SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Stosując dietę bardzo niskokaloryczną zwalniamy przemianę materii a organizm przechodzi w ,,stan oszczędzania'' i przed obawą o utratę składników odzywczych zaczyna robić zapasy/ rezerwę w postaci tkanki tłuszczowej - jezeli Ty tez sadzisz ze to sa mity to moge Ci podac kilka przykladow jak organizm ludzmi reaguje na rozne podobne rzeczy. Mity to [...]

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 4793 Data: 1/3/2019 9:58:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o rady:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak, mozemy ci pomoc, po tym jak: a) znajdziesz dobry dzial dla siebie(ani troche nie przypominasz zaawansowanego) b) poczytasz podwieszone posty, na czym polega trening, zasady tworzenia planu c) co to jest regeneracja d) co to jest dieta(tutaj najmniej lubiany punkt przeze mnie powodzenia - zeby ci troche ulatwic: twoj plan jest bez sensu, masz [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 9/10/2008 9:06:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o rady:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od dluzszego czasu mam problem z brzuchem. Górne mięśnie są juz w miare widoczne, natomiast dolne pokrywa nieduza warstwa tluszczu ktora mimo wszystko nie chce zejsc. Czy to sprawa odpowiedniego treningu?? Czy jestescie w stanie polecic jakies dobre zestawienie cwiczen ktore mogly by pomoc?? Pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 9/23/2008 6:21:00 PM Liczba szacunów: 0
  • plan, poczatkujacy, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja mam takie zapytanie, jaki trening będzie najlepszy, jeśli do końca czerwca, chce dojść do takiego wynkiu żeby brać minimum 60 kg, a może i do 70 dojechać na serie? Chodzi mi tu jaki trening zastosowac (by do tego celu dojść) siłowy czy na masę? A i na prawdę przeczytałem już dużo planów treningowych z tego forum. Najbadziej interesuje mnie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 822 Data: 4/25/2010 9:38:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia FBW z własną masą ciała

    Post
    Trening dla początkujących

    Podstawą są ćwiczenia stabilizacyje. To powinno pomóc a na pewno nie zaszkodzi. Też miałem problem z odcinkiem ledzwiowym. Neurolog i inne konowały mówili że koniec że sportem. Kilka wizyt u fizjo i ból pleców zniknął.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3522 Data: 5/22/2018 6:39:41 PM Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczenia FBW z własną masą ciała

    Post
    Trening dla początkujących

    Podstawą są ćwiczenia stabilizacyje. To powinno pomóc a na pewno nie zaszkodzi. Też miałem problem z odcinkiem ledzwiowym. Neurolog i inne konowały mówili że koniec że sportem. Kilka wizyt u fizjo i ból pleców zniknął. Nie chodzi nawet o ćwiczenia stabilizacyjne chodzi ogólnie o ruch. Bo jeśli ktoś się rusza pływa, jeździ na rowerze, gra w [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3522 Data: 5/23/2018 7:37:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna, pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za pomoc, kurde kazdy uzytkownik ma inne zdanie=] jedni mowia aby dieta byla niskowęglowodanowa a inni aby miec lekko 300 WW=]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1996 Data: 5/3/2011 11:27:14 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w dalszej czesci cyklu treningowego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w takim razie zmienie cos juz po 6 tygodniu tak mysle. czy trening obwodowy z ciezarem do ok 60% - 70% o srednio wysokiej intensywnosci treningu przy diecie ukierunkowanej na mase moze pomoc czy raczej nie? ktos stosowal moze cos takiego?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 604 Data: 7/23/2011 5:18:14 PM Liczba szacunów: 0
  • OK dzieki za pomoc Ksiedzu naprawde zaj**iscie mi wszystko wytlumaczyles poczytam jeszcze dodatkowo tak jak radzisz. Jak widzisz powaznie traktuje PCT dlatego wnikam w szczegoly i szukam opinii bardziej doswiadczonych. Problem jaki mam to wlasnie ze jest duzo artukulow jedne mowia to a drugie na odwrot no a doswiadzczenie samo za siebie tylko [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3648 Data: 10/27/2011 11:54:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Uprawnienia psychologa?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Podłoże tego też chciałbym znać. Wiesz mam kiepską sytuację w domu chociaż nie jest tak źle nie klepie biedy ani nic, ale z ojcem w ogóle nie gadam na jego widok to mnie mdli, źle się czuje w jego towarzystwie. Mam wrażenie że nikt mnie nie lubi nawet jeśli ktoś tam sie odzywa czy dzwoni nie potrafię sobie tego wytłumaczyć że jednak może mnie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1802 Data: 11/6/2009 12:12:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy i oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za wszelką pomoc! Teraz postaram sie ogarnąć sobie jako taką diete. Pozdrawiam! :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1056 Data: 5/11/2012 9:51:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Nakolanniki w TSK - Tańsze wersje niż SBD

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Hehe ;D Dzięki wielkie za rozwianie wątpliwości i pomoc :)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 14535 Data: 2/20/2016 11:47:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Nakolanniki w TSK - Tańsze wersje niż SBD

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rehbandy sie na pewno szybciej rozciagna niz sbd? Sbd mam długo i nadal ciężko mi je założyć. Sam sciagacz do wyniku nie daje ale komfort psychiczny kiedy sa zalozone potrafi pomóc :-)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 14535 Data: 2/27/2016 9:12:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena ćwiczeń amatora.

    Post
    Trening w domu

    Dzięki za pomoc :) Problem w tym, że robiłem negatywy już kilkukrotnie, robiłem miesiąc, żadnego postępu, teraz miesiąc z dietą, dalej nic. Może przez to, że ćwiczyłem głupio, bo każdego dnia i oprócz negatywów samo machanie hantelkiem i brzuch na drążku. Myślę, że teraz będzie lepiej. A jakie przerwy robić pomiędzy ćwiczeniami i pomiędzy seriami? [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 6/17/2012 12:56:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zwiększyć siłę przed treningiem Street Workout?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    na początek jak nie dajesz rady się podciągać za dużo razy jest kilka rozwiązań : - pomoc kolegi albo jakieś innej osoby -guma -skupienie na samych negatywach - dołóż jakiś ciężar podskocz i utrzymuj się jak najdłużej (metoda Jana Łuki filmik na yt jest na kanale zapytaj trenera ) - lub podciąganie do krawędzi takie jakby odwortne wiosłowanie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 8/27/2015 9:02:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zwiększyć siłę przed treningiem Street Workout?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A jak z resztą, pompki itd? Dipsy są równie ważne w street workout też coś do nich popróbuj, powinno nawet pomóc w podciąganiu.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 9/7/2015 7:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dibo - tak Tomek - solar moze pomoc o ile rozstepy sa jeszcze zaczerwienione, gorzej sprawa wyglada gdy sie juz wybiela ale rozstep to postep wiec nie badzmy kufa narcyzami ;)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 4/21/2007 2:15:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Noworoczny split

    Post
    Trening dla początkujących

    ok Wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 645 Data: 1/5/2011 2:19:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból barków przy treningu bicepsów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] innych ćwiczeniach... Nie wiemy dokładnie jak je robisz- biceps- i stad można tylko ogólnie powiedzieć, że faktycznie barkow nie powinieneś unosić- cofanie łokci może w tym pomoc ale tylko częściowo bo barki w jakiś sposob zawsze można unieść-, tylko problem w tym, że przy takim unoszeniu prawdopodobnie bardziej nawet odczuwalny bylby bol barkow [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1619 Data: 1/4/2015 8:18:03 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.fight24.pl/wp-content/Chris-Weidman2-1.jpg Chris Unger/Zuffa LLC Chris Weidman nie jest zadowolony ze swojego występu, ale zapowiada swój wielki powrót Były mistrz wagi średniej UFC Chris Weidman podsumował swoją walkę na gali UFC Vegas 6 i powiedział, że nie był zadowolony z występu pomimo wygranej przez jednogłośną decyzję w starciu z [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1113 Data: 8/9/2020 9:35:22 PM Liczba szacunów: 0