SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] z niczego rezygnować %-). Trening: Jest już znacznie lepiej. Prawie wróciłem do poprzednich wyników siłowych. W przysiadzie w ostatnich powtórzeniach miałem delikatną pomoc, choć wydaje mi się, że dałbym rady. W wyciskaniu w trzeciej serii odpuściłem po czwartym powtórzeniu, żeby nie przesadzić i zmniejszyłem ciężar, aby dokończyć. W [...]

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2015 9:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry odblok po 17 tyg cyklu

    Post
    Doping

    Spoko dziękuję za wyczerpująca pomoc i za rozpisany odblok heh Zmieniony przez - Gbicki w dniu 2017-06-07 18:27:00 eeh jakie te sfd zle,nic nie chca pomoc,nawet nauczyc czytac ze zrozumieniem... Jw czyli jesli te badania beda w kosmosie to odblok zapewne sie nie uda Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2017-06-07 20:20:41

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1540 Data: 6/7/2017 8:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Kto wygra MS 2006 ?

    Post
    Piłka Nożna

    zapomnialem dodac ze Argentyna ma wyrownana reprezentacje w przeciwenstwie do Holandi ( jak dla mnia maja b.dobra pomoc i atka ale obrona nienajlepsza) w obronie maja takich pilkarzy jak :samuel , zanetti , burdiso , heinze pomoc: wymienilem w poprzednim poscie atak: j/w

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2073 Data: 3/13/2006 4:58:46 PM Liczba szacunów: 0
  • zerwane miesnie - pomocy!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzieki za pomoc :) tzn. lekarz to [redni byB i nic nie powiedzaiB tylko tyle zeby nie przeciazac a o zadnyyhc cwiczeniach ani niczym nie powiedzial tylko ze to sie leczy miesiacami. Wkurza mnie to juz (zwlaszcza jak nie moge czasem normalnie isc tylko kulec a to tragicznie wyglada) dlatego chcialabym sie dowiedziec jak mozna sobie pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6394 Data: 7/17/2004 11:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki na cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok dzięki za pomoc . Więc na cykl idzie : Białko Scitec nutrition - 100% Whey protein professional Kreatyna Jabłczan Trec CM3 Trec SAW BCAA ACTIVLAB BCAA XTRA Dzięki za pomoc pozdrawiam ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2600 Data: 4/2/2012 1:30:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Creapure monohydrate+Vanadyl+HMB+Super Mass PQ+Dekstroza

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kanarek no jak chciales pomoc to dzieki.. ale poprostu odebralem to jako ostre jaja ze mnie.. :] A po przeczytaniu troszq postow mam zamiar zrobic sobie nowa diete, akurat mam angine to troche czasu no pokombinowanie.. Oprocz tego zamierzam kupic Super Whey Gain Olimp 3000mg w miare dobra jakosc za wmiare dobra cene, Amino Anabol PQ 1000 mg folia [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1552 Data: 10/22/2003 4:24:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Niski testosteron?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] hormonów to rok temu niecały miałem badane i wszystko w normie, jedyne co mi powiedziała ,że mogę kupić sobie "Biosteron", może coś pomóc, patrzyłem w aptekach, ale nigdzie nie ma tego :/ drogi nie jest a spróbować jakiś czas brać mogę. Zwiększę aktywność sportową, i trzeba będzie się pewnie do siebie przyzwyczaić :D Dzięki chłopaki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2202 Data: 9/15/2015 3:05:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    W zamian za pomoc - też będę zaglądał i kibicował. :)

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2011 8:32:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening XVII (10 czerwiec 2011) Trening FBW: Czas treningu: 51min Podsumowanie: Trening poszedł ok, ale niestety musiałem w trakcie treningu pomóc siostrze i zabrało mi to około 6min. No ale trudno ;P

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2011 7:57:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    przydatne info na przyszłość co do filmu wypchnij klate do przodu i ją tam trzymaj, plecy ci się zaokrąglają i to powinno pomóc(przynajmniej tak kumpla wyprostowałem przy siadach;p) moim zdaniem, MOCNIEJ pchaj do tyłu biodra rób WOLNIEJ siady, to nie wyścig:) powoli schodz i kontroluj cały ruch, nie wiem czy odbijasz od łydy, ale wiesz chyba o co [...]

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2011 10:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] z opisów i filmików nie jest tak łatwa jak z instruktorem/kimś doświadczonym, kto podpowie. Jeżeli chodzi o trening ze sztangą, jest to moje 5 podejście, więc nie rozumiem jak można ode mnie wymagać poprawnie wykonywanych ćwiczeń. Po to zamieszczam te filmiki żeby uzyskać pomoc. Przysiad (dla Boksero): http://www.youtube.com/watch?v=PwxWp06L9wg

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2011 8:21:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Głupio mi iść na siłkę i podejść do kolesia i zapytać, "Te koleś, robisz dobrze przysiad? Mógłbyś mi pomóc?" Huehuehue :D Edit: A tak btw, jak ja mam siadać bardziej do tyłu, nie wyobrażam sobie tego. od razu mnie przechyli i gleba. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-09-23 21:07:38

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2011 8:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    umowmy sie FBW cwiczone cale zycie, tez nie przynosi oszalamiajacych rezultatow, oczywiscie mowa o ludziach zmagajacych sie w pelni naturalnie. Czy ktoś w to wątpi? Chodzi mi o to że trzeba słuchać osób ogarniętych, jeżeli np. uczymy się techniki ćwiczeń, układamy plan, mamy zastój i nie wiemy jak go przełamać. Czasami nawet przysłowiowy Kaziu z [...]

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2011 9:11:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    imo spróbuj wolniej nogi prostowac żebyś sie nie musiał tak pochylac i nie powinieneś miec problemu z kotem, mi takie coś pomogło Gdyby miał mi wyskoczyć dysk, to już dawno by mi wyskoczył. Targam dużo cięższe żelastwo na dużo większym kocie i żyję. Co nie zmienia faktu, że to zezwala mi robić MC jak mi się podoba, nie nie. Nie to mam na myśli. A [...]

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2011 7:49:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    To sie chlopie okresl, jaki Ty masz wlasciciwie cel..."mialem zajawke na rolki, ale mi przeszlo..to teraz mam zajawke na lyzwy, ale jak skonczy sie zima to bede mial zajawke na deskorolke" %-) Nie wiem czy rozumiesz istote ze cel jest jeden i to odpowiednio POD NIEGO periodyzujesz okresy treningowe. Nie wykrecaj sie sianem, wyraznie piszesz, ze: [...]

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2011 6:24:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli z tym kolanem to stłuczenie? Maści jakieś na to powinny pomóc i okładanie lodem. Mnie teraz bolą oba bo wykvrwiłem gdy biegałem:) Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-12-07 11:57:29

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2011 11:57:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bardzo dziękuję za Waszą pomoc. Chyba zdecyduję się na prologatum biogenixa. Jednak postanowiłem to kupić w sklepie sfd. W związku z tym chcę dodatkowo kupić carbo. Czytałem na tym forum taką skrajną opinię, że carbo to może być byle jakie(każde jest dobre) i że ważny jest tylko smak. Znowu w sklepie sprzedawca twierdził, że są takie które mają [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 912 Data: 8/27/2008 4:55:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Hormony tarczycy

    Post
    Doping

    wrzuć też ankietę działu,ginekomastia w wieku dojrzewania to normalna sprawa,moze jednak masz lipomastie?my tutaj nie jestesmy lekarzami i nie mozemy ci pomóc w leczeniu,ew jak dasz więcej danych o sobie pomożemy ew cię pokierować w jakim kierunku masz się udać.Tarczycą sie dosć mocno ostatnio interesowałem bo moja zona miała podejrzenie raka i [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 453 Data: 5/8/2014 10:59:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 62kg do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Prosze o pomoc w sprawie diety. Wiek: 18 Waga: 62 Wzrost 180 Staż treningowy: zaczynam Sprzęt: sztanga, hantelki Cel: masa masa masa sniadanie omlet z dwoch jajek 100g owsianki posmarowany dzemem do tego 1 banan herbata mietowa Dżem ogranicz. drugie sniadanie szkola? tu sie zastanawiam napewno bedzie to chleb razowy posmarowany [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 830 Data: 1/12/2013 12:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • trening nog (masa)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] lat od 56kg do 82 i powiem Ci ze nie jestem ani zalany mocno ani nie dociety bo jak dla mnie mi to nie jest potrzebne , ale skoro juz piszesz w moim poscie i starasz sie pomoc to moze wspolnie jakos ogarniemy ta diete ja ci przedstawie co jem itp dodasz poprawki i zobaczymy jak to bedzie. takze zwroc uwage ze jestem na pracy sezonowej w [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1639 Data: 5/31/2016 2:58:41 PM Liczba szacunów: 0