SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Co dodać we wtorek ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Niby czemu nie ma go robić jako pierwszego? Nic Ci więcej nie możemy pomóc bez podstawowych informacji.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2137 Data: 4/2/2009 3:37:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dodać we wtorek ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Tego właśnie nie wiem :) Dlatego skoro kreatyna nie zaszkodzi, a może pomóc, to czemu nie spróbować? :D Co do dalszej części postu, ekhm, 16 lat dopiero :D. To jak z tym wtorkiem ? 3 ćw. to zdecydowanie za mało ;) .

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2137 Data: 4/2/2009 6:29:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Do fahowców..

    Post
    Doping

    [...] co rok jedynie z Wina 1-6 50mg e2d plus pełna suplementacja. I powiem szczerze dawało to w sumie zadowalające efekty ale chciałbym teraz czegoś wiecej.Dlatego proszę o pomoc. Wiec podajcie też propozycję odblokowania , uniknięcia aromatyzacji,i jak tu pozbyc się tego tłuszczu . Sprecyzujcie sprawę jeśli chodzi o tego teścia.. w tych [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2581 Data: 4/30/2006 10:06:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Do fahowców..

    Post
    Doping

    [...] nie daje jest wiele ksiazek na ten temat ale w wiekszosci sa one stare i juz nie aktualne zobacz jakie sa tam podane dawki w tej chwili bierze sie o wiele wieksze z reszta nie jestem tu po to by sie klucic a ty po to by sie wysmiewac tylko aby komus pomoc zastanow si eczy na 100% nie mam racji Zmieniony przez - zyx23 w dniu 2006-05-01 00:37:51

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2581 Data: 5/1/2006 12:32:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa, wzrost siły, dieta i dobór odżywek + trening brzucha

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to w czym mamy pomoc bo nie rozumiem? pytasz o zestaw supli na jesien?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1871 Data: 4/18/2015 2:43:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Kalistenika, słaba klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących

    *Limit znaków mnie złapał* Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało pisz. Jeśli szukasz info/pomocy dot. diety to będziesz musiał udać się gdzieś indziej ,przeczytać jakiś artykuł czy odwiedzić inne tematy/działy bo to póki co nie jest moja mocna strona ,więc tu niestety Ci nie dam rady pomóc :). Zmieniony przez - DonD w dniu 2019-07-30 [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 7/30/2019 8:00:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Klatka + sutki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Chodzi mi o to, zeby bylo miesnie widac, zeby sie wyrzezbily, a nie zeby sie pojawialy tylko wtedy gdy klatke napinam. Przy okazji ma to pomoc ppzbyciu sie tluszczu w tamtym miejscu. A tak btw- czy jako aerob najlepszy jest bieg czy rowerek? Pozdro i wciaz czekam z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2940 Data: 8/6/2004 5:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Tribulus i kobieta??

    Post
    Odżywki i suplementy

    normalizuje gospodarke hormonalną moze pomoc w cyklach redukcji gubic tluszcz z tych rejonow gdzie jest to zazwyczaj oporne z racji uwarunkowan hormonalnych u pan wzmacinia, poprawia odpornosc

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 12625 Data: 5/24/2005 3:50:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z prawą ręką

    Post
    Trening dla początkujących

    To mam rozumieć że zwykłe poprawienie techniki ma przynieść skutki ?? w co wątpię bo od dłuższego czasu skupiam się na prawej ręce a znacie może jakieś ćwiczenia które mogły by mi w tym pomóc albo czy np pompki na jednej ręcę,czy podciąganie jedną reką z asystą będzie dobre ??:D Zmieniony przez - Hekto w dniu 2011-08-23 08:25:09

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1798 Data: 8/23/2011 8:24:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z prawą ręką

    Post
    Trening dla początkujących

    Oke dzięki za pomoc postaram się robić tak jak mówisz :D

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1798 Data: 8/23/2011 4:44:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Co mam robic?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Żeby Ci pomóc musimy wiedzieć trochę więcej o Tobie. Ile jesz dziennie: jakie posiłki, co, jak często; jaki tryb życia prowadzisz, czy zamierzasz ćwiczyć (jeżeli tak to jak często), a nawet ile razy się wypróżniasz ;)! Posiadając te informacje można by Ci dać kilka wskazówek żywieniowych. Myślę, że odpowiednie odżywianie załatwi sprawę. Na [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3352 Data: 4/25/2001 9:52:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Co mam robic?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Polecam artykul "Na pomoc naturze" na strone glownej kulturystyka.pl Moderator Odżywianie i Suplementacja

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3352 Data: 4/25/2001 1:49:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Co mam robic?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] moze mi odpowiedziec na dwa pytania: 1 - co jesc przed treningiem, 2 - co jesc po treningu. Z tym ze nie chodzi mi tutaj o wypisanie "weglowodany proste, zlozone" lecz raczej nazwy zywnosci w stylu "zalecam jesc przed ryz itp, a po banana itp". Prosze o pomoc. Chce zeby dieta nie zawierala odwrotnych pomylek... AIR_look

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3352 Data: 4/27/2001 2:42:19 PM Liczba szacunów: 0
  • dziekuje wszystkim za pomoc , no to teraz trzeba sie ostro do pracy wziasc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1102 Data: 11/10/2010 6:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Progresja ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Mógłby ktoś mi pomóc jak mam progresje rampy stosować do całego mojego planu ?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 12922 Data: 6/20/2011 8:55:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjan do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki, za pomoc leci SOG

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2792 Data: 10/7/2011 1:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • spoko. dzięki za pomoc Aras. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 2/1/2011 10:36:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z przytyciem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wątpię abyś spożywał ok. 5 tyś. kalorii. Nie wiem u jakich dietetyków i trenerów byłeś skoro nie umieli Ci pomóc w kwestii przyrostu masy mięśniowej. Jeśli bowiem faktycznie tak jest to bardzo możliwe, że występują jakieś stany patologiczne w organizmie, robiłeś przynajmniej podstawowe badania? niemniej, wiele osób na tym forum nieco wyolbrzymia [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 12/31/2017 11:20:38 AM Liczba szacunów: 1
  • Zaczynanie na siłowni :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dziękuję bardzo za poradę, pomoc. Czekam na kolejne :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1511 Data: 9/6/2017 10:23:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Split po FBW Wodyna do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jak juz mowilem, nie mam na silce uginania leząc, jest tylko siedząc :D Jesli juz wszystko ok, to za niecale 2 tygodnie przeskakuje :) Dzieki wielkie za pomoc :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 4/10/2008 9:39:13 AM Liczba szacunów: 0