SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dieta i ćwiczenia dla kobiety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jajka lepiej gotowane czy smażone na oliwie??proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3541 Data: 1/13/2009 10:40:59 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta i ćwiczenia dla kobiety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a ćwiczenia na rowerze treningowym 3 razy w tygodniu wystarczą po 40 minut czy jeszcze coś dodać:) w grę wchodzą jakieś ćwiczenia w domu.Kolega mi doradził by zacząć brać l-karnitynę proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3541 Data: 1/13/2009 2:46:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc-redukcja, cel kaloryfer

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rezultat w postaci dobrze zbudowanej odtłuszczonej sylwetki z widocznymi mięśniami brzucha, bo to moje marzenie. Jeśli widzicie jakieś niedociągnięcia proszę o korekcję, będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc :-D ps. w lipcu mam ślub i chcę zrobić prezent mojej przyszłej małżonce i sobie :-)) Zmieniony przez - Marooh w dniu 2012-05-18 14:51:38

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5280 Data: 5/18/2012 2:50:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 1ml 100mg , deca 2ml 200mg, meta jak pisałem 1tab. 10 mg omna 1ml 250mg - tak wiem, że to też testosteron :) Wiem też także co to dieta... Jednak jestem przekonany o tym że chce wziąść wyżej wymienione środki może nie wszystkie, ale coś na pewno, tak że liczę na waszą pomoc! Nie zapominając o odżywkach i odbloku do tego wszytkiego. Pzdr.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 779 Data: 12/8/2009 3:47:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 16 LAT, OSTROWIA, NO XPLODE, MUTANT MASS

    Post
    Odżywki i suplementy

    A moge liczyc na jakas pomoc przy diecie ?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5458 Data: 12/7/2009 10:21:58 PM Liczba szacunów: 0
  • czy nikt nie potrafi mi pomoc ? :(

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 11293 Data: 12/17/2004 12:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • talia +help

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] co tu zrobic chcialbym zachowac górne wymiary bo tak sie zżyłem juz z świadomoscia ich posiadania ale ta talia.... a to ma byc kulturystyka a nie sumo hehehehe prosze o pomoc panowie jestem endomorfikiem mój staz ponad 3lata wyniki siłowe klata 120kg przysiad 150kg barki 100kg jaki trening jaka dieta czy moze siłówka plus hiit? i cardio [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3513 Data: 3/1/2008 9:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Cienias.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    może tasiemiec wp*****la wszystko co zjesz a tak bez żartów to uważam że niektóży ludzie rozwijają sięszybciiej niektóży wolniej , więc jężeli chory nie jesteś to poprostu należysz do tej drugiej grupy. W pewnym momencie zaczniesz przybierać automatycznie na masie, a pomóc sobie możesz ustalając dietę, nie wpiedalać co sie nawinie bo [...]

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 5277 Data: 1/4/2006 1:17:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rospiasniu planu 5 dniowego na MASe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Prosze O ocenienie oraz pomoc jesli powinienem cos zmienic :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 587 Data: 9/9/2011 7:56:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja POMOCY!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli chcesz fachowej pomocy to zgłoś się do Konia (Koniu151) tylko chyba ostatnio ciężej go złapać lub na potreningu.pl masz też pomoc, zajmuje się tym Faftaq, więc wie co robi, tylko jakiś cudów w 3tygodnie np. się nie spodziewaj. No i jeśli masz kasę to próbuj.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 10/8/2012 5:46:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie biceps kumpla

    Post
    Galeria Zdjęć

    no ja popieram stara ekipe w 100% (i dostsal za to soga ze jako jedyny z was wszystkich nie wysmial go) a uwierzcie mi gosc sie naprawde robic cos z soba chocby samymi pompkami poniewaz na silke nie moze chodzic stara jesc duzo i nie moze an to poadzic ze jest chudy (a najwazniejsze sa checi) i zapisuje sie niedlugo na silke (chyba od wrzesnia bo [...]

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 14461 Data: 5/4/2003 12:43:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie biceps kumpla

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tak sie wlasnie zastanawiam jaki cel ma zamieszczanie takich zdjec? Czemu to ma sluzyc? Chce sie pochwalic ? czy raczej prosi o pomoc? Niemam pojecia ????? Nieznam tego goscia ale mam rade dlaniego - niech robi to co muj chomik - cwiczy i je ziarenka !

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 14461 Data: 6/6/2003 3:47:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Mordercze treningi by...

    Post
    Sztuki Walki

    PLAN TRENINGU FIZYCZNEGO: Wykonuj w Poniedziałek, Środę i Piątek Powtarzaj w wyżej wymienione dni: Tydzień 1: 4x15 pompek; 4x20 brzuszków; 3x3 podciągnięcia na drążku Tydzień 2: 5x20 pompek; 5x20 brzuszków; 3x3 podciągnięcia na drążku Tydzień 3: 5x25 pompek; 5x25 brzuszków; 3x4 podciągnięcia na drążku Tydzień 4: 5x25 pompek; 5x25 brzuszków; 3x4 [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2996 Data: 4/14/2010 8:34:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Postaram się zakupić drążek jak najszybciej, dzięki za pomoc, do zamknięcia :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 581 Data: 5/28/2013 4:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu push&pull

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzięki wszystkim za pomoc, od następnego tygodnia jadę tym planem! Jaram się %-) a mogę trenować pon A wt B czw A sob B? Zmieniony przez - Wiktorze w dniu 2015-02-12 10:41:54

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 849 Data: 2/12/2015 10:41:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dzięki za pomoc :) Gdybyś chciał zobaczyć jak ja trenuję pod WL,to zaglądnij pod link na dole moich wypowiedzi....na SFD jest jeszcze kilka moich planów... Twój DT przeglądałem już wcześniej ale na początek wybrałem ten który podałem wyżej ponieważ wydaje mi się, że będzie bardziej odpowiedni dla takiego świeżaka jak ja :D Zobacze jakie wyniki [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 12/15/2015 3:03:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Załóż DT w dziale dla początkujących i podrzuć mi link,może w trakcie coś zmodyfikujemy pod Twoje preferencje/możliwości... Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2015-12-15 16:21:46 Link wysłałem na pw. Z góry dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 12/15/2015 4:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • apel- LUDZIE OPAMIETAJACIE SIE !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Faka dobrze, że poruszyłeś temat Dla mnie śmieszną /ale często spotykaną/ sytuacją jest pomoc jakiegoś tam X jakiemuś Y (gdzie X ma w profilu 15 lat i 30 w bicepsie i daje "specjalistyczne" rady Y-owi). Ale "najgorsze" są takie posty: http://www.sfd.pl/temat203758/ No i tłumacz gówniarzom... Czasem to siedze przed kompem i za [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4632 Data: 5/27/2005 11:49:53 PM Liczba szacunów: 0
  • apel- LUDZIE OPAMIETAJACIE SIE !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ostatnio mnie nawiedzał kolo co juz darowalem mu pomoc na forum to sie przywalił na maila i chcial robić siłe.. trening taki sobie, powtrzen do 8 i chcce walic sile , pomijajac zema tam z 15 lat rocznikowo./ juz mowie***** zeby przestal mnie nekac walnalem mu plan ze schodzimy do 2 powtrzen , no i dalem nprzy plecach martwy. kolo mowi ze nie [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4632 Data: 5/28/2005 10:48:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrót trądziku o co chodzi !!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] przez rok...pomogło. No i teraz wróciło, zaczynam wyglądać jak biedronka, zadne masci, mydła, kremy, proszki, mazidła itd. nie pomagają a nawet pogarszają bo nastepnego dnia mam podskórne ropniaczki malutkie czy co to tam jest. jakiś pomysł co oprocz roaccutane brane doustnie moze pomoc? Tetracyklina pomagała przez ~2 miesiace a potem nic...

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4766 Data: 4/23/2009 11:41:15 AM Liczba szacunów: 0