SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    przejrzałem do końca artyuł z linku i tam jest fajna tabelka z rozpiską cardio i interwałów w redukcji i tez tak zrobie dzięki za pomoc Zmieniony przez - PK_Kaczor w dniu 2011-07-30 11:41:31

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2011 11:41:13 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    oki dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2011 12:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    dopiero zacząłęm ABS 2 i jestem na 1 posiomie , dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2011 10:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    i znów przychodze po pomoc nudza mnie aeroby i po treningu HST bolą mnie nogi przy aero, w ziąsku z tym chciąłem wyrzucic całkiem aeroby i dac trening metaboliczy a dokładnie kompleksy sztangowe. wygladałoby to tak: Podciąganie sztangi w pozycji stojącej - 6 -Wycikanie sztangi nad głową - 6 -Przysiad z wyciskaniem - 6 -Skłon na prostych nogach - [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2011 10:06:51 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    narazie jestem na etapie 1 ABS'a wiec chyba wypchnięcia nóg w leżeniu robie cos nie tak :/ musze sie tego poduczyć. dzieki za cierpliwość i pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2011 9:27:42 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] się dzisiaj od drzwi,sfrustrowany że nie wykonam treningu,nie wiem co mam zrobić, ćwiczę treningiem 5x5 Bill Star z kalkulatorem,dzisiaj powinienem podnosić rekordy..a od poniedziałku kończyć na nich,mam olać to i ćwiczyć dalej od poniedziałku tak jakby nic sie nie stało czy jakoś ten trening odrobić ? Nie mam zielonego pojęcia i proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2011 6:04:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    siemka, przychodzę znów do dobrych ludzi z prośbą o pomoc jestem na redukcji i jade HST, dziś skończyłem 4 trening 10 i w 2 ćwiczeniach brakuje siły przy końcowych powtórzeniach w 2 serii. zejśc z obciązeniem o jeden trening wcześniej czy nie zmieniać a daj 1 serie normalnie a druga rozbić na na dwie (wyszły by 3 serie :10p ,5p i 5p)??

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2011 11:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] inny zestaw, mogę robic same rozpiętki na jednej z sesji jako cwiczenie na klatke ? 2. niedlugo jak wszyscy zaczynam nabieranie masy i zmieniam trening na split, prosiłbym o pomoc w dobraniu ćwiczen na barki, chodzi mi o poszerzenie obręczy barkowej, mój plan na dzien dzisiejszy wyglada tak: barki: wyciskanie sztangi sprzed klaty 3s wyciskanie [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2011 12:56:23 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Jakie ćwiczenie ćwiczenia na mięśnie brzucha polecacie dla 14latka który codziennie trenuje 1,5h piłkę nożną?. Mam trochę brzuszka i chciałbym go zrzucić;d. Trening będe mógł wykonywać jedynie w domu.Jakie ćwiczenie wykonywać,przez jak długi czas żeby spalić tłuszcz na brzuchu.Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2011 12:53:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o sprawdzenie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dostęp do siłowni mam 2 razy w tyg : sobota,niedziela , w domu mam hantle 2 x 10 kg Może coś zmienisz? Zapomniałem wspomnieć: Jak ktoś chce bardziej pomóc mi ułożyć nowy trening zapraszam na rozmowe na gg: GG: 6632641

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 916 Data: 4/15/2009 8:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mini Barek. To chyba wszystkie foty supli. :D Innych nie robiłem, a było ich trochę. PS. Zapraszam do mojego Dziennika, potrzebna pomoc. ^^ /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e33b33c520044dd8aaf103edab33f71e.JPG

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2012 6:17:32 PM Liczba szacunów: 0
  • ciekawe jak kurier dał rady takie pudło przynieść;d Byly 2 paczki i musialem mu pomoc wniesc :D

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2012 8:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • @asterixnh ja mogę pomóc Ci wszamać :P

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2012 4:06:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcesz schudnąć +8KG??? Złam sobie nogę!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zgadzam sie z tym w 100%, dlatego zglosilem sie o pomoc do qazar'a a ten temat tu dalem jedynie jako ciekawostke przyrodnicza

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6918 Data: 3/13/2006 8:34:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, przyspieszenie metabolizmu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta od dietetyka klinicznego, na coś chorujesz ? czy po prostu akurat on ukąłdał tą dietę bez żadnej specjalnej przyczyny. Bez żadnej przyczyny, po prostu chciałam profesjonalnego podejścia, ale jak widać straciłam tylko czas i pieniądze, dlatego postanowiłam zwrócić się o pomoc tutaj.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2437 Data: 7/10/2018 10:50:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na przyrost masy mięśniowej-ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie!!! czy mogl by mi ktos dokladnie opisac jakie obciazenie mam stosowac?? czy zwiekszac obciazenie przy stosowaniu np Wyciskanie sztangi na płaskim 5 serii progresji (15<12<10<8<6) prosze o dokladny opis co i jak jestem początkujacy w tym sporcie i jeszcze raz prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2009 1:24:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Alainaa/ blog/ redukcja/fotki s.20

    Post
    Trening dla początkujących

    demolub : ale zastój mam, poza tym wcześniej trenowałam do 7 razy w tygodniu, ostatnio znacznie mniej , nieregularnie, dlatego uporządkowanie i jakikolwiek plan, którego się będę trzymać powinny pomóc. a i bez serka wiejskiego nie mogę życ KANwa: ale to właśnie nowa szkoła dietowa, rano ma być białko a wieczorem węgle. i fajnie, że jesteś [...]

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2009 10:21:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na przyrost masy mięśniowej-ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Maroli - nikt Ci treningu nie ułoży, to sprawa indywidualna, ewentualnie ktoś może Ci pomóc. Ułóż sobie trening (na mase, rzeźbić zapewne nie ma co), załóż nowy temat, wrzuć go do oceny i wtedy coś się wymyśli. Przed tym obowiązkowo posty podwieszone, poczytaj o podstawach i ułóż diete (dział Odżywianie), bez niej ani rusz.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2010 2:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • no widzicie trzeba pomóc ameryce

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2007 12:13:56 PM Liczba szacunów: 0
  • 11164640 12:37:35 siiema mam twoje gg z sfd 11164640 12:37:37 poklikasz 11164640 12:37:37 ? Ja 12:38:05 nie poklikam moge Ci w czyms pomoc ale klikac nie bede 11164640 12:38:16 ok 11164640 12:38:25 co polecasz na mase byc przytyc szybka Ja 12:38:30 diete 11164640 12:38:31 mam 15 lat waze 73/4 kg 11164640 12:38:48 ok 11164640 12:38:50 i bede tyl? [...]

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2007 12:40:31 PM Liczba szacunów: 0