SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Trening do oceny :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ...'rozpisz" najpierw to; http://www.sfd.pl/Oto_ONA_w_ca%C5%82ej_okaza%C5%82o%C5%9Bci_-_czyli_WYPE%C5%81NIJ_ANKIET%C4%98_gdy_zak%C5%82adasz_nowy_temat%21%21%21-t450643.html duzo latwiej bowiem bedzie można ci pomóc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 967 Data: 12/1/2008 7:37:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny - proszę o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam nadzieję, że żadnych supli, itp. nie potrzeba? Czyli to by było wszystko? Jeśli tak to bardzo dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1177 Data: 1/31/2009 11:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 15 10 5 ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze to przemysle :) bardzo dziekuje za pomoc - nie wiem czy jako poczatkujacy uzytkownik moge dawac SOGa ale kliknalem :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 757 Data: 9/13/2010 11:54:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Freak Mass Dawkowanie :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki bardzo za pomoc :D };-)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2432 Data: 11/1/2011 7:44:43 PM Liczba szacunów: 0
  • redu na epi neogenica

    Post
    Doping

    po mecie bloka nie mialem wiec po tym mam nadzieje ze wystarczy, dzieki wam za pomoc pzdr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 6/4/2012 4:03:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Początek, od czego zacząć?

    Post
    Trening dla początkujących

    Jutro postaram się wrzucić fotki z paru perspektyw. Dziękuję za pomoc, na pewno skorzystam :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 562 Data: 1/28/2015 9:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pod sporty walki.

    Post
    Trening w domu

    Ok, dzięki wielkie za pomoc, od jutra zaczynam, łap soga ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 4/21/2014 2:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do kontroli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy mógłby ktoś mi pomóc :P ? Waga 80kg Wzrost 183cm Budowa ciała ektomorfik BF 6% Zapotrzebowanie kaloryczne 3620 Śniadanie: 100g płatków owsianych 30g rodzynek orzechy omlet tylko nie wiem z ilu jajek Drugie śniadanie: 100g makaronu zwykłego lub razowego 200g kurczaka 2-3 łyżeczki oliwy warzywa Obiad: 100g kaszy gryczanej czy jakiejś innej 200g [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 6/25/2009 2:35:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do kontroli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra dzięki wielkie za pomoc. Bardzo mi to wszystko pomogło.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 6/25/2009 10:08:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa-redukcja-masa!

    Post
    Doping

    dzieki bardzo za pomoc :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 856 Data: 3/10/2013 7:58:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening HST do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Odświeżam :) prosze o pomoc no ;P

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 1/23/2007 8:19:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jesc w dzien wolny od treningu.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Polepszylem Swoja Diete inaczej update zrobilem xD Rano 9-10 350ml melka z platkami owsianymi/ Kanapki z szynka z chlebem pelnoziarnistym Przed Treningiem ok 11-12 Makaron 12 Trening ok 14(Po treningu) 2 banany 40-60 min po treningu ok 15. 100g ryzu bialego+piers z kurczaka+marchewka Godz 19. NIEWIEM PROSZE O POMOC Pod wieczor przd snem Kanapki z [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4780 Data: 6/19/2009 5:28:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jesc w dzien wolny od treningu.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rano 9-10 350ml melka z platkami owsianymi/ Kanapki z szynka z chlebem pelnoziarnistym // Daj jakieś tłuszcze tran/oliwa/ orzechy czy co tam Ci najdzie. Przed Treningiem ok 11-12 Makaron /// a białko to co pies? 12 Trening ok 14(Po treningu) 2 banany //jeden dorodny starczy. 40-60 min po treningu ok 15. 100g ryzu bialego+piers z [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4780 Data: 6/19/2009 5:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jesc w dzien wolny od treningu.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rano 9-10 350ml melka z platkami owsianymi/ Kanapki z szynka z chlebem pelnoziarnistym owsianka - OK. Jako białka zjedz jajka/tuńczyka z puszki. Możesz zjeść też owoc/rodzynki Przed Treningiem ok 11-12 Makaron jedz na godzinę/półtorej przed treningiem. do makaronu dodaj źródło białka 12 Trening ok 14(Po treningu) 2 banany OK 40-60 min po treningu [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4780 Data: 6/19/2009 6:40:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jesc w dzien wolny od treningu.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przed Treningiem ok 11-12 Makaron /// a białko to co pies? /// Moze byc piers z kurczaka? Godz 19. NIEWIEM PROSZE O POMOC // Weź tutaj taki posiłek żeby wypełnić czego Ci bedzie brakować z zapotrzebowania BTW . OK Pod wieczor przd snem Kanapki z twarozkiem + kieliszek oliwy z oliwek. (kanapki-chleb pelnoziarnisty)+marchewka //// Wywal chleb i [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4780 Data: 6/19/2009 6:45:36 PM Liczba szacunów: 0
  • proste pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    ciezko odpowiedziec na takie pytanie wklej cały plan jak mozesz i wtedy bedzie mozna powiedziec cos na ten temat i ewentualnie wprowadzic jakies korekty i pomoc !!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 6/5/2011 8:52:18 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na masę do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaj, Wypełnij ankietę, to podstawa by uzyskać pomoc od naszych Ekspertów. http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 550 Data: 9/22/2012 8:38:59 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na masę do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Jaki masz staż ? wypełnij tą ankietę to będziemy wstanie pomóc i na początku nawet bezsensowe machanie sztangą daje przyrosty...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 550 Data: 9/22/2012 9:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za rady. Propozycja Lodzianina ok, ale stanowczo za długo jak dla mnie. Zostanę przy 14 tygodniach. W trakcie zobaczę czy podbić propa czy nie. Na turę wskoczę wczesniej. Prosiłbym jeszcze o pomoc w pozostałych pytaniach odnośnie hcg w trakcie i solidnym odbloku. Co kiedy i ile. Dzieki

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 340 Data: 5/6/2019 4:42:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Łokiec

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak mamy Ci pomóc ? Było usiąść na tyłku i czekać na wezwanie w szpitalu, a nie wracać do domu... Lekarz pogotowia zlecił by prześwietlenie i wyszło by, co tam siedzi. Bez zdjęcia nie można zbyt wiele powiedzieć, na pewno nic zobowiązującego. Jeżeli chcesz to załatwić na szybko, radzę wrócić na pogotowie, przyściemniać, że zrobiłeś to sobie [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 10055 Data: 1/2/2010 10:04:14 PM Liczba szacunów: 0