SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosze o pomoc. Trening + Dieta

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Mam pytanie odnośnie treningów jak i diety. 21 lat 190 cm wzrostu 85 kg waga budowa hmm: miedzy ektomorfik a mezomorfik. Chcialbym zaczac cwiczyc ale nie na silowni czy zna ktos jakies dobre plany treningowe (czytalem o treningu spartacusa, co o nim sadzicie jak i o treningu na brzuch http://www.youtube.com/watch?v=y5xSKBs7lwU). [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 412 Data: 2/19/2013 8:57:30 PM Liczba szacunów: 0
  • siema wale propka bardzo lajtowo po redu 100mg e3d i lece tak juz okolo 5/6tyg wszsytko ok tylko cos mala gula kolo prawego sutka sie zaczela robic i narazie nie rosnie nie swedzi tylko troche pobolewa jak przycisne %-) tutaj pierwsze pytanie czy jak dorzuce 30mg metki ed to jest duze prawdopodobienstwo ze wywali gino ? a drugie pytanie to chce [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 422 Data: 9/11/2013 9:55:53 AM Liczba szacunów: 0
  • POMOC Z TRENINGIEM ;P

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! 176cm 65kg - 18lat - zbilansowana dietka na mase wdrożona w życie dosyć niedawno + kreatynka Chciałbym sobie regularnie zacząć ćwiczyć w celu zwiększeniu masy mięśniowej. Ale wciągu dnia chciałbym poświęcać na to jak najmniej czasu :P i teraz pytanie zasadnicze to czy mogę ćwiczyć w ciągu dnia jedną partie mięśniową? załóżmy Pon - bic [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 208 Data: 3/10/2020 7:47:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc przy ulozeniu planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] sztangielek i kratownicy, interesuje mnie trening 3 razy w tygodniu (poniedzialek sroda piatek). Jako ze narazie cwiczylem bardzo nieuporzdkowanym planem postanowilem zwrocic sie do Was o pomoc, jezeli ktos kto w miare zna sie na trenignu prosilbym o ulozenie jakiejs w miare dobrej rozpiski wedlug ktorej moglbym postepowac. Z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 452 Data: 11/4/2009 7:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu - siła

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, potrzebuje pomocy w ułożeniu planu na siłę. Ćwiczę od około 3lat z przerwami, natomiast bez od około pół roku. Wiek : 18lat Waga : 65kg Wzrost : około 175cm Nie biorę suplementów i nie chcę brać. Tak jak pisałem, potrzebuje treningu na siłę, gdyby ktoś mógł mi napisać plan na treningi 3 razy w tyg. poniedziałek, środa, piątek. Myślałem o [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2/24/2012 4:46:40 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC JAK POŁACZYUC NITRO+MONO

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] -NITROBOLON II -OLIMP POWEDER MONOHYDRANT -TURYNA VITALMAX 100 KAPS -CARB BIOGENIX -BIALKO 80% OSTROWIA nie wiem w jaki sposob je polaczyc i czy do transportu mono uzyc tauryny+carbo (chyba lepszym rozwiazaniem bylo by spzywania carbo bezposrednio po trenigu)a moze dokupic glukoze na inne odrzywki i sumple nie stac mnie .Z góry dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1550 Data: 1/20/2006 4:30:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam , chciałbym prosić o pomoc w ułożeniu diety ukierunkowanej na nabranie dobrej jakości masy mięsniowej i ogólnie aby miec energie , godziny i to co mam jesc ale za w miare przystepną cene ; D waga 73,5 kg wiek 16 lat mój plan treningowy wygląda tak ; wtorek siłownia , czwartek siłownia , sobota 2 godziny treningu capoeira i godzina [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 471 Data: 4/11/2013 3:40:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała pomoc ;)

    Temat
    Sztuki Walki

    Siema, chcę się zapisać na SW, najchętniej Muay Thai, w poniedziałek idę zobaczyć jedną ze szkół i zdecyduje czy tam czy szukać dalej, ale mam dylemat czy jest sens na początek chodzić na różne sztuki walki? Wynika to z grafiku szkoły, mojej uczelni i tego, że łączę to wszystko z pracą. W niedzielę chodziłbym na MT, a w tygodniu na K1/Boks/MMA. [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 945 Data: 5/16/2015 5:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Nazywam się Piotrek, mam 16 lat, 187cm wzrostu, 76 kg., zostałem napadnięty tydzień temu... jestem bezradny..., nigdy niczego nie trenowalem, a teraz mam dziewczyne i chcialbym zapewnic jej bezpieczenstwo, no i innym potrzebującym... A! Mieszkam w Rudzie Śląskiej..., co mam trenować??? Co radzicie??? Z góry dzięki... Liczę na Waszą pomoc!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1944 Data: 3/8/2003 10:32:19 PM Liczba szacunów: 0
  • prosba o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] cwiczyc 4 dni w tygodniu pon,sr,czw,pt z tym ze w pon i czwartek mam tylko do dyspozycji sztange i sztangielki a w sr i pt normalna silownia)We wtorek niestety nie moge cwiczyc bo mam trening judo. Bardzo prosze o pomoc, zaznaczam ze zamierzam stosowac tez diete na redukcje tkanki tluszczowej bilako 2,5g/kg wegle 3,5g/kg tluszcz 0,6 g/kg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 689 Data: 3/28/2005 4:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] odblokowaniem i to samo mowilem koledze, ktory jednak sie uparl ze HCG uzyje jako odbloku. A wiec moje pytanie brzmi... Kiedy zaczac kuracje HCG ? Dodam ze kolega ma 20 lat. Niedlugo zakonczy cykl skladajacy sie z Omnadrenu 250. Zostalo mu jeszcze chyba 10 shootow z okolo 30 o ile sie nie myle. HCG - Pregnyl 5000 u.l. Z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 6/17/2010 12:12:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    a wiec potrzebna jest pomoc dla dziewczyny przy diecie redukcyjnej - nie moze jesc jajek wiec trzeba to na cos zamienic. Domer, Zakrześ, Qazar licze na Wasza pomoc 1.jajeczniak z 3 jaj (zmienic musze)+pomidor+maslanka 2.150 g twarogu+5g oliwy+10g slonecznika 3.200g.,piersi z kuraka+gotowane warzywa 4=250g jogurtu+grepfrut 5.pasta, 50g.twarogu+50 [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 8/12/2005 12:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z bratem:(

    Temat
    Doping

    Witam mam ogromy problem z bratem ma dopiero 17 lat a juz koksuje jest juz po cyklach z metka propem i oma wazy 90kg a na klate ciska 60kg jak moge mu pomoc nic do niego nie dociera mowi ze bedzie dalej koksowal bo lepiej na tym wychodzi niz na odzywkach w sensie lepsze przyrosty. Może jest wielki ale cisnie tylko 65kg na klate jak mu moge pomoc [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1541 Data: 10/8/2007 8:27:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc albo porada )

    Temat
    Trening w domu

    Elo : D Mam 15 lat Wage : 61kg . Ostatnio więcej zacząłem ćwiczyc :) Wiadomo to nie jest jakas siłownia itp tylko domowe ćwiczenia :) ABS oraz co dwa dni pompki . Co dwa dni biegam , oraz chodze na basen . Diety większej nie mam , ale unikam fast-foodow i słodyczy : ) Zdjęcie zrobione dzisiaj : ) Czy do wakacji mam szanse zrzucic ten fat z [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 5/5/2012 12:04:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Waga 84 178cm Witam planuję dalej redukować jechałem ostatnie tygodnie na ckd zrobiłem przerwe i planuje cos takiego: 1.50g Owsa 4 Jaja 2.3 Jaja + Ogórek zielony 3.120-150g piersi + Szpinak,Ogórek + Łyżka oliwy 4.Przed treningowy 50g makaronu durum + 150g Piersi 5.Po treningowy banan,100g ryżu parabolid + 150-200g piersi 6.Twaróg + Łyżka Oliwy [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 856 Data: 4/26/2010 2:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • bardzo prosze o pomoc w dobraniu treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam was wszystkich serdecznie :) jestem tu nowa i bardzo bym prosila was o pomoc w dobraniu treningow mam silownie domowa w sklad ktorej wchodzi: steper rowerek ab circle pro chodziarz laweczka ab-doer oraz leg maker ogolnie to cwicze na kazdym urzadzeniu po 15 20 min na dwoch ostatnich po 5 10 min cwicze 5 dni w tygodniu ale powiem prosto ze [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 426 Data: 4/21/2015 10:04:07 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc ;))

    Temat
    Doping

    mam 19 lat od 3 lat regularnie chodze na silownie ogolnie jestem dobrz wysportowany i sport jest mi bliski wyczynowo uprawialem akrobatyke sportowa do tej pory bralem jedynie odzywki wegolowodanowo bialkowe i kre4atyne teraz chce sobie wziac metanabol prosze napiszcie mi w ile tabletek sie zaopatrzyc i jak je wp*****lac z gory wielkie dzieki ;)))

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 11/30/2002 11:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile kcal ? (pomoc dla mamy)

    Temat
    Ladies SFD

    Moja Mama będzie mieć za dwa miesiące operacje, i do tego czasu musi schudnąć kilka kilo... niestety nie dbała o siebie, krótko mówiąc siedziała i jadła. Jej waga to 105kg wzrost 165cm, aktywność taka o srednia, to po dworze pochodzi troche, to pozmywa naczynia itd ;d, ile dać jej kcal na poczatek ? makro takie same ? 2g białka na 1kg masy ciała, [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 675 Data: 3/7/2016 5:17:43 PM Liczba szacunów: 1
  • Potrzebna pomoc :) jak brać? kiedy? ile?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema Panowie. Mam wielką prośbę do Was, mianowicie chciałbym aby ktoś mi konkretnie powiedział jak dawkować odżywki które zakupiłem :) Ćwiczę od 6 miesiecy i chce zacząć masówkę robić. Posiadam : - Mutant Masa 6.8 kg - BCAA ( firmy BIG ZONE) - Pure Glutamin ( firmy MR.BIG) - kreatynke ( firmy scitec) Dietka jak najbardziej jest, mam ok 2500 do [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 818 Data: 1/14/2013 8:36:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 88,5 kg wagi, chcę zacząć ćwiczyć, mam hantle, ćwiczyłem wcześniej już trochę jednak straciłem zapał. Możecie mi polecić jakieś odżywki na szybszy przyrost w mięśniach bądź pomoc w rozbudowaniu nich ? Jem w granicach 1500 kcl dziennie. Proszę o pomoc, pozdrawiam. PS. jeśli źle się wyraziłem w tekstach wyżej, wybaczcie, jestem początkujący w [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 893 Data: 11/4/2013 12:13:20 AM Liczba szacunów: 0