SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    spaiter thx za pomoc:) 1. pompki poręczach bardzo oddziałują mi na środek klatki, one powiększają klatkę czy co? bo pierwszy raz dziś to ćwicz. robiłem 2. jak sprawdzić ile rzeczywiście waży mój gryf prosty ? na wadze do ciała wystarczy? Zmieniony przez - pitbuyll w dniu 2011-06-30 17:13:46

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2011 9:32:44 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witajcie. Moglibyście doradzić mi jakim ćwiczeniem zastąpić Rumuński Martwy Ciąg, niestety mam olbrzymią tendencję do wyginania kręgosłupa w tzw koci grzbiet i wykonywanie tego ćwiczenia może zakończyć się kontuzją. Bardzo proszę o pomoc!

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2011 8:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] że jakoś tym 1 hantlem bym sobie machał,nie byłoby problemu.Tricek wiadomo francuskie,wyciąg i git.Nogi mam zahartowane,więc jakieś ćwiczenia bym wymyślił wspięcia i te sprawy.Przedramienia wiadomo,brzuch a6w niedawno zaczełem tylko nad klatą się zastanawiam jakie ćwiczenia.Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc.Chodzi tylko o cos na te 2 miesiące.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2011 8:33:09 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz już tak :) Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2011 7:55:24 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] treningu– a jedynie wykonując więcej powtórzeń, zwalniając fazę negatywną (ekscentryczną) ruchu, przyśpieszając koncentryczną. Sposobów jest wiele. proszę o pomoc czy jest sens kombinować z tym planem na siłę 5x5 ? czy lepiej ćwiczyć nim przez te 2 miesiące ? i czy ktoś mógł by powiedzieć ile ma trwać max cykl na siłę? w atlasie [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2011 11:32:37 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    potrzebuję pomocy, nie dawno skończyłem trening (jeśli to tak można nazwać) B: przysiad tylni podciąganie na drążku podchwytem wiosło w opadzie military press stojąc uginanie ramion ze sztangą łamaną (bic) unoszenie nóg w zwisie na drążku (brzuch) zrobiłem tylko przysiad i podciąganie (podciąganie 1-2x w tyg. robię, więc bardzo ciężko dziś [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2011 4:33:53 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    spaiter jak byś mógł zerknąć na to co napisałem wyżej i jak byś miał chwilkę to proszę odpisz mi:) ps; dziś już nie dam rady zrobić treningu, za bardzo bic 'przetrenowany", ale proszę o pomoc na następny trening co zrobić z podciąganiem :) pozdr Zmieniony przez - pitbuyll w dniu 2011-07-09 18:02:16

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2011 5:37:13 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] pytanie wczesniejsze odnosnie zwiekszania progresu bo nie wiem czy np 2 tygodnie cwiczyc tym samym ciezarem i po tym zwiekszac o ok. 2.5 kg czy obnizyc i z treningu na trening zwiekszac o te 5%? dzięki za pomoc ;> 4. czy duzo gorzej bedzie szla masa jesli przysiad wykonywal bym na suwnicy? Zmieniony przez - dorszu94 w dniu 2011-07-14 18:37:55

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2011 6:34:14 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wprowadzenie wiosłowania jednorącz, np. w planie A normalnie, a B jednorącz? Jeśli tak, to czy w taki sposób, jak opisany w tym artykule, czy może taki jak na filmiku poniżej? http://www.youtube.com/watch?v=Vzjgg-c0VJw&feature=channel_video_title Druga metoda bardziej mi odpowiada, bo nie posiadam półsztangi. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2011 9:15:08 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    no tak ale dziś już tą klatke zrobie dzieki za pomoc za zauwazniee bledu ;p Zmieniony przez - mks123 w dniu 2011-07-18 15:33:20

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2011 3:33:06 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Mam na imię Mateusz. Mam do was pytanie. Mam 190 cm wzrostu, waga 70 kg, w tym roku kończę 18 lat. Chce w końcu przybrać na masie. "Jem za 3 osoby". Przed rozpoczęciem "przygody" z siłownią bardzo dużo jeździłem na rowerze. Co mam robić aby nabrać masy. Doradźcie mi bo nie wiec co mam robić. Z góry dziękuję za pomoc !

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2011 10:23:34 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] go zmienic na zaawansowany. w dni treningowe czyli pon sroda piatek mozna chodzic po treningu na basen czy lepiej wtorek i czwartek (basen w weekend zamkniety), miesnie sie musza regenerowac, ale to tak gwoli scislosci. I drugie pytanie 50% mojej sily ma byc w ciezarach, mozna zwiekszyc o 10% ? pewnie to nie da rezultatu, za kazda pomoc dziekuje

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2011 8:58:46 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    tak mi sie wydawało ze to zły pomysł, no cóż dzieki za pomoc, wiec zaczne od nowa za tydzień

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2011 6:15:39 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    przejrzałem do końca artyuł z linku i tam jest fajna tabelka z rozpiską cardio i interwałów w redukcji i tez tak zrobie dzięki za pomoc Zmieniony przez - PK_Kaczor w dniu 2011-07-30 11:41:31

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2011 11:41:13 AM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    oki dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2011 12:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    dopiero zacząłęm ABS 2 i jestem na 1 posiomie , dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2011 10:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    i znów przychodze po pomoc nudza mnie aeroby i po treningu HST bolą mnie nogi przy aero, w ziąsku z tym chciąłem wyrzucic całkiem aeroby i dac trening metaboliczy a dokładnie kompleksy sztangowe. wygladałoby to tak: Podciąganie sztangi w pozycji stojącej - 6 -Wycikanie sztangi nad głową - 6 -Przysiad z wyciskaniem - 6 -Skłon na prostych nogach - [...]

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2011 10:06:51 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    narazie jestem na etapie 1 ABS'a wiec chyba wypchnięcia nóg w leżeniu robie cos nie tak :/ musze sie tego poduczyć. dzieki za cierpliwość i pomoc

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2011 9:27:42 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] się dzisiaj od drzwi,sfrustrowany że nie wykonam treningu,nie wiem co mam zrobić, ćwiczę treningiem 5x5 Bill Star z kalkulatorem,dzisiaj powinienem podnosić rekordy..a od poniedziałku kończyć na nich,mam olać to i ćwiczyć dalej od poniedziałku tak jakby nic sie nie stało czy jakoś ten trening odrobić ? Nie mam zielonego pojęcia i proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2011 6:04:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    siemka, przychodzę znów do dobrych ludzi z prośbą o pomoc jestem na redukcji i jade HST, dziś skończyłem 4 trening 10 i w 2 ćwiczeniach brakuje siły przy końcowych powtórzeniach w 2 serii. zejśc z obciązeniem o jeden trening wcześniej czy nie zmieniać a daj 1 serie normalnie a druga rozbić na na dwie (wyszły by 3 serie :10p ,5p i 5p)??

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2011 11:48:43 PM Liczba szacunów: 0