SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w ulożeniu Treningu i diety

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam jestem ŚWIEŻAKIEM i potrzebuje pomocy ułożeniu dobrego planu treningowego i diety. Prosze o pomoc Dane: Wiek - 22 Waga - 130 Wzrost - 185 Praca - ciężka fizyczna-magazynier. Prosze o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 520 Data: 1/19/2010 8:39:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuchy;] pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam;] mam 16 i chcialbym miec deliktany kaloryfer;D waze 62kg a mierze 176...;] lecz mam deliktany brzuszek;/;/;/ co mam zrobic albo jak cwiczyc aby miec kaloryfer??;/;/ a6w jest troszke ciezki;/;/ moze cos latwiejszego na poczatek;D

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 689 Data: 3/7/2009 8:08:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brac ?? PROSZE O POMOC :)

    Temat
    Trec

    Witam, kupilem sobie taki zestaw: L-Carnitine Complex CLA Thermo Fat Burner Fat Transporter I moje pytanie brzmi jak to brac ? Tak jak pisze na opakowaniach, czy ktos z doswiadczenia moze mi poradzic inaczej ? z gory dzieki !

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 784 Data: 4/19/2009 3:25:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w rozpisaniu i ocenie cyklu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czesc wszytkim jestem w posiadaniu nizej wymienionych supli i jak w temacie prosze o opinie i pomoc w ich dawkowaniu. Jack 3D + Universal Torrent + Cell-tech Hardcore + HMB Olimp 1250mg + dymatize super mass gainers Z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 594 Data: 4/16/2010 7:57:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase 3x w tygodniu pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam , trenuje od miesiąca rozgrzewając wszystkie mięśnie. teraz chciałbym ćwiczyć partiami w poniedziałek środe i piątek mam dostęp do dużego sprzętu (siłownia) prosiłbym o podpowiedź co ćwiczyć w dany dzien i jak ćwiczyć

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 639 Data: 5/11/2012 4:30:15 PM Liczba szacunów: 0
  • zastrzyki kilka pytań i prośba o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam. Będę brał cypio i dostałem to w 10ml buteleczkaCh. Moje pytanie jest takie jak mam to przechowywać po każdym strzale. Musze to trzymać w lodówce czy nie. Jak długo ? pozdr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 3/8/2015 12:18:15 AM Liczba szacunów: 0
  • proszę o POMOC

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam 13 lat i wyciskam na klate ok.30kg na serię i właśnie mam problem czy jak będe dalej ćwiczył 3 razy w tygodniu to będę rosnoł czy nie?? Proszę o pomoc bo niewiem czy mam nadal ''pakować'' Jak by co to mój zwrost 172cm

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 728 Data: 7/14/2005 10:29:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta pomoc w ułożeniu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 2102,4.Chce zbic troche tłuszczyku z brzucha ale żebym mógł roznac gdzie indziej czyli klata bic itp. wzrost 177 waga 73 wiek 17 w czerwcu. mam jakos odjac od tego 2102,4 200 kcal żeby zbić troche tłuczszyku?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2/22/2009 1:18:11 AM Liczba szacunów: 0
  • sport walki(muay thai) prosze o pomoc!

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam w dyspozycji 3 rodzaje supli krea, bcca i beta alanine jak moge to brac przy 3 treningach bardzo intensywnych w tygodniu w pon we czwartek i piatek sezon sie zaczyna od wrzesnia a zawody tak od polowy wrzesnia dziekuje wszystkim z gory. na sportowo, peter.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 482 Data: 8/13/2013 10:02:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl. Prośba o pomoc w doborze odżywek.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, planuje zakup jakiś odżywek, nigdy wcześniej nie stosowałem żadnych. Proszę o jakąś dobrą radę. Wiek 22 Waga 84 Wzrost 180 Cel masa+siła planowane finanse na suple do 150 zł. Staż treningowy rok Z góry dziękuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 506 Data: 8/15/2011 7:18:42 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc - masa

    Temat
    ATLETA

    sprawa jest prosta. co proponujesz na mase son? jak najwiecej sily i masy. cena nie jets wazna. myslalem o profi whey mass 4000 i jakis tribulus (musle ze olimpa jest niezly). poradz co bedzie najlepsze

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 10/10/2004 2:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    czesc potrzebuję diete na mase może nie zaszkodzi jak przybędzie mi troche tłuszczu bo jak narazie nie mam go wogóle...waże 60 kg mam 174 cm , i jak juz pisałem malutko tłuszczu moge do tego coś dokupic tylko napiszcie co polecacie z góry dzięki...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 505 Data: 10/24/2004 10:54:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dziennik posiłków vitalmax. Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Mam maly problem z ulozniem diety w programie vitalmax. Sciaglem ten program na kompa i przy otwieraniu wyskakuje mi ze program jest chroniony haslem lub jest zakodowany. Co robic??? Z góry Dziękuje...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 995 Data: 8/11/2009 10:46:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Potrzebuje pomocy !!! Zakupiłem : Witamine B12 100kap Witamine A-Z 120kap Glukozamine 120kap Kratyne 250 gram Protein 80 1Kg - chce do końca wakacji zregenerować stawy i zaczać od wrzesnia znowu siłownie bardzo był bym wdzięczny za pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 660 Data: 7/4/2004 7:04:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Pilnie prosze o pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Musze wiedziec czy w przypadku gdy ktos ma usuniety zoladek, sa jakies przeciwwskazania do sporzywania odzywki: FRESUBIN Od operacji minelo ok 2 tygodnie, czy moze to uszkodzic szwy lub zaszkodzic w jakis inny sposob.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 889 Data: 11/3/2004 2:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odzywki dobrac na mase prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chcialem sie dowiedziec jakie odzywki mam kupic aby uzyskac wieksza mase ciala, kupilem juz bialko serwatkowe "Ostrowia" co do tego mam dobrac aby uzyskac lepszy efekt. jestem poczatkujacy. z gory dziekuje za odpowiedzi!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2/16/2011 2:43:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Nitro caps , prosze o pomoc!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, zakupiłem sobie Nitro Caps Activ Lab i na pudełku pisze że najlepiej brać 4 tabletki 2 razy dziennie najlepiej przed treningiem. Czyli musze brać 8 tabletek przed treningiem czy jak bo nie rozumiem?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 979 Data: 3/23/2011 12:49:41 PM Liczba szacunów: 0
  • vitaminy i weglowodany szybka pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam tak jak w temacie zastanawiam sie na jaka firme sie zdecydowac .. powiem ze bialko kupilem z universala i teraz zastanawiam sie nad vit z olimpu i jakies wegle.. a moze zamaist vit z olimpu kupic nimal paka?? dodam ze wszystko jest pod cykl..

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 507 Data: 6/4/2012 2:06:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc :)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam 175 wzrostu i waże 71 kg i mam problem z ułożeniem diety. Czy był by ktoś w stanie pomoc ułożyć mi taka diete głownie dużo białka i mało węglowodanów. Z góry Wielkie Dzieki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 10/31/2013 12:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu i sprawdzeniu diety :3

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Czy moja dieta jest okej? Wiek- 18 waga- 95 wzrost- 183 Trening siłowy + bieganie /SFD/Images/2015/6/15/ac058a47d6e949e19ad4aa1fb7fea60c.jpg /SFD/Images/2015/6/15/9bceb3a617cf4686bd320db3a13bdd26.jpg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 602 Data: 6/15/2015 7:20:42 PM Liczba szacunów: 0