SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • na 99% kupie i zobacze co z tego wyjdzie, odrazu tez magnez kupie zeby bylo good :D i bede karac bicka :D pozdro i thx za pomoc, booolooo daje ci soga za pomoc i paru innym

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2764 Data: 2/28/2011 10:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcyjny kto pomoże ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Coż za spostrzegawczosc!1. Gdybym mial wiedze nie pisalbym tutaj z prośbą o pomoc 2.Czytanie ze zrozumieniem sie kłania bo napisałem ze jestem na ujemnym bilansie! 3. Jeżeli nie masz ochoty pomóc w KONKRETNYM NIE PRZYKLADOWYM planie po co zabierasz głos?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1077 Data: 1/20/2016 11:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, suplementy oraz plan do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ilosci tluszczu a lykasz tyle prochów jakbyś byl zawodowcem" nie zrozumiałem tego za bardzo ;/ co do obliczania bf hmm no ciężko to zrobic tak w domowych warunkach przy pomocy linijki więc nie mam pojęcia czy jest to dobre wyliczenie jest tyle stron i tyle sposobów na to że za każdym razem wychodzi inaczej ;/ bialko dołożyłem tak jak [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 912 Data: 7/14/2010 7:07:00 PM Liczba szacunów: 0
  • tak, z tym, że tempo jak przy drążku mniej więcej. btw byłem dziś na zakupach, jak ładowałem owsiane, makarony do koszyka, ludzie pytali, czy tu pracuję i prosili o pomoc...chyba nie pojęte dla nich było, że można robić taaaaakie zakupy. pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2010-01-29 15:06:35

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2010 3:04:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 30-31.03.2010 Jestem na jeden dzień w Trójmieście, jak się okazało jechałem nie potrzebnie – miałem iść posiedzieć trochę w laboratorium, ale z kumplem zdecydowaliśmy, że zrobimy sobie wolne. Po 5 pociąg powrotny do domu. Dieta 1.”Gołąbki” 2.Karkówka, ryż. 3.Karkówka, ryż. 4.Karkówka, ryż. Lody 5.Karkówka, ryż. [...]

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2010 5:45:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaj Koniu efekty jak dla mnie konkretne 110 kg to juz cos na zywo musi sie to juz ladnie prezentowac Mam do Ciebie prosbe o mala pomoc jako do eksperta jakbys mogl zerknac http://www.sfd.pl/Prosze_o_rade-t590261.html Z gory dzieki Pozdr.

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2010 9:20:39 AM Liczba szacunów: 0
  • trądzik na plecach

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Skoro dermatolog nie wie jak Ci pomóc, to tym bardziej na forum sportowym trudno będzie nam znaleźć dobre rozwiązanie. Może skorzystaj również z pomocy doświadczonej kosmetyczki? Zmień może lekarza - skoro ten nie potrafił Ci pomóc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2/10/2011 12:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • oh mamusiu.... dobra zmieniam na po treningu czyli dokładam do drugiego posiłku....reszta bez zmian??? dzięki za pomoc :) Zmieniony przez - hopeful_07 w dniu 2012-11-10 11:01:24

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9808 Data: 11/10/2012 11:01:12 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] takim razie dorzucam bo robię się głodna. A co do chleba jest kupny ale bardzo dobrej jakości bez drożdży i karmelu. Chuda o redukcji trochę myślę jeszcze w stosunku do ud i dupy bo jeszcze zbyt dużo tłuszczu tam ale wiem, że tego się nie da osiągnąć nie tracąc innych partii wcześniej dlatego tu przyszłam do Was :) Dzięki laseczki za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9808 Data: 11/14/2012 1:13:24 PM Liczba szacunów: 0
  • dziękuję bardzo za pomoc ale, chyba czegoś jeszcze nie kumam więc się upewnię :-) wybaczcie moją niewiedzę :-) czyli 1 obwód = 1 seria x 15 powtórzeń wszystkie 12 ćwiczeń bez przerw? czyli 2 obwody na ten moment to 12 ćwiczeń po 15 powt. x 1 seria i całość jeszcze raz? czyli jeśli ja zrobiłam 12 ćwiczeń x 2 serie po 15 powtórzeń i na koniec od [...]

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9808 Data: 11/21/2012 7:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] mi się, że też miałam z ok 1,5 roku temu zapalenie hashimoto o czym w ankiecie zapomniałam napisać (nie wiem czy jest ono dalej) jak narazie łykam euthyrox 50 mg i za ok 2 tyg wybieram się na kontrolę do endokrynologa. No i moje pytanie czy to ma jakiś wpływ na moją miskę, czy muszę coś zmieniać czy jest dobrze? dziękuję za pomoc i odpowiedzi :-)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9808 Data: 1/24/2013 8:46:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] a chłopaki mi kazali miec nogi równolegle i żeby kolana nie wychodziły za palce to wtedy już nie moglam tak zejść nisko a jak już schodziłam to chyba mi się "ogon" podwijał i dzis czuje ból... Czy to normalne? Wolę zapytać odrazu bo chodzi o kręgosłup a nie chce go uszkodzić robiąc źle trening,wieczorem ide na siłownię. Bede wdzięczna za pomoc:)

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 9808 Data: 2/15/2013 1:27:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybkie pytanie.

    Post
    Doping

    [...] sprobowac jak to jest na bombie chce sie zmasowac jeszcze a w czerwcu zaraz po cyklu wbic na if i wyciac sie szybko bo w polowie sierpnia jade na wakacje ;-) Prosze tylko o pomoc w wybraniu firmy i ewentualnie kilka slow o odbloku jezeli nie jestescie mi w stanie pomoc z powodu tego ze nie wierzycie ze jem tyle to prosze zamknac temat. Ps ide na [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1787 Data: 4/29/2013 5:36:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Herbalife - proszę o poradę !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wysiłek Także zapraszam do czytania. Nie widzę powodu dla którego nie mógłbyś pójść samemu na siłownię. Jeśli zaczynasz dopiero ćwiczyć, tym bardziej pomoże Ci wizyta tam, pomoc ze strony bardziej doświadczonych. Oczywiście jeśli Ci to nie pasuje, możesz zacząć od ćwiczeń w domu, choćby z obciążeniem własnego ciała. Najważniejsze to w ogóle [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 17848 Data: 6/29/2010 2:18:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Sumplementacja- jak stosowac ?????

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Dni nietreningowe; BCAA- 30 min przed posilkiem kreatyna- przed pierwszym ,posilkiem gainer- 3 razy dziennie po posilkach HMB- naczco , po posilku i przed snem prosze o pomoc jak to sumplementowac jak mam nocki opis tygodnia np. pon-wtor wolne srod-czwart nocki weekend wolny pon-wtor dniowki srod-czwart.wolne piat-sobot-niedz nocki [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 11/19/2014 6:59:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ovopol a bialko ????

    Post
    Odżywki i suplementy

    a SzhoHo ty tez jestes niezly ::D:D:D:D;)))lizaka za pomoc masz byl tylko truskawkoy hehehe :P:P napisz mi jakie smaki lubisz pozdrowiam piwo masz !!!!!!!!! eEbEee;) dziex za pomoc;) misiaki!!!8) rasty

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 934 Data: 7/10/2003 2:34:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj to troche inna mentalnosc jest tez, w Polsce jednak sie uchowalo troche takie staroswieckie podejscie do kobiet. Tutaj faceci- mowie zwlaszcza o mlodszych- sa inaczej wychowani, troche tez jakby wstydza sie byc uprzejmi w stosunku do kobiet, przynajmniej takie mam wrazenie. bo świat zdurniał do reszty. idąc za jakimiś chorymi ideologiami [...]

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2018 8:11:17 AM Liczba szacunów: 5
  • No wlasnie kiedy unosze biodra do gory to dosc wyraznie czuje pomoc czworek. Tylek tez czuje i przytrzymuje troche spiete poslady w gorze ale jednak chcialabym zeby przez caly czas trwania ruchu pracowaly... No wlasnie wychodzi ze niby niewielka roznica w kg a inaczej sie czuje

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2018 5:34:42 PM Liczba szacunów: 0
  • nie uzalasz sie - po prostu jak nie mozemy pomoc, to choc powspolczujemy ;-)

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2018 9:15:48 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] ten trop z owulacja i faktycznie jak przesledzilam ostatnie cykle i swoje zapiski to wychodzi na to ze to tak mniej wiecej ten czas, najczesciej trwa okolo tygodnia- cierpie wtedy na niewyspanie, dolegliwosci brzuszne a co za tym idzie spadki nastroju. Pytanie teraz co z tym zrobic :-) czy sie z tym pogodzic, czy diagnostyka cos by mogla pomoc.

    Odpowiedzi: 1121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2018 3:52:16 PM Liczba szacunów: 0