SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan Do Oceny pomóżcie

    Post
    Trening dla początkujących

    SOG za pomoc :) Jeszcze jakieś inne uwagi innych użytkowników?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 758 Data: 5/21/2009 3:49:24 PM Liczba szacunów: 0
  • CEL: MASA! MASA! MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok wielkie thx za pomoc. Słucham jeszcze innych uwag. A na nogi nic już niedodaje bo mam wielkie udka :) spodni nie moge sobie dopasować bo jak wezme tkie jak mam w pasie to mi na uda niewejda a jak wezme takie zeby uda sie mieściły to w psie mam tyle luzu ze moja dziewczyna by weszł jeszcze :) w udzie mam 60 :) w łydce 41.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1948 Data: 8/5/2006 11:17:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Trenuje od 4 miesięcy prosze o ocene.

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosze o pomoc z treningiem na plecy mam do dyspozycji sztange + hantle + wyciag + drążek+ ławeczke. Dziekuje

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 11/7/2012 10:20:49 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki dobrać

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok, dzieki za pomoc. Samo mono? A jakbym zapodał jakiś zestawik typu mono, plus coś przed treningiem, plus coś po treningu, plus jakieś białko? Mam problem z odpowiednim odżywianiem przed siłownią i chciałbym zadbać o odpowiednie odżywianie okołotreningowe.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 777 Data: 2/19/2010 3:51:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na lato do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] tych 3 ćwiczeń na daną partie na treningu lub spędzać na siłowni te 2,5 godziny. Oczywiście jeżeli mam mieć regres lub zastój pomimo braku stresu dobrego snu itd to proszę o pomoc w dobraniu planu, który będzie optymalnie rozwijał hipertofie i będę miał możliwy progres co trening/tydzień. Wiadomo każdy jest inny, ale byłbym bardzo wdzięczny gdyby [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 851 Data: 6/11/2019 8:23:12 AM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS NA MODERATORA DZIAŁU

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    zdecydowanie !! MisOO wbrew pozorom sledze rowniez i ten dzial Your body does not like your idea being lean and big-unfortunately Alternatywna Droga-2003 konsultant-mafii.suple.hardcor.pl ************************************************ mniej bledow, koniec z marnowaniem $-prywatna pomoc-prosze o maila

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14260 Data: 10/13/2003 9:15:14 AM Liczba szacunów: 0
  • dobra pomimo ze mam z walkami tyle co z mercedesami (prawie nic) to wpadne jako pierwsza pomoc przed medyczne i aparacik wezle i bedzie reportaz ;) pisze sie wkoncu niedaleko od was mieszkam :) podrodze niektorym jakby jechali do wrocka ;) Pozdrawiam " Zawsze pod wiatr, nigdy z górki ... "

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 11610 Data: 11/25/2001 8:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening W Domu By Artoor90

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rower Treningowy Giant: Tym razem prezentuje wam bliżej postać rowera. Jak wiadomo jeźdźenie na rowerze nie jest wielkim wysiłkiem a dla niektórych jest nawet relaksem przy czym pracuje wiele partii mieśni nóg oraz spala się tkanka tłuszczowa.Jednak pogoda nie zawsze nam pozwala na wypad w teren pomóc może domowy rower Giant. System hamowania: [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 9890 Data: 4/13/2006 5:43:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - masa - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wkleiłem ankietę proszę o pomoc. Halo nikt nie pomoże? Zmieniony przez - luqe23 w dniu 2008-12-14 16:39:47

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 754 Data: 12/14/2008 2:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - masa - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    panowie ponawiam prosbe o pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 754 Data: 12/16/2008 3:17:32 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    dzięki za pomoc:D

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1734 Data: 1/21/2010 1:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] połonczyc te dwa warianty:D i jaki plan treningowy był by do tego najlepszy:D czy moglibyście zaprpownowac jakiś plan treningowy dla mnie był bym bardzo wdzięczny:D bo już drugi dzięn przeglądam internet i niemoge sobie dobrac odpowiedniego treninhu;( a chciałbym jak najszybcjej zacząć ćwyczyć bardzo mi na tym zalezy;) dziękuj z góry za pomoc:D

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1734 Data: 1/21/2010 4:46:32 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    wielkie dzieki za pomoc :D a jak mam jeszcze dobrać kligramy do ćwiczeń??

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1734 Data: 1/21/2010 9:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Sen po siłowni - dobrze czy źle ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może na trening przychodzisz niedożywiony albo masz intensywny tryb życia. Jeżeli to żadna z tych przyczyn to nie mogę ci pomóc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 12793 Data: 9/18/2006 7:42:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Nikt mi nie chcial pomoc . To sam sobie pomoglem , polazlem do urologa i przepisal mi Undestor Testosteron . Biore okolo tygodnia i juz czuje roznice . Czuje sie super stawy mnie bola wszystko w raca do normy ,moge wrocic do treningow poranne erekcje wrocily ale sa slabe ale to dopiero tydzien przyjmowania i sie zastanawiam czy jak juz bde bral [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3652 Data: 4/8/2014 3:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • dietka do oceny;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nani klikałem ale nie wszedł coś to jeszcze raz może teraz wejdzie bo wcześniej napewno nie dawałem ci soga nie wiem o co chodzi to raz na 2tyg w niedziele mały kebab albo jakiś domowy mały obiadek i git? jak ma to zaszkodzić to zrezygnuje ale gdzieś nawet czytałem że taki posiłek może pomóc dobrze na psyche działą

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 6/13/2009 2:16:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy pod Sztuki walki. Będzie dobrze?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] dobra będzie wersja 5 x 5 lub 15 10 5. 5x5 to trochę hardcorowo wyjdzie, tak mi się wydaje. Planowałem robić 10 i 5 bo 15 wg mnie nie ma sensu ćwiczyć siłowo. A co z seriami? Dobrze będzie? Bo ćwiczenia będę zmieniał co kilka treningów żeby nie popaść w rutynę. Dzięki za pomocSOG Pomożecie? Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-01-11 10:35:29

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 1/10/2010 10:04:11 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] sztangielek bokiem na środkowe które chciałbym bardziej podkreślić. Ale myślę że masz racje jak będe bardziej zaawansowany to się będe bawił w takie rzeczy. Dzięki za pomoc Menthos123 jak wejdzie to oczywiście SOG. A co do seri to mógłby też ktoś inny się wypowiedzieć ??Ale z tego co zauważyłem większość osób tak poleca 9-6 więc będe tak [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 4/7/2010 11:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Owszem, mozesz stosowac juz powyzsze preparaty. Co prawda podejrzewam, ze masz jeszcze w sobie troche potencjalu i moglbys przy dobrej diecie oraz treningu sporo osiagnac bez supli, ale jesli sie uparles, to na pewno nic Ci one nie zaszkoda, a powinny nieco pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 8/1/2011 2:09:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra rozgrzewka Musisz coś zmienić w treningu, może nie rozgrzewasz dostatecznie mięśnia? I mówisz o kontuzjach jakiego typu? Są suplementy na pomoc stawom (np. te które podał Tomq), ale nie wiem czy jest sens abyś je brał.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 8/1/2011 3:58:41 PM Liczba szacunów: 0