i bezpośrednio po nim bierze drugą puchę Cresteru??? 4.Czy po prostu niech bierze 2 puchy Cresteru pod rząd i bezpośrednio po nim puchę Aero2??? Z góry dziękuję za pomoc!!!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 702 Data: 10/28/2009 11:40:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam Problem Prosze O POMOC !!!! Trening

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] trening aby moje treningi mialy jakis cel i widoczne były efekty... niewiem czy najpierw sie robi na mase na siłe czy na rzeźbe bo sie na ty,m nieznam i prosze was o pomoc a z tych postow na ktorych pisza jak samemu stworzyć trening niemoge sie połapać... chciałbym tez aby ktos pomógl mi ułożyc diete odpowiedznia dla mojego ciał i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 995 Data: 4/30/2006 1:10:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpisaniu treningu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam potrzebuje pomocy w rozpisaniu treningu na masę i siłę , priorytetem w treningu jest poprawa siły i wizerunku klatki i barków , klatkę chciałbym robić 2 razy w tygodni raz na sztangach + ćwiczenie rozciągające i raz hantlami + 1-2 rozciągające , barki chciałbym ruszyć objętościowo więc liczę na pomoc w dobraniu ćwiczeń serii i powtórzeń [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 789 Data: 8/21/2011 3:22:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - czy zmierzam w dobrym kierunku??? Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Gdy zaczynałem stosować diete miałem odłożoną niedużą oponke + lipomastie. Nie jest tragicznie ale wygląda to nieestetycznie zwłaszcza że mam obsesje na tym punkcie. I teraz pytanie, ciągnąć masówke i robić redukcje za te 6miesięcy (na lato) czy teraz redukować brzuch i lipo i na dobrym podkładnie robić mase? pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 9/26/2008 10:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc eksperta w sprawie Białka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Posiadam taką odżywkę http://www.aminoporssi.fi/epages/Amino.axl/?ObjectPath=/Shops/amino/Products/101206/SubProducts/101206-0001 I chcialem sie zapytac expertów czy to jest bialko czy coś więcej. Jak to mniej więcej stosowac przed czy po jedzeniu jakie dawki poprostu jestem początkującym w tych sprawach i dostałem taki suplement i będe [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 953 Data: 2/15/2009 7:14:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza redukcja na LG prośba o pomoc

    Temat
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] Pas : 90cm Według kalkulatora IF z tej strony : http://www.1percentedge.com/ifcalc/ na pierwszym screenie mamy zapotrzebowanie na dt/ndt i niżej podam przykładowe posiłki i tu proszę o opinie :) Z góry dziękuje za pomoc :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5f389daea1a74d629931bd7af1cf99df.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dec7d4ae98824f33b3f27dc2d1ee13d6.jpg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 973 Data: 5/28/2013 6:25:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy masie.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam do Was pytanie, a właściwie prośbę, co z tą dieta jest nie tak ? Zapotrzebowanie (dodałem 400kcal) wynosi 3400kcal wiek 20 wzrost 180 waga 80kg cel masa mezomorfik (chyba:szczupły) Starałem przybrać takie proporcje: białko 15-20% węglowodany 50-55% tłuszcz 30-35% Czy dieta nie jest monotonna ? [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 723 Data: 6/3/2014 9:30:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na poczatek? Czy wazne jest rozplanowanie calej diety, czasu i ilosci treningow? Powiem, ze jem wszystko i w sumie duzo, uwielbiam slodycze i tluste rzeczy. Czy jem mnostwo czy nic to waga ciagle kolo 70kg i za nic nie moge przytyc, a na tym mi w sumie zalezy rownie bardzo jak na miesniach. Za odpowiedz i pomoc z gory dziekuje, pozdr stach.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 697 Data: 7/12/2007 3:28:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem po odbloku , pilna prosba o pomoc.

    Temat
    Doping

    [...] 300mg bolda,250 susty i zjadlem 50mg mety. Tego samego dnia zaczal sie lekki bol w podbrzuszu ,sprawialo to wrazenie ze promieniuje od jader, wczoraj bylo troszke lepiej ale dzisiaj bol sie nasilil(bol jest nawracajacy, chwila ok i za moment czuc ucisk), czym moze byc to spowodowane? Jakies sugestie odnosnie tego? Pzdr i z gory dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 627 Data: 9/17/2016 2:07:36 AM Liczba szacunów: 3
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mam problem czyli z dieta oraz planem treningowym!!!Bardziej z planem treningowym!Mam 26 lat waże 63kg chce zacząć ćwiczyć bo już kiedys ćwiczyłem bez zadnych planow i diet w łapie mialem 36 ale spadło do 32(ożeniłem sie).chce popracowac nad górna czescia ciała z naciskiem na rece :D.Jest jeden wazne info ze pracuje 24/48h wiec niewiem jak [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 651 Data: 5/16/2006 4:02:00 PM Liczba szacunów: 0
  • MICHAIL może ty bedziesz potrafił pomoć??? i nie tylko....

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siemka potrzebuje pomocy w związku z odpowiednim treningiem. Pisałem juz wczesniej ale dla pewnosci powtórze (17lat 175cm- wzrost 65kg- waga 85kg -wypycham na klate) Prosze o pomoc w zbudowaniu planu treningowego który bedzie ooparty na zbudowaniu masy mieślnowiej a nastepnie wyrzezbienie tego. Próbowałem juz wielu cykli trenigu ale to nie to .... [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 700 Data: 2/16/2006 2:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] ciężary wedl swojego uznania, jednak mój ojciec powiedział, że nie mogę ćwiczyć z takim obciążeniem ponieważ zerwę sobie ścięgna. Teraz będę musiał chodzić razem z nim, domyślam się, że obciążenie zostanie zmniejszone. Nie wiem czy rzeżcjaąc się z moich obciążeń do obicąz=żeń mi narzuconyh, będę miał jakeiś widoczne efekty. roszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 660 Data: 10/23/2008 9:14:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw suplementów, potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Omega_3-6-9-opis2863.html Co do BCAA to koniecznie musi być w jakichś pigułach, bo nienawidzę słodkiego i nie przełknę rozpuszczonego prochu za cholerę, serio Może coś jest niepotrzebne, co myślicie ? Może znacie tańsze zamienniki, które są tak samo dobre ? Liczę na waszą pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 850 Data: 8/1/2014 11:34:41 AM Liczba szacunów: 0