Szacuny
1
Napisanych postów
4
Wiek
27 lat
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
43
Witam, kupiłem 3 dni temu plan i mam problem ponieważ przyszła mi wiadomość że mój plan został już przygotowany ale gdy przechodzę w zakładkę " Mój plan " wyskakuje mi informacja " BRAK ABONAMENTU
Twój abonament na plany PoTreningu.pl wygasł. Możesz w każdej chwili wybrać nowy abonament " liczę na szybką pomoc. :)
Szacuny
1
Napisanych postów
4
Wiek
27 lat
Na forum
9 lat
Przeczytanych tematów
43
Mam jeszcze takie pytanie czy ten formularz kontaktowy http://potreningu.pl/contact chodzi ? Bo pisałem już 2 razy a mijają kolejne dni a odpowiedzi zero . :(
Szacuny
6
Napisanych postów
591
Wiek
30 lat
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
17957
Nie będe zakladać dodatkowego tematu, ale mam problem tego typu z planem iż na ostatni tydzien trwania planu zniknęły posiłki w mojej diecie tylko jest napis: Dzień bez zaplanowanego menu i tak cały tydzień.
Pisałem 2 wiadomości ze screenami przez /contact i nic.