SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

LipoDrene Hardcore

  • Witam, mam pytanie czysto TEORETYCZNE (bez ankiety działu) który z supli na papierze wygląda lepiej i bardziej kompleksowo pod względem składu? Który moze najbardziej klepać? Który jest najbardziej sprawdzony. Z góry dzieki za pomoc. ps. w razie problemów ze znalezieniem składu wkleje je

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 10860 Data: 9/3/2017 7:22:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie jak w temacie. Na razie jestem na innovate hellfire ale albo jakiś bubel albo na mnie to nie dziła Pozdro Jak macie opinie o stimerex hardcore to też możecie napisać coś od siebie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3301 Data: 6/25/2016 7:25:04 AM Liczba szacunów: 1
  • Witam, szukam spalacz z pobudzeniem, ma być bardzo mocny. Znajomy zasugerował Lipodrene hardcore i spoko tylko, ceny są rozbieżne od 150zł do 250zł i pytanie o jakość, do tego jest kilka innych znaków zapytania o to czy środek klepie jak dawniej. Fajny skład bo daje dobry trening i ogranicza apetyt i jest mocny. Może ktoś doradzi co ewentualnie [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 709 Data: 6/10/2020 5:21:38 PM Liczba szacunów: 9
  • Lipodrene Hardcore - suplementacja

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Do jakiego okresu czasowego maksymalnie polecacie suplementacje spalaczem lipodrene hardcore? I jakie robić przerwy między cyklami? Jestem na diecie 1500kcal, mam wzrostu 183cm i waze 106,5kg. Ważyłem 122,5kg i na diecie pudełkowej 1500kcal udało mi sę zbić do mniej więcej 108kg, później metabolizm zwolnił i chudłem mniej więcej 0,5kg [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 435 Data: 5/24/2021 3:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Który spalacz z efką najlepszy? :)

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    nie wykluczonme ze w Lipodrene Hardcore jest jakis dodatek ekstra, ale jest dokladnie tak jak pisalem, jak jakis spalacz dziala zbyt dobrze i domniemamy, ze ma dodatek, ktory jest nielegalny, to nie bedzie na pewno kosztowal 99zl na promocji, tylko sa to ceny gdzie zaczyna sie od 180 w gore. pozostajac na przykladzie ceny siegaja od 200 do 240 zl [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 12/21/2020 5:09:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Mocny spalacz tłuszczu

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    exterminator ma cienki skład, poza dmaa nie ma w składzie nic ciekawego, lipodrene hardcore super spalacz, mamba mocniej pobudza niż spala

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 18691 Data: 7/25/2018 11:35:44 AM Liczba szacunów: 1
  • Który spalacz z efką najlepszy? :)

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    nie wykluczonme ze w Lipodrene Hardcore jest jakis dodatek ekstra, ale jest dokladnie tak jak pisalem, jak jakis spalacz dziala zbyt dobrze i domniemamy, ze ma dodatek, ktory jest nielegalny, to nie bedzie na pewno kosztowal 99zl na promocji, tylko sa to ceny gdzie zaczyna sie od 180 w gore. pozostajac na przykladzie ceny siegaja od 200 do 240 zl [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 12/19/2020 6:38:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Który spalacz z efką najlepszy? :)

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Co Wy piszecie, z eo efke cieżko? W Lipodrene Hardcore jest jak trzeba, apetyt spada drastycznie, siła na treningu jest bynajmniej nie od kofeiny która tam też jest, no i odlać się do końca nie można; typowe efekty efedryny.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 12/19/2020 11:15:39 AM Liczba szacunów: 0
  • nowy jack3d teraz tez wyszedl na dmha i dmaa ciekawa mikstura bo stary fajnie dzialal:) rocky ko round 2 tez ciekawy. ktoś poleci mocny spalacz, najlepiej na efce, ale bez dmaa bo źle toleruje. ostatnio brałem żółty lipodrene, z dmha, nawet klepie. moje typy: WXN labs ECA Hardcore lipodrene hardcore dmha stimerex es dmha. ECA KO submission [...]

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2019 4:22:52 AM Liczba szacunów: 0
  • nowy jack3d teraz tez wyszedl na dmha i dmaa ciekawa mikstura bo stary fajnie dzialal:) rocky ko round 2 tez ciekawy. ktoś poleci mocny spalacz, najlepiej na efce, ale bez dmaa bo źle toleruje. ostatnio brałem żółty lipodrene, z dmha, nawet klepie. moje typy: WXN labs ECA Hardcore lipodrene hardcore dmha stimerex es dmha. ECA KO submission [...]

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2019 9:09:35 PM Liczba szacunów: 1
  • Lipodrene Hardcore - suplementacja

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jedna kapsułka jest odczuwalna dobitnie, szczególnie po bieganiu. Aż przyjemne mrowienie po mózgu przechodzi hehe Także jak będzie trzeba dodać to ewentualnie przed treningiem siłowym, ale jak narazie się na to nie zanosi. Wcześniej brałem spalacze z konkurencyjnej firmy to nawet podjazdu do lipodrene hardcore nie miały. Jeszcze mam zasadnicze [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 435 Data: 5/24/2021 5:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz mocniejszy od Black Bombs

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chyba najlepszy jaki bralem to byl lipodrene hardcore ;) sajdy mniejsze niz BB ale topil lepiej. Chociaz mogla to tez byc kwestia lepszego przylozenia sie do diety i treningu.. no ale coz na pewno do lipodrene hardcore wroce moze nawet w tym miesiacu zeby dopalic resztki. Do BB nie wroce bo po tabletce rano na pusty zoladek trafialy mi sie sajdy [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 11/2/2016 1:58:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ECA XTREME

    Post
    Odżywki i suplementy

    A lipodrene/lipodrene hardcore? Warte to cokolwiek?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2017 2:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebowałbym mała podpowiedz do wyjadacz. Które spalacz z tych niżej Hi-Tech Stimerex Hardcore Hi-Tech Lipodrene Hardcore

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2021 7:05:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebowałbym mała podpowiedz do wyjadacz. Które spalacz z tych niżej Hi-Tech Stimerex Hardcore Hi-Tech Lipodrene Hardcore Osobiście bym stimerex wybrał

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2021 11:02:46 AM Liczba szacunów: 1
  • Badania sanepidowska nad suplementami

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na bęben? To na komendzie to będziesz sprawdzał?;-) Tutaj macie acacia rigidula: http://www.sfd.pl/sklep/Ronnie_Coleman_Beta-Stim-opis30282.html U US FDA już w marcu wysyłało maile do 15 producentów na terenie kraju z informacją o tym składniku. A tu lista supli z tym syfem: Jetfuel T-300 Fastin-XR Yellow Scorpion Black Widow Lipodrene Hardcore [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5355 Data: 2/12/2017 8:32:20 PM Liczba szacunów: 1
  • Moze jakiś fajny mix jak stimerex czy lipodrene hardcore

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2019 9:00:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Cześć! Ja dziś zakupiłem Hi-Tech Lipodrene Hardcore 90 kaps (jakaś wersja z USA). Pierwszy raz w życiu nie czytałem opinii, nie porównywałem ceny tylko dostałem linka i kupiłem. Zobaczymy co będzie i dam znać. Czasami tak wspominacie stare kosy. Dla mnie najlepszym, nigdy niepobitym była Driven Sports - Craze. Jak mnie to z rana kopło, to [...]

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2020 7:32:35 AM Liczba szacunów: 1
  • Witam. Do jakiego okresu czasowego maksymalnie polecacie suplementacje spalaczem lipodrene hardcore? I jakie robić przerwy między cyklami?

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2021 3:04:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedyś 2017r leciałem na ECA Gold i działało. Jak teraz? Ewentualnie jakiś zamiennik działający na tej samej zasadzie? Słyszałem że jest do kupienia teraz Eca King Phoenix. Chce naprzemiennie używać z lipodrene hardcore dmaa. Pozdrawiam :) Zmieniony przez - Polit w dniu 2020-05-23 04:08:16

    Odpowiedzi: 3443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2020 4:07:28 AM Liczba szacunów: 0