SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] wypowiedzieć się w tym temacie i może pomóc innym osobom które też zostały zaatakowane przez to cholerstwo, jednocześnie dzięki za wcześniejsze posty które były bardzo pomocne w moim przypadku. Zacznę od tego że staramy się bezskutecznie od roku z żoną o dziecko i to było przyczyną przeprowadzenia podstawowych badań w tym zakresie. [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2018 3:14:07 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Na przyszłość: Absolutnie nie daj sobie ordynować antybiotyków bez wyniku posiewu wydzieliny gruczołu krokowego. Teraz wypada dokończyć leczenie. Po tych dwóch tygodniach koniecznie umów się z jakimś urologiem na pobranie wydzieliny z gruczołu krokowego i odwieź materiał do laboratorium, które wysiewa to na miejscu. Najlepsza byłaby próba Stameya [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2019 8:29:06 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Co może Ci pomóc żyć normalnie . 1.Uprawiaj seks 2-3 razy na tydzień. 2. Posmaruj odbyt i palec olejkiem dla dzieci np Linomag. 3. Nałóż na palec maść lub krem na hemoroidy. 4.Wciśnij głęboko palec do odbytu i wykonaj masaż gruczołu krokowego i mięśni wewnątrz odbytu. 5. Pij codziennie przez miesiąc herbatkę z Wierzbownic drobnokwiatowej

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2019 10:04:43 AM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    501-587-884 Klinika leczenia bólu Piotr Kejna. Trzeba mu powiedzieć o występowaniu problemów urologicznych wówczas oprócz sprawdzenia symetrii ciała zajmuje się tzw. powięziówką w okolicy miednicy i sprawdza czy są napięcia. Co ważne - po takim zabiegu przez 2-3 dni organizm może być obolały jeśli rzeczywiście miednica była zablokowana. Należy [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2019 5:17:08 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Super, ja też zauważyłem, że ruch bardzo pomaga. Generalnie od napisania poprzedniego postu trochę się zmieniło. Zrobiłem rezonans i wyszło chyba wszystko. Na prostacie mam naciek zapalny na lewym płacie a dodatkowo jest obrzęknięta. Tak samo pogrubiona jest ściana odbytnicy sąsiadująca z prostatą. Żeby się upewnić, czy to nie zapalenie jelita [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2019 10:18:00 AM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Choruje na przewlekłe zapalenie prostaty od 1.5 roku nigdy nie miałem problemów z jelitami czy językiem zawsze był różowiutki dopiero po antybiotyku zaczęły sie problemy. Miałem to samo. Nystatyna na język powinna pomóc.

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2019 1:13:20 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Podsumowując - wydałem ogrom pieniędzy szukając rozwiązania i dużo czytałem. Uważam, że było warto. Twierdzę, że ból w okolicy dróg moczowych niekoniecznie a nawet rzadko jest wynikiem wprost prostaty. W tym momencie umiem odróżniać rodzaje bólu w tej części ciała. Pamiętajcie, że to jest rejon szczególny - tutaj jest jelito grube, które pełni [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2020 6:40:03 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Kończąc - w moim przypadku największą pomoc przyniosła walka z candidą, w tym odbudowa jelita grubego - ustąpiły szczypania w cewce moczowej, uczucie kulki w cewce moczowej oraz częste sikanie. Następnie wyrównałem miednicę i wzmocniłem mięśnie odcinka lędźwiowego - ustąpiły bóle w pachwinie. Regularnie wykonuję ćwiczenia z programu DCT - są one [...]

    Odpowiedzi: 528 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2020 6:46:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] mail ile bierzesz modafinilu? ja stosuje modalert - znacznie tanszy i tabletki po 200mg a nie po 100mg adaptacja raczej nie wystepuje wiec dawek nie trzeba zwiekszac z czasem problem z tym jest taki ze to fajnie sie sprawdza jak chcesz noc zarwac ale jako pomoc w ciagu dnia niezbyt Zmieniony przez - Kazam w dniu 2009-01-10 22:14:34

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2009 10:13:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Tez po 200mg. Ja stosuje wlasnie w dzien. Mam wlasna dzialalnosci i postawilem sobie ambitne plany w tym roku(do tego sprawy prywatne itp). Moda ma mi w zamierzeniu wlasnie pomoc w pracy. Po kilku dniach moge powiedziec tyle, ze swietnie dziala u mnie na motywacje. Moge robic kilka zadan przez caly dzien i nie mam mula. Az chce sie robic. A jak [...]

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2009 11:13:34 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] amoniak płynny, nipaginę A, saponinę, cukier, wodę destylowaną i jest środkiem przeciwkaszlowym, wyksztuśnym. Małe dawki, podobnie jak amfetaminy, mogą być doraźnie pomocne (o ile nie ma się problemów z sercem - w takim wypadku lepiej nie ryzykować) wzmagając motywację, zdolność skupienia; pomagając w nauce, bez uczucia senności - np. na [...]

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2009 10:55:04 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] mi sie po nim spać)... no i teraz wymyśliłem sobie ze będę dopingował sam mozg... chodzi mi o zwiększenie skupienia i większej energii... zwiększenie przewodności nerwowej i pomoc w odbudowie osłony imielinowej na komórkach... zrobilem sobie taki zestaw: PIRACETAM - nanootropil 5-HTP 5-hydroxytryptamine Alpha-GPC Powder 50% Choline L-Alpha [...]

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2009 4:20:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] to moze powinienes zainteresowac sie dopamina. Dopaminy jest za malo u osob z Parkinsonem - a wtedy zaburzony jest uklad ruchowy. Wiec byc moze dopamina moze jakos Ci pomoc - na pewno wiem ze jakos wplywa na uklad ruchowy i motoryke. A z dawkami radze nie przesadzac. Wiele lekow typu "smart-drugs" ma dzialanie zblizone do [...]

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2009 6:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Lipomastia- SPOSÓB NA POZBYCIE!

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    [...] tej wady ale cos tam widac, chcialbym sie tego wkoncu pozbyc, chcialbym pokazac moje miesnie chodzic bez koszulki w wakacje ale bedzie ciezko pokazac ta wade tez prosze o pomoc, jak sie tego pozbyc. maz Soga ode mnie za temat. co do rozciagania klaty rozpietki cos dadza? jakie cwiczenia na rozciagniecie klaty? aha co do ps2 nie przeczytalem: [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2009 8:15:39 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy z psychiką

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Myśli samobójcze to poważna sprawa, niema na co czekać - tylko pomoc specjalisty !

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 15950 Data: 3/5/2018 5:55:15 PM Liczba szacunów: 1
  • problemy z psychiką

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Siema chłopaki, kompletnie zapomniałem o tym temacie-no cóż, zdarza się ;p Przede wszystkim dzięki za słowa otuchy i za to, że każdy z Was w jakiś sposób próbował mi udzielić rad/wesprzeć/pomóc.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 15950 Data: 8/16/2018 10:17:45 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy z psychiką

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] pory oprócz powiązania pod względem objawów nie wiele mi to wyjaśnia, jakie konkretne kroki, podjąć by to zwalczyć. Ostatnio badałem się pod kątem hormonalnym ale wyniki wskazują na to, że wszystko jest w miarę w porządku. Dajcie znać to podrzuce je tutaj jakoś,tak po prostu do Waszej interpretacji. Z góry dzięki za wszelką pomoc/sugestie etc

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 15950 Data: 2/5/2019 10:30:47 PM Liczba szacunów: 1
  • Jeszcze pytanie- karmisz jeszcze? Bo po też ma wpływ na Twoje zapotrzebowanie. Ale jak wyżej jak nie zaczniesz się porządnie odzywiać to z efektami to może być loteria. Zachęcam do regularnych wpisów z tym co jesz i jak trenujesz to będziemy mogli tu pomóc :)

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 9297 Data: 1/13/2018 4:11:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Low carb na mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] na 3000 i nie wiem czy moge bezposrednio wskoczyc na low carb 150ww czy musze zastosowac jakis okres przejsciowy ze zmniejszona iloscia wegla??? ps.suple szamam kretke i aminki a CEL masa miesniowa z jaknajmniejsza iloscia fatu docelowo chcialbym zjechac z 17 do 14BF a scislej wyeliminowac resztki brzucha pozdrawiam i bede wdzieczny za pomoc

    Odpowiedzi: 917 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2009 3:26:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Low carb na mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    prosze o pomoc w ewentualnym poprawieniu diety(zwlaszcza posilek poranny i przedtreningowy w jednym) i informacje na przyszlosc jak mozna edytowac swoj post bo np.wkleilem za duze zdjecie i nie widze mozliwosci zmiany tego pozdr.

    Odpowiedzi: 917 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2009 8:55:55 PM Liczba szacunów: 0