SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] (nie wiedziałem ale jak wychodzi to chyba mam troszke za duży ten brzuszek :)) udo: 52cm (na mój wzrost to raczej chude te nóżki) I teraz problem: wyciskam 35kg, raz z małą pomocą poszło 40kg, ale ogólnie narazie 35kg. 3 razy robiłem klate i cały czas to samo. Powiedzcie mi jak to poprawić. Wydaje mi się że triceps troche zaniża mój poziom. Przy [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2003 6:11:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] dla 15latkow(nizej masz linka) albo niech ktos ci da bo ja niemam teraz czasu zabardzo. Delphhi--napisz wyiary, osiagi jakim planem trenowales i takie tam a postaramy sie pomoc http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=13&topic_id=100654 ....--Trening dla 15latków jesli niepeniasz to właź.. PORADY TRENINGOWE WEDŁUG [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2003 9:17:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] nabrac sily - wiadomo. I teraz pytanie : JAKI MAM MIEC TRENING, I JAKIE KUPIC ODZYWKI DO 150ZŁ ? MYSLALEM O HMB+KREATYNA, LUB KREATYNA + AMINOKWASY + GAINER Proszę Was o pomoc i z góry Wielkie (JOŁ) Dzięki!:) Pzdr. <--- - D - ] D ! ---> Zmieniony przez - Liam16 w dniu 2003-08-22 17:59:25 Zmieniony przez - Liam16 w dniu 2003-08-22 [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2003 5:44:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam ponownie! Sluchajcie mam takie pytanie do Was tutaj i jakby ktos mogl to prosze o pomoc:) Wiec pytanie brzmi czy stosujac l-karnityne (i cwiczac oczywiscie) mozna jednoczesnie spalic zbedny tluszcz i dodatkowo zyskac cos na sile? I nastepne pytanie: jak dlugo sie powinno stosowac l-karnityne zeby byly widoczne efekty i przy jakim treningu [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2003 11:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Rozumiem ze sie wkurzacie ale ja tak duzo niechce...porady, pomocy:/ Wkleje wam co pisalem wczesniej... Sluchajcie wiec mam 16lat, cwiczylem przed wakacjami 4miechy, bez zadnych odzywek, przez wakacje mialem przerwe, gdzies za 2tyg zaczynam treningi i bede zaczynal od treningu ACT i mam problem zebyscie mi doradzili jakies odzywki do 150zl ktore [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2003 8:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Mam problemy z ułorzeniem sobie prawidłowej diety. Czy ktoś morze mi pomóc? Olo

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2003 6:49:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Hej!!! Jestem tu nowy i chciałbym prosić o pomoc poniewarz sporo już czytałem tutaj ale wiele jeszcze mnie pytan nurtuje wiec jeżli ktoś mogłby podać mi swoje gg.....i wtedy jak bym miał jakieś pytanie to bym najwyrzej mu na gg napisał :]Ponieważ w wyszukiwarce nie ma wszystkiego co bym chciał wiedzieć : Pozdrawiam-Predo :] Rosne w siłe :)

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2003 6:40:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No qwa ja isę chyba pochlastam, przychodzę sobie po regenaracji dzisiaj i totalne osłabienie, na klate zawsze jechałem 55 kg, a tu nagle, może dlategeto że zrobiłem, sobie najpierw 2 serie rozgrzewkowe 35kg, zrobiłem jedynie 10/8/6/4 A normalnie jeszcze 2 tygnie temu robiłęm 12/10/8/8 Ale nie łamie się, do grudnia muszę dojść do 100, jak myślicie [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2003 7:03:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] bo trener zalatwia, a w soboty bede chodzil do swierzo co otworzonej silowni u ojca w pracy(rowniez za darmo). Celem moim jest przybrac troszke miesnia i zwiekszyc swoja sile, ale nie wiem, czy wydawac pieniadze na HMB, kreatyne itp czy leciec "na sucho" i tylko przy zdrowej diecie. Jesli ktos moze pomoc, to bardzo prosze... PaKoS

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2003 9:02:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Sajo Hmb w płynie jest podobno gorsze, ponieważ ma domieszke innych substancji. Narazie dobrze robisz nie biorąc tego, ale na przyszłość polecam. Nikon widzisz jak Ekipa Ci wszystko ładnie rozpisał, już nawet nic nie dodaje Goofy kreatyna z hmb nie daje super efektów na siłe, ja biorę i nie ma. Wytrzymałość idzie o 200%, no i ogólnie wygląd [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2003 11:58:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] chodzi mi o to jak mam rozplanować w tygodniu treningi na masę skoro w poniedziałki i w piątki mam 2 godziny boksu chodzi mi o takie rozplanowanie żeby było dostatecznie dużo czaasu na regenerkę. A i jeszcze jedno trenuje 3 treningi tygodniowo 1klata + tric 2plecy + bic 3 nogi barki przedramiona i brzuchz góry dzięki za pomoc oczywiście sogiem

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2003 5:45:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    thz za pomoc w mmiare trningu bede sie udzielal na forum

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2003 12:15:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    cop myslisz pojecia... glutamina moze Ci pomoc w rosnieciu, ale jak nie masz urosnac to nawet ona Ci nie pomoze... po 21 roku zycia to juz jest stwierdzone ze sie nie rosnie (no niektorzy jescze rosna do 23 ale ogolnie do okolo 21 sie rosnie) niektorzy urosna do swojego maksymalnego wzrostu w wieku 15-16 i potem juz nie urosna nawet 1cm ;) gdzies [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2003 8:21:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] przeciez te fundacie to normalni zlodzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!! qrwa jak ogladam ta fundacje na polsacie o polamanych dzieciach itp. to normalnie misie rzygac chce- mozesz pomoc, wyslij esemesa pod nr. ... hu* im w du**!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dzisiaj z kuplem katowalismy nogi od niepamietnych czasow ciekawe czy ku**s jest miesniem, czy jakims [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2003 3:48:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no mi tez sie tak wydaje.nieylko bic ale i naramienne.jak o jest??a na temat tej klutni to chyba te forum jest o treningu dla mlodych kultorystow albo tych co cwicza i zapewne pisze sie tu poto aby pomoc sobie w treningu czy suplementacji a nie w przekrzykiwaniu sie w wymiarach trening czyni mistrza

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2003 8:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam prośbę czy mógł by mi ktoś pomóc w rozplanowaniu treningów na masę stosuje 3 treningi w tygodniu 1plecy+bic 2klata+tric 3bary+nogi dodatkowo w poniedziałki i piątki mam treningi boksu i tam sobie robie brzuch z góry dzięki i obiecuje soga

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2003 9:43:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    "mam prośbę czy mógł by mi ktoś pomóc w rozplanowaniu treningów na masę stosuje 3 treningi w tygodniu " NO PROBLEM... 1plecy+bic WTOREK 2klata+tric CZWARTEK 3bary+nogi SOBOTA LUB PON: KLATKA + TRICEPS ŚR: PLECY + BICEPS PIĄTEK: BARKI + NOGI dodatkowo w poniedziałki i piątki mam treningi boksu i tam sobie robie brzuch z góry dzięki i [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2003 9:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak widze są wszyscy kto był Kurcze macie może problem z przysiadami? Staram się je robić, dopiero wprowadziłem do treningu, no ale no ekh... NIE UMIEM QWA Jak schodzę na dół to kurde pięty podnoszę i wał Macie cosik takiego??? A i jeszcze jagby ktoś mógł zapodać jakiś wy***any plan na bary Ps: Jak tam u was postępy, bo mnie coś zastoje biorą [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2003 2:22:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jeżeli chodziszmiesiąc i już masz 70 na klate, a zaczynałeś np. z 60 to całkiem nieźle, ale jeżeli zaczynałeś z 65, to przeciętnie Stara Ekipka, będę cię teraz na zywał Juzio, bo masz za długą ksywę A więc Juzio U mnie te przysiady nie są zależne od ciężaru, nawet na sucho nie umiem Jutro robie nogi + bary, to isę jeszcze pobawie Na bary robię [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2003 4:07:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ćwiczę, chyba tyle co ty, tzn. na forum pojawiliśmy się w jednym momencie,tak mi się wydaję, będzie jakieś pół roku. Przyrostów ci niestety nie powiem, jedynie ile gdzie dołożyłem Tzn. Klatka ok. 20 kg ( ******lony zastój) Bary ok 20 kg ( jw. ) Nogi dopiero zaczyanm robić Plecy, martwy ciąg dopiero wprowadziłem, wcześniej były to tylko maszyny Bić [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2003 5:04:44 PM Liczba szacunów: 0