SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • split do poprawki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ok dzięki wielkie za pomoc. ewentualne zmiany albo zmiane treingu wprowadze moze w lutym najlepiej a to przetestuje przez jakies 2,5miesiaca. ;)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 909 Data: 11/14/2013 1:31:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl czy dobrze ułożony?

    Post
    Doping

    Pierwszy raz tu jestem. Więc profil uzupełniłem w miarę możliwości. Dziś postaram się go poprawić bo coś nie tak mi powychodzilo. Można liczyć na pomoc? Zmieniony przez - AdamEssex w dniu 2015-12-06 21:58:01

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 999 Data: 12/6/2015 9:40:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi cykl czy dobrze ułożony?

    Post
    Doping

    Ok dzięki za pomoc. Dobre rady udzieliles. Dałem łapkę w górę ale nie wiem czy otrzymałeś Soga? Pozdrawiam Muszę ogarnąć to forum ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 999 Data: 12/6/2015 10:41:39 PM Liczba szacunów: 0
  • VonLobo - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Tu za radą kolegi zwiększyłem szerokość uchwytu i rzeczywiście lepiej czułem klatkę, w dodatku jakby troszkę lepiej weszło niż ostatnio. Przy 65kg była asekuracja i pomoc bardzo mała przy 5 ruchu i dość spora przy 6 - na plus Wyciskanie na płaskiej hantlami 12x12kg/12x14kg/12x16kg/11x18kg Mały postęp weszło jedno powtórzenie więcej w [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2348 Data: 8/21/2012 6:12:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki rezonansu kregoslupa .Prosze o analize pilne !

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Niestety nie jesteśmy w stanie pomóc przez internet.Musisz współpracować ze specjalistą, który Cię widzi i jest w stanie ocenić stan Twojej sylwetki. Napisze tylko, że sam po dyskopatii wróciłem do ciężarów i śmiem twierdzić, że jest lepiej niż wtedy, gdy całkowicie eliminowałem ćwiczenia angażujące lędzwiowy odcinek.Dlatego zastanawiam się [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5172 Data: 11/13/2015 12:33:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbyt umiesnione lydki !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] różnych rzeczy, ale nawet w necie jest mało porad na ten temat. W akcie desperacji zaczęłam nawet szukać informacji o chirurgiczym zmniejszeniu łydek. No ale jak się łatwo domyśleć - nic nie znalazlam. Dodam tylko, że od roku odżywiam się wg metody Montignaca. Jeśli ktoś może posłużyć jakąć konstruktywną poradą, to będę wdzięczna za pomoc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9722 Data: 8/21/2005 8:14:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy L-Karnityna pomoże spalić tłuszcz ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja tez sie ciesze ze nie bedziasz brac tego swinstwa, i z checia bede staral sie ci pomoc jak bedziesz miala jakis problem(co z tym sogiem? ja nie dostalem, dragulinka:( ). Jednak Si2uiel to znawca i doradzic ci moze troszke lepiej:) (moze soga za dobra reklame) Carpe diem bez sterydów!!!

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 8266 Data: 10/13/2002 7:47:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Mieczysław na pierwszy cykl

    Post
    Doping

    dzięki za pomoc jeśli kto ma jeszcze jakieś porady itp to proszę pisać Zmieniony przez - MCKOKS w dniu 2010-09-20 20:55:26

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2926 Data: 9/19/2010 11:56:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe

    Post
    Trening dla początkujących

    Dietę jakąś zrobiłem i dałem tutaj do oceny:Link do diety :) Dziękuję jak na razie za pomoc :) Zmieniony przez - barios w dniu 2012-03-27 16:58:47

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 981 Data: 3/27/2012 4:57:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas chyba zacząć.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] czy redukcja? Własna siłka to dobre rozwiązanie, ale jak masz możliwość we własnym mieście to poszedłbym na publiczną, zawsze ktoś Ci powie czy dobrze wykonujesz ćwiczenia, pomoc w asekuracji, itp. Ale to jest kwestia indywidualna, jedni wolą prywatną, a inni publiczną. Ćwicząc SW samemu możesz sobie krzywdę zrobić, jak ktoś kiedyś pisał, lepiej [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 566 Data: 11/29/2011 10:44:02 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST BOSTEROW TESTOSTERONU

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trenuję ostatnio sztukę wali, gram w piłkę halową i nie rzadko się zdarza, że chęci brakuje do treningu na siłowni. Dlatego moim zdaniem preparat taki mógłby mi pomóc o ile będzie odpowiednio działał

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 9270 Data: 1/6/2012 3:18:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Boldenon, testosteron enan

    Post
    Doping

    [...] też rewelacji nie ma ale białka będę miał tyle ile potrzebuję jak nie jedzeniem to odżywką. Odrazu musicie szydere wrzucić. Napiszę co mam i może ktoś pokusi się o o pomoc w doradzeniu. 20ml boldenonu 250mg, 20ml testo enan 250mg, 20ml winko 100mg, 20ml propionat. Znajomy jedzie tak że najpierw najpierw boldek z enan sam prze 8 tyg a [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6454 Data: 6/27/2012 8:43:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta -> prosze o ocene

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] -- 18 IV --------- 100g Chleba Razowego 50g szynki z piersi kurczaka / sera żółtego garść rodzynek V ---- 2 jaja całe na twardo WPC - 30g Teraz chyba dużo lepiej dzieki za pomoc, a warzywa to surowek bedzie w 3 d... przez to lato :) ehh edytuje juz ktorys raz... w jednym miejscu czytalem ze owoce to cukry proste, a gdzie indziej to zlozone... [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 7/7/2009 9:28:41 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl potrzebna pomoc

    Post
    Doping

    ok, zrobię tak jak mówisz. dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 564 Data: 7/29/2013 8:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dbloku

    Post
    Doping

    pi*6 po treningu all stuff? Dożucać jeszcze jakąś multiwitamine? Rzezio jesteś prawdziwym ministrem spraw ogólnodopingowych Dzięki za pomoc w ogarnianiu tematu. Jakby dało rade to jeszcze z 5 sogów bym zapodał

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 5/23/2011 2:59:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Stary kon robi mase

    Post
    Doping

    Dzieki za pomoc panowie. Postaram sie wrzucic jakies foty w polowie cyklu. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3318 Data: 11/23/2016 10:11:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Naprawdę jestem wdzięczna za pomoc, ale poza pewnymi ograniczeniami, wręcz uzależnieniem od spinningu o 6.15 rano, no i mnóstwem opinii na forum, m.in. jak ta f***mastera: "wg mnie delikatna porcja cukrowo bialkowa przed treningiem - godzine przed -nietylko zdązy spokojnie obnizyc poziom insuliny a przyniesie wiecej korzysci dla najbardziej [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2023 Data: 2/29/2008 10:41:25 PM Liczba szacunów: 0
  • dziennik velvetki w dążeniu do perfekcji:)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] instruktora) mialam bardzo ogolny z tego co mi wiadomo a szczerze mówiąc nie znam się za bardzo na tym , ale chce pogłębiać swoja wiedze w tym zakresie. Oczywiście licze na pomoc bardziej doświadczonych ode mnie Pepin90 masz racje, wlasnie przeanalizowałam etykiete na tunczykowej puszcze, tak wiec wypadaloby jeszcze bialka dodac do mojej diety. [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2518 Data: 11/12/2008 11:20:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy BARTOOO

    Post
    Trening w domu

    [...] Następnie przez trzy tygodnie będę robił po 6 obwodów. Potem zmienię trening na FBW lub Split 2x partia na tydz. Jeszcze nie wiem jaki trening wybiorę. Muszę popracować nad dietą. Staram sobie przyswoić 10 wskazówek żywieniowych ale lekko nie jest. Liczę na Waszę wsparcie, pomoc i rady. Zapraszam do komentowania i śledzenia mojego dziennika.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3987 Data: 4/15/2011 4:02:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora - prośba o skontrolowanie :P

    Post
    Trening w domu

    Mawashi - trening dla początkujących mam już za sobą. Czuję że po nim jest troche lepiej, może nie wizualnie, ale na pewno lepiej. Teraz chcę już ćwiczyć ten dla średniozaawansowanych i właśnie o pomoc w ułożeniu tegoż planu Was proszę :P

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 4/14/2009 11:53:50 AM Liczba szacunów: 0